Miksi me aina päivitellään näitä huonoja asioita, miksi ei koskaan hyviä? Saattaisihan ihmisillä olla niitä hyviäkin asioita meille kerrottavana.. He vaan haluavat toisille Paskaa niskaan tavalla tai toisella, en tiedä syytä..
Toivoisin tälle palstalle enemmänkin paikallisia lukija ihmisiä eikä aina vaan nämä tavalliset ihmiset..
Miksi
12
1261
Vastaukset
- erottaa
paikalliset lukijaihmiset tavallisista ihmisistä?
Miksi
Kirjoittanut: m.Jokunen 20.7.2007 klo 23.23
Miksi me aina päivitellään näitä huonoja asioita, miksi ei koskaan hyviä? Saattaisihan ihmisillä olla niitä hyviäkin asioita meille kerrottavana.. He vaan haluavat toisille Paskaa niskaan tavalla tai toisella, en tiedä syytä..
Toivoisin tälle palstalle enemmänkin paikallisia lukija ihmisiä eikä aina vaan nämä tavalliset ihmiset..
Neuvos
Hyviä asijoita on vain valitettavan vähäinen määrä koettavana.
Mutta ei kukaan ole hyvien asijoiden tuomisesta tänne kieltänyt jos vaikka aloittaisit itse kertoa, hyvistä asijoistasi me muutkin voisimme sinulta jotakin oppia.
Minä halua oppia teistä kaikista jotakin, jotka tänne kirjoitatte niin vuolaasti.- Mitäsmie
Hyviä: Olen tänne muuttaessani muuttunut tosi paljon: sisäisesti, ulkoisesti tosi paljon.. kaikki sukulaiset huomaa! :)
olen huomannut että en enää hyväksy monia niitä asioita joita ennen hyväksyin,Ja lukijoille EN OLE USKOON TULLUT! mutta haluan ilmaista itseäni, onko se huonoa? meilläpäin on joskus opiskellessa tottunut siihen paskaan mitä täällä yleensä ajatellaan! - kyllähienoo
Mitäsmie kirjoitti:
Hyviä: Olen tänne muuttaessani muuttunut tosi paljon: sisäisesti, ulkoisesti tosi paljon.. kaikki sukulaiset huomaa! :)
olen huomannut että en enää hyväksy monia niitä asioita joita ennen hyväksyin,Ja lukijoille EN OLE USKOON TULLUT! mutta haluan ilmaista itseäni, onko se huonoa? meilläpäin on joskus opiskellessa tottunut siihen paskaan mitä täällä yleensä ajatellaan!kun kerrankkii kehumaan saapi alakaa niin ensnäkkii nii meillä teki helemi kaks vasikkoo! Nyt tälle aamulle. Ja kumpanenki tyttöi. Olen minä nyt iloinen!T.Emäntä
- ONNEA KOVASTI PALJON
kyllähienoo kirjoitti:
kun kerrankkii kehumaan saapi alakaa niin ensnäkkii nii meillä teki helemi kaks vasikkoo! Nyt tälle aamulle. Ja kumpanenki tyttöi. Olen minä nyt iloinen!T.Emäntä
kaksostyttöjen johdosta Helemille! ja tietenkin EMÄNNÄLLE myös.
On se nyt mukava seurata Helemin "tyttöjen" kasvua ;)
- NIPSU-NEITI
Kaikille vaan tiedoksi yks hyvä uutinen....
Minun kohdaltani ainakin loppu nyt tämä naljailu ja v....u. Toivon, et porukat aloittaa myös ns.kiltin ja asiallisen kirjoittelun.
Hyvää ja iloista viikonloppua kaikille!
Ollaan ihmisiä toisillemme.- vittuilija
PIIIIITKÄ vittu.
- sekä kössi-eno
vittuilija kirjoitti:
PIIIIITKÄ vittu.
nousseet ani varhain kirjoittelemaan. Pariskuntahan tämä näkyy olevan.
- mistä moiseen
sekä kössi-eno kirjoitti:
nousseet ani varhain kirjoittelemaan. Pariskuntahan tämä näkyy olevan.
päätelmään joku on tullu?Näkyyhä nuita kirjoittelijoita olevan pitkin yötä.
Minun mielestäni on vaan hyvä asia että ihmiset jaksaa kirjotella. - naistenviikkolainen
mistä moiseen kirjoitti:
päätelmään joku on tullu?Näkyyhä nuita kirjoittelijoita olevan pitkin yötä.
Minun mielestäni on vaan hyvä asia että ihmiset jaksaa kirjotella.Joku varmaan omasta mielestään fiksusti päätelly, miten asia on.
Vai tunteneeko peräti kyseiset nimimerkit? - NIPSU-NEITI
naistenviikkolainen kirjoitti:
Joku varmaan omasta mielestään fiksusti päätelly, miten asia on.
Vai tunteneeko peräti kyseiset nimimerkit?Kyllä kieltämättä mullakin uteliaisuus heräsi, että missä syy moiseen fiksuun päättelyyn?
Vai eikö uskalla kirjoittaa muuten ku luulojen perusteella? - vitun
sekä kössi-eno kirjoitti:
nousseet ani varhain kirjoittelemaan. Pariskuntahan tämä näkyy olevan.
väliä sillä on vaikka nipsu ja kössi olisivat vaikka "salarakkaita".
On perkele huolenaiheet vähissä jos tuommoinen aihe panee kirjoittamaan yleiselle palstalle.Täällä asuu 10 000 ihmistä ja 10 000 erilaista elämäntarinaa.Luulisi olevan aiheita kirjoittaa muistakin kuin näistä kahdesta, joiden tavoitteena näkyy olevan inkognito-kuuluisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654