Hanna ei todellakaan ole yhtään liian lihava, hieman pyöreä vain. Tämäkin kuva on tosi upea:
http://img165.imageshack.us/my.php?image=hannapay3.jpg
HUI, ONPA HANNA TOSI LÄSKI!
10
4125
Vastaukset
- .....
Hanna ei todellakaan ole mikään lihava, mutta nykyisin on sellainen julkkiskuva että kaikkien pitäis olla mallienmitoissa...siis langanlaihoja!!!
Olen kanssasi samaa mieltä suomalainen nainen tuo kuva on kyllä todella upea!! :)- Miehen mielipide
Onpas lihava ja yrittää peitellä asiaa ylitsepursuavalla röyhelöllä kuten useat muutkin läskiset esiintyvät iskelmälaulajat.
Ei kannata peitellä, lihavakin on tosi seksikäs kun ei peittele sulojaan vaan tuo ne reilusti ja häpeämättä esille kuten isopeffaiset etelän naiset. - painoindexi
No kyllähän väistämätön tosiasia on että Pakarinen on nykyisin aika pulska tyttö. Tuo kuva ei kylläkään kerro koko totuutta mutta tästä kuvastakin näkee nuo pullakat käsivarret. Ylipainoa varmasti se 10 kiloa!
- hanna.fani_899
painoindexi kirjoitti:
No kyllähän väistämätön tosiasia on että Pakarinen on nykyisin aika pulska tyttö. Tuo kuva ei kylläkään kerro koko totuutta mutta tästä kuvastakin näkee nuo pullakat käsivarret. Ylipainoa varmasti se 10 kiloa!
Tarvii niin ku toisia haukkua. Hanna on just sopiva! Kato vaa omaa pärstääs.
- H. fan
Lihava. Näytä vaan omas pömppösi..
- what I feel is the only truth
onhan tuo tyttö melko tuhti joo... mut so, ei kaikki voi olla täydellisiä :)
- läskikoota
Miehän se täss läski oon.Miull lällyy leuatki vaikk on eri parii ku aitan saranat. En mie pahaks paa vaikk joku löytäis miust xy-mallinki.
Miull onki mitä näyttää.Joku hanna lauteilt ny jää kuupan vedeks miun rinnallain. - hansu90
Minun mielestä Hanna on jos ei lihava niin
"läski" ainaskin.Hirveetä velttoa taikinaa
noi käsivarretkin ja aika tasapaksu kroppa
muutenkin mutta sillehän ei voi mitään kun
ruumiinrakennehan ei muutu vaikka laihtuskin. - Anonyymi
No nyt on hanna läski 🤣
- Anonyymi
niinkuin suomen kansasta enemmän kuin puolet ylipainoisia ja heidän lapsistaan tule samanlaisia kun ruokailutottumukset ja juomat erittäin raskaita, makeita ja sisältävät kaloreita enemmän kuin kuluttavat....liikaa istumista ja älylaitteilla olemista, autoilua, HARVA LIIKKUU TARPEEKSI JA NYT ONKIN TULOSSA KAIKKEIN SAIRAIMMAT SUKUPOLVET ; diabetes, maksasairaudet, verisuoni ja sydänsairaudet, ja aivoinfraktit ja erilaiset syövät
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773