Nimimerkkien tapaaminen

Suomussalmelainen

Miten olisi rekisteröityjen nimimerkkien tapaaminen. Olisihan se vähän sosiaalisempaa kuin vaihtaa mielipiteitä kasvottomana!

Mikä olisi sopiva paikka, kirjasto kentie, vai onko järkevää paljastaa kasvonsa, mene ja tiedä.

24

1836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikallinenasiantuntija

      vaikka en paljon kirjoota.

    • No jo vain, olenkin parhainmillani kun saan sanoa sen omalla äänelläni, eikun minulle ilmottautumaan heti siitä.
      Tilaisuus kirjastolla heinäkuun viimeinen Maanantai kello 12.00 terveisin Neuvos.

      • kyläpoliisi

        mutta sopiiko kaikille, kaikki ei ole työttömiä tai eläkeläisiä ja kututaanko Ylä-Kainuu lehti.


    • tapailette

      Johan te saittakin ajan ja paikan ja puheenjohtajankin, kun rantaneuvos
      niin auliisti ilmoittautui vetäjäksi.

      • Suomussalmelainen

        ja paikka. Kyllä puheenjohtajana voi toimia myös idean isä, Suomussalmelainen, kun vain esitetään.


      • saarnaaja
        Suomussalmelainen kirjoitti:

        ja paikka. Kyllä puheenjohtajana voi toimia myös idean isä, Suomussalmelainen, kun vain esitetään.

        tulevassa kokouksessa. Itea oli hänen, muut hävetköön syntejään.


      • Suomussalmelainen kirjoitti:

        ja paikka. Kyllä puheenjohtajana voi toimia myös idean isä, Suomussalmelainen, kun vain esitetään.

        Nimimerkki Suomussalmelainen, sopii hyvin puheejohtajaksi, terveisin Neuvos.


      • Suomussalmelainen kirjoitti:

        ja paikka. Kyllä puheenjohtajana voi toimia myös idean isä, Suomussalmelainen, kun vain esitetään.

        Hatunnoston arvoinen idea, josta kiitos idean isälle Neuvos.


      • muut....
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Hatunnoston arvoinen idea, josta kiitos idean isälle Neuvos.

        Kössi-enot ja Nitsu-neitit!


      • asti...
        muut.... kirjoitti:

        Kössi-enot ja Nitsu-neitit!

        hävettää...


      • NIPSU-NEITI
        muut.... kirjoitti:

        Kössi-enot ja Nitsu-neitit!

        Ei lainkaan huono idea. Ajattelin vaan, et vaikka sovittas aika, niin tuleeko kaikki? Monihan ei ehkä halua paljastaa itseään. Ja sitten on nämä, jotka ei ole rekisteröityneet...hehän saattaa joukolla rynnätä katsomaan, ketä rekisteröityneet ihmiset ovat.Tiedättehän...uteliaisuus:


      • Suomussalmelainen
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Ei lainkaan huono idea. Ajattelin vaan, et vaikka sovittas aika, niin tuleeko kaikki? Monihan ei ehkä halua paljastaa itseään. Ja sitten on nämä, jotka ei ole rekisteröityneet...hehän saattaa joukolla rynnätä katsomaan, ketä rekisteröityneet ihmiset ovat.Tiedättehän...uteliaisuus:

        näihän asia taitaa olla. Tosiaan se uteliaisuus, sehän se on täällä Suomussalmella.


      • puolestani
        Suomussalmelainen kirjoitti:

        näihän asia taitaa olla. Tosiaan se uteliaisuus, sehän se on täällä Suomussalmella.

        kyllä saatte kokoontua rauhassa! Tässä hiipii kyllä sellainenkin ajatus mieleen, että rekisteröityneet ajattelevat olevansa jollakin tavalla palstan eliittiä,vrt.George Orwell:"Eläinten vallankumous",jossa siat päättivät olevansa parempia kuin muut eläimet ja perustelivat,että kaikki kyllä ovat tasa-arvoisia,mutta he ovat tasa-arvoisempia kuin muut.


      • NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Ei lainkaan huono idea. Ajattelin vaan, et vaikka sovittas aika, niin tuleeko kaikki? Monihan ei ehkä halua paljastaa itseään. Ja sitten on nämä, jotka ei ole rekisteröityneet...hehän saattaa joukolla rynnätä katsomaan, ketä rekisteröityneet ihmiset ovat.Tiedättehän...uteliaisuus:

        Nipsu-Neidistä, saamme varmaan kokoukselle hyvän sihteerin, voit jo ruveta kokouksen esityslistaa hahmottelemaan.
        Kuka toimii koolle kutsujana?
        Ideanisä, Suomussalmelainen voisi niin tehdä sen.
        Mitä me pelkäämme, Suomussalmella tulee aina olemaan utelijaita ja kateelisia ihmisiä.


      • Suomussalmelainen kirjoitti:

        näihän asia taitaa olla. Tosiaan se uteliaisuus, sehän se on täällä Suomussalmella.

        Kokousta vain koolle kutsumaan, nimimerkki Suomussalmelainen, mulle vain soittamaan, kaikki järjestyy, puh.720135 terveisin Neuvos.


    • Kössi-eno

      Meitähän on rekisteröityneitä kirjoittajia monta,mutta galleria sivut eivät sitten ole julkisia.
      Jos ihmiset olisi rohkeampia ja laittaisivat myös galleria sivunsa julkiseksi,niin tiedettäisiin paljon enemmän henkilön taustasta ja sukupuolesta.
      Pukkiiko suomussalmelaisia ujot, vai mikä on kun melkein joka galleria-sivut ovat salaisia ??
      Onko järkeä sopia tapaamisia julkisilla sivuilla,joista kaikki voi ne lukea?

      • sinunkaan

        galleriassa ole kovinkaan paljon tietoa: Olet siis mies.pidät farkkuja jalassa,kuuntelet pop-musiikkia ja jopa joskus ajatteletkin.Määritelmät sopii noin 45 prosenttisesti suomussalmen väestöön.Olet sinä kyllä rohkea mies,koska uskallat noinkin paljon kertoa itsestäsi.


    • huom.

      Mitäpä sitä sellaisella nimimerkillä on merkitystä, jos kaikki tietävät kuka henkilö on. Silloin oma nimi ehkä parempi.

      Onhan niitä huomionkipeitä ihmisia pilvin pimein.

    • entiseen malliin

      mitä siellä saatais selville ???

    • Namu.

      Tälläkin palstalla on rekisteröityneitä kirjoittajia aika vähän,minäkin kirjoitan aika paljon ja minusta on hauskaa vaihtaa nimimerkkiä mielen mukaan.Katson kyllä olevani samanarvoinen kirjoittelija kuin rekisteröityneetkin.Ei tapaaminen varmaan hullumpi ajatus ole,itse en kyllä osallistuisi,enkä tulisi kyllä uteliaisuuttani teitä kyttäämäänkään.Olisikko vaikka rantaneuvoksen rantasauna sopiva paikka kokoontua,kun hän on ainoa joka uskaltaa melkein "omallanimellä" kirjoittaa tänne ja hänet tuntuu jokainen jollakin tavalla tuntevan.hauskaa kesäpäivän jatkoa kaikille!

    • jortsi

      Saa nahdä, onko yhtään osallistujaa Neuvoksen kutsumaan tapahtumaan, jos hänkin jänistää.

      • Neuvos on paikalla, vaikka sitten yksin.
        Nimimerkkien tapaaminen, Pääkirjastolla Ämmänsaaressa Heinäkuun viimeinen Maanantaina kello 17 Tervetuloa nim: Rantaneuvos1
        Ps. Rantaneuvos pitää puheen, omasta kirjoittamisestaan tälle palstalle.


      • kippurahäntä
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Neuvos on paikalla, vaikka sitten yksin.
        Nimimerkkien tapaaminen, Pääkirjastolla Ämmänsaaressa Heinäkuun viimeinen Maanantaina kello 17 Tervetuloa nim: Rantaneuvos1
        Ps. Rantaneuvos pitää puheen, omasta kirjoittamisestaan tälle palstalle.

        Pidäkin sitten kunnon palopuhe!


      • kippurahäntä kirjoitti:

        Pidäkin sitten kunnon palopuhe!

        neuvos pitää puheen jos on kuulijoita.
        Kiitos hyvästä kannustuksesta Neuvos.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe