http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/02/505623
Saataisiinkohan raiskauksia vähennettyä, jos ilotalot olisivat laillistettuja???
raiskaukset lisääntyneet uutisen mukaan
55
2165
Vastaukset
Meinaatko, että ne raiskaajat alkaisi sitten raiskaamaan niitä maksullisia??
- Naikkonen_sanoo ei jaksa ki...
En usko että raiskaukset merkittävästi vähenisivät. Ilotaloihin mennään sekstailemaan raiskaus on alistamista, nöyryyttämistä väkisinmakaamista.
WIkipediasta: "Tekijän motiiveina raiskaukseen voi olla esimerkiksi seksuaalisuuden tai seksuaalifantasian toteuttaminen, vallankäyttö, kidutus ja nöyryytys. "vaan yksinkertaisesti nupin sekoaminen kun oot jtn. 35v etkä oo eläissäs edes tissiä päässy kokeileen. Esim. just näillä keskustelupalstoilla sen näkee näistä peräkammarin poikien purkauksista mitä se tekee ihmiselle jos ei pääse / oo edes koskaan päässyt toteuttaan seksuaalisuuttaan.
- o... :)
yrmio kirjoitti:
vaan yksinkertaisesti nupin sekoaminen kun oot jtn. 35v etkä oo eläissäs edes tissiä päässy kokeileen. Esim. just näillä keskustelupalstoilla sen näkee näistä peräkammarin poikien purkauksista mitä se tekee ihmiselle jos ei pääse / oo edes koskaan päässyt toteuttaan seksuaalisuuttaan.
ne on koko ajan pyytämässä hyväksyntää ja kehuskelua kavereiltaan :)
- Naikkonen_sanoo ei jaks kirj
yrmio kirjoitti:
vaan yksinkertaisesti nupin sekoaminen kun oot jtn. 35v etkä oo eläissäs edes tissiä päässy kokeileen. Esim. just näillä keskustelupalstoilla sen näkee näistä peräkammarin poikien purkauksista mitä se tekee ihmiselle jos ei pääse / oo edes koskaan päässyt toteuttaan seksuaalisuuttaan.
enpä oo koskaan noin ajatellu. Että paineet kasvaa vuosien saatossa niin koviks ett pakko päästä purkautuun hinnalla millä hyvänsä oli kolo sitten missä tahansa raossa.
Miten sä sitten aika ajoin onnistutkin ohjailemaan mun ajatuksia poluille joille en välttämättä haluaisi päätyä ;) - Kolli_Kellinen
Tai sitten raiskausten määrän lisääntyminen johtuu ns. date rape-tapauksien (tai niiden ilmoittamisen) lisääntymisestä, eli siitä että mies vokottelee naisen sänkyyn hyödyntäen naisen humalatilaa. Vaikka kyseessä onkin juridisesti raiskaus, teon motiivina ei kai näissä tapauksissa ole alistaminen, väkivalta tai nöyryyttäminen, vaan yksinkertaisesti seksinnälkä. En tiedä miten Suomessa, mutta ainakin USA:ssa suurin osa ilmoitetuista raiskauksista kuuluu nykyään tähän kategoriaan.
En usko, että ilotalojen avulla saadaan raiskauksia vähenemään. Paljon enemmän hyötyä olisi laajasta raittiusliikkeestä, mutta luulen että ihmiset ottavat mieluummin riskin kuin raitistuvat. - -AP-
yrmio kirjoitti:
Kaikenlaisia juttuja saa täältäkin ( sinkut) palstalta lukea.
Mutta mistä tuo uutisissa kuvattu ilmiö voisi sitten johtua?
Onko peräkammarin poikien määrä 2000-luvulla kasvanut
kun raiskaukset ovat vaan lisääntyneet? - Naikkonen_sanoo ei kirj
Kolli_Kellinen kirjoitti:
Tai sitten raiskausten määrän lisääntyminen johtuu ns. date rape-tapauksien (tai niiden ilmoittamisen) lisääntymisestä, eli siitä että mies vokottelee naisen sänkyyn hyödyntäen naisen humalatilaa. Vaikka kyseessä onkin juridisesti raiskaus, teon motiivina ei kai näissä tapauksissa ole alistaminen, väkivalta tai nöyryyttäminen, vaan yksinkertaisesti seksinnälkä. En tiedä miten Suomessa, mutta ainakin USA:ssa suurin osa ilmoitetuista raiskauksista kuuluu nykyään tähän kategoriaan.
En usko, että ilotalojen avulla saadaan raiskauksia vähenemään. Paljon enemmän hyötyä olisi laajasta raittiusliikkeestä, mutta luulen että ihmiset ottavat mieluummin riskin kuin raitistuvat.löytyy näkemystä tähänkin asiaan. Ja kieltämättä pointti vaikuttaa uskottavalta varsinkin kun sen humalatilan vaikutuksen alaisena voi tehdä niin paljon kaikkea ja jälkeenpäin selitellä, ettei muista ja "hei kamoon olin kännis" aivan kuin se olisi syyntakeettomuuden takaava taikalause.
Mä uskon myös ettei naiset Suomessa välttämättä ilmoittele näitä känni raiskauksia niin usein juuri sen takia, että oma humalatila saattaa vaikuttaa ainakin ajatuksen tasolla virkamiesten vakuuttamiseen siitä, että kyseessä tosiaan oli väkisinmakaaminen.
Mahtaaks nää mun miljoonan sanan lauseet olla enää edes ymmärrettäviä... - jonotettiin...
Naikkonen_sanoo ei kirj kirjoitti:
löytyy näkemystä tähänkin asiaan. Ja kieltämättä pointti vaikuttaa uskottavalta varsinkin kun sen humalatilan vaikutuksen alaisena voi tehdä niin paljon kaikkea ja jälkeenpäin selitellä, ettei muista ja "hei kamoon olin kännis" aivan kuin se olisi syyntakeettomuuden takaava taikalause.
Mä uskon myös ettei naiset Suomessa välttämättä ilmoittele näitä känni raiskauksia niin usein juuri sen takia, että oma humalatila saattaa vaikuttaa ainakin ajatuksen tasolla virkamiesten vakuuttamiseen siitä, että kyseessä tosiaan oli väkisinmakaaminen.
Mahtaaks nää mun miljoonan sanan lauseet olla enää edes ymmärrettäviä...kuukausien päästä kun asia tuli julkiseksi naikkoset huomasivatkin tulleensa raiskatuiksi!
Nerokasta, tähän ei eläin pysty :) -AP- kirjoitti:
Kaikenlaisia juttuja saa täältäkin ( sinkut) palstalta lukea.
Mutta mistä tuo uutisissa kuvattu ilmiö voisi sitten johtua?
Onko peräkammarin poikien määrä 2000-luvulla kasvanut
kun raiskaukset ovat vaan lisääntyneet?Vai kasvaako turhautuminen kun seksistä tulee yhä näkyvämpi osa arkea ja itse ei pääse jaolle.
- Naikkonen_sanoo
jonotettiin... kirjoitti:
kuukausien päästä kun asia tuli julkiseksi naikkoset huomasivatkin tulleensa raiskatuiksi!
Nerokasta, tähän ei eläin pysty :)että usein myös nuoret alaikäiset tytöt "huomaavat" kenties vasta vuosien päästä että heitä on käytetty seksuaalisesti hyväkseen heidän ollessaan alle 16 vuotiaita.
Nää asiat on vaikeita, mä tiedän sen, tiedätkö sinä? - tulla...
DorkaM kirjoitti:
Vai kasvaako turhautuminen kun seksistä tulee yhä näkyvämpi osa arkea ja itse ei pääse jaolle.
ahistusta joilla ei ole elämässä enää mitään muuta pätemisen aihetta kuin pelkkä seksi...
- mahdollista...
Naikkonen_sanoo kirjoitti:
että usein myös nuoret alaikäiset tytöt "huomaavat" kenties vasta vuosien päästä että heitä on käytetty seksuaalisesti hyväkseen heidän ollessaan alle 16 vuotiaita.
Nää asiat on vaikeita, mä tiedän sen, tiedätkö sinä?mutta muistaakseni Mr. HIV ei kajonnut alaikäisiin, varmaan niitäkin oli tyrkyllä...
- Naikkonen_sanoo
mahdollista... kirjoitti:
mutta muistaakseni Mr. HIV ei kajonnut alaikäisiin, varmaan niitäkin oli tyrkyllä...
Jos mä kirjoitan oikein hitaasti niin ymmärrätkö mikä ero ja mikä yhteneväisyys näissä esimerkeissä on?
Sinun hiv-esimerkkisi raiskasi naisia, minun esimerkissäni käytettiin alaikäisiä hyväkseen. Kaksi eri tapaa käyttäytyä seksuaalisesti väärin yksi yhteneväinen tapa naisilta/tytöiltä reagoida tähän nöyryyttävään, alistavaan, häpeää aiheuttavaan tekoon. - sarkasmia...
Jos mä kirjoitan oikein hitaasti niin ymmärrätkö mikä ero ja mikä yhteneväisyys näissä esimerkeissä on?
Sinun hiv-esimerkkisi raiskasi naisia, minun esimerkissäni käytettiin alaikäisiä hyväkseen. Kaksi eri tapaa käyttäytyä seksuaalisesti väärin yksi yhteneväinen tapa naisilta/tytöiltä reagoida tähän nöyryyttävään, alistavaan, häpeää aiheuttavaan tekoon.oli viestissä mukana, älä ota niin tosissani :)
- on!
että usein myös nuoret alaikäiset tytöt "huomaavat" kenties vasta vuosien päästä että heitä on käytetty seksuaalisesti hyväkseen heidän ollessaan alle 16 vuotiaita.
Nää asiat on vaikeita, mä tiedän sen, tiedätkö sinä?Ja varsinkin kun huomaavat "onkohan mut joskus Raiskattu" ja aivan syyttä.. Teillä naisilla tuntuu riittävän tuota vitun mielikuvitusta...
- olla..
sarkasmia... kirjoitti:
oli viestissä mukana, älä ota niin tosissani :)
"tosissasi"
- Naikkonen_sanoo
olla.. kirjoitti:
"tosissasi"
siinä ekassa lauseessa
Still friends :) - "tutkimuksesta"...
siinä ekassa lauseessa
Still friends :)onkohan tuohon vastattu että on koettu uhkaa silloinkin kun on oikeasti humalapäissä sekoiltu?
Eihän tuo tutkimus vaadi keneltäkään valalla vannottua todistusta... - Naikkonen_sanoo
"tutkimuksesta"... kirjoitti:
onkohan tuohon vastattu että on koettu uhkaa silloinkin kun on oikeasti humalapäissä sekoiltu?
Eihän tuo tutkimus vaadi keneltäkään valalla vannottua todistusta...mahdollista mutta kamalan iso luku on tuo väitetty raiskattujen todellinen määrä.
Toisaalta suhtaudun nykyään hiukan skeptisesti näihin tutkimuksiin joiden mukaan esim perheen joka neljäs lapsi olisikin avioliiton ulkopuolella siitetty, insestin uhreja oli myös jonkun tutkimuksen mukaan älytön määrä.
Ehkä niitä ei halua uskoa, kun nuo korkeat luvut luovat kuvaa pelottavasta massasta aikuisia ihmisiä jotka tiedä mitä ovat tekemässä. - tutkimuksia...
mahdollista mutta kamalan iso luku on tuo väitetty raiskattujen todellinen määrä.
Toisaalta suhtaudun nykyään hiukan skeptisesti näihin tutkimuksiin joiden mukaan esim perheen joka neljäs lapsi olisikin avioliiton ulkopuolella siitetty, insestin uhreja oli myös jonkun tutkimuksen mukaan älytön määrä.
Ehkä niitä ei halua uskoa, kun nuo korkeat luvut luovat kuvaa pelottavasta massasta aikuisia ihmisiä jotka tiedä mitä ovat tekemässä.tulee ja menee, selvästikin nyt haiskahtaa tekijöiden julkisuushakuisuus tässä tapauksessa...
- Kolli_Kellinen
Naikkonen_sanoo ei kirj kirjoitti:
löytyy näkemystä tähänkin asiaan. Ja kieltämättä pointti vaikuttaa uskottavalta varsinkin kun sen humalatilan vaikutuksen alaisena voi tehdä niin paljon kaikkea ja jälkeenpäin selitellä, ettei muista ja "hei kamoon olin kännis" aivan kuin se olisi syyntakeettomuuden takaava taikalause.
Mahtaaks nää mun miljoonan sanan lauseet olla enää edes ymmärrettäviä...Seuraavana aamuna on mielestäni vähän myöhäistä muuttaa kännisekoilua raiskaukseksi, oli morkkis kuinka kamala tahansa. On moni mieskin tullut kännissä sellaisen naisen viettelemäksi, johon ei olisi selvin päin koskenut pitkällä tikullakaan. Mutta vaikka aamulla vierestä löytyy notredamen kellonsoittaja, ei miehen mieleen tule soittaa poliisille. Ehkä pitäisi?
Niin kauan kuin juomakulttuuri on mitä on, niin epätoivoisia ja käsittämättömiä asioita tapahtuu. Tietenkin selvät tapaukset joissa esim. väkivaltaa tai sillä uhkaamista on käytetty on asia erikseen, mutta joka sunnuntaiaamu tuhansien naisten JA miesten päätä kalvaa kysymys "voi hyvä jumala en kai mä ton kaa pannu...en muista mitään...mutta merkit viittaa...miten täs näin kävi?". Jos kaikki nämä tapaukset luokiteltaisiin raiskauksiksi, niin puolet suomalaista olisi raiskaajia. Onneksi suurin osa ihmisistä tunnistaa omankin vastuunsa ja pysyy viisaasti vaiti, vaikka tuntisikin olonsa hyväksikäytetyksi.
- raiskausta...
vuodessa, onko se nyt paljon vai vähän, se on makuasia...
- BlueEyeZ
Missä sanotaan, että ne ovat lisääntyneet?
- Ghgj
Äsh! Turhaa valittamista nuo raiskaukset. Naiset vaan haluaa leikkiä uhria. Nämä "vahvat nykynaiset" elää kuin pellossa, sammuvat kännissä miltei katuojaankin, ja sitten ihmetellään kun joku raiskasi! No olipa yllätys! Missä oma vastuu? Entä nuorten neitien vanhempien vastuu? Kätevä ratkaisu koko ongelmaan olisi raiskausten laillistaminen. Turha natina pois, ei siihen kuale. Tietenkin jos ulkomaalaisjengi joukkoraiskaa saksilla ja vähän saksii klitorista siinä samalla pois (että tulisi samanlainen kuin omanmaalaisilla naisilla on), niin siinä on jo fyysistä vahingontekoa ja silpomista. Ja kaikkinaiset silpomiset ja varsinkin lasten ympärileikkaukset pitäisi kyllä kieltää lailla.
- Naikkonen_sanoo
terve suhtautuminen tähän asiaan.
Siinä vaiheessa kun naisten raiskaaminen laillistetaan ryhdyn todennäköisesti kaikkien sorrettujen puolustajaksi, puen päälle mustan lycra-asuni ja vedän mustan myssyn päähän johon leikkaan silmille reiät. Vedän saappaat jalkaan ja lanteille laitan helavyöni, selkään heitän romaniasta ostamani 13 euron samurai miekkani ja miehet vaviskoon. Oman käden oikeus kunniaan sillä miehenhän voi myös raiskata ;) - vahva nainen?
Taidat itse olla raiskaaja? "Vahvat nykynaiset" ovat liian vahvoja sinulle? Ottaa niin koville, että ainoa keino on kunnon alistaminen ja pahoinpitely?
- Nightly.
Huoramaisesti pukeudutaan, helvetisti flirttaillaan, kännit vedetään, yksin baarista lähdetään, tai tuntemattoman saattajan kanssa.
No eipä se naisiin vaikuta, kun eivät edes muista mitään tapauksen jälkeen. Jos ottaisivat rennosti tilanteen aikana, niin voisivat jopa nauttia. Yhdenyönjuttu pusikossa ilman sen kummempaa efforttia. muahahha - LiimanHaistaja
"Kätevä ratkaisu koko ongelmaan olisi raiskausten laillistaminen. Turha natina pois, ei siihen kuale"
Juuri noin ja kun 213cm pitkä ja saatanan vahva Mutambo tulee ja rakastelee sua rajusti suoleen, sen kummempia lupia kyselemättä, on kaikki tapahtunut lain hengessä ja mitään väärää ei ole sattunut, kun eihän siihen kuitenkaan kuole. - LiimanHaistaja
Nightly. kirjoitti:
Huoramaisesti pukeudutaan, helvetisti flirttaillaan, kännit vedetään, yksin baarista lähdetään, tai tuntemattoman saattajan kanssa.
No eipä se naisiin vaikuta, kun eivät edes muista mitään tapauksen jälkeen. Jos ottaisivat rennosti tilanteen aikana, niin voisivat jopa nauttia. Yhdenyönjuttu pusikossa ilman sen kummempaa efforttia. muahahhaMuistathan sitte itekkin olla rentona kun joku kerta baarista poistumisen jälkeen joku tulee pitämään kanssasi mukavan yhdenyönjutun pusikossa.
Eläkä sitte rimpuile ku muuten se voi sattua. - sattuipa pahasti
LiimanHaistaja kirjoitti:
"Kätevä ratkaisu koko ongelmaan olisi raiskausten laillistaminen. Turha natina pois, ei siihen kuale"
Juuri noin ja kun 213cm pitkä ja saatanan vahva Mutambo tulee ja rakastelee sua rajusti suoleen, sen kummempia lupia kyselemättä, on kaikki tapahtunut lain hengessä ja mitään väärää ei ole sattunut, kun eihän siihen kuitenkaan kuole.Mä olin täs taannoin eräillä alan messuilla missä yx mutambo tuli ja räväytti pilinsä kaiken kansan nähtäväksi ja se pili oli karkeasti arvioiden sellainen kolkyt senttii.
Ei siihen kuale mutt saattaa tuntua...hmmm - LiimanHaistaja
sattuipa pahasti kirjoitti:
Mä olin täs taannoin eräillä alan messuilla missä yx mutambo tuli ja räväytti pilinsä kaiken kansan nähtäväksi ja se pili oli karkeasti arvioiden sellainen kolkyt senttii.
Ei siihen kuale mutt saattaa tuntua...hmmmNoilla tuonti malleilla tuppaa olemaan parempi varustelu ku suomalaisvalmisteisilla =)
- Hundepunde
Mukava suhde: 46000 verrattuna poliisin 500 ilmoitukseen. Muistaakseni joku poliisipäällikkö vielä selitti jossain taannoisessa asiaohjelmassa, että noista poliisille tulevista ilmoituksista aimo osa on näitä katumustapauksia (mistä taisi kasvukin johtua), mutta kaikki pitää tutkia. Kuulostaako kenestäkään muusta nollatason tutkimukselta? En taitane lisätä hajatelmiani naisille tarjottujen mielipidekyselyiden mielekkyydestä, tai mielipidekyselyistä yleensä.
- motiivisi on
tuossa, että vähättelet noita raiskaustapauksia ja lukuja? Osuuko tämä asia nyt jotenkin sun omaan nilkkaan vai mistä on kyse?
Mistä helvetistä sinä tiedät, ettei tuo luku pidä paikkaansa? - Hundepunde
motiivisi on kirjoitti:
tuossa, että vähättelet noita raiskaustapauksia ja lukuja? Osuuko tämä asia nyt jotenkin sun omaan nilkkaan vai mistä on kyse?
Mistä helvetistä sinä tiedät, ettei tuo luku pidä paikkaansa?Ja mistä sinä tiedät, että se pitää paikkansa? Onko sinulla jotain motiiveja uskotella itsellesi, että sen täytyy pitää paikkansa? Onko sinulla jokin syy vähätellä tutkimuksen tukijalan hataruutta? Onko korttitalosi vielä koskaan sortunut?
Jossain täytyy olla vika, jos kritiikille ei ole varaa, vaan kaikki pitäisi uskoa kuten se silmien eteen naputetaan. - kritiikille täytyy
Hundepunde kirjoitti:
Ja mistä sinä tiedät, että se pitää paikkansa? Onko sinulla jotain motiiveja uskotella itsellesi, että sen täytyy pitää paikkansa? Onko sinulla jokin syy vähätellä tutkimuksen tukijalan hataruutta? Onko korttitalosi vielä koskaan sortunut?
Jossain täytyy olla vika, jos kritiikille ei ole varaa, vaan kaikki pitäisi uskoa kuten se silmien eteen naputetaan.aina olla sija, mutta tuntuu siltä, että miehet eivät vain halua myöntää sitä, että raiskauksia sattuu ja paljon enemmän kuin haluaisi uskoa.
Mistäkö tiedän, että tutkimus pitäisi paikkaansa? Noh, tietysti voi olla niin, että suurin osa vastanneista naisista on jotakin ihme miehenvihaajia, jotka haluavat vääristellä tutkimustulosta... juu juu, noin varmaankin on...
Mitäs sinä minun korttitalostani tiedät? Mä en rakenna taloani korteista.
Miksi sinun on vaikeaa uskoa tuon tutkimuksen totuudenperäisyyttä? - Hundepunde
kritiikille täytyy kirjoitti:
aina olla sija, mutta tuntuu siltä, että miehet eivät vain halua myöntää sitä, että raiskauksia sattuu ja paljon enemmän kuin haluaisi uskoa.
Mistäkö tiedän, että tutkimus pitäisi paikkaansa? Noh, tietysti voi olla niin, että suurin osa vastanneista naisista on jotakin ihme miehenvihaajia, jotka haluavat vääristellä tutkimustulosta... juu juu, noin varmaankin on...
Mitäs sinä minun korttitalostani tiedät? Mä en rakenna taloani korteista.
Miksi sinun on vaikeaa uskoa tuon tutkimuksen totuudenperäisyyttä?Uskotko todella kyselytutkimuksiin? Jo metodi sinällään on niin kyseenalaista tilastotietoa, että historioitsijatkin älähtäisivät. Ymmärrät varmaan, että kun tarjotaan mahdollisuus sanoa ilman sitoumuksia, tulee sanottua vähän ja vaikka mitä. Siinä mielessä tuo poliisin lukema on uskottavammin lähempänä totuutta kuin tutkimus.
Todellisuuspohjalla ei tahdo olla enää paljoa tekemistä mielipiteiden kanssa, ja miesvihaa enemmän uskon tutkimuksen tulokseen vaikuttavan silkan typeryyden. Jos olet koskaan seurannut esim. imdb:n elokuvapisteytyksiä, huomannet, että ihmisillä on paha tapa kulkea ääripäissä ja vetää jotain periaatteellista mielipidelinjaa. Jos lapsenlapsen kummin kaiman pikkuserkku on joutunut raiskatuksi, voi Mimmu-mummo pohtia, että eihän kyseisen henkilön ääni tule muuten kuulluksi kuin hänen kauttaan. Ei pitäisi yleistää, mutta kyseinen ilmiö tuntuu naisten joukossa varsin tutulta; pitää päästä tukemaan kaveria asiassa, josta ei oikeastaan itse tiedetä mitään. Toinen skenaario voi olla juurikin tarve potea jostain vanhasta petikumppanista syyllisyyttä ja päästä uskottelemaan itselleen, miten asiat todellisuudessa olivat. Yksinkertaisesti: on tuhat ja yksi syytä sanoa tuhat ja yksi asiaa, joista vain yksi on se totuus. Mikä siis onkaan syy, miksi tämä nimeomainen tutkimus olisi löytänyt edes rahtusen mainitsemastaan totuudesta?
Sanonpa vain vielä, että tuosta miesten raiskausuumoilusta tulee lähinnä mieleen, että sinulla on jotain hampaankolossa ja kauhea tarve päästä sitä purkamaan keinolla millä hyvänsä. Mikä sinulla on sitä vastaan, että ihminen ei jaksa antaa paljoa painoarvoa - edelleen - nollatason tutkimukselle? Etkö voi edes myöntää, että ehkä jokainen mies ei ole raiskaaja tai sitä suunnitteleva tapaus? (Viimeinen kysymys on yhtä tyhjän päältä oleteltu kuin omasikin. Mietipä siis miltä kuulostat.)
Yksinkertaisesti lähde tarjoaa mielipiteen, joten miksi 4500 ihmisen mielipide olisi sen - jokainen mies
Hundepunde kirjoitti:
Uskotko todella kyselytutkimuksiin? Jo metodi sinällään on niin kyseenalaista tilastotietoa, että historioitsijatkin älähtäisivät. Ymmärrät varmaan, että kun tarjotaan mahdollisuus sanoa ilman sitoumuksia, tulee sanottua vähän ja vaikka mitä. Siinä mielessä tuo poliisin lukema on uskottavammin lähempänä totuutta kuin tutkimus.
Todellisuuspohjalla ei tahdo olla enää paljoa tekemistä mielipiteiden kanssa, ja miesvihaa enemmän uskon tutkimuksen tulokseen vaikuttavan silkan typeryyden. Jos olet koskaan seurannut esim. imdb:n elokuvapisteytyksiä, huomannet, että ihmisillä on paha tapa kulkea ääripäissä ja vetää jotain periaatteellista mielipidelinjaa. Jos lapsenlapsen kummin kaiman pikkuserkku on joutunut raiskatuksi, voi Mimmu-mummo pohtia, että eihän kyseisen henkilön ääni tule muuten kuulluksi kuin hänen kauttaan. Ei pitäisi yleistää, mutta kyseinen ilmiö tuntuu naisten joukossa varsin tutulta; pitää päästä tukemaan kaveria asiassa, josta ei oikeastaan itse tiedetä mitään. Toinen skenaario voi olla juurikin tarve potea jostain vanhasta petikumppanista syyllisyyttä ja päästä uskottelemaan itselleen, miten asiat todellisuudessa olivat. Yksinkertaisesti: on tuhat ja yksi syytä sanoa tuhat ja yksi asiaa, joista vain yksi on se totuus. Mikä siis onkaan syy, miksi tämä nimeomainen tutkimus olisi löytänyt edes rahtusen mainitsemastaan totuudesta?
Sanonpa vain vielä, että tuosta miesten raiskausuumoilusta tulee lähinnä mieleen, että sinulla on jotain hampaankolossa ja kauhea tarve päästä sitä purkamaan keinolla millä hyvänsä. Mikä sinulla on sitä vastaan, että ihminen ei jaksa antaa paljoa painoarvoa - edelleen - nollatason tutkimukselle? Etkö voi edes myöntää, että ehkä jokainen mies ei ole raiskaaja tai sitä suunnitteleva tapaus? (Viimeinen kysymys on yhtä tyhjän päältä oleteltu kuin omasikin. Mietipä siis miltä kuulostat.)
