Digipackin sivuissa jtn vikaa???!!

Scripta

Ostin Unia-levyn pahviversiona ja siinä on siis bonusbiisi. Huomasin tänään, et siitä puuttuu "Fly With The Black Swanin" sanat tai siis on siinä vähä alkua. Bonus-biisin sanoista taas puuttuu alku. Onko tämä joku ilkeä jekku vai onx siinä käyny kämmi?

6

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...juttu.

      No jos on joku trikki niin minua ärsyttää. Minunkin versiostani nimittäin puuttuvat 'To create a warlike feel'in alku, 'Fly with the black swan'in loppu ja kaiken lisäksi jälkimmäisen kappaleen otsikko on isketty keskelle biisin lyriikoita. Kuka ikinä vastaakin tuon bookletin vihoviimeisestä versiosta, joka päätyy painoon, on ilmeisesti tehnyt työnsä toista kättä heittäen. Ei kyseessä varmaan tilanpuute ole; 'Good enough is good enough'in lyriikoiden jälkeen on vielä palstallinen tilaa. Tiedä sitten, missä on menty Nuclear Blastilla vikaan.

      • joku kämmi käynyt

        Nukeblastilla on ollut ilmeisesti painon kanssa ongelmia, en tarkalleen tiedä. Se "Cry for help" ennen Black Swanin otsikkoa voisi mennä läpi tarkoituksellisenakin, jos koko sivu ei muuten olisi virheellinen.

        Huvittavinta on, että aivan sama virheellinen booklet on myös normaalin jewelcasen välissä, eli siellä on myös osa biisistä (To create a warlike feel) jota ei koko levyltä löydy.

        Ovatko muut huomanneet fibaa koko pahvikansissa? Minusta tuntuu, että maali lähtisi raaputtamalla irti.


      • Scripta
        joku kämmi käynyt kirjoitti:

        Nukeblastilla on ollut ilmeisesti painon kanssa ongelmia, en tarkalleen tiedä. Se "Cry for help" ennen Black Swanin otsikkoa voisi mennä läpi tarkoituksellisenakin, jos koko sivu ei muuten olisi virheellinen.

        Huvittavinta on, että aivan sama virheellinen booklet on myös normaalin jewelcasen välissä, eli siellä on myös osa biisistä (To create a warlike feel) jota ei koko levyltä löydy.

        Ovatko muut huomanneet fibaa koko pahvikansissa? Minusta tuntuu, että maali lähtisi raaputtamalla irti.

        ...on kyllä tosi ärsyttävää. Pittää vissiin tulostella tai kirjotella joku lappu niistä sanoista ja työntää sinne lehtisen väliin, ettei tartte tietsikalle rynnätä, jos haluu ne lukee.
        On tainnu tosiaan joku olla vähän "unessa".


    • JOKU

      ÄLÄ PORAA

    • Lyrica

      Mietin ite tota samaa hetken, kun ostin levyn. Mutta sitten hokasin; Ei ole kyseessä virhe, vaan tietonen juttu: kuunnelkaahan niitä sanoja just niiltä kohdin, kun ne alkaa/loppuu kyseisissä kappaleissa!

      Siinä, missä sanojen alkuosa puuttuu, ne sitten ikäänkuin tulevat esiin kohdassa, jossa lauletaan "use the public eye..." tai jotain sentapaista. Ja siinä, missä sanat loppuvat Fly with black swan -kappaleessa, lauletaan seuraavaksi "now I'm working on the other side...". Että eikös vaan painetut sanat ala ja lopu mielenkiintoisissa kohdin?

      Sitäpaitsi, ei tuon luokan kämmiä kyllä vahingossa pääse läpi noissa piireissä. Yksi pieni juttu voisi mennäkin, mutta ei enää tommonen.

      Levyllä on käytetty muutakin trickyä; itse nimi Unia - 'Kauniita unia' takakannessa. Ja sitten vielä To create warlike feel se suomeksi ja eri tahtiin laulettu osio. Paljon on siis uutta kokeiltu tällä levyllä ensimmäistä kertaa!

      • teoria,

        mutta kyllä se on ihan painovirhe. Niinhän sitä luulisi, ettei noin iso kämmi pääse läpi, mutta näin vaan on mennyt. Vihossahan on myös tyhjää tilaa, joihin sitä tekstiä kuuluisi.

        Japanin painoksessa moista virhettä ei ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe