Olin kerran asioilla pääkaupungissa ja kysyin bussikuskilta, että mikä bussi menee asemalle. Hän ei osannut suomea hyvin ja minä selitin ja huidoin käsilläni että asia menisi paremmin perille, mutta ei.
Matkustajatkin siinä hermostuivat ja asioista ei tullut selvyyttä. Kyselin monilta ihmisiltä, jotka seisoivat pysäkillä eikä kukaan tiennyt. Ihan kuin olisin ollut joku ulkoavaruudenolento jota kukaan ei ymmärrä!?
Minun oli sitten pakko ottaa taksi. Maalla kun hyppää linja-autoon, ei tarvi sanoa muuta kuin "kottiin", niin kuski tietää missä pittää pysähtyä.
Toinen tapaus oli, kun kysyin eräältä rouvalta katua, niin ei tiennyt (eikä kukaan muukaan aikuinen) mutta hänen poikansa tiesi ja sillä pojalla oli ikää joku 5v!
Kaupungissa hortoilua
2
235
Vastaukset
"Maalla kun hyppää linja-autoon, ei tarvi sanoa muuta kuin "kottiin", niin kuski tietää missä pittää pysähtyä."
- Sama homma taksin kanssa. =D
Ei pääse käymään niin kuin "cityssä", että takseille piti melkein vuoden päivät neuvoa risteysristeykseltä suunta mihin ollaan menossa.
Tupari-iltana oli hieman koominen tilanne, kun en tiennyt asuntoni sijainnista juuri muuta kuin katuosoitteen, josta taas taksikuski ei ollut koskaan kuullutkaan.
Taksikuski:"Niin mikä se katu oli?"
Richartti:"Örinää...Piilvilinnankatu"
Taksikuski:"Missäs se on?"
Richartti:"Tässä ihan lähellä"
Taksikuski:"Missä kaupunginosassa?"
Richartti:"En mä tiiä"
Taksikuski:"Mihin suuntaahan se tästä tulee?"
Richartti:"Varmaan tuonne päin."
Taksikuski:"Mihin päin tästä käännytään?"
Richartti:"Tuonne päin."
Tuparivieras nro1:"No eihän se tuolla päin kyllä ole"
Richartti:"Ai ei vai. No neuvo sä"
...jne.
No kuitenkin kotiin lopulta päästiin....repäisin ihan lonkalta. Just huomasin, että sellainenhan on oikeastikin olemassa tuolla Helsingissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215594- 531675
- 211143
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162958- 48908
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57900Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.121889Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848