Nauruversio ?

Are you...

Mikä tämän Are You Lonesome to Night-nauruversion tausta oikein on. Miksi Elvis nauroi siinä ?

6

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roope ,.,.,

Kyse oli orkesterin ja memphis mafian sisäpiirin herjan heitosta ja velmuilusta jotka ilmeni niin Että Elvis repesi kesken biisin,vaikeaa varmaan puhua tunteikkaasti kun pokka pettää...inside huumoria joka kostautui.

• puliselvis1

Olen kuullut erittäin luotettavasta tietolähteestä että elvarin repeily johtui siitä kun joku innokas naisfani ryntäsi kohti lavaa ja nappasi miestään kädestä kiinni ja juoksutti miestään kohti lavaa ja samalla tältä mieheltä lensi peruukki/tupee päästä pois ja Elvis näki tämän kohtauksen.... tätä teoriaa tukis kyl se jos kuuntelee mitä sanoi Elvis keksii siihen biisiin...

• ROOPE.,.,.,.

Minun kuulemani versio liittyy laulun sanoihin joista elvis harjoituksissa vahingossa keksi päästään ja siitä muodostui inside huumoria joka oikeassa live tilaisuudessa oli lipsahtaa tai osittain lipsahtikin...

• Selvis

Olen joskus jo kerran vastannut tähän kysymykseen, mutta sanotaan se vielä kerran: naurua herättivät muutetut sanat. Englantia ymmärtävät tietävät vastauksen kuuntelemalla laulun alkuperäisen ja kyseisen nauruversion.

Alkuperäisessä Elvis laulaa:
      "Do you gaze at your doorstep and picture me there?"
      Eli: tuijotteletko oviaukkoasi ja näetkö minut siinä sielusi silmillä?

Nauruversiossa Elvis tahallaan muuttaa sanat:
      "Do you gaze at your bald head and wish you had hair?"
      Eli: tuijotteletko kaljua päätäsi toivoen, että sinulla olisi hiuksia?

Yleisö istuu kuitenkin hiljaisena paikallaan, jolloin Elvistä alkaa huvittaa ajatus kaljupäisestä naisesta; nehän eivät ole ihan tavallisia. Lopulta mielikuva saa hänet ratkeamaan täysin hillittömään nauruun.

• ------------------

Olen joskus kuullut ko. keikasta (26.8.1969?) soundboardin kokonaisuudessaan ja muistelisin että keikalla oli muutenkin hauskaa mm. 10-minuuttisen monologin muodossa.

• Cilla...

Olen kuullut tästä asiasta myös vaikka mitä eri versioita ja itse kuvittelin aijemmin, että mafia se siellä Elvistä naurattaa. Mutta itselleni sain vastauksen tuossa kolmisen vuotta sitten kun kuuntelin radiosta Elvis iltaa ja siellä oli vieraana Elvis asiantuntioita sen semmoisia elvistelijöitä ja vieraana oli myös Raittisen Jussi. Kappale laitettiin soimaan ja tämän hienon version jälkeen asia selitettiin näin...taka rivissä oli tosiaankin nainen joka nappasi miestään kädestä kiinni juostessaan lavan eteen ja tässä kovassa ryminässä mieheltä tippui tupee ja Elvis sattui kinnittämään huomionsa kyseiseen pariskuntaan ja näin ollen muutti sanatkin sopivaksi tilanteeseen!

Paras versio kyllä kyseisestä kappaleesta!! :)

-TCB-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe