Netissä näkee aika ajoin kirjoituksia joissa valitetaan että naiset eivät tee aloitteita miesten suhteen. Syiksi on naisten puolelta kerrottu muun muassa että miehen kuuuluu tehdä aloite ja mies pitää naista epätoivoisena jos tämä tekee aloitteen.
Miten miehet reagoitte jos nainen alkaa jutella teille baarissa (sanotaan baarissa koska siellä suurin osa näistä lähestymisistä tapahtuu)? Ja kyse on siis keskustelun avauksesta ilman erityisempää flirttiä tai päällekäymistä. Onko naisten väitteissä perää ja kuinka paljon?
nainen tulee juttelemaan
12
1904
Vastaukset
- Mies.
naisten kannattaa myös tulla juttelemaan, kyllä me miehet siitä tykätään ja sitä arvostetaan.
"Miten miehet reagoitte jos nainen alkaa jutella teille baarissa (sanotaan baarissa koska siellä suurin osa näistä lähestymisistä tapahtuu)?"
- Riippuu hyvin paljon mistä ja millä asenteella nainen alkaa juttelemaan.
Pari mieleen jääneintä keskustelun avausta:
"Ootsä homo?"
2-kymppinen pissaliisa huolestui seksuaalisesta suuntauksestani, kun en antanut mitään vastakaikua hänen keimailuihinsa.
"Lähetäänko panemaan?"
4-kymppinen alkoholisti, ilmeisesti puutteessa.
Nuo ei oikein toimi, mikäli tavoitteena on rakentava keskustelu tai toiseen ihmiseen tutustuminen.- fhnsfhs
""Ootsä homo?"
2-kymppinen pissaliisa huolestui seksuaalisesta suuntauksestani, kun en antanut mitään vastakaikua hänen keimailuihinsa."
Täys pelle koko muija! :D - ap.
Viesti lipsahti puolitekoisena matkaan, piti mainita omista kokemuksistani.
Kyse oli siis keskustelun avauksesta ilman mitään vihjailua muusta kuin juttelemisesta, eli nuo Rickhartin mainitsemat eivät ihan kuulu joukkoon. :)
Olen ollut aina aloitteellinen miehille juttelemisessa, enkä ilman nettiä olisi tullut ajatelleeksi sitä hupaisaa vaihtoehtoa että joku pitää kenties minua sen vuoksi epätoivoisena... Normaali mies ymmärtää kyllä sen että juttelemaan voi tulla ihan muuten vain, ja jos alkaa kiinnostaa enemmänkin niin asiathan saattavat edetä jonnekin päin. Jos eivät, niin ihan yhtä hyvä. Mistä sitä voisi tietääkään haluaako miehen/naisen kanssa suhdetta ellei vähintään ensin hieman juttele (ja mielellään ilman kummempia odotuksia).
Väittäisin, että passiiviset naiset yllättyisivät iloisesti jos aloittaisivat keskustelun miesten kanssa. Omaan nilkkaani ei ole koskaan jäänyt ei-toivottuja miehiä roikkumaan, mutta ex-avokki ja nykyinen aviomies löytyivät kyllä tällaisen "muuten vaan"-juttelun pohjalta. Varsin hyvä saldo.
(Ehkä olen kokemusteni suhteen onnekaskin tai sitten susiruma mörkö joka välillä törmää sokeisiin miehiin. :D) - Muuten ok
fhnsfhs kirjoitti:
""Ootsä homo?"
2-kymppinen pissaliisa huolestui seksuaalisesta suuntauksestani, kun en antanut mitään vastakaikua hänen keimailuihinsa."
Täys pelle koko muija! :DTyttöhän teki vain sen, minkä tytön pitääkin tehdä. Aloiteita on pakko tehdä, jos haluaa mieleisensä miehen.
- ehehzed
Muuten ok kirjoitti:
Tyttöhän teki vain sen, minkä tytön pitääkin tehdä. Aloiteita on pakko tehdä, jos haluaa mieleisensä miehen.
on sun mielestä ihan ok? Seeelvä...
Muuten ok kirjoitti:
Tyttöhän teki vain sen, minkä tytön pitääkin tehdä. Aloiteita on pakko tehdä, jos haluaa mieleisensä miehen.
...vähän sillä meni överiksi, mutta mä ymmärtäväisenä kerron olevani varattu ja jopa yritin ystävällisesti ehdotella sille sopivampaa miesseuraa, kun siinä sen vieressä notkui sopivasti muutama karjala-lippis-amis-viiksi.
- hdhdsndn
Aloitteen voi tehdä vain kahdella tavalla: fiksusti tai halvasti. Fiksu aloite: nainen ei ole liikaa kännissä, nainen ei roiku joka toisen miehen kyljessä illan aikana, nainen antaa itsestään järkevän ja asiallisen kuvan. Tietysti jos on humalassa se olemukseen. Saa kiroilla ja puhua tuhmia, mut asiallisuudella tarkoitan kunnioitusta miestä kohtaan. Jos nainen tulee pöytään ylimielisen näköisenä "minä olen nainen ja koska sinä olet mies, niin sinä pidät minusta koska olen nainen"-asenteella, nainen saa kyllä vaihtaa pöytää.
- käytäntö ja
kuuluvat naisen rooliin. Nopeat syövät hitaat. Turha tulla tänne itkemään, miksi mies ei soita. Nopsampi typy ehti ensin.
Riippuu toki aloituksesta, mutta periaatteessa naisen tekemä keskustelunavaus on aina positiivista. Eihän sitä tarvitse baarissa kuin kysyä, miten ilta on mennyt?
Toinen juttu onkin sitten nämä Richadinkin tapaamat naiset. "Ostaisitko minulle juotavaa?, oletko homo?, lähdetäänkö meille?" ovat minunkin kuulemiani aloituksia, jotka eivät ole johtaneet pidempiaikaiseen tuttavuuteen.- okei...
siinä on nainen jota ei keinotekoiset rajoitteet pidättele :)
- Ujo piimä
En hallitse rupattelun jaloa taitoa. Ainoa aloitusheitto jonka hallitsen on se perinteinen "Ilmoja on pidellyt", eikä sillä oikein lähde keskustelu käyntiin. En kyllä osaa rupatella oman sukupuoleni edustajillekaan, joten ainakin voin sanoa olevani tasapuolinen puhumattomuudessani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215594- 531675
- 211143
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162958- 48908
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57900Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.121889Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848