Neuvos: Ihmisarvoa alentava kirja, katso vaikka itse, sivulta 39 alkaen, siellä ne neuvoksen isovanhemmat ovat, Kiannon kuritettavana julkisesti, mitä muuten, itse sanoisi jos itsesi isovanhemmat joutuisivat vastaavanlaiseen.
Ryysyrannan Jooseppi romaani
8
1118
Vastaukset
- Lukutoukka..
Ymmärrän kyllä kantasi, jos siellä suvustasi pahasti puhutaan.
- Kirjall.dosentti
Yksi loistavimpia kirjoja Suomen kirjallisuushistoriassa. Sen arvo ei laske tippaakaan vaikka kaikenmaailman diletantit ja neuvokset sitä yrittävät halveerata. Kateus ei enää muuta totuutta miksikään.
On surullista että vainovalkeita on vieläkin. Samoin on lähes naurettavaa huomata, että ihmiset eivät ymmärrä fiktiota. No, heille kaikki on kai väännettävä rautalangasta - jopa elämän kaarikin kirjallisuuessa.
Tämä "neuvos" on aivan höpö. Nauran ja otan Kiannon kirjan taas kerran käteeni. Sen seurassa viihdyn. Kirjall.dosentti kirjoitti:
Yksi loistavimpia kirjoja Suomen kirjallisuushistoriassa. Sen arvo ei laske tippaakaan vaikka kaikenmaailman diletantit ja neuvokset sitä yrittävät halveerata. Kateus ei enää muuta totuutta miksikään.
On surullista että vainovalkeita on vieläkin. Samoin on lähes naurettavaa huomata, että ihmiset eivät ymmärrä fiktiota. No, heille kaikki on kai väännettävä rautalangasta - jopa elämän kaarikin kirjallisuuessa.
Tämä "neuvos" on aivan höpö. Nauran ja otan Kiannon kirjan taas kerran käteeni. Sen seurassa viihdyn.Pitää kirjoittaa niin ettei tule väärin ymmärrettyä.
Pyydän lukemaan sivulta 39 Ryysyrannan Jooseppi romaanin.
Kianto kirjoitti muistelmissaan täyttä faktaa Karihtanimeläisistä, jotka olivat Neuvoksen isovanhemmat, josta fiktio on kaukana.
Kianto omissa muistelmissaan näin on kertonut!!!- sitten valitat
rantaneuvos1 kirjoitti:
Pitää kirjoittaa niin ettei tule väärin ymmärrettyä.
Pyydän lukemaan sivulta 39 Ryysyrannan Jooseppi romaanin.
Kianto kirjoitti muistelmissaan täyttä faktaa Karihtanimeläisistä, jotka olivat Neuvoksen isovanhemmat, josta fiktio on kaukana.
Kianto omissa muistelmissaan näin on kertonut!!!kun on kerran faktaa kirjoitellut kianto sukulaisistasi, et voi siis valehtelusta syyttää.
ole tyytyväinen kun ole kuuluisaa, tunnetussa kirjassa kerrottua sukujuurta.
- lukijatar
Jos sanoisin oikean nimeni, niin olen 100% varma,et jotakin kautta olisit omasta mielestäsi sukua minullekkin.Olenha lähtöisin vieläpä Pesiön suunnalta.
Usko nyt jo enemmistöä, että Kianto oli yksi maamme parhaimpia kirjailijoita.- Musta Lammas
rantaneuvos1 kirjoitti:
Kiannolle kirjailijana ei meidän suvussamme anneta etes venäläisen kapikoiran arvoa.
Neuvoksen sukututkimusten tulokset eivät siis olekaan tuottaneet haluttua tulosta?
Ei löytynytkään loordeja eikä neuvoksia aiemmilta vuosikymmeniltä. Pikemminkin suvun juuret johtivat pessiejärven rantamaille, ns. ryysyrannan pirttiin.
Mitäpä tuosta neuvos! Aika aikaa kutakin. IK kuvasi elämää sellaisena kuin hän sen ympärillään näki ja koki, eikä siinä sen kummempaa hävettävää ole. Sellaista aikaa silloin elettiin. - Monias
Musta Lammas kirjoitti:
Neuvoksen sukututkimusten tulokset eivät siis olekaan tuottaneet haluttua tulosta?
Ei löytynytkään loordeja eikä neuvoksia aiemmilta vuosikymmeniltä. Pikemminkin suvun juuret johtivat pessiejärven rantamaille, ns. ryysyrannan pirttiin.
Mitäpä tuosta neuvos! Aika aikaa kutakin. IK kuvasi elämää sellaisena kuin hän sen ympärillään näki ja koki, eikä siinä sen kummempaa hävettävää ole. Sellaista aikaa silloin elettiin.Ei kannata häppeillä sukujuuriaan. Ota neuvos mallia Pää-Kallesta, joka kertoi avoimesti omasta, ajoin melko kurjasta elämästään, ja ansaitsi kuitenkin koko kansan arvostuksen.
Kallehan kirjoitti kaiken, isän sairaudet, omat kupat ja itsemurhayritykset. Kaiken tapaansa tarkasti ja tunnollisesti ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
