Rantaneuvos ei vaikene

Pitäs olla vähintään kaksimetriä multaa päänpäällä ja sittenkin neuvos elää, vaikka olisin kuollut.

18

1519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!

      Senkö taikia yrität niin epätoivoisesti kirjoittaa ns.kirjoja...??

      • Epä Tietoinen

        Kuka se on tämä rantaneuvos entisessä tekopitäjässäni?

        Minulla kajuu mieleen, että siellä mesosi parikymmentä vuotta sitten joku kaveri mehtärahojensa kanssa, ajeli urheiluautolla ja järjesteli sexilomia.

        Onko se sama mies? Onko yhtä äveriäskin vielä?


      • NIPSU-NEITI
        Epä Tietoinen kirjoitti:

        Kuka se on tämä rantaneuvos entisessä tekopitäjässäni?

        Minulla kajuu mieleen, että siellä mesosi parikymmentä vuotta sitten joku kaveri mehtärahojensa kanssa, ajeli urheiluautolla ja järjesteli sexilomia.

        Onko se sama mies? Onko yhtä äveriäskin vielä?

        Kyllä kyseessä taitaa olla tämä meidän Rantaneuvos.
        Rikkaudestaan ei oo tietoa, ei ainakaan ajele enää urheiluautolla.


      • raharalli
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Kyllä kyseessä taitaa olla tämä meidän Rantaneuvos.
        Rikkaudestaan ei oo tietoa, ei ainakaan ajele enää urheiluautolla.

        Neuvoksilla on pilvin pimein rahaa. Oleensä sitä tulee ovista ja ikkunosta, on vaikka suokuokalla vetelisi.


      • rantojenneuvos
        raharalli kirjoitti:

        Neuvoksilla on pilvin pimein rahaa. Oleensä sitä tulee ovista ja ikkunosta, on vaikka suokuokalla vetelisi.

        alkanut myymään ovia ja ikkunoita?


      • taidat ollakin?
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Kyllä kyseessä taitaa olla tämä meidän Rantaneuvos.
        Rikkaudestaan ei oo tietoa, ei ainakaan ajele enää urheiluautolla.

        Kössi-Enon oikea emäntä?
        Natsaa pikku hiljaa aika moni asioa kohdalleen?


      • Kössin vaimokulta
        taidat ollakin? kirjoitti:

        Kössi-Enon oikea emäntä?
        Natsaa pikku hiljaa aika moni asioa kohdalleen?

        Vaikka kuinka natsais asiat kohalleen tuon Nipsu-neidin kanssa,niin kyllä se minä oon se Kössin vaimo.
        Että,älähän kirjoittele ihan satuja tänne.


      • NIPSU-NEITI
        Kössin vaimokulta kirjoitti:

        Vaikka kuinka natsais asiat kohalleen tuon Nipsu-neidin kanssa,niin kyllä se minä oon se Kössin vaimo.
        Että,älähän kirjoittele ihan satuja tänne.

        Aukaistuani nyt koneen, huomasin et joku luulee minua Kössi-enon vaimoksi. Ekana,pyydän sulta Kössin vaimo, et älä välitä hörhöjen olettamuksista.
        Tokana tuli mieleeni, et oisko syy luuloon siinä, kun usein vastaan Kössi-enon kirjoituksiin ja välillä puolustelenkin. Niin mulla kyllä on tapana tehdä moneenkin kirjoitukseen.
        Joten sinulle, joka olet viisaudessasi näin päätellyt, niin yritä esittää todellista faktaa, mihin kirjoituksesi perustuu.
        Sinulle,Kössin vaimokulta hyvää päivän jatkoa ja älä tosiaan välitä turhista höpinöistä.


      • oho!
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Aukaistuani nyt koneen, huomasin et joku luulee minua Kössi-enon vaimoksi. Ekana,pyydän sulta Kössin vaimo, et älä välitä hörhöjen olettamuksista.
        Tokana tuli mieleeni, et oisko syy luuloon siinä, kun usein vastaan Kössi-enon kirjoituksiin ja välillä puolustelenkin. Niin mulla kyllä on tapana tehdä moneenkin kirjoitukseen.
        Joten sinulle, joka olet viisaudessasi näin päätellyt, niin yritä esittää todellista faktaa, mihin kirjoituksesi perustuu.
        Sinulle,Kössin vaimokulta hyvää päivän jatkoa ja älä tosiaan välitä turhista höpinöistä.

        halooo!


      • Kirjoitan vain sen takia, että saan olla kertomassa tuleville sukupolvilleni tarinan, tapaus rantaneuvos, matkalla ajassa ikuisuuteen.
        Terveisin jo isoisä rantaneuvos, Suomussalmi


      • Epä Tietoinen kirjoitti:

        Kuka se on tämä rantaneuvos entisessä tekopitäjässäni?

        Minulla kajuu mieleen, että siellä mesosi parikymmentä vuotta sitten joku kaveri mehtärahojensa kanssa, ajeli urheiluautolla ja järjesteli sexilomia.

        Onko se sama mies? Onko yhtä äveriäskin vielä?

        Jopa ryhmäseksiä oli tarjolla, Neuvoksen 40 vuotis päivillä ja paikkakunnan komeimmalla autolla ajelin ja tyttö nuori, alle 20 kesäinen istui vierelläni.


      • NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Kyllä kyseessä taitaa olla tämä meidän Rantaneuvos.
        Rikkaudestaan ei oo tietoa, ei ainakaan ajele enää urheiluautolla.

        Nyt kun ei ole niitä rahoja, eikä urheiluautoa niin paremmin, minä nyt olen pärjännyt.
        Omaisuus oli mulle vain turha rasite, jota en osannut oikein käyttää, onneksi niin.


      • rantojenneuvos kirjoitti:

        alkanut myymään ovia ja ikkunoita?

        Valoa myynnissä, sellaisille ihmisille, joitten pulmana on pimeys, keskellä kirkasta päivää.


    • fiksufiisas

      Viisas voi joskus vaietakin.

      • Ei vielä nyt vaijeta.


      • NIPSU-NEITI
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Ei vielä nyt vaijeta.

        Johan sieltä arvon Neuvoskin on päässy koneen ääreen:)
        Joskus on hyväksikin vaieta, eikä ainakaan ihan joutavia kirjoittaa.
        Tietysti jokainen välillä joutavuuksiinkin sortuu, mutta rajansa kaikella.


      • NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Johan sieltä arvon Neuvoskin on päässy koneen ääreen:)
        Joskus on hyväksikin vaieta, eikä ainakaan ihan joutavia kirjoittaa.
        Tietysti jokainen välillä joutavuuksiinkin sortuu, mutta rajansa kaikella.

        Jo ennätin lopultakin, tänne teidän seuraanne, vaikka kiirettä on nyt pitänyt kaiken aikaa.
        Mitä Nipsu tarkoitaa joutavalla kirjoitelulla ja kuka sitä sitten harrastaa, minä vain kysyn.


      • NIPSU-NEITI
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Jo ennätin lopultakin, tänne teidän seuraanne, vaikka kiirettä on nyt pitänyt kaiken aikaa.
        Mitä Nipsu tarkoitaa joutavalla kirjoitelulla ja kuka sitä sitten harrastaa, minä vain kysyn.

        Enpä tässä ala nimiä erittelemään. Kyllä varmaan itsekukin tietää, milloin on tullut kirjoiteltua vähä jonninjoutavuuksia!!
        Itsekin huomaan välillä niin tekeväni.
        Tunnustaa ken uskaltaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe