Löysin tuolta keskustelupalstan nimeltä
Australian paimenkoirat.net
Voisimmeko mekin olla
Rekisteröidyt seniorit.net
Mikäli viestini säilyy, vastatkaa!
Rekisteröidyt seniorit.net
30
3684
Vastaukset
mutta tuo seniori-nimitys on kovin miehinen,oisko meille naispuolisille omaa nimitystä.
Kun seni-tuo mieleen tietynlaisen hiukan pitemmän sanan ja ori nyt on ori.- samoille forumeille
kanssasi-
- otsa.
Ruuneperi kirjoitti:
erinomaisen hyvin
Onko umpiluuta ?
- Ruune.
Ruuneperi kirjoitti:
erinomaisen hyvin
Eiköön nuo taho jotta sie höperönä siirryt sinne veteraan osastol 80 hye ei tykkee siun höperyyvest.
sopiha se meill. Ruune. kirjoitti:
Eiköön nuo taho jotta sie höperönä siirryt sinne veteraan osastol 80 hye ei tykkee siun höperyyvest.
sopiha se meill.Vaikka noin lähelle pyritkin, en pelkää! Tuo tauti vain pahenee iän myötä, niinkuin sinun olisi pitänyt itsestäsi huomata.
- sillai.
Ruuneperi kirjoitti:
Vaikka noin lähelle pyritkin, en pelkää! Tuo tauti vain pahenee iän myötä, niinkuin sinun olisi pitänyt itsestäsi huomata.
meinoot. Kahoppas harvemmin sit omoo tiloo huomovaa. siks hyö ovat huolissa siusta. helpos sit kääntää asioo tois päin. Oiskoo siun taas aik poistella ettei siul jää paha miel. Et turkanen siten saa taas unia kiin ja mennöö se yö kuninkaan kaverina
sillai. kirjoitti:
meinoot. Kahoppas harvemmin sit omoo tiloo huomovaa. siks hyö ovat huolissa siusta. helpos sit kääntää asioo tois päin. Oiskoo siun taas aik poistella ettei siul jää paha miel. Et turkanen siten saa taas unia kiin ja mennöö se yö kuninkaan kaverina
Everythin is okay. Minulla on hyvä mieli ja mielelläni suon palstalaisten nähdä myös asiattomia viestejä, niinkuin sinun, till exempel.
Olen hyvin tasavaltalainen, en lainkaan kuninkaallinen.- sie.
Ruuneperi kirjoitti:
Everythin is okay. Minulla on hyvä mieli ja mielelläni suon palstalaisten nähdä myös asiattomia viestejä