Mitä Neuvoksen jälkeen?

Millaiselta Suomussalmi näyttäisi? jos Rantaneuvos ei oli jakanut mielipiteitä, puolesta ja vastaan lähes kahden vuosikymmen ajalta.

9

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomussalmelainen

      ja ennen kaikkea yhteistyökykyä. Ongelmia pitää tuoda esille, se onkin sama kuka ne ratkaisee.

    • nuippu

      En nyt kyllä oikein ymmärrä, että mitä Rantaneuvos on saanut aikaan Suomussalmella?
      Suomussalmi varmaan näyttäisi ihan samanlaiselta kuin nykyäänkin, jos Rantaneuvosta ei olisi olemassa.

      • Rantaneuvos on tehnyt, syntymä kuntaansa entistäkin tunnetummaksi, missä on vain milloinkin liikkunut, tiedostus välineitten kautta, jota ei ole voinnut seurata Suomussalmella käsin.
        Suomussalmea ei vieläkään tunneta tarpeeksi hyvin maassamme, tarvita uusia uudistajia kunnassa ja ennen kaikkea ennakko luulotomuutta.
        Tohtori Tuure vainaa, hoiti aina, ensin vastaan otollaan, kaikki luulosairaat kotiinsa ja sillä konstilla hoiti yksin noin 16 000 asukkaan kunnanpotilaat terveeksi.
        Ps, Suomussalmella on vieläkin luulosairautta ja sempä vuoksi, kehitys ei mene toivottuun suuntaan.


      • farth 10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Rantaneuvos on tehnyt, syntymä kuntaansa entistäkin tunnetummaksi, missä on vain milloinkin liikkunut, tiedostus välineitten kautta, jota ei ole voinnut seurata Suomussalmella käsin.
        Suomussalmea ei vieläkään tunneta tarpeeksi hyvin maassamme, tarvita uusia uudistajia kunnassa ja ennen kaikkea ennakko luulotomuutta.
        Tohtori Tuure vainaa, hoiti aina, ensin vastaan otollaan, kaikki luulosairaat kotiinsa ja sillä konstilla hoiti yksin noin 16 000 asukkaan kunnanpotilaat terveeksi.
        Ps, Suomussalmella on vieläkin luulosairautta ja sempä vuoksi, kehitys ei mene toivottuun suuntaan.

        pitää lukea hiljoksiin ja mielikuvituksen kanssa, että saa näistä sinun kirjoitusvirheitä täynnä olevista sepustuksista selvää. Eikä oikeen sittenkään.


      • farth 10 kirjoitti:

        pitää lukea hiljoksiin ja mielikuvituksen kanssa, että saa näistä sinun kirjoitusvirheitä täynnä olevista sepustuksista selvää. Eikä oikeen sittenkään.

        Kirjoitusvirheet ovat tulleet tekstien puhtaaksi kirjoittajalle ei minulle ja meneehänne jälkiruokana kun ei makustele.
        Minä olen kirjoittanut, kaikki kirjoittamani tekstin käsin ja puhtaaksi kirjoittaja on toimittanut ne kirjapaino kuntoon.
        Mutta nyt, kirjoitan kaiken, alusta pitäen itse ja opiskelen tietokoneen käyttöä kaiken aikaa, muutamien nörttien opastuksella, terveisin neuvos.


      • nuippu
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Rantaneuvos on tehnyt, syntymä kuntaansa entistäkin tunnetummaksi, missä on vain milloinkin liikkunut, tiedostus välineitten kautta, jota ei ole voinnut seurata Suomussalmella käsin.
        Suomussalmea ei vieläkään tunneta tarpeeksi hyvin maassamme, tarvita uusia uudistajia kunnassa ja ennen kaikkea ennakko luulotomuutta.
        Tohtori Tuure vainaa, hoiti aina, ensin vastaan otollaan, kaikki luulosairaat kotiinsa ja sillä konstilla hoiti yksin noin 16 000 asukkaan kunnanpotilaat terveeksi.
        Ps, Suomussalmella on vieläkin luulosairautta ja sempä vuoksi, kehitys ei mene toivottuun suuntaan.

        Minä en ole kyllä missään mediassa nähnyt neuvosta sen enempää kuin ketään muutakaan tavallista suomussalmelaista lehdissä.

        Tiedä sitten jos jossain on ollut juttua. Minä en ole niitä nähnyt.

        Formulakuski se meidän nimeämme tekee tunnetuksi.


      • nuippu kirjoitti:

        Minä en ole kyllä missään mediassa nähnyt neuvosta sen enempää kuin ketään muutakaan tavallista suomussalmelaista lehdissä.

        Tiedä sitten jos jossain on ollut juttua. Minä en ole niitä nähnyt.

        Formulakuski se meidän nimeämme tekee tunnetuksi.

        kuin hyrynsalmen torilla.
        Olen muuten kiertänyt jo moneen kertaan koko Suomenmaan ja kaikkialla minut on noteerattuna lehti tai radiojutun verran ja tv toimituskin on ollut monet jutut tekemässä.
        Neuvos on tehnyt Suomussalmea tunnetuksi, monella eri alalla.
        Formula Heikki Kovalainen, tunnetaan ja tekee tunnetuksi Suomussalmea, mutta miten Suomussalmen kunta siitä hyödyn saapi irti kun ei sitä ole osannut markkinoida, kuntalaisten hyödyksi.


    • hernerokka

      Kovin Neuvoksella on suuret luulot itsestään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe