Haluaisin saada varmistuksen että ymmärsin nämä lauseet oikein kun kielen opiskelun olen vasta aloittanut...jos joku osaisi auttaa minua. Kiitos!
1. Anata ni kiite moraitai desu. (Onko tämä vaan että "haluaisin että kuuntelet sitä (musiikkia)"?)
2. Watashi mo ashita naniwo suruka kimatte imasen. (Ööh...Minä en myöskään huomenna...???)
3. Tabun benkyou ka ongaku wo kikimasu. (Ehkä opiskelen ja kuuntelen musiikkia? Mikä tuo ka tuossa välissä on?)
4. Nihon deha kaigai TV puroguramu wa yatte imasen. (Japanissa ei ole/näytetä ulkomaisia TV ohjelmia?)
5. Nihon no deha sorega Romanchikku nanodesu! (???)
käännös apua
3
629
Vastaukset
- Docomo
1. Ihan oikein, haluasin etta kuuntelet....
2. Minakaan en ole paattanyt mita teen huomenna.
3. Ehka opiskelen tai(=ka) kuuntelen musiikkia.
4. Ihan oikein (vaikka kylla taalla naytetaan).
5. Nihon dewa... ilman no-partikkelia
Japanissa se on Romanjilla (kirjoitettu).- ***
Olisin veikannut, että romanchikku -> romantic -> romanttista. :)
- Docomo
*** kirjoitti:
Olisin veikannut, että romanchikku -> romantic -> romanttista. :)
Veikkaat eli olet aivan oikeassa. Minulla on ollut aamulla taas riisia silmassa :)...
5. kohdassa puhutaan selvasti romantiikasta ei romanji kirjaimista.
eli: Japanissa se on romanttista (romantikkaa romantikka).
Hyva etta muut on hereilla kun yksi nukkuu, kiitokset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513575Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1122446Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761700Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361532- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921411