Mihin aikaan mahtanee se jono muodostua ovelleni?
... jos ei heilaa helluntaina, niin on jonoa juhannuksena...Ei ollut helluntaiheilaa, nyt vaan jännityksellä odotan jussijonoa.
odottelen
14
1347
Vastaukset
- se ole
niin, että ellei heilaa helluntaina,
niin ei koko kesänä...- aureliina
minua.sanomasi on vanhanaikainen, uudempi versio tämä juhannusjono.
- heiliä
aureliina kirjoitti:
minua.sanomasi on vanhanaikainen, uudempi versio tämä juhannusjono.
Olisiko viimeinen versio: jos ei jonoa juhannuksena, ei aidsia adventtina.
- Wivi
heilaa helluntaina, ei aidsia adventtina.
- tsulain
Niin, missähän tuo ovi lienee. Aattoaamu kohta valkenee.
- eetu a
Unelmien prinssien ajat ovat ohitse. Eivät ne ratsasta orhillaan oven taakse sinua kysymään.
Jos ei ollut heilaa helluntaina, niin olisi pitänyt pontevasti ruveta etsimään sellaista edes juhannukseksi.
Jos juhannukseksi ei ilmesty ketään, niin ryhdypä, Aureliina, reippaasti touhuamaan, jotta edes jouluna, ja pikemminkin jo aikaisemmin, löytyisi etsittävä.
Etsivä löytää, sanotaan - jopeliini
vain osoittees puuttuu,,,
- sitroen.
se vaan puuttuu ja puuttuu. Eipä ihme, ettei jonoa tule.
- ziru
Olisitpa laittanut tämän kuvasi aiemmin. :(
Parempi niin, olisi voinut olla minulle kova paikka ;)
Nyt se on myöhäistä. Onneksi.
Elämä on totisinta totta muuten. Tiesitkö?
tiris - marja-
Voi kun oisit laittanut osoitteesi,
minä olin helluntain ja juhannuksenkin
yksinäin ja olen yhä edelleen.
Terveisin Marja.
on jonoa ovellasi? Vai oletko jo parhaan valinnut ja ajanut muut pois?
Ellei ole ketään näkynyt, niin poimi nyt ainakin ne seitsemän kukkaa tai yhdeksänkö niitä tarvitaan ja laita tyynysi alle, niin eikö se ylkä sitten unessa näyttäydy.- marilen
Kuulehan,oletko kuullut tämäm oikean sanonnan tästä helluntai jutusta.Eli siis:Jos ei ole heilaa helluntaina nin ei ole aidsia adventtina. Revitään siitä!!!!
tuolla jo Wivikin kirjoitti.
Juhannusheilan jälkeen on seuraukset näkyvissä yhdeksän kuukauden päästä - niin väitti tämän päivän sanomalehti! Liekö enää niin nykyaikana!
- NainenS
Helluntain aikaan luin jostain sanonnan...Jos Heila helluntaina niin voi olla riesana koko kesän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata962683Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051705- 1171618
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411481Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761025- 56989
- 81954
- 45877
- 62849