Yksinkertaisesti lähde tarjoaa mielipiteen, joten miksi 4500 ihmisen mielipide olisi senon raiskaamiseen taipuvainen.
Tekstistäsi sain jälleen kerran kuvan, ettet luota naisiin ja naisten arviointikykyyn. Eiköhän vastaajista suurin osa vastannut kysymyksiin omien eikä muiden tuntemiensa naisten puolesta. Ja miksipä kukaan nainen vaikka tuntisikin syyllisyyttä jostakin kertapanosta sen vuoksi valehtelisi kyselyssä, johon ei edes tarvitse vastata omalla nimellään? Suurempi syyllisyyshän tuollaisesta epärehellisyydestä olisi seurauksena. Pidätkö naisia niin moraalittomina, etteivät he kykenisi kantamaan omaa syyllisyyttään ilman, että se täytyy jonkun toisen niskoille kaataa?
Ihmettelen vain sitä, mikä hinku miehillä on selittää korkeat raiskausluvut pienemmiksi? Huono omatunto? Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Ehkä olet itse joskus tuntenut halua pakottaa joku nainen seksiin ja nyt syyllisyytesi estää sinua näkemään tilannetta sellaisena kuin se on? - Hundepunde
jokainen mies kirjoitti:
on raiskaamiseen taipuvainen.
Tekstistäsi sain jälleen kerran kuvan, ettet luota naisiin ja naisten arviointikykyyn. Eiköhän vastaajista suurin osa vastannut kysymyksiin omien eikä muiden tuntemiensa naisten puolesta. Ja miksipä kukaan nainen vaikka tuntisikin syyllisyyttä jostakin kertapanosta sen vuoksi valehtelisi kyselyssä, johon ei edes tarvitse vastata omalla nimellään? Suurempi syyllisyyshän tuollaisesta epärehellisyydestä olisi seurauksena. Pidätkö naisia niin moraalittomina, etteivät he kykenisi kantamaan omaa syyllisyyttään ilman, että se täytyy jonkun toisen niskoille kaataa?
Ihmettelen vain sitä, mikä hinku miehillä on selittää korkeat raiskausluvut pienemmiksi? Huono omatunto? Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Ehkä olet itse joskus tuntenut halua pakottaa joku nainen seksiin ja nyt syyllisyytesi estää sinua näkemään tilannetta sellaisena kuin se on?Hah, onpas jo provoilua. Et ole tainnut ymmärtää, että tässähän selitellään poliisin pitämiä ja totuuspohjaisempia lukuja järjettömän paljon suuremmiksi. Ei kukaan väitä, etteikö olisi tapauksia, jotka eivät poliisin tietoon tule, mutta tutkimuksen tarjoamista suhteista voi jo todeta sen naurettavuuden, kuten alempana ketjua on huomattu.
Patoumistasi minulle ei jää enää kuin yksi kysymys: oletko joskus halunnut tulla raiskatuksi? Varmaan on ollut kova hinku, että saisit edes jotain lihaa tuon mölinäsi täytteeksi. Eikö olekin hauskaa leikkiä vakavilla aiheilla? Hitto tätä joidenkin naisten tyhjäpäisyyttä. Valitettavisti tässä asiassa se kalikka kapsahtaa muidenkin naisten nilkoille. - on vain ihminen
Hundepunde kirjoitti:
Hah, onpas jo provoilua. Et ole tainnut ymmärtää, että tässähän selitellään poliisin pitämiä ja totuuspohjaisempia lukuja järjettömän paljon suuremmiksi. Ei kukaan väitä, etteikö olisi tapauksia, jotka eivät poliisin tietoon tule, mutta tutkimuksen tarjoamista suhteista voi jo todeta sen naurettavuuden, kuten alempana ketjua on huomattu.
Patoumistasi minulle ei jää enää kuin yksi kysymys: oletko joskus halunnut tulla raiskatuksi? Varmaan on ollut kova hinku, että saisit edes jotain lihaa tuon mölinäsi täytteeksi. Eikö olekin hauskaa leikkiä vakavilla aiheilla? Hitto tätä joidenkin naisten tyhjäpäisyyttä. Valitettavisti tässä asiassa se kalikka kapsahtaa muidenkin naisten nilkoille.ja poliisilla (miespoliisilla) voi olla omanlaisensa näkemys asiasta. Mitenköhän nuo on muuten sitten voitu todentaa, että kyse onkin ollut vain naisen syyllisyydestä yhdenillan jälkeen?
Onhan niitä tapauksia, joissa poliisi on raiskannut naisen...
Voin rehellisesti sanoa, ettei ainakaan omalla kohdallani pidä paikkaansa tuo miesten iänikuinen ja täysin totuutta vailla oleva väite, että nainen haluaisi tulla raiskatuksi. Miten kukaan voi pienessä mielessään edes ajatella mitään noin järjetöntä? Se on sitä miehen syyllisyydenpakoilua ilmeisesti. Jos miehet pakoilevat syyllisyyttä, niin ei heidän pitäisi automaattisesti uskoa, että myös nainen olisi samanlainen.
Edelleenkään en ymmärrä, mikset halua uskoa, että naisia raiskataan suuressa määrin? Eihän se tarkoita sitä, että kaikki miehet olisivat pahoja tai että sinä olisit paha. - Hundepunde
on vain ihminen kirjoitti:
ja poliisilla (miespoliisilla) voi olla omanlaisensa näkemys asiasta. Mitenköhän nuo on muuten sitten voitu todentaa, että kyse onkin ollut vain naisen syyllisyydestä yhdenillan jälkeen?
Onhan niitä tapauksia, joissa poliisi on raiskannut naisen...
Voin rehellisesti sanoa, ettei ainakaan omalla kohdallani pidä paikkaansa tuo miesten iänikuinen ja täysin totuutta vailla oleva väite, että nainen haluaisi tulla raiskatuksi. Miten kukaan voi pienessä mielessään edes ajatella mitään noin järjetöntä? Se on sitä miehen syyllisyydenpakoilua ilmeisesti. Jos miehet pakoilevat syyllisyyttä, niin ei heidän pitäisi automaattisesti uskoa, että myös nainen olisi samanlainen.
Edelleenkään en ymmärrä, mikset halua uskoa, että naisia raiskataan suuressa määrin? Eihän se tarkoita sitä, että kaikki miehet olisivat pahoja tai että sinä olisit paha.Hoh hoi, väsynyttä teiniangstia jo pullistelet, mutta josko oppisit tästäkin vastauksesta taas jotain. Epäilen ettet.
1: "Onhan niitä tapauksia, joissa poliisi on raiskannut naisen..."
Sanoo, että alkaa jo vintissä pimetä. Joten nyt viranomaiset ovat epäilyksenalaisia, mutta uskot mieluusti huuhaatutkimuksia?
2: "Voin rehellisesti sanoa, ettei ainakaan omalla kohdallani pidä paikkaansa tuo miesten iänikuinen ja täysin totuutta vailla oleva väite, että nainen haluaisi tulla raiskatuksi. Miten kukaan voi pienessä mielessään edes ajatella mitään noin järjetöntä? "
Et taida osata suhteuttamista. Mikä kohta koputtelee vaivaisaivotoimintaasi, kun jakelet moista moralisointia ja heittelet raiskaajasyytöksiä mielivaltaisesti?
3: "Edelleenkään en ymmärrä, mikset halua uskoa, että naisia raiskataan suuressa määrin?"
Suuressa määrin? Mitä tarkoittaa suuressa määrin? Miksi en uskoisi, että suuressa määrin? Olenko jossain jotain tämmöistä väittänyt, vai pitääkö sinusta luvun olla ainakin viisinumeroinen, jotta se on suuri? Etkö ole vieläkään tajunnut, että se naurettavuus lähinnä syntyy ilmoitusten määrän ja tämän tarjotun "todellisuuden" massiivisesta eroavaisuudesta?
Yhteenveto: Alat kuulostaa jo vainoharhaiselta. Onnea uskotellessasi itsellesi, ja varsinkin muille, tuota lööperiä. Et silti pysty muuttamaan sitä faktaa, että nimenomainen tutkimus on heppoisille perusteille rakennettu ja tarjoaa ennemmin ihmettelyä naisten logiikan saloista kuin esittämästään asiasta. - paskaa ja
Hundepunde kirjoitti:
Hoh hoi, väsynyttä teiniangstia jo pullistelet, mutta josko oppisit tästäkin vastauksesta taas jotain. Epäilen ettet.
1: "Onhan niitä tapauksia, joissa poliisi on raiskannut naisen..."
Sanoo, että alkaa jo vintissä pimetä. Joten nyt viranomaiset ovat epäilyksenalaisia, mutta uskot mieluusti huuhaatutkimuksia?
2: "Voin rehellisesti sanoa, ettei ainakaan omalla kohdallani pidä paikkaansa tuo miesten iänikuinen ja täysin totuutta vailla oleva väite, että nainen haluaisi tulla raiskatuksi. Miten kukaan voi pienessä mielessään edes ajatella mitään noin järjetöntä? "
Et taida osata suhteuttamista. Mikä kohta koputtelee vaivaisaivotoimintaasi, kun jakelet moista moralisointia ja heittelet raiskaajasyytöksiä mielivaltaisesti?
3: "Edelleenkään en ymmärrä, mikset halua uskoa, että naisia raiskataan suuressa määrin?"
Suuressa määrin? Mitä tarkoittaa suuressa määrin? Miksi en uskoisi, että suuressa määrin? Olenko jossain jotain tämmöistä väittänyt, vai pitääkö sinusta luvun olla ainakin viisinumeroinen, jotta se on suuri? Etkö ole vieläkään tajunnut, että se naurettavuus lähinnä syntyy ilmoitusten määrän ja tämän tarjotun "todellisuuden" massiivisesta eroavaisuudesta?
Yhteenveto: Alat kuulostaa jo vainoharhaiselta. Onnea uskotellessasi itsellesi, ja varsinkin muille, tuota lööperiä. Et silti pysty muuttamaan sitä faktaa, että nimenomainen tutkimus on heppoisille perusteille rakennettu ja tarjoaa ennemmin ihmettelyä naisten logiikan saloista kuin esittämästään asiasta.tiedät sen.
Et vastannut kysymykseeni siitä, miten raiskaussyytökset on todistettu olevan pelkkää naisen syyllisyydestä johtuvaa valehtelua? Varmasti tuollaisiakin tapauksia on, mutta miksi vääristelet ja yrität antaa sellaisen kuvan, että raiskaussyytökset olisivat pääsääntöisesti pelkkää paskanpuhetta? Sinä ilmeisesti mieluusti uskoisit naisista tuollaista. Helpottaako se kollektiivista syyllisyydentunnetta sukupuolestasi?
Jokainen on kuullut jonkun pässinpään laukaisevan typerästä suustaan, että nainenhan haluaa tulla raiskatuksi. Mies, joka tuollaista päästää suustaan on kenen tahansa järkevästi ajattelevan ihmisen mielestä vähintäänkin potentiaalinen raiskaaja.
Sinulla ei ole kykyä asettua raiskatun asemaan, koska olet kaikesta päätellen empatiaan kykenemätön mies. Siksipä raiskattujen naisten todellisuus ei mahdu käsityskykysi rajoihin. Se, että ilmoitettuja raiskaustapauksia on huomattavasti vähemmän kuin mitä haastattelun tuloksena ilmeni, johtuu monista seikoista, joita sinun lienee mahdoton ymmärtää. Oletko kuullut, että moni nainen häpeää itselleen tehtyä vääryyttä niin paljon, ettei sen vuoksi tee ilmoitusta raiskaudesta? Nuo naiset syyllistävät itseään tapahtuneesta, koska yhteiskunnan ja miesten asenteet naisia kohtaan ovat syyllistymistä tukevia.
Raiskauksen psykologiset vaikutukset ovat sinulle utopiaa; ehkä tajuaisit tilanteen paremmin, jos homoraiskaaja/raiskaajat kävisivät kimppuusi hiljaisella metsätiellä. - Hundepunde
paskaa ja kirjoitti:
tiedät sen.
Et vastannut kysymykseeni siitä, miten raiskaussyytökset on todistettu olevan pelkkää naisen syyllisyydestä johtuvaa valehtelua? Varmasti tuollaisiakin tapauksia on, mutta miksi vääristelet ja yrität antaa sellaisen kuvan, että raiskaussyytökset olisivat pääsääntöisesti pelkkää paskanpuhetta? Sinä ilmeisesti mieluusti uskoisit naisista tuollaista. Helpottaako se kollektiivista syyllisyydentunnetta sukupuolestasi?
Jokainen on kuullut jonkun pässinpään laukaisevan typerästä suustaan, että nainenhan haluaa tulla raiskatuksi. Mies, joka tuollaista päästää suustaan on kenen tahansa järkevästi ajattelevan ihmisen mielestä vähintäänkin potentiaalinen raiskaaja.
Sinulla ei ole kykyä asettua raiskatun asemaan, koska olet kaikesta päätellen empatiaan kykenemätön mies. Siksipä raiskattujen naisten todellisuus ei mahdu käsityskykysi rajoihin. Se, että ilmoitettuja raiskaustapauksia on huomattavasti vähemmän kuin mitä haastattelun tuloksena ilmeni, johtuu monista seikoista, joita sinun lienee mahdoton ymmärtää. Oletko kuullut, että moni nainen häpeää itselleen tehtyä vääryyttä niin paljon, ettei sen vuoksi tee ilmoitusta raiskaudesta? Nuo naiset syyllistävät itseään tapahtuneesta, koska yhteiskunnan ja miesten asenteet naisia kohtaan ovat syyllistymistä tukevia.
Raiskauksen psykologiset vaikutukset ovat sinulle utopiaa; ehkä tajuaisit tilanteen paremmin, jos homoraiskaaja/raiskaajat kävisivät kimppuusi hiljaisella metsätiellä.Voi tätä argumentoinnin riemuvoittoa. Kiherrän jo naurusta tuhlatessani aikaani yksinkertaiseen panetteluusi, kun et tunnu saavan taustalle mitään etäisestikään pätevää kommenttia. Ja pahoittelen suuresti, että se hiertää ajokoppaasi, jotta tuhiset näitä latteuksia edelleen.
"Et vastannut kysymykseeni siitä, miten raiskaussyytökset on todistettu olevan pelkkää naisen syyllisyydestä johtuvaa valehtelua?"
Kerro toki milloin olen moista väittänyt, jotta minulla olisi edes syytä vastata mielikuvituksesi tuotoksiin. Itsehän näytät lähinnä puhkuvan, miten naiset eivät syyttelisi väärin perustein. Valitettavasti olet elävä esimerkki, joka osoittaa omat oletuksensa vääriksi. Harmi.
Minä olen edelleenkin kritisoinut tutkimusmenetelmää, joka ei ole riippuvainen naisista tai tutkimastaan asiasta, vaan on yleisesti todettuna heikko totuusarvoiltaan. Kyllä saavat hippulat vinkua ja aivonystyrät raksuttaa, kun katkera mielesi ei pysty kirjoitettua sanaa ja mielipidettä hyväksymään.
"Jokainen on kuullut jonkun pässinpään laukaisevan typerästä suustaan, että nainenhan haluaa tulla raiskatuksi. Mies, joka tuollaista päästää suustaan on kenen tahansa järkevästi ajattelevan ihmisen mielestä vähintäänkin potentiaalinen raiskaaja."
Hienoa, ja miten selität sammakkosi ennen kuin annoin sinulle jotain mietittävää? Mitäpä jos pässimme nyt oikeasti miettisikin, kuka on toitottanut perättömiä oletuksia ja saattanut itsensä vain naurettavaan valoon. Itsekritiikki on hyvä oppia, enemmin tahi myöhemmin.
Heh heh, sitten tuleekin sitä itseään: syyllistystä ja uhmasanoja. Kuten jo sanoin, on suru ja harmi, että jotkut naiset tekevät näin paljon hallaa niiden oikeasti kärsivien taakaksi. Vauhkomielisyys ja ääriasenne harvemmin toimivat; järki ja argumentointitaito yleensä johtaa pidemmälle, ellei ole uskonnollista lahkoa perustamassa.
Valitettavasti tuolla vesikauhullasi on ikävä tapa levitä räksyttäessä. Taidampa siis jättää tämän pelleilyn hyvissä ajoin ja suositella hermolomaa ja parantolavisiittiä. Ammattiauttajat saavat sentään palkkaa tuon meuhkaamisesi kuuntelemisesta, muilla on parempaakin tekemistä. - enhän minä
Hundepunde kirjoitti:
Voi tätä argumentoinnin riemuvoittoa. Kiherrän jo naurusta tuhlatessani aikaani yksinkertaiseen panetteluusi, kun et tunnu saavan taustalle mitään etäisestikään pätevää kommenttia. Ja pahoittelen suuresti, että se hiertää ajokoppaasi, jotta tuhiset näitä latteuksia edelleen.
"Et vastannut kysymykseeni siitä, miten raiskaussyytökset on todistettu olevan pelkkää naisen syyllisyydestä johtuvaa valehtelua?"
Kerro toki milloin olen moista väittänyt, jotta minulla olisi edes syytä vastata mielikuvituksesi tuotoksiin. Itsehän näytät lähinnä puhkuvan, miten naiset eivät syyttelisi väärin perustein. Valitettavasti olet elävä esimerkki, joka osoittaa omat oletuksensa vääriksi. Harmi.
Minä olen edelleenkin kritisoinut tutkimusmenetelmää, joka ei ole riippuvainen naisista tai tutkimastaan asiasta, vaan on yleisesti todettuna heikko totuusarvoiltaan. Kyllä saavat hippulat vinkua ja aivonystyrät raksuttaa, kun katkera mielesi ei pysty kirjoitettua sanaa ja mielipidettä hyväksymään.
"Jokainen on kuullut jonkun pässinpään laukaisevan typerästä suustaan, että nainenhan haluaa tulla raiskatuksi. Mies, joka tuollaista päästää suustaan on kenen tahansa järkevästi ajattelevan ihmisen mielestä vähintäänkin potentiaalinen raiskaaja."
Hienoa, ja miten selität sammakkosi ennen kuin annoin sinulle jotain mietittävää? Mitäpä jos pässimme nyt oikeasti miettisikin, kuka on toitottanut perättömiä oletuksia ja saattanut itsensä vain naurettavaan valoon. Itsekritiikki on hyvä oppia, enemmin tahi myöhemmin.
Heh heh, sitten tuleekin sitä itseään: syyllistystä ja uhmasanoja. Kuten jo sanoin, on suru ja harmi, että jotkut naiset tekevät näin paljon hallaa niiden oikeasti kärsivien taakaksi. Vauhkomielisyys ja ääriasenne harvemmin toimivat; järki ja argumentointitaito yleensä johtaa pidemmälle, ellei ole uskonnollista lahkoa perustamassa.
Valitettavasti tuolla vesikauhullasi on ikävä tapa levitä räksyttäessä. Taidampa siis jättää tämän pelleilyn hyvissä ajoin ja suositella hermolomaa ja parantolavisiittiä. Ammattiauttajat saavat sentään palkkaa tuon meuhkaamisesi kuuntelemisesta, muilla on parempaakin tekemistä.mitään vauhkoa. Sinulle kun puhuu suoraan, niin se on sitten ilmeisesti vauhkoamista.
Mene äkkiä terveysparantolaan tai jonnekin hermolomalle. Huh huh. Olen huolissani mielenterveydestäsi.
Ketä minä olen nyt sitten syytellyt väärin perustein? Sitä poliisipäällikköä, sinua vai miehiä, joiden mielestä nainen haluaa tulla raiskatuksi? Sinähän tässä syyllistät minua ja tutkimukseen osallistuneita naisia. Tietenkään tutkimus ei ole täydellinen, aukoton, kaikkitietävä menetelmä, mutta kyllä se on suuntaa-antava vähintäänkin. Syyllistä syyllistä, syyllistäjä.
