Mihi kummaan

hauskat kirjoittelijat

tältä palstalta ovat kadonneet. Eivät kuuskymppiset ihan pystyyn kuivaneita keloja ole. Vai ovatko ne sulottarettat painelleet Hispanjolan aurinkoon gigoloita iskemään. Soilike ainakin takaisin - want endt - elävänä tai kuolleena. Löytöpalkkio luvassa:)

7

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuan muija

Pystyyn kuivahtaneita tai ei - siitä vaan mallia näyttämään hauskasta kirjoittamisesta! Saa urootkin hauskoja kirjoitella, jotta meikäläinen pääsisí vähähän jyvälle minkälaista hauskuutta täällä olla pitää. Ehkä sen jälkeen jo jotakin irtoaakin.

• meille tosikoille

näyte omista viihdytystaidoistasi!
      Tai älä annakaan, pysy poissa!

• on yhtä kyllästyttävää kuin pakkohauskuus. Vitsikirjoja voi kysellä kirjakaupasta.

• Mistä sen tietää, mitä kulloinkin tarvitsisi kirjoittaa, kun yksi valittaa, ettei täällä ole mitään oikeaa asiaa aiheina ja hetken päästä toinen kaipaa hauskuttajia.

Ei muuta kuin kone laulamaan ja tekemään kukin mieleisiään aloituksia!

• Liisinka

Varmaan Soilike ja muut kivat kirjoittajat ovat kyllästyneet niihin ilkeilijöihin.
      En lue itseäni em. henkilöihin, mutta mulla taitaa olla eka kerta 6 kk:een pistäytyä täällä.

• 1943

kelpaa aitojen ihmisten ajatukset, näen heti, jos joku yrittää olla "hauska". En lue kaikkea, mutta mielestäni tehtävänämme ei ole arvostella toisiamme.

• laittoi

tekstarin ollessani sienimetsässä:Mitä yhteistä on anopilla ja oluella? Molemmat ovat parhaita kylmänä ja avattuina.

Ehkä olen outo...ja vävyni samaten,mutta nauratti todella..eivätkä itikat sun muut hirvikärpäsetkään enää rassanneet yhtään kun ajattelin vävykultaa ja Hänen ilmettään,että kestääkö anopin huumorintaju..ja varmasti tiesi sen kestävän.
      Toinen vakijuttu Häneltä on: onko lääkitys kohdallaan?
      Vastailin siinä sitten että :ajattele Sinä vaan elokuun alkua,mä täällä mietin näitä eri sieniä ja mitä hyvää Sulle niistä tekisinkään...mutta syöt sitten kun ensin olet porannut ne reiät elementtiseiniin,ettei jää taulut ripustamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    9. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe