Anteeksipyyntö

Ibu

Onko Tapani Kansa pyytänyt jo anteeksi laivasta myöhästymistään? Jos hän välittää faneistaan ja on fiksu ja hyvin käyttäytyvä kuten jotkut hänestä väittävät, tottakai hän pyytää anteeksi. Ehkä näin on jo tapahtunut?

25

1563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gilla*

Eipä kai tietääkseni, mutta Tapsan tyyliin ei oikein kuulukkaan ainakaan lehtien palstoilla kauheasti selitellä, eikä pyydellä anteeksi "mokiaan".

• Ibu

Mikähän olisi parempi foorumi pyytää anteeksi kuin esim. Iltapäivälehdissä?

• Tapsako?

Tapani Kansa on aina oikeassa. Miksi hän pyytäisi anteeksi? Hän ei tee virheitä. Vaikka hän rikkoisi lakia- hän on Tapani Kansa. Hän on parempi kuin muut.

• Noh, yhtä hyvin sitten Viking Line saisi pyytää Tapsalta anteeksi huonoa järjestyksen pitoaan. Hyvä järjestäjä ei päästä tupakin ja kaljatuoppien kanssa yleisöä tanssilattialle hillumaan ja heidän pitäisi myös vahtia sitä ,ettei kukaan pääsee kaljojaan heittelemään esiintyjän päälle. Nih!

• tottatosiaan

että Tapsasssa on miestä pyytää anteeksi. Se että järjestyksenpito epäonnistuu laivalla ei oikeuta Herraa saapumatta laivaan. Eikä mikään muukaan syy. Nöyrä anteeksipyyntö ja asia on sillä selvä.

• Ansku.
        tottatosiaan kirjoitti:

että Tapsasssa on miestä pyytää anteeksi. Se että järjestyksenpito epäonnistuu laivalla ei oikeuta Herraa saapumatta laivaan. Eikä mikään muukaan syy. Nöyrä anteeksipyyntö ja asia on sillä selvä.

Olisihan se tietysti ihan kohteliasta, mutta minä en kyllä usko, että Tapsa sentään ihan NIIN paljon nöyrtyy, että anteeksi pyytäisi.

• SHOW MUST

GO ON oli Frank Sinatran mielilause,Tapsankin olisi pitänyt oppia siitä!

• Karkia

Sen tarvitsee pyytää anteeksi, joka kaljoja päälle heittelee. Ei sellaiselle porukalle tarvitse esiintyä, sehän on kuin antaisi helmiä sijoille.

• :DD

Mille ihmeen "sijoille"? Tyhmä, kuuluu kirjoittaa "sioille". Ja tottakai pitää pyytää anteeksi, ei tietenkään siltä joka kaljat kippasi mut ymmärtääkseni siellä oli laivan täysi faneja tai muuten vain hauskaa pitäviä ja huom! matkastaan ja sen ohjelmasisällöstä maksaneita kunnolla käyttäytyviä ihmisiä. Voi vee, varsinainen "helmi" tuo mies ;DDD pikemminkin kuuluis sinne possulaan mässyttämään.

• toisesta syystä vaan

Ei ole Tapsa eka eikä viimeinenkään joka myöhästelee..täällä maissa on moni artisti jäänyt tulematta keikalle..on ollu pää niin täynnä. :)

• Kaune

Kari Tapiolta on jäänyt keikkoja väliin juopottelun takia. Joka kerta hän on pyytänyt julkisesti anteeksi. Mutta siinä onkin fiksu mies.

• manne
        Kaune kirjoitti:

Kari Tapiolta on jäänyt keikkoja väliin juopottelun takia. Joka kerta hän on pyytänyt julkisesti anteeksi. Mutta siinä onkin fiksu mies.

Mitäs muuta juoppo voi tehdä.

• just..
        manne kirjoitti:

Mitäs muuta juoppo voi tehdä.

Juopot osaa olla nöyriä!

• manne
        just.. kirjoitti:

Juopot osaa olla nöyriä!

Eikun niiden täytyy olla nöyriä.

• ...vee
        manne kirjoitti:

Eikun niiden täytyy olla nöyriä.

Taas näitä mannen "suuria viisauksia". Tunge ne sinne minne ei päivä paista.

• manne
        ...vee kirjoitti:

Taas näitä mannen "suuria viisauksia". Tunge ne sinne minne ei päivä paista.

Sekö on suuri viisaua, kun vetää perse kännin ja lehtien palstoilla itkee MÄ OLEN ALKOHOLISTI.Mitä muuta juoppo voi tehdä kun nöyrästi lakki kourassa pyytää anteeksi ja tehdä seuraava paikkaus keikka ilmaiseksi.Näin on tehneet REIJO TAIPALE ,TAPIO RAUTAVAARA,KARI TAPIO JA MONET MUUT.Lue vaikka Veikko Tuomen muistelmat ,niin näet ,että se oli Rautavaaralle tuiki tavallista.Tuomi tietää mistä puhui ,koska hän omisti tanssilavan ja joutui paikkaamaan Rautavaaran keikkoja.Samassa kirjassa Tuomi kertoo kuinka Einö Grööni makas oksennuksessa ja paskat housuissa vessassa ja kuinka kaveri pani Eikalle vaipat ja työnsi esiintymään.Eli tämä on varmaan sitä sinun suosimaa viisautta.

• hah
        manne kirjoitti:

Sekö on suuri viisaua, kun vetää perse kännin ja lehtien palstoilla itkee MÄ OLEN ALKOHOLISTI.Mitä muuta juoppo voi tehdä kun nöyrästi lakki kourassa pyytää anteeksi ja tehdä seuraava paikkaus keikka ilmaiseksi.Näin on tehneet REIJO TAIPALE ,TAPIO RAUTAVAARA,KARI TAPIO JA MONET MUUT.Lue vaikka Veikko Tuomen muistelmat ,niin näet ,että se oli Rautavaaralle tuiki tavallista.Tuomi tietää mistä puhui ,koska hän omisti tanssilavan ja joutui paikkaamaan Rautavaaran keikkoja.Samassa kirjassa Tuomi kertoo kuinka Einö Grööni makas oksennuksessa ja paskat housuissa vessassa ja kuinka kaveri pani Eikalle vaipat ja työnsi esiintymään.Eli tämä on varmaan sitä sinun suosimaa viisautta.

Perseestäkö sen kännin vedätkin? Ilmankos on niin omituisia nuo sun jutut. Mut ihan sama kumpi pää sulla puhuu, jutut on samaa luokkaa molemmista. Veikko Tuomi on aika typerä äijä kun viittii moisia kirjaansa präntätä. Arvosta sä vaan kaikenmaailman veikkotuomia, sopii sun maailmankuvaas oikein hyvin tuollaiset törkysepostukset. Mua ei ainakaan pätkääkään kiinnosta lukea jostain kirjasta tuollaisia. Se kirja ei kelpaa edes takapuolen pyyhkimiseen. Saahan noita "alapään" tarinoita lukea Seiskoistakin, taitaakin ne kuulua sun mielilukemistoosi.

• manne
        hah kirjoitti:

Perseestäkö sen kännin vedätkin? Ilmankos on niin omituisia nuo sun jutut. Mut ihan sama kumpi pää sulla puhuu, jutut on samaa luokkaa molemmista. Veikko Tuomi on aika typerä äijä kun viittii moisia kirjaansa präntätä. Arvosta sä vaan kaikenmaailman veikkotuomia, sopii sun maailmankuvaas oikein hyvin tuollaiset törkysepostukset. Mua ei ainakaan pätkääkään kiinnosta lukea jostain kirjasta tuollaisia. Se kirja ei kelpaa edes takapuolen pyyhkimiseen. Saahan noita "alapään" tarinoita lukea Seiskoistakin, taitaakin ne kuulua sun mielilukemistoosi.

Se on sama mistä kännit vetelet.Ensiksikin Veikko Tuomi on kuollut ,joten jätä vainajan solvaaminen rauhaan.Se kirja on erittäin hyvä lisä populaarimusiikin historiaan ja antaa aikalaisten kuvauksen menneestä ajasta.Esimerkiksi Olavi Virta ei ollut aikalaistensa käsityksen mukaan niin suosittu, kuin tänäpäivänä annetaan ymmärtää, se ei silti vähennä Virran ansioita laulajana.Minä arvostan historiaa, mutta sinä et ymmärrä ,että nykypäivää ei ole ilman historiaa.Mistä voit tietää mihinkä kirja kelpaa, ellet ole sitä lukenut.Lukeminen kannattaa aina, kuten Jorkka sen sanoo.Solvauksesi minua kohtaan jääköön sinun häpeäksesi.

• paraskin
        manne kirjoitti:

Se on sama mistä kännit vetelet.Ensiksikin Veikko Tuomi on kuollut ,joten jätä vainajan solvaaminen rauhaan.Se kirja on erittäin hyvä lisä populaarimusiikin historiaan ja antaa aikalaisten kuvauksen menneestä ajasta.Esimerkiksi Olavi Virta ei ollut aikalaistensa käsityksen mukaan niin suosittu, kuin tänäpäivänä annetaan ymmärtää, se ei silti vähennä Virran ansioita laulajana.Minä arvostan historiaa, mutta sinä et ymmärrä ,että nykypäivää ei ole ilman historiaa.Mistä voit tietää mihinkä kirja kelpaa, ellet ole sitä lukenut.Lukeminen kannattaa aina, kuten Jorkka sen sanoo.Solvauksesi minua kohtaan jääköön sinun häpeäksesi.

Ai vainajaa ei saa arvostella tekemistensä vuoksi??? Siis sitten kun Kari Tapio on pilven reunalla niin sä lopetat sen järjettömän vihaamisesi? Mä olen aina ihmetellyt että kun joku kuolee, hänestä puhutaan kauniisti ja kaikki muistelee pelkästään hyvällä, vaikka tään ihmisen eläessä ne kauniit ajatukset ja kunnioitus olis olleet paikallaan. Jälleen äärimmäisen tekopyhää tekstiä sulta. En missään vaiheessa ole kiistänyt Virran ja muiden tuossa aiemmin mainitsemiesi artistien ansioita laulajina, päinvastoin, ja Tuomi on tehnyt väärin jos/kun on kirjaansa sellaista viitsinyt laittaa. Mitä lässytystä tuo on historiasta? Älä tuu kertomaan mulle mitä mä ymmärrän kun itse et näemmä ymmärrä edes lukemaasi tekstiä. Edelleen, lue Seiskaa kun sontajutut näkyy kiinnostavan. Ja jos solvauksista puhutaan niin sun luulis jo tikahtuvan häpeästä jos ymmärrät itse noudattaa omaa neuvoasi.

• Mieltä
        paraskin kirjoitti:

Ai vainajaa ei saa arvostella tekemistensä vuoksi??? Siis sitten kun Kari Tapio on pilven reunalla niin sä lopetat sen järjettömän vihaamisesi? Mä olen aina ihmetellyt että kun joku kuolee, hänestä puhutaan kauniisti ja kaikki muistelee pelkästään hyvällä, vaikka tään ihmisen eläessä ne kauniit ajatukset ja kunnioitus olis olleet paikallaan. Jälleen äärimmäisen tekopyhää tekstiä sulta. En missään vaiheessa ole kiistänyt Virran ja muiden tuossa aiemmin mainitsemiesi artistien ansioita laulajina, päinvastoin, ja Tuomi on tehnyt väärin jos/kun on kirjaansa sellaista viitsinyt laittaa. Mitä lässytystä tuo on historiasta? Älä tuu kertomaan mulle mitä mä ymmärrän kun itse et näemmä ymmärrä edes lukemaasi tekstiä. Edelleen, lue Seiskaa kun sontajutut näkyy kiinnostavan. Ja jos solvauksista puhutaan niin sun luulis jo tikahtuvan häpeästä jos ymmärrät itse noudattaa omaa neuvoasi.

Häpeä Manne!

• manne
        paraskin kirjoitti:

Sinä olet juuri niitä ,jolle historiaa pitää kertoa, sinä olet näitä seiskan suur kuluttajia, se paljastuu sinun tietämättömyydestäsi.Sinäkö ja vain sinulla on oikeus sanoa mikä on totta ja mikä ei .Minä en ole koskaan vihannut Kari Tapiota enkä muitakaan,Sinä vetelet hernettä nenääsi koska, et pysty perustelemaan sanojasi, koska sinun tietosi perustuu luuloihin,Juuri sinun kaltaiset tyypit ei ota mistään selvää, kunhan vihapäissään heittelevät latteuksiaan.Suksi kuule kirjastoon, nyt alkaa luntakin olla jo sen verran ,että voit hiihtää suurimmat höyrysi pihalle.

• manne
        Mieltä kirjoitti:

Häpeä Manne!

Minun ei tarvitse hävetä mitään,Tietoni löytyvät kansien välistä.Mene sinäkin kirjastoon.Minulla on se etu,että minä otan asioista selvää ja minun ei tarvitse palvoa ketään julkimoa ,joten voin rauhassa lukea ja ottaa selville asioiden taustoja, oli puhe kestätahansa.Minä en anna paskankaan arvoa tällaisille kirjoituksille kuin ,HÄPEÄ MANNE.ja vastaavat joutavanpäiväiset seiskalehden selaajat.

• ollut voimassa

Kansa luuli,että tarvitsee viisumin Suomeen.Siksi lymyili lautapinon takana satamassa.Meni sitten Håkanin kanssa olusille,malmsgatanille.

• ja näin on

SUURI Kansantaiteilija on erehtymätön, virheetön ja aina oikeassa. Hän ei pyydä koskaan ja keneltäkään anteeksi. Amen!

• Gilla*

Kirkahan myös myöhästyi laivasta taannoin ( Autosta puhkesi kumi (siis rengas) Helsingin satamassa ja Kirkalla meni siinä aikaa senverran ,että Kirka huomasi, laivan lähteneen matkaan ilman häntä ). En huomannut ,että hänkään olisi mitään anteeksipyyntöjä esittänyt.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5684
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      54
      1795
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1289
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      1101
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1085
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1027
    7. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      142
      983
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      63
      972
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      948
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      945
    Aihe