Et ole kritisoinut tutkimuksiin osallistuvia naisia, vai? Ethän suoraan sanottuna mitään muuta ole tehnytkään. No, samapa tuo, senkus syyllistät, syyllistäjä.
Uhmasanoja? Olenko peräti uhmannut sinua jotenkin? Älä kuvittele turhia.
Sinunlaisten miesten asenteilla on tapana levitä kuin rutto, se on ainut syy, miksi olen viesteihisi kommentoinut. Toivon, ettei kaltaisesi kylmä ja muka asiallinen argumentointi, mikä vaivoin peittää sovinistisen asenteesi, tartu nuorisoon. Olet kuin tauti.
Puhdista ajokoppasi.
- sp 86
Eipä mikään ihme, että ovat lisääntyneet. Nykyään media tyrkyttää seksiä joka aukosta ja ihmiset elävät sen mukaan. Mutta koska seksiä tarjotaan aivoille LIIKAA, niin monet miehet voivat miettiä saavansa liian vähän seksiä ja täten stressaantuvat ja suorituspaineet naisasioissa kanssa lisääntyvät (entisestään). Tilannetta ei auta yhtään se, että uutisissa jatkuvasti julistetaan huolettoman huviseksin seksin RÄJÄHDYSMÄISESTÄ kasvusta.
Miehet...2 572 000
Naiset...2 683 000
Tilannetta ei myöskään paranna yhtään se, että naisia on enemmän kuin miehiä, sillä vaikka naisia on enemmän, niin silti kaikille miehille ei riitä naisia, koska jokaista alfa-urosta kohti on ainakin neljä naisihailijaa.
Mikä sitten voi saada potentiaalisen raiskaajan toteuttamaan tekonsa?
1) Välinpitämättömyys muita ihmisiä kohtaan
2) Itsekkyys
3) Naisia on enemmän kuin miehiä...
4) ...irtoseksiä harrastetaan nykyään ihan sikana...
5) ...mutta potentiaalinen raiskaaja ei ehkä katso kuuluvansa tilastotieteen enemmistöön seksiasioissa, joten...
6) ...potentiaalista raiskaajaa vituttaa
7) Potentiaaliselle raiskaajalle ei ehkä löydykään niin paljon tarjontaa kuin hän haluaisi...
8) ...joten kun ei anneta, niin täytyy vain tyytyä ottamaan
Näin luulisin asian olevan. Naisethan ovat aina olleet miehiä parempia hyödyntämään seksiä, vaikkapa tässä tapauksessa lisääntynyttä seksin harrastamista. Tässä tapauksessa naiset käyttävät sen hyväkseen valitsemalla kirsikat kakun päältä, tai ainakin siten, että he kilpailuttavat miehiä oman etunsa tavoittelemista varten. Huonommallakin miehellä voi käydä flaksi, jos naisen miesprioriteetti-ajatukset sekoavat alkoholin voimasta. Mutta se vaatiikin jo isompaa alkoholimäärän nauttimista.
En usko raiskausten vähentyvän ainakaan huomattavasti vaikka ilotalot sallittaisiinkin, koska monet miehet eivät periaatteidensa vuoksi suostu maksamaan seksistä (vaikka kyllä varsinaista ilmaista seksiä ei tosiasiassa ole melkein kenellekään miehelle, aina sitä yleensä maksaa jollain tavalla).
Näin uskon asian olevan, enkä usko, että siihen voitaisiin juuri mitenkään vaikuttaa. Paitsi jos säädettäisiin laki, joka turvaisi jokaisen suomalaisen perustarpeiden tyydyttämisen. Ja sellaista ei tulisi koskaan. Se olisi liian tasa-arvoista feministeille.- totuutta...
kun puhutaan lisääntymisikäisistä naisista on suhteet toisin päin, eräillä alueilla jopa niin että yhtä naista kohden on kolme miestä
- sp 86
totuutta... kirjoitti:
kun puhutaan lisääntymisikäisistä naisista on suhteet toisin päin, eräillä alueilla jopa niin että yhtä naista kohden on kolme miestä
mutta miten vitussa on muka enemmän naimattomia naisia, kun kerran miehet kärsivät paljon enemmän naispuutteesta?
http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html#väestörakenne
Naimattomat
Miehet...51,2
Naiset...43,4
Tämä tarkoittaa sitä, että todella moni naimisissa oleva mies pettää vaimoaan sen naimattoman naisen kanssa! - vitussa niin
sp 86 kirjoitti:
mutta miten vitussa on muka enemmän naimattomia naisia, kun kerran miehet kärsivät paljon enemmän naispuutteesta?
Naimattomat
Miehet...51,2
Naiset...43,4
Tämä tarkoittaa sitä, että todella moni naimisissa oleva mies pettää vaimoaan sen naimattoman naisen kanssa!vitussa naimattomia vitussa naisia on enemmän?
Miehet...51,2
Naiset...43,4 - miehille...
sp 86 kirjoitti:
Naimattomat
Miehet...51,2
Naiset...43,4
Tämä tarkoittaa sitä, että todella moni naimisissa oleva mies pettää vaimoaan sen naimattoman naisen kanssa!ole naista Suomessa, joten sinkkumiehessä ei välttämättä ole mitään vikaa mutta sinkkunaisessa on :)
- sp 86
vitussa niin kirjoitti:
vitussa naimattomia vitussa naisia on enemmän?
Miehet...51,2
Naiset...43,4Okei, myönnän.
- Hutkija
Ton tutkimuksen mukaan raiskauksen määritelmä on se, että nainen on antanut siideripäissään väärälle miehelle ja seuraavana aamuna on tullu morkkis.
- sp 86
kun se mies olikin sellainen kunnollinen paskiainen, eikä alfa-panokone. Taidanpa nostaa syytteen raiskauksesta."
- Kaisaniemen puisto
mua ei nyt leimata rasistiksi, mutta esim. pääkaupunkiseudulla ulkomaalaiset tekevät lähes puolet raiskauksista ja ulkomaalaisten määrä kasvaa, joten...
- mieskin...
ettei sitten mennä sinne puistoihin itseään tyrkyttämään...
- scale
mieskin... kirjoitti:
ettei sitten mennä sinne puistoihin itseään tyrkyttämään...
Aika velikultia. Kävisikö muuten perusteluista jos vaikka ryöstäisi pankin, että "pitääkö sitä rahaa nyt sillee kasata yhteen paikkaan, ei pidä porata jos ryöstetään".
Tai "mitäs ostit hienon auton oisit ostanu vanhan Tojota Mark II, niin ei olisi kelvannut autovarkaille".
Listaa voi jatkaa myymälävarkauksista vaikka kuinka pitkään......
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551172
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1521146Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82956Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45874Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54780Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32702