Pitäs olla vähintään kaksimetriä multaa päänpäällä ja sittenkin neuvos elää, vaikka olisin kuollut.
Rantaneuvos ei vaikene
18
1519
Vastaukset
- !!!!
Senkö taikia yrität niin epätoivoisesti kirjoittaa ns.kirjoja...??
- Epä Tietoinen
Kuka se on tämä rantaneuvos entisessä tekopitäjässäni?
Minulla kajuu mieleen, että siellä mesosi parikymmentä vuotta sitten joku kaveri mehtärahojensa kanssa, ajeli urheiluautolla ja järjesteli sexilomia.
Onko se sama mies? Onko yhtä äveriäskin vielä? - NIPSU-NEITI
Epä Tietoinen kirjoitti:
Kuka se on tämä rantaneuvos entisessä tekopitäjässäni?
Minulla kajuu mieleen, että siellä mesosi parikymmentä vuotta sitten joku kaveri mehtärahojensa kanssa, ajeli urheiluautolla ja järjesteli sexilomia.
Onko se sama mies? Onko yhtä äveriäskin vielä?Kyllä kyseessä taitaa olla tämä meidän Rantaneuvos.
Rikkaudestaan ei oo tietoa, ei ainakaan ajele enää urheiluautolla. - raharalli
NIPSU-NEITI kirjoitti:
Kyllä kyseessä taitaa olla tämä meidän Rantaneuvos.
Rikkaudestaan ei oo tietoa, ei ainakaan ajele enää urheiluautolla.Neuvoksilla on pilvin pimein rahaa. Oleensä sitä tulee ovista ja ikkunosta, on vaikka suokuokalla vetelisi.
- rantojenneuvos
raharalli kirjoitti:
Neuvoksilla on pilvin pimein rahaa. Oleensä sitä tulee ovista ja ikkunosta, on vaikka suokuokalla vetelisi.
alkanut myymään ovia ja ikkunoita?
- taidat ollakin?
NIPSU-NEITI kirjoitti:
Kyllä kyseessä taitaa olla tämä meidän Rantaneuvos.
Rikkaudestaan ei oo tietoa, ei ainakaan ajele enää urheiluautolla.Kössi-Enon oikea emäntä?
Natsaa pikku hiljaa aika moni asioa kohdalleen? - Kössin vaimokulta
taidat ollakin? kirjoitti:
Kössi-Enon oikea emäntä?
Natsaa pikku hiljaa aika moni asioa kohdalleen?Vaikka kuinka natsais asiat kohalleen tuon Nipsu-neidin kanssa,niin kyllä se minä oon se Kössin vaimo.
Että,älähän kirjoittele ihan satuja tänne. - NIPSU-NEITI
Kössin vaimokulta kirjoitti:
Vaikka kuinka natsais asiat kohalleen tuon Nipsu-neidin kanssa,niin kyllä se minä oon se Kössin vaimo.
Että,älähän kirjoittele ihan satuja tänne.Aukaistuani nyt koneen, huomasin et joku luulee minua Kössi-enon vaimoksi. Ekana,pyydän sulta Kössin vaimo, et älä välitä hörhöjen olettamuksista.
Tokana tuli mieleeni, et oisko syy luuloon siinä, kun usein vastaan Kössi-enon kirjoituksiin ja välillä puolustelenkin. Niin mulla kyllä on tapana tehdä moneenkin kirjoitukseen.
Joten sinulle, joka olet viisaudessasi näin päätellyt, niin yritä esittää todellista faktaa, mihin kirjoituksesi perustuu.
Sinulle,Kössin vaimokulta hyvää päivän jatkoa ja älä tosiaan välitä turhista höpinöistä. - oho!
NIPSU-NEITI kirjoitti:
Aukaistuani nyt koneen, huomasin et joku luulee minua Kössi-enon vaimoksi. Ekana,pyydän sulta Kössin vaimo, et älä välitä hörhöjen olettamuksista.
Tokana tuli mieleeni, et oisko syy luuloon siinä, kun usein vastaan Kössi-enon kirjoituksiin ja välillä puolustelenkin. Niin mulla kyllä on tapana tehdä moneenkin kirjoitukseen.
Joten sinulle, joka olet viisaudessasi näin päätellyt, niin yritä esittää todellista faktaa, mihin kirjoituksesi perustuu.
Sinulle,Kössin vaimokulta hyvää päivän jatkoa ja älä tosiaan välitä turhista höpinöistä.halooo!
Kirjoitan vain sen takia, että saan olla kertomassa tuleville sukupolvilleni tarinan, tapaus rantaneuvos, matkalla ajassa ikuisuuteen.
Terveisin jo isoisä rantaneuvos, SuomussalmiEpä Tietoinen kirjoitti:
Kuka se on tämä rantaneuvos entisessä tekopitäjässäni?
Minulla kajuu mieleen, että siellä mesosi parikymmentä vuotta sitten joku kaveri mehtärahojensa kanssa, ajeli urheiluautolla ja järjesteli sexilomia.
Onko se sama mies? Onko yhtä äveriäskin vielä?Jopa ryhmäseksiä oli tarjolla, Neuvoksen 40 vuotis päivillä ja paikkakunnan komeimmalla autolla ajelin ja tyttö nuori, alle 20 kesäinen istui vierelläni.
NIPSU-NEITI kirjoitti:
Kyllä kyseessä taitaa olla tämä meidän Rantaneuvos.
Rikkaudestaan ei oo tietoa, ei ainakaan ajele enää urheiluautolla.Nyt kun ei ole niitä rahoja, eikä urheiluautoa niin paremmin, minä nyt olen pärjännyt.
Omaisuus oli mulle vain turha rasite, jota en osannut oikein käyttää, onneksi niin.rantojenneuvos kirjoitti:
alkanut myymään ovia ja ikkunoita?
Valoa myynnissä, sellaisille ihmisille, joitten pulmana on pimeys, keskellä kirkasta päivää.
- fiksufiisas
Viisas voi joskus vaietakin.
- NIPSU-NEITI
rantaneuvos1 kirjoitti:
Ei vielä nyt vaijeta.
Johan sieltä arvon Neuvoskin on päässy koneen ääreen:)
Joskus on hyväksikin vaieta, eikä ainakaan ihan joutavia kirjoittaa.
Tietysti jokainen välillä joutavuuksiinkin sortuu, mutta rajansa kaikella. NIPSU-NEITI kirjoitti:
Johan sieltä arvon Neuvoskin on päässy koneen ääreen:)
Joskus on hyväksikin vaieta, eikä ainakaan ihan joutavia kirjoittaa.
Tietysti jokainen välillä joutavuuksiinkin sortuu, mutta rajansa kaikella.Jo ennätin lopultakin, tänne teidän seuraanne, vaikka kiirettä on nyt pitänyt kaiken aikaa.
Mitä Nipsu tarkoitaa joutavalla kirjoitelulla ja kuka sitä sitten harrastaa, minä vain kysyn.- NIPSU-NEITI
rantaneuvos1 kirjoitti:
Jo ennätin lopultakin, tänne teidän seuraanne, vaikka kiirettä on nyt pitänyt kaiken aikaa.
Mitä Nipsu tarkoitaa joutavalla kirjoitelulla ja kuka sitä sitten harrastaa, minä vain kysyn.Enpä tässä ala nimiä erittelemään. Kyllä varmaan itsekukin tietää, milloin on tullut kirjoiteltua vähä jonninjoutavuuksia!!
Itsekin huomaan välillä niin tekeväni.
Tunnustaa ken uskaltaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
