turvallinen??

kuullut tarinoita

kertokaa ihmiset, että onko se Brasilia niin vaarallinen paikka mitä monet ihmiset kertoo. oon kuullut monta kauhutarinaa, että ekana iltana samantien ryöstettiin tai kojde oli niin hämärä, ettei siel uskalatnut liikkua iltasin/öisin.

8

4814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perää on

      Jokin aika sitten ryöstettiin saksalaisen ryhmän pikkubussi Riossa päiväsaikaan matkalla lentokentältä hotelliin. Joten kyllä siellä valppaana pitää olla. Mutta mitäs teet, kuten nuo saksalaiset, ryhmämatkalla, päiväsaikaan ja opaskin mukana eikä silti ole turvallista. Ei siinä paljon valppaana olo auta.

    • Ei tarvinnut pelätä

      Porto de Galinhas ainakin on turvallinen paikka. Itse ainakin uskalsin päästää parikymppiset tyttömme iltaisin kylälle (tosin käskin varmuuden vuoksi pitää aina rintsikoissa taksirahaa, jos olisi käsilaukku varastettu). Toki sielläkin kuuli, että jonkun huoneessa oli käyty ja yksi äiti säikähti kerran rannalla seuraajaa, mutta näitähän sattuu joka paikassa.

    • Mies Riosta

      Tassa on linkki.

      http://www.riobodycount.com.br/

      Taman verran on kuolleita tahan mennessa taalla Riossa. Siis vakivaltaisuuksissa.

      Morto = kuollut
      Ferido = haavoittunut

      Onnea

      • rikollisjengit tappavat

        toisiaan faveloissa. Ketä kiinnostaa...

        Enemmän kiinnostaisi turisteihin kohdistuneet väkivaltaisuudet ja ryöstöt. Ei taideta aivan samoissa luvuissa liikkua. Sitä paitsi Rio on Rio ja Sao Paolo samoin. Ei niitä voi johonkin Galinhasin pikkukylään tai rauhalliseen Maceioon verratakaan...


      • Mies Riosta
        rikollisjengit tappavat kirjoitti:

        toisiaan faveloissa. Ketä kiinnostaa...

        Enemmän kiinnostaisi turisteihin kohdistuneet väkivaltaisuudet ja ryöstöt. Ei taideta aivan samoissa luvuissa liikkua. Sitä paitsi Rio on Rio ja Sao Paolo samoin. Ei niitä voi johonkin Galinhasin pikkukylään tai rauhalliseen Maceioon verratakaan...

        Tyhjentava kommentti.

        (exit stage right)


    • Monta kertaa käynyt

      Riippuu mihin päin Brasiliaa matkustaa...Sao Paulo ja Rio de Janeiro eivät ole turvallisia ja ryöstetyksi tulemisen vaara on todellinen mutta itse olen lomaillut Koillis-Brasiliassa Natalissa ja siellä uskaltaa nainenkin kulkea yksin ulkona vaikka keskellä yötä eikä ainakaan minua ole kukaan yrittänyt koskaan ryöstää. Tietysti tervettä järkeä täytyy käyttää eikä lähteä mihinkään hämärille sivukujille ja alkoholia kannattaa käyttää kohtuudella, humalainen on helppo ryöstää niin Brasiliassa kuin Suomessakin.

      • Natalilainen

        Terve maalaisjärki pitää olla aina maailmalla. Minulla on noin vuoden kokemus Natal:sta. Olen liikkunut päivällä ja yöllä siellä missä vähänkin valoja palaa ja ihmisiä liikkuu, myös sellaisillakin alueilla jonne moni turisti ei uskaltaisi mennä. Koskaan ei oo ollut mitään ohgelmia. Kokonaisuutena brassit on erittäin sympaattista kansaa.


    • fortaleza

      fortalezassa on slummialueita minne ei kannata missään tapauksessa mennä.
      Taxilla liikkuessa laita ovet lukkoon ja ikkunat kiinni.Liikennevaloissa on kerjäläisiä jotka tunkee käsiään auton ikkunoista sisään.
      Meitä ei ryöstetty ketään,mutta emme pitäneet mitään arvotavaraa mukana ei koruja ei kelloa.
      Rannalla päivisin ihan turvallista-illalla pimeällä ei kannata lähteä minnekään sivukaduille.Helsinki on turvallisempi paikka vaikka jotku toisin väittää.Nähtävyyksiä fortalezassa ei ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe