Joko hiljeni...?

NIPSU-NEITI

Jokohan rantojemme neuvos masentui kaikista kirjoituksista?
Tai sit mököttää ku pikkupoika, eikä kirjottele...huh helpotusta.

21

1726

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä jätkä

väikka sitä kuinka yritetään panetella. te panettelijat yrittäkää edes OSTAA NIMI RANTANEVOS eerro on ollut sanojensa mitainen mies ainakin minua kohtaan!

• Kiitos kannustuksestasi, yritän olla edelleekin luottamuksesi arvoinen ja hyvää keskikesän kesää Neuvos.

• metsoukko

Ei kai Neuvos ole sisuton?

• Nyt on jo jäännyt, paljon rästiin kun olen ollut, vaikka ja missä menossa ja yhtään ei vielä helpota ja missään tapauksessa ei minulta sisua puutu, kiitos kun kysyit.

• kehtoa

tyttö. Ei sinunkaa kirjotukset kovin kummosie oo.

• omaperäinen

On hyvä, että on erilaisia ihmisiä, tylsää olsi jos kaikki olisimme samanlaisia.

Tällaiset omantienkulkijat, kuten Rantaneuvos, ovat rohkeita ja vahvoja ihmisiä, joilla on mielipiteitä,

eihän aina tarvitse samaa mieltä olla.

• Tämä mielipiteesi lämmitti kovastikin neuvosta. Ämmässä riitti aikanaan kun Jooseppi Baarin pitäjä oli laittanut lounaspöytään viidenlaista lajia ja kaikki vain halusivat samanlaista ja neljä ruokalajia joutuivat ties minne, muttei ihmisten suuhun sinä päivänä.
        Neuvos, sama pätee myös meihin ihmisiinkin jos me olisimme samanlaisia ajatus maailmaltamme, tämä Suomussalmikin olisi entistä köyhempi.

• Hepuli.

Mitä sinä rantaneuvosta pilkkaat,on sinun omissa kirjoituksissakin lukenut että kaikki saa kirjoitella tänne ja että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia,ootpa luikuria tainnut laskea.ei pelkkä nimimerkki tee sinusta parempaa kuin muutkaan.

• NIPSU-NEITI

En oo laskenu luikuria siinä,et tottakait tänne saa jokainen kirjoittaa.
        Pyysin ystävällisesti neuvosta, et ei ainakaan KIRJAA kirjoittasi.
        Siinä missä minunkin, on myös Rantaneuvoksen kestettävä kritiikkiä.
        Lueppa neuvoksen pari kirjaa alusta loppuun..vaikka Kiannon huoripoika ja Valoton lapsuus.Huom!Alusta loppuun. Kerro sitte mielipiteesi:)
        Niin, ja vielä lopuksi...et voi olla myöntämättä, etteikö Rantaneuvos olisi todella "omalaatuinen". Onhan se hiton hyvä, et ollaan kaikki erilaisia, mutta harvan olen kuullut esim.laittavan oman hautakiven ja kaiken huipuksi jopa vie kynttilöitä tulevalle haudalleen.
        Huom!Olen ehdoton tasa-arvon kannattaja:)))

• miten se
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

Lueppa neuvoksen pari kirjaa alusta loppuun..vaikka Kiannon huoripoika ja Valoton lapsuus.Huom!Alusta loppuun. Kerro sitte mielipiteesi:)
        Niin, ja vielä lopuksi...et voi olla myöntämättä, etteikö Rantaneuvos olisi todella "omalaatuinen". Onhan se hiton hyvä, et ollaan kaikki erilaisia, mutta harvan olen kuullut esim.laittavan oman hautakiven ja kaiken huipuksi jopa vie kynttilöitä tulevalle haudalleen.

sinua häiritsee, hyvä "nipsukka".
        Saa kai sitä ihminen vaikka nukkua yönsä arkussa, ihan noin niinkuin "kaikenvaralta", jos niin haluaa.

• huhuna
        miten se kirjoitti:

sinua häiritsee, hyvä "nipsukka".
        Saa kai sitä ihminen vaikka nukkua yönsä arkussa, ihan noin niinkuin "kaikenvaralta", jos niin haluaa.

aikoinaan,kun legendaarinen kalu-Antti oli vielä
        elossa ja piti yhdistettyä huonekalu-ja hautaus-
        liikettään ämmänsaaressa,niin oli Antin kuulemma useamman kerran pitänyt nukkua ruumisarkussa,kun
        ei emäntä ottanut sisälle,kun mies palaili reissuiltansa.

• olisi uusi
        huhuna kirjoitti:

aikoinaan,kun legendaarinen kalu-Antti oli vielä
        elossa ja piti yhdistettyä huonekalu-ja hautaus-
        liikettään ämmänsaaressa,niin oli Antin kuulemma useamman kerran pitänyt nukkua ruumisarkussa,kun
        ei emäntä ottanut sisälle,kun mies palaili reissuiltansa.

keskustelunaihe. Kalu-Antti oli aikoinaan todellinen persoona.
        Loukkaisiko keskustelu paljon sukulaisiaan?
        Monta tarinaa olisi minullakin. Muilta kuultuna.

• NIPSU-NEITI kirjoitti:

Keksijänä kehitelen kokoajan, kaikenlaisissa olosuhteissa toimivaa kynttilälyhty järjestelmää, ettei meidän jättämät jätteemme, näkyisi enää hautaismaillamme keväisin kun lumet sulavat.

Keksintöni kierrätysarkku, odottaa jo täälläkin hetkellä lähtöni täältä. Olen aina valmis vaikka kuolemaan, koska ihminen sinä et tiedä aikaa etkä paikkaa, milloin on vuorosi lähteä.
        Ps: Katso Nipsu www.rantaneuvos.com osoitteesta kotisivut ja kuvagalleria

• kurakalle

Hulivilisonnalle on Nipsu kuulemma sairastunut...

• niinpä niin

mennöö se se vähemmästää p-jaohamisesta ruikulille.
        Lienöökö rantaneuvoksellahi käöny samalla laella?

• päjähti?

Vaan tytyhän kirjoitteli lentopelosta taannoin?
        Itselle kaikki kiertää näemmä. Jos pelautuu elämänmenossa.

• NIPSU-NEITI
        päjähti? kirjoitti:

Vaan tytyhän kirjoitteli lentopelosta taannoin?
        Itselle kaikki kiertää näemmä. Jos pelautuu elämänmenossa.

Sain semmosen lääkekuurin, ei tosiaan ruikulille veti..:)
        Ei kyllä eilen illalla naurattanu yhtään, ku meni ilta WV:ssä.
        Varmaan kaikilla on kokemusta jonkinlaisesta ruikulista:))
        Paitsi, ett ei se ollu Lento-sellainen....

• Mahatauti
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

Sain semmosen lääkekuurin, ei tosiaan ruikulille veti..:)
        Ei kyllä eilen illalla naurattanu yhtään, ku meni ilta WV:ssä.
        Varmaan kaikilla on kokemusta jonkinlaisesta ruikulista:))
        Paitsi, ett ei se ollu Lento-sellainen....

Ripuli on hankala pidettävä. Minulla oli maha sekaisin yli kolme vuotta. Puhuin asiasta lääkäreille, mutta minua ei tutkittu. Ei välitetty.

Turistireissuilla oli vaikeuksia, kun ei ollut aina tietoa, missä on lähin vessa. Toisaalta kaikki vessat ulkomailla eivät ole suomalaisen mittapuun mukaan tehtyjä...

Keväällä tulehtui hammas. Sain muun hoidon ohella antibioottikuurin. Hurraa, mahakin parani!

Kun kiittelin hammaslääkäriä, hän sanoi, että sillä antibiootilla piti kuoleman kaikka oravaa pienemmät otukset.

• jortsi
        Mahatauti kirjoitti:

Ripuli on hankala pidettävä. Minulla oli maha sekaisin yli kolme vuotta. Puhuin asiasta lääkäreille, mutta minua ei tutkittu. Ei välitetty.

Turistireissuilla oli vaikeuksia, kun ei ollut aina tietoa, missä on lähin vessa. Toisaalta kaikki vessat ulkomailla eivät ole suomalaisen mittapuun mukaan tehtyjä...

Keväällä tulehtui hammas. Sain muun hoidon ohella antibioottikuurin. Hurraa, mahakin parani!

Kun kiittelin hammaslääkäriä, hän sanoi, että sillä antibiootilla piti kuoleman kaikka oravaa pienemmät otukset.

Eipä paljon naurata pahassa mahataudissa eikä tarvitse yskänkään silloin yllättää.

• NIPSU-NEITI
        jortsi kirjoitti:

Eipä paljon naurata pahassa mahataudissa eikä tarvitse yskänkään silloin yllättää.

Kolibakteeri voitettu sitkaan taistelun jälkeen, jonka selvästi voitin:)
        Jaksaa taas naurattaa.

• rantaneuvos1

No ei, tämä on vain alku soittoa, mitä tuleman pitää, olen vain ollut kovin varattu, eri toiminnoilleni, anteeksi pieni viive Nipsu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3285
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1312
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1245
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe