Miksi

m.Jokunen

Miksi me aina päivitellään näitä huonoja asioita, miksi ei koskaan hyviä? Saattaisihan ihmisillä olla niitä hyviäkin asioita meille kerrottavana.. He vaan haluavat toisille Paskaa niskaan tavalla tai toisella, en tiedä syytä..
Toivoisin tälle palstalle enemmänkin paikallisia lukija ihmisiä eikä aina vaan nämä tavalliset ihmiset..

12

1261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erottaa

      paikalliset lukijaihmiset tavallisista ihmisistä?

    • Miksi
      Kirjoittanut: m.Jokunen 20.7.2007 klo 23.23


      Miksi me aina päivitellään näitä huonoja asioita, miksi ei koskaan hyviä? Saattaisihan ihmisillä olla niitä hyviäkin asioita meille kerrottavana.. He vaan haluavat toisille Paskaa niskaan tavalla tai toisella, en tiedä syytä..
      Toivoisin tälle palstalle enemmänkin paikallisia lukija ihmisiä eikä aina vaan nämä tavalliset ihmiset..

      Neuvos
      Hyviä asijoita on vain valitettavan vähäinen määrä koettavana.
      Mutta ei kukaan ole hyvien asijoiden tuomisesta tänne kieltänyt jos vaikka aloittaisit itse kertoa, hyvistä asijoistasi me muutkin voisimme sinulta jotakin oppia.
      Minä halua oppia teistä kaikista jotakin, jotka tänne kirjoitatte niin vuolaasti.

      • Mitäsmie

        Hyviä: Olen tänne muuttaessani muuttunut tosi paljon: sisäisesti, ulkoisesti tosi paljon.. kaikki sukulaiset huomaa! :)
        olen huomannut että en enää hyväksy monia niitä asioita joita ennen hyväksyin,Ja lukijoille EN OLE USKOON TULLUT! mutta haluan ilmaista itseäni, onko se huonoa? meilläpäin on joskus opiskellessa tottunut siihen paskaan mitä täällä yleensä ajatellaan!


      • kyllähienoo
        Mitäsmie kirjoitti:

        Hyviä: Olen tänne muuttaessani muuttunut tosi paljon: sisäisesti, ulkoisesti tosi paljon.. kaikki sukulaiset huomaa! :)
        olen huomannut että en enää hyväksy monia niitä asioita joita ennen hyväksyin,Ja lukijoille EN OLE USKOON TULLUT! mutta haluan ilmaista itseäni, onko se huonoa? meilläpäin on joskus opiskellessa tottunut siihen paskaan mitä täällä yleensä ajatellaan!

        kun kerrankkii kehumaan saapi alakaa niin ensnäkkii nii meillä teki helemi kaks vasikkoo! Nyt tälle aamulle. Ja kumpanenki tyttöi. Olen minä nyt iloinen!T.Emäntä


      • ONNEA KOVASTI PALJON
        kyllähienoo kirjoitti:

        kun kerrankkii kehumaan saapi alakaa niin ensnäkkii nii meillä teki helemi kaks vasikkoo! Nyt tälle aamulle. Ja kumpanenki tyttöi. Olen minä nyt iloinen!T.Emäntä

        kaksostyttöjen johdosta Helemille! ja tietenkin EMÄNNÄLLE myös.
        On se nyt mukava seurata Helemin "tyttöjen" kasvua ;)


    • NIPSU-NEITI

      Kaikille vaan tiedoksi yks hyvä uutinen....
      Minun kohdaltani ainakin loppu nyt tämä naljailu ja v....u. Toivon, et porukat aloittaa myös ns.kiltin ja asiallisen kirjoittelun.
      Hyvää ja iloista viikonloppua kaikille!
      Ollaan ihmisiä toisillemme.

      • vittuilija

        PIIIIITKÄ vittu.


      • sekä kössi-eno
        vittuilija kirjoitti:

        PIIIIITKÄ vittu.

        nousseet ani varhain kirjoittelemaan. Pariskuntahan tämä näkyy olevan.


      • mistä moiseen
        sekä kössi-eno kirjoitti:

        nousseet ani varhain kirjoittelemaan. Pariskuntahan tämä näkyy olevan.

        päätelmään joku on tullu?Näkyyhä nuita kirjoittelijoita olevan pitkin yötä.
        Minun mielestäni on vaan hyvä asia että ihmiset jaksaa kirjotella.


      • naistenviikkolainen
        mistä moiseen kirjoitti:

        päätelmään joku on tullu?Näkyyhä nuita kirjoittelijoita olevan pitkin yötä.
        Minun mielestäni on vaan hyvä asia että ihmiset jaksaa kirjotella.

        Joku varmaan omasta mielestään fiksusti päätelly, miten asia on.
        Vai tunteneeko peräti kyseiset nimimerkit?


      • NIPSU-NEITI
        naistenviikkolainen kirjoitti:

        Joku varmaan omasta mielestään fiksusti päätelly, miten asia on.
        Vai tunteneeko peräti kyseiset nimimerkit?

        Kyllä kieltämättä mullakin uteliaisuus heräsi, että missä syy moiseen fiksuun päättelyyn?
        Vai eikö uskalla kirjoittaa muuten ku luulojen perusteella?


      • vitun
        sekä kössi-eno kirjoitti:

        nousseet ani varhain kirjoittelemaan. Pariskuntahan tämä näkyy olevan.

        väliä sillä on vaikka nipsu ja kössi olisivat vaikka "salarakkaita".
        On perkele huolenaiheet vähissä jos tuommoinen aihe panee kirjoittamaan yleiselle palstalle.Täällä asuu 10 000 ihmistä ja 10 000 erilaista elämäntarinaa.Luulisi olevan aiheita kirjoittaa muistakin kuin näistä kahdesta, joiden tavoitteena näkyy olevan inkognito-kuuluisuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe