Ny muutaman kerran törmännyt kahden/kolmen tapaamisen jälkeen siihen, että mies ilmoittaa sen legendaarisen "se tunne vain puuttuu".
Eli siis mikä tunne, se mitä tunsi exää kohtaan sen tavatessa vai mikä? Kaksikymppisenä kun varmasti tuntee erilailla kun päälle kolmikymppisenä kun ei ole enää niin puhdas ja naiivi.
Ja itse kun en koskaan osaa sanoa ihan noin nopeasti että onko jotain tunnetta, niin ihmettelen, että tietääkö mies sen todellakin noin nopeasti ilman että on juuri tutustuttukaan?
Jaksaako miehet tutustua
11
1235
Vastaukset
- MMies
"tietääkö mies sen todellakin noin nopeasti ilman että on juuri tutustuttukaan?"
No ei. Rivienväli-lukutaitoa hieman.- naiseen?
Rivienvälistä pitäisi siis lukea mitä?
Mies ei vain halua tutustua tai on jo päättänyt ettei pidä sinusta jostain esim. ulkonäöllisistä seikoista? Mies vain seksin perässä? - MMies
naiseen? kirjoitti:
Rivienvälistä pitäisi siis lukea mitä?
Mies ei vain halua tutustua tai on jo päättänyt ettei pidä sinusta jostain esim. ulkonäöllisistä seikoista? Mies vain seksin perässä?Mitä tahansa. Tai sitten "kemiat ei toimi" tms.
"Kaksikymppisenä kun varmasti tuntee erilailla kun päälle kolmikymppisenä kun ei ole enää niin puhdas ja naiivi."
Tai sitten ei tunne. Ja onko sillä syyllä väliä, jos mies ei tahdo tutustua sen paremmin?
- kiinnostaa riittävästi...
Kyllä sen parin kolmen kerran jälkeen huomaa, jos alkaa tökkiä...
- pitää olla
se valmis paketti heti, joka hyväksytään, siinä alussa jo syntyy näkemys oletko vain seksii varten vaiko tuleva pihtaava vaimo..kasvun/kehityksen varaa ei suoda..eli eikö mies usko naisesta muuksi?
..ei ne siitä muutu ajan myötä ainakaan parempaan suuntaan. Turha pitkitää yhdessä oloa, jos homma heti alkuunsa vastustaa.
- ei pysty
Ei todellakaan.
- Kolli_Kellinen
Kyllä sen tietää heti onko kemiat kohdallaan vai ei. On harvinaista että "se tunne" voisi syntyä myöhemminkään, jos sitä ei tunne heti alussa.
- Emmanuele
Mä tiedän ainakin heti kiinnostaako ja "jaksanko"tutustua.
No mut sit jos sieltä paljastuu jotain ei-niin-kivaa: itsekäs luonne, huonot seksitaidot tms niin "jaksaminen" saattaa loppua.
Kyllä minä ainakin menin vaimon kanssa jo ensitreffeillä päästäni sekaisin. Ainakaan minun tunteeni eivät ole koskaan kehittyneet ihastukseksi pikku hiljaa.
Eihän ensitreffeillä voi tietää, tuleeko suhteesta pitkäaikainen, mutta sen olen aina tiennyt taatusti jos niin ei tule käymään. Sitäpaitsi miksi jatkaa suhdetta, jos se ei tunnu paremmalta kuin ex:n kanssa? Onko joku nainen valmis jatkamaan miehen kanssa, jolla on vielä voimakkaita tunteita ex:nsä kohtaan? Eikö nainen aina halua olla miehen ex:ää parempi? Vaikken muuten ymmärräkään tätä nykyisen ja ex:ien vertailua. Ehkä naiset tekevät sitä miehiä enemmän.- sukupuolisidonnainen...
kysymys tämäkään.
Jotkut _ihmiset_ jaksaa ja toiset ei, ei sillä sukupuolella ole väliä.
Sama juttu on tuossa ihastumisessa jotkut_ihmiset_ tietää heti ihastuvansa johonkin tyyppiin, toiset taas tarvitsevat aikaa ja sen, että ensin opetellaan tuntemaan, sitten voi jo ihastuakin jos on ihastuakseen. Tämäkään ei siis ole sukupuolisidonnaista vaan yksilökohtaista.
Oma kokemukseni näin miehenä on ennemminkin se, että naiset ovat enemmänkin niitä joilla se tunne, kemia tai joku sellainen pitäisi roihahtaa heti, itse olen sitä toista mallia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215594- 531675
- 211143
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162958- 48908
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57900Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.121889Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848