Kaikille naisille

ullamirjami

Keltisia ruusuja Kansainvälisenä naistenpäivänä!
Itsekkin olen saanut sellaisia !(joskus)
ullamirjami!

15

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkkelis

      niin naisille kuin miehille.
      Olen minäkin ennenvanhaan mieheltäni aina saanut kukkia , mutt ei tää nykyinen hoksaa ja sitäpaitti tääl on aika vaikea niitä saadakin.
      Joten olenpahan minä kukkasena. Älkää nyt naurako kippuras kuitenkaa. Kyl mää ossaan aika kukkamainen olla jos sille päälle satun. Mä voin olla vaik anopinkiel jos en muuta, mut naistenpäivänkunniaks voin olla vaik kuivattu ruusu

    • katicat

      Hyvää naistenpäivää vaan näin keskiyöllä. Sopivasti ostinkin keltaisia tulppaaneja eilen pöydälle. Itse on kukat ostettava. Naisten äänet ne tämän palstankin pitävät yllä.

    • Laritsa M

      Olen vuosien saatossa kuullut jostakin, että keltainen on hyljätyn väri. Sen takia tykkään enemmän punaisista ruusuista.

      • Oikein hyvää Naistenpäivää kaikille!Monissa maissa on tämä vapaapäivä....Kaikkienaikojen ensimmäinen
        Naistenpäivä vietettiin USA:ssa 28.2 v.1909.
        Suomeen tietoa tästä tuli jo vuoden 1910 paikkeilla, mutta Yk julisti vasta v.1975 päivän
        8.3 Koko maailman naistenpäiväksi..Että pitkään kesti...Suomessaa sentään naisille myönnettiin
        äänioikeus Valtiopäivillä 1.6 v. 1906..Ensimmäiset vaalit ,mihin me naiset saimme osallistua oli 15-16
        maaliskuussa v.1907. Valittiin heti jopa 19 naista eduskuntaan. Hienoa oli..No ..siinä vähän historiaa..
        Nyt... Miljoona ..miljoona ruusua,,meille kaikille NAISILLE! ..t. Irkku


    • Mä onnea toivotan kaikille, teille,
      nuorille, myös ikääntyneille.
      Mitä ois elämä ilman naista,
      ihanaa, suloista, kaunokaista.

      Lämpöa, hellyyttä täyteen päivä,
      nurkkaan pieninkin huolen häivä.
      Päivää kun vietetään kaikkien naisten,
      Iitojen myös ylimittaisten.

      Kuka nyt enää omenaa muistaa
      elämä kuitenkin hyvin luistaa
      Mitäs haukkasi Aatami tuosta,
      olisihan voinut pakoon juosta.

    • Kaikilla Naisilla,

      voima ja valta nousta pilvien alta,

      Ja sieltä korkeammalta...

      Menipä joutavaalla taas monta oktaavia korkealle,
      Mutta Noin ajattelen.

      • Naistenpäivää kaikille naisille toivottelen minäkin ja Ruuneperiä kiitän runosta.


    • Naisille onnen toivotukset nää,
      tänään ilmassa lennähtää.
      Ne riemulla vastaan otetaan,
      todeksi, todeksi uskotaan.

      Miten paljona mukana olla saa,
      kun naisena elonsa kulkeekaan.
      Ensin vaimona, äitinä ,mummona tässä,
      lapsenlapsia hellimässä.

      Raskasta, rikasta, rakkautta myös,
      siitä se koostuu naisen tie.
      Mies ja koti, perhe niin rakas,
      mitäpä muuta, olo on vakaa.

      Nainen myös pylväänä yhteiskunnan,
      tasaveroisena miehen sukukunnan.
      Yhdessä rakentain, rikkaammaks luoden,
      kiitoksen toisilleen myöskin suoden.

    • Likka321

      Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.

      Elmer Diktonius

      • mummeli-36

        Kiitokset SkillaN ja Ruuneperi runoista ja kaikille toivotuksista ja sammaa miekin kaikille toivotan. Onhan se hienoo kun on tämmönenkin päivä olemassa mutta kyllähän meitä naisia muistetaan aika ussein muutenkin. No kone tökkii niin että on parempi vaan tyytyä nyt onnitteluihin kaikille naisille.


    • fiiulin..

      Tänään on kansainvälinen Erittäin hyvän näköisten ja pirun Viehättävien naisten päivä, joten lähetä tämä viesti niille jotka mielestäsi sopivat kuvaukseen.

      Ole ystävällinen äläkä lähetä tätä minulle takaisin sillä olen jo saanut yli viisikymmentätuhatta viestiä ja postilaatikko on jumissa.

      Ja motto jokaiseen päivään:Kaukaa viisas ja läheltä hyvän näköinen.
      Ja sitähän me täällä palstalla ollaan, joten onnea kaikille Naisille

    • "Kuukkeli"

      Onnea,voimaa ja iloa kaikille naisille.

    • Ruusujen sivuille täällä internetissä. Sielä on "jokaiselle jotakin".
      Löysin monta tulkintaa ruusujenväri sympoolista ,tai kuinka niitä on aikojen kuluessa tulkittu .
      Oli keltaisestakin sanottu monella eri lailla ,
      esm,stävyys,uskollisuus ja Vapaus.
      Kullankeltinen on täydellisyyden sympooli.

    • Vieraalta mieheltä

      Kaikille naisille !
      Jokainen päivä on naistenpäivä
      Joo, ja miesten myös !

      • ihana "mies"!
        Kevättä rinnassa ,kaikki on taas niin valoisaa,
        pimeäaika väistynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe