Valmista tuli, vaikka menihän siinä yksi Juhannus.
Minun arvomaailmassani ei Juhannus nouse kovinkaan korkealle.
Nyt ne sitten vasta tulivat valokuvatkin skannattua ja niitä oli vain tällä kertaa 330.
Valokuvat tulevat seuraavaan Rantaneuvos 0sa 3 ja edellä mainitut valokuvat ovat kaikki Pesiöntaloista, josta juureni ovat, 1640 luvulta alkaen.
Lappiin lähden ja toiveena on nähdä vielä tälle kesälle, yöttömän yönaurinko.
Ivalossa pitää tarjota karjalanpaisti köyhille, koska sellainen ei ole mahdollista Suomussalmella.
Valmista tuli
9
885
Vastaukset
- Suomussalmella
samallalailla täällä Suomussalmella on köyhiä nälkää kokevia, minullakin suoli kurnii ja eipä ole mitä suuhun laittaa. Maistuisi nautaliha, sillä eläisi kaksi päivää, jos saisi syyvä ehotellen.
Minun puolesta se järjestyy jos vain joku kutsuu koolle, Nälkäänäkevät Suomussalmelaiset.
Tarjoa ensin Ylä-Kainuuseen puffina juttua että olen koonnut Suomussalmelaiset nälkäänäkevät ilmaisaterialle.
Neuvos nälkäänäkevien asialla myös Suomussalmella.- iteaa
rantaneuvos1 kirjoitti:
Minun puolesta se järjestyy jos vain joku kutsuu koolle, Nälkäänäkevät Suomussalmelaiset.
Tarjoa ensin Ylä-Kainuuseen puffina juttua että olen koonnut Suomussalmelaiset nälkäänäkevät ilmaisaterialle.
Neuvos nälkäänäkevien asialla myös Suomussalmella.kyllä on näläkä nytkin.
- niitä kuvia
kotisivuillesikin, että saadaan kaikki mekin jotka
eivät kilokirjojasi jaksa kanniskella katsella niitä.- teitä
Kiinnostaa kuin kilo paskaa
Kirjastolla ei tarvitse kanniskella, ystävällinen henkilökunta tuopio kirjan, vaikka nokkasi eteen katseltavaksi.
Valoton Lapsuus kirjan tekstiä olen ajatellut kotisivuilleni, sitten joskus.- miksiköhän vaen
rantaneuvos1 kirjoitti:
Kirjastolla ei tarvitse kanniskella, ystävällinen henkilökunta tuopio kirjan, vaikka nokkasi eteen katseltavaksi.
Valoton Lapsuus kirjan tekstiä olen ajatellut kotisivuilleni, sitten joskus.valoton lapsuus. Ootko ite miettiny sitä ?
miksiköhän vaen kirjoitti:
valoton lapsuus. Ootko ite miettiny sitä ?
Valotonta lapsuuttani ei tarvitse etes miettiä vaan siitä voipi, jopa kirjoittaakin, juuri sellaisena, kunsen itse sai kokea. terveisin ja hyvää nettikesän jatkoa Neuvos.
- häpeä
teitä kirjoitti:
Kiinnostaa kuin kilo paskaa
häpeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
