Olin tuossa taannoin baarissa. Pidin siinä silmäpeliä useampienkin miesten kanssa ja jokunen tuli juttusillekin mutta huomasin aina saman jutun. Tyypit pitää vasenta kättään pöydän alla. No mä sitten kysyn että mitäs sä kättäs siellä piilottelet. Sormushan sieltä paljastuu.
Noh, mietin siis että mikä siinä maksaa että varatut jaksaa vongata?
Mun naisen logiikalla ajattelen näin: Vonkaava varattu mies ei saa seksiä kotona. Miksi? Siihen täytyy olla joku syy. Mies on tod.näk.huono sängyssä tai itsekäs typerys joka ei piittaa vaimon hyvinvoinnista. Miksi minäkään haluaisin sekstailla sellaisen miehen kanssa?
Miksi sinä, varattu ihminen, vonkaat?
Käykö usein flaksi vai tuntuuko vähän epätoivoiselta puuhalta?
varatut vonkaa
18
1149
Vastaukset
- mfskfks
on sitä ns oman egon pöngitystä,täytyy kokeilla vieläkö varatusta äijästä löytyy vetovoimaa.Sellaisii ne miehet on..
...ennen kuin lähtevät kotiin toteuttamaan itseään :)
- Emmanuele
saa sitten toteuttaa itseään ihan yksin. Ei oo reilua!
- tekee
tiedän kun itsekkin teen.
Emmanuele kirjoitti:
saa sitten toteuttaa itseään ihan yksin. Ei oo reilua!
...oot vaan liian ronkeli =D
- Emmanuele
Richartti kirjoitti:
...oot vaan liian ronkeli =D
olla niinkin! :) Mutta varattuihin en kajoa, on mullakin jotain periaatteita... Mun kiinnostus sammuu saman tien kun näen sen sormuksen tai kuulen et tyyppi on varattu.
- miksmiksmiks
Sinähän sitä silmäpeliä pidit, eli vonkasitko varattuja miehiä? Ehkä tulivat juttelemaan muuten vaan. Juttelevat miehet toisilleenkin, vaikkeivät olisikaan homoja ja joskus naisetkin juttelevat toisilleen, vaikkeivät olisikaan lesboja. Onko ihmisiltä yleensäkin keskustelu kiellettyä, vai pelkästään varatuilta?
- Emmanuele
puhuminen on kiellettyä... ;)
Kato eikun kyllä sen huomaa millon ihminen on "silleen"kiinnostunut ja missä mielessä se sulle jutskaa. Ilmeistä, puheista ja noin. Jos se näyttää siltä et sillä on sellanen stondis et kohta tulee spermakupla otsaan niin eipä sitä voi väärin tulkita. - fanipala.
Emmanuele kirjoitti:
puhuminen on kiellettyä... ;)
Kato eikun kyllä sen huomaa millon ihminen on "silleen"kiinnostunut ja missä mielessä se sulle jutskaa. Ilmeistä, puheista ja noin. Jos se näyttää siltä et sillä on sellanen stondis et kohta tulee spermakupla otsaan niin eipä sitä voi väärin tulkita.hyvin sanottu. varautut miehet hakevat sitä hekumaa aina vaan. Katselkaamme dokumentteja villieläinten ihmeellisestä maailmasta, siitä opimme myös miesten logiikasta ;)
vaimo vaaaaatiiiii... vapaa nainen haluaa. yksinkertaista. - Emmanuele
fanipala. kirjoitti:
hyvin sanottu. varautut miehet hakevat sitä hekumaa aina vaan. Katselkaamme dokumentteja villieläinten ihmeellisestä maailmasta, siitä opimme myös miesten logiikasta ;)
vaimo vaaaaatiiiii... vapaa nainen haluaa. yksinkertaista.että olemme eläimiä?
vittu niinpä. Tuntuu että tässä maailmassa ei saa tehdä vittu enää yhtikäs mitään ettei joku saatanan pikku pissis kuvittelis heti et oot heruttamassa siltä pillua. Mä en oikeesti ymmärrä ihmisiä joilla on koko ajan ja joka ikisessä tilanteessa mielessä vaan se et haluaiskohan tuokin multa pillua / munaa ja jotka ajattelee kaikenlaistet sosiaaliset kontaktit jonkinlaisina 'herutustilanteina' suuntaan tai toiseen. En mä tiiä, eiks tollaset tyypit oo saanu seksiä vuosikymmeniin ja siitä puhe / ajatukset mistä puute vai onks se vaan tän nyky yhteiskunnan 'must be hot and winner' aivopesun perua.
- MMies
"Pidin siinä silmäpeliä useampienkin miesten kanssa ja jokunen tuli juttusillekin "
Missä se vonkaus?
"Vonkaava varattu mies ei saa seksiä kotona
---
Mies on tod.näk.huono sängyssä tai itsekäs typerys joka ei piittaa vaimon hyvinvoinnista"
Itsekeskeisen naisen typerys-logiikkaa parhaimmillaan.- Noinniin
Samaa mietin. Toiset ne ei näe pimpsaa pidemmälle.
- vili
itse seukkailin niin pokailin naisia ihan samallalailla kun sinkkuna baarissa. en vain tehnyt mitään ja pidin taitoa yllä. ei kauhean vakavasti kandee ottaa ellei satalasissa äijä paina päälle.
taas pompit seksiin? Ei kaikki jotka silmäpelii harrastaa vonkaa sänkyyn, ne (minä) vaan flirttailee =)
- ronjashka
Siis anna pitää silmäpeliä. Se on sitten eri asia jos joku tyyppi sormus vasurin nimettömässä yrittää hyökätä suoraan kinkkuun. (koettu on >:-0)
- yrmion kaveri
Koska näytät helpolta ja huoramaiselta ja sellaiselta jota voi kiksauttaa kerran, tai pitää ehkä sala rakastajattarena, kun osaat pitää suusi kiinni, paiti kun kikkeli on suusi edessä.
- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab
miltä emmanuele näyttää? kristallipalloko kertoi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561228
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1541192Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601105Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo941038Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu49960Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54810Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32752
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71731