aerosmithistä kertova kirja julkaistiin samana päivänä kun oli keikka hartwall-arenalla!
Itse mä aion mennä sen ostamaan heti kun oon siihen rahat saannu kasaan. : )
(onneks kirja on suomen kielellä)
aerosmithiltä kirja
12
1692
Vastaukset
- that's right
minulta kirja jo löytyy. hieno kirja maailman parhaimmasta bändistä.
- -sweetie-
erittäin mielenkiintoinen tarina. kannattaa hankkia tämä loisto kirja. suosittelen!
- what it takes
joo ku katoin sitä kirjaa siel kaupas nii mietin et jos teksti ei oo "hyvää" nii ainaki kuvat
- what it takes
what it takes kirjoitti:
joo ku katoin sitä kirjaa siel kaupas nii mietin et jos teksti ei oo "hyvää" nii ainaki kuvat
oon kuullu et toi on joku jäähyväis kiertue et ei enää tulis suomeen tai muualle kauheeta jos näin on ei nää niit enää ikinä!!!!!!???
toivottavasti vaan huhu ja totuus on toinen!
: ) - aerodreamer
what it takes kirjoitti:
oon kuullu et toi on joku jäähyväis kiertue et ei enää tulis suomeen tai muualle kauheeta jos näin on ei nää niit enää ikinä!!!!!!???
toivottavasti vaan huhu ja totuus on toinen!
: )tallinnassa olivat ainakii sanoneet että "we'll be back soon". toivottavasti tekeevät vielä maailmankiertueen ja tulisivat Suomeenkin.
- hde
Luin tuossa jo muutaman sivun ja vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta!
- feline75
Se olikin tarkoituksella hyvin ajoitettu julkaisu. Tämä kirjahan on ollut jo vuosia olemassa, mutta nyt se ainoastaan suomennettiin.
- Perry
Toivottavasti kirja on suomennettu hyvin, usein nuo "suomennokset" on aika kökköjä vrt. AC/DC kirja Let there be rock, joka on tosi huonosti suomennettu.
- arvostelun lukenut
Perry kirjoitti:
Toivottavasti kirja on suomennettu hyvin, usein nuo "suomennokset" on aika kökköjä vrt. AC/DC kirja Let there be rock, joka on tosi huonosti suomennettu.
Aamulehden arvostelija haukkui käännöksen kelvottomaksi. Käännöksessä on käytetty paljon slangimaisia ilmaisuja, joita ei alkuperäisessä tekstissä ole. Esimerkkinä mainittiin, kuinka samalla sivulla käytettiin samasta henkilöstä nimityksiä hemmo, heebo, jäbä jne. Tuollainen puhekielimäinen käännös on kyllä ihan perseestä.
- -aero perry-
täytyy vaan sanoa että huippu kirja kyseessä. jokaisen aerosmith fanin kannattaa aerosmithin tarina lukea. itse ostin kirjan eilen ja eilinen päivä meni kirjaa lukiessa.
- Miih
Ostin pari päivää sitten kyseisen kirjan. Suomennus on ehkä vähän tökerö verrattuna alkuperäiseen.
- Kommunikaattorimaattori
Vanha aihe, tiedän, mutta pakko vain laittaa.
Meinaan ihan tajuttoman hyvä kirja! Olen nyt yli puolen välin lukenut, ja aina enemmän ja enemmän koukussa.
Uskomattoman rehellistä tekstiä, ei todellakaan mitään Aerosmith-ihkutusta. Vrt. vaikkapa "pete parkkonen matkalla tähtiin"-tyylistä idols-fanikirjaa.
Eniten rakastan kirjassa sitä huumekuvausta. Meinaan iskee paljon paremmin tajuntaan kuin joku koulujen lällärivalistus. Koulujen valistuksen jälkeen olisin vielä huumeita voinut kokeilla, mutta tuon kirjan lukemisen aikana olen tajunnut, miten perseestä huumeet on.
Kirjassa on paljon annettavaa nimenomaan Aerosmithin faneille, mutta täytyy sanoa, että pitäisin sitä mielenkiintoisena, vaikken pitäisikään Aerosmithistä. Se on vain niin hyvä ja eläväinen tarina ja hyppäys menneeseen, jota itse en ole saanut kokea (hitsipilli soikoon, ne saa kyllä luvan tulla vielä Suomeen tai mä meen ja RAAHAAN ne tänne)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2281897- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92679Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647