Uimahallissa altaassa vesijuoksua, uintia (pääasiassa selkäperhosta), virtaavassa altaassa kovaa vauhtia,
poreammeessa noin 10 minuuttia, höyrysaunassa, suihkuissa...
Arabian myymälässä lahjaostoksilla, maljakko 60 vuotta pian täyttävälle miehelle, siitä innostuneena vielä Ikeassa ja mukaan lähti uusi työtuoli tietokoneen ääreen...
Kotiin tukan laittoon ja ruokaa tekemään, päivällisen keskeytti kaksi puhelua, kivoja sellaisia.
Väsyneenä mutta onnellisena netti esiin 20.30.
Mitä sinä hommailit?
Mitä teit tänään?
16
1161
Vastaukset
Aamupäivällä vähän siivoskelin ja iltapäivällä poimin mustaherukoita ämpärillisen ja laitoin ne mehumaijassa mehuksi. Jossain välissä ruoan laittoa ja kahvin keittoa.
Sitten saunaan ja loppuilta löhöilyä ja netissä surffailua.
Siinä tämä päivä!- Yksinäinen**
Olen ollut yksin! Katsotaanko sekin tekemiseksi vai tekemättömyydeksi?
Meitä on kyllä olemassa, paljonkin, mutta sitä ei kehdata kertoa.
Ainoa henkilö, jonka kanssa puhuin, oli aikuisikäinen myyjätär, joka pyynnöstäni etsi haluamani tuotteen.
Ystävällisesti hymyillen kiitin ja toivotimme toisillemme hyvää viikonloppua.
Ehkä hänkin oli yksinäinen ja näin saatoimme hiukan edes kirkastaa yksinäisen elämän päivää - toinen toisillemme.- Hintriika1
Tuollaisia päiviä riitti minullakin vuosikausia silloin, kun jäin yksin.
Monena päivänä ainoat puhekontaktit olivat kaupan kassalla: "Hei" ja "Kiitos".
Olin onnellinen, jos joku soitti väärään numeroon. Teki mieli sanoa: "Kiitos, kun soitit!"
Olin iloinen, kun postiluukusta tipahti lasku: "Kaikki eivät sentään ole unohtaneet!"
On uskomatonta, kuinka yksin ihminen voi olla! Silti se on totta...
- saara
kiva ku luettelet omia tekojasi , mulla vaan sellainen tavallinen ,oli tuossa poika huoltamassa tuota TV ,tä ite istuskelin ja kattelin ,miten taitavia nuo nuret on.Jaa ja sitten sain oikein lämpimän halauksen, ku olin ostoksilla , sehän teki päivästä paras .
- Nyt en laita nikkiä...
koska en ilikee.On sunnuntai ja aloitimme ukkelin kanssa aamun oikein kunnon rakastelulla...(vielä joskus innostutaan).Sitten ihan norm.ruoanlaitto,marjapuskissakin olin ja jopa keitin punaherukat mehuksi.
Kaunis, lämmin ,aurinkoinen päivä meni muuten vain ihaillessa. :=)- Lounat
Minulla pyöräilypäivä, kylässä käynti
muutaman kilometrin päässä, siis tavallaan
hyötyliikuntaa.
:) - nikin laittanut
niin tiedettäs ketä kadehditaan.
;=) - Lounat
Lounat kirjoitti:
Minulla pyöräilypäivä, kylässä käynti
muutaman kilometrin päässä, siis tavallaan
hyötyliikuntaa.
:)Sää on ollut todellakin aivan 'ihana', kyllä tuo
sana joskus on paikallaan, eli juuri tänään!:) - edelleen nikitön
nikin laittanut kirjoitti:
niin tiedettäs ketä kadehditaan.
;=)Näytin ukkelillekin kirjoitelmani ja vastaukset.Tuli sunnuntaille oikein iloinen hörähdys (lue:makea nauru)ja kuka tietää...vaikka uusiksi sais aamullisen .
Nyt varmaan tulloopi vastaus ,jotta älähän suurentele! :=) - Heräsitkös
edelleen nikitön kirjoitti:
Näytin ukkelillekin kirjoitelmani ja vastaukset.Tuli sunnuntaille oikein iloinen hörähdys (lue:makea nauru)ja kuka tietää...vaikka uusiksi sais aamullisen .
Nyt varmaan tulloopi vastaus ,jotta älähän suurentele! :=)hyväilyyn?
- poistetaan
Heräsitkös kirjoitti:
hyväilyyn?
ikämiehillä erektio on parhaimmillaan aamusta, kenties kosteita uniakin on nähty. Kumppani voi huomioida tämän ja laittautua viekoittelevaksi siihen aamulämpimään kainaloon - tuoksua, hempeää pukinetta.Siitä se alkaa, kuin itsestään.
;-) - Avaaja
poistetaan kirjoitti:
ikämiehillä erektio on parhaimmillaan aamusta, kenties kosteita uniakin on nähty. Kumppani voi huomioida tämän ja laittautua viekoittelevaksi siihen aamulämpimään kainaloon - tuoksua, hempeää pukinetta.Siitä se alkaa, kuin itsestään.
;-)Noin se menee!
:)
- Lounat
Aurinkosuojaa
paksu kerros säärissä ja käsivarsissa, kasvoillakin,
kun olen menossa syntymäpäiville ensi viikon vaihteessa, en halua olla punainen kuin keitetty rapu, vaikka se merkkini onkin.
Pitäisi muistuttaa ihmistä vähän - ainakin etäisesti.
:)- Lounat
vähän yli neljä tuntia.
Meidän 'fliitissämme' oli kolme henkeä, ja aloimme
viimeisillä väylillä olla jo hiukan nuupallaan, vaikka kaikilla oli banaanit ja vedet mukanaan.
Päivä oli helteinen ja kuumuus 'söi miestä'.
Meitä tyttöjä se ei niinkään kiusannut.
Mihinkään ennätyksiin emme pyrkineet tai päässeet.
Leikki ja huumori ovat öljyä rattaissa.
Mutta hyvin jaksoin, nautin, takaisin tullessa kävin uimassa erään järven rannassa.
Ostin kaupasta ihania nektariineja ja kotiin ruokaa tekemään. - Lounat
Lounat kirjoitti:
vähän yli neljä tuntia.
Meidän 'fliitissämme' oli kolme henkeä, ja aloimme
viimeisillä väylillä olla jo hiukan nuupallaan, vaikka kaikilla oli banaanit ja vedet mukanaan.
Päivä oli helteinen ja kuumuus 'söi miestä'.
Meitä tyttöjä se ei niinkään kiusannut.
Mihinkään ennätyksiin emme pyrkineet tai päässeet.
Leikki ja huumori ovat öljyä rattaissa.
Mutta hyvin jaksoin, nautin, takaisin tullessa kävin uimassa erään järven rannassa.
Ostin kaupasta ihania nektariineja ja kotiin ruokaa tekemään.Pyörälenkille ja piknikille erään ystäväni kanssa,
siinä tämän päivän liikunnat!
:) - ja mitkä säät!
Lounat kirjoitti:
Pyörälenkille ja piknikille erään ystäväni kanssa,
siinä tämän päivän liikunnat!
:)"Olemmeko Suomessa?" kysyi ystäväni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744888- 332741
- 402514
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401842- 881671
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1651544
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200