Varattu mies, anna hyvän kiertää. Viikonloppu on ovella ja rentoutuminen häämöttää. Tällä viestillä haastan jokaisen varatun ja rohkean miehen pettämään naistaan tavalla toisella.
Pettämistavan voit toki itse valita; jos kumppanisi pitää pettämisen rajana toisen kanssa tanssimista, tanssi. Jos se on suutelemista, suutele. Anna hyvän kiertää. Itsellä on kohtuu tuore suhde naiseni kanssa, mutta toisaalta eihän koskaan voi tietää onko hän Se Oikea. Siispä tänä viikonloppuna lupaan pettää tyttöystävääni. Tulen myöhemmin raportoimaan kokemuksistani! :)
HUOM! Kaikki miehet, jotka otatte haasteen vastaan, lisätkää nimimerkkinne tähän ketjuun.
Viikonlopun jälkeen voimme aloittaa uuden ketjun, jossa käymme kokemuksiamme läpi ja analysoimme niiden mahdollisia vaikutuksia nykyiseen suhteeseemme. :)
PS. Tämä haaste on täysin tosissaan tehty, eikä mitään naisten provosoimista, joten soraäänet eivät kiinnosta ketään, eivätkä siten ole tervetulleita.
Haaste varatuille miehille
17
1035
Vastaukset
- tbr
niin just ollaan sitä niin olevinaan tollasia pettäjiä. tiedätkö kutsun kaikki feministit koolle ja johan saat kuulla kunniasi. pettäminen on niin vääri.. mieti nyt mitä sun tyttös susta ajattelee??
herää jo pahvi!
hahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahaahahahhahahahahahahaahhahahahahhahahahhahahahhaahhahahahahhahahahahhahahahahaaahahhahaahahhahahhahahahhahaahhah!!!!!!!
ei ollut vitsi tämäkään XD
miehet älkää ottako vastaan tyhmiä haasteita tänä viikonloppuna..koskaan. naiset tykkää fiksusita miehistä :) ja tyhmät saa jäädä oman onnensa ojaan. - Aston
tähän kutkuttavaan haasteeseen, niin se sai alkunsa seuraavasta ketjusta Naisen logiikassa, jossa selvä enemmistö naisista sanoi, että kaikista ex-miesten intiimiasioista mm. seksissä voi huoletta kertoa toisille, koska mies ei ole enää nykyinen mies, vaan ex-mies, jolloin naisella ei enää ole velvollisuutta suojella miehen yksityisyyttä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000009&posting=22000000023703323- voi pientä
sä nyt otit kovasti herneen nenään tosta asiasta.
Vaivaako se sua nyt oikein hirmupaljon?
Tuliko ihan pakkomiellekin? - -QoH-
Mies pettää naista -> jää kiinni -> nainen lemppaa miehen -> miehestä tulee ex, jonka pienelle pippelille saa nauraa isossa tyttöporukassa -> paljon naurua, iloa ja hersyviä hetkiä tyttöjen kanssa.
Antakaa siis hyvän kiertää! Pistetään porukka nauramaan, niin että sodat loppuu kun maailmaa yhdistää vain ratkiriemulliset hetket. - paljon muukin
-QoH- kirjoitti:
Mies pettää naista -> jää kiinni -> nainen lemppaa miehen -> miehestä tulee ex, jonka pienelle pippelille saa nauraa isossa tyttöporukassa -> paljon naurua, iloa ja hersyviä hetkiä tyttöjen kanssa.
Antakaa siis hyvän kiertää! Pistetään porukka nauramaan, niin että sodat loppuu kun maailmaa yhdistää vain ratkiriemulliset hetket.Se miehistä puhuminen on vain yksi muiden joukossa.
Kai te hyvät herrat nyt naisia sen verran tunnette että tiedätte "höpöttelyn" olevan just niitä naisten juttuja?
Pikkutytöt kirjoittelee sydämen kuvia päiväkirjaansa
ja ihastelee päivät pitkät kavereidensa kanssa
jotakin poikaa.
Miettivät mitä tämän pojan päässä liikkuu kun se katso muka silla...tai ihan selvästi hymyili.
Poika se vaan miettii minne päin palloa pokasisi... olla jo tosi paska pano kun oot jauhanu tota samaa paskaa jo monta päivää. No kerro sedälle missä mättää, kaiken muun paitsi minimaalisen kullin voi korjata pienellä treenauksella... Auts, sehän se just tietenkin on,olen pahoillani :-(
- Naikkonen_sanoo
Tämähän oli suorastaan kutsu lähteä baanalle oikein molempina iltoina kiusaamaan varattuja miehiä antamalla ymmärtää jotain mitä ei sitten loppupeleissä ymmärrä antaa.
Kiusa se on pienikin kiusa, tätähän sä ajoit takaa ;) - toinen kerta
(koska sinä spämmäät viestiäsi useammalle palstalle, niin teen minäkin)
Ok, näin olkoon.
Jos mies pettää naistaan yhden kanssa, on hänen säälittäville taidoilleen ja onnettomalle vehkeelleen naureskelevia naisia kaksi kappaletta heidän lähipiirinsä.
Jos hän pettää naistaan viiden kanssa on hänen säälittävistä taidoistaan kertovia 6 naista heidän lähipiirinsä.
Ja niin edelleen.
Näin ollen miehen taidot ruoditaan juuri niin monella foorumilla, kuin joihin hän on itsensä pannut arvosteltavaksi. Ja maineen rakentuminenhan on sitä uskottavampi, mitä useamman suusta totuus kuuluu.
So be it :-)
Sitä saa mitä tilaa, pojat! Eikös vaan?
Mitähän huvittavia sänkytapoja / pelottavan pieniä välineitä sinulla onkaan tarjolla, kun olet noin huolissasi maineestasi.
Etkö sinä hölmö tajua, että haasteellasi kaivat omaa hautaasi. Juuri pettämällä ja häntäheikittelemällä asetat itsesi kaikkien arvosteltavaksi.
No, omapahan on asiasi. Ei ole minun elämäni. Minä istun sitten siinä tyttöporukassa joka saa ensi viikolla naureskella tempauksillesi.
Kiitos etukäteen hyvistä nauruista. - scale
ihanko tosissaan mun pitäisi lähteä pettämään naistani, koska jokkut mun exät saattaa puhua potaskaa mun selän takana?
Höh, eihän se mun nyksän vika voi olla.
Sorry vaan, mutta olen varmaan liian tyytyväinen nyksääni.
Siksi toiseen mitäs jos mä en saisikaan siltä vieraalta vaikka kuinka vonkaisin? Kyllä sit jurppis :D - niin kuin sinne
huutaa. Kuvittelitko kullisi olevan diplomaattisesti koskematon puheenaihe naisten keskuudessa, etenkin jos olet ollut törkeä exääsi kohtaan?
Toisin kuin millä tahansa muulla elämänalueella (talous, politiikka...), sukupuolten välisissä suhteissa vallitsee täysi vapaus ottaa, pettää, käyttää hyväksi jne. Mitään sääntöjä ja rangaistuksia ei ole ja siksipä monet elävät kuin sika pellossa. Nyt siis mielestäsi naisten pitäisi luopua siitä ainoasta helpotuksesta, minkä huumori ja nauraminen naiselle suo. Nauruhan vapauttaa monista vaivoista ja pidentää ikää.
Mitenköhän moni ketku itseään naisenmiehenä kekkuloiva harvahäntäheikki joutuisi todellisen, pelottavan ja vaarallisen naisen aggression kohteeksi, jos nainen ei käyttäisi tuota positiivista keinoa purkaa ahdistustaan ja kipeitä tunteitaan huumorin avulla. ;) Olkaa miehet tyytyväisiä siitä, että naiset vain puhuvat, eivätkä ala tosi toimiin... - Aston
Noniin! Eilen oli jo pientä flirttiä ilmassa, naisen kanssa, jonka kans ollaan vilkuiltu toisiamme aika pitkään. Yökerhon edessä erottiin kun naisen kaverit tuli hakemaan. Numerot onneksi vaihdettiin. Nainen vähän lupaili, että tänä iltana nähdään pidemmän kaavan mukaan. Kyllä te naiset olette helppoja, kun tietää vetää oikeista naruista! ;)
- naiset.
haittaa yhtään se, että olet noin tyhmä ja haluat pettää tyttöystävääsi. Oikeastaan ei käy edes sääliksi kumpaakaan, taidatte molemmat olla todella tyhmiä.
Toivottavasti tärppää. :)
- Aston
eli hyvinhän se lauantai menikin. Päädyttiin mun kämpille ja vietiin homma loppuun asti. Jatkostakin oli puhetta. :) Parasta tässä on, että nainen hyvin tietää mun olevan varattu, eikä se haittaa häntä yhtään.
- Naikkonen_sanoo ei edelleen...
Eli olet omalta osaltasi jakanut hyvää ympärillesi, naisellesi ja sille toisellekin naisellesi (oliks niitä kuitenki vaan yks?) ja ennenkaikkea itse sait. Wau, ja jatkoakin seuraa.
On tää hianoa, seurata nuorten miesten epätoivoista egonboostausta =D
Tätä retostelet täällä, kavereille ja voit sitten isona kertoa lapsillesi ja lasten lapsillesi kuinka kova kundi ukki oli aikoinaan. Jostainhan se pitää ääntä pitää kun ei muita lahjoja ole ;) - Aston
Naikkonen_sanoo ei edelleen... kirjoitti:
Eli olet omalta osaltasi jakanut hyvää ympärillesi, naisellesi ja sille toisellekin naisellesi (oliks niitä kuitenki vaan yks?) ja ennenkaikkea itse sait. Wau, ja jatkoakin seuraa.
Tätä retostelet täällä, kavereille ja voit sitten isona kertoa lapsillesi ja lasten lapsillesi kuinka kova kundi ukki oli aikoinaan. Jostainhan se pitää ääntä pitää kun ei muita lahjoja ole ;)ihan hyvä vaihtokauppa siitä, etteivät naiset kunnioita miehen yksityisyyttä. :)
- Aston
Naikkonen_sanoo ei edelleen... kirjoitti:
Tätä retostelet täällä, kavereille ja voit sitten isona kertoa lapsillesi ja lasten lapsillesi kuinka kova kundi ukki oli aikoinaan. Jostainhan se pitää ääntä pitää kun ei muita lahjoja ole ;)epätoivoista. Nainen selitti niin tohkeissaan mulle, kuinka kauan on halunnu mua ja loputa hänen fantasiansa toteutu. Kyllähän tuollainen hivelee itsetuntoa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561198
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1531158Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601085Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82986Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu47897Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54800Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54775- 32722
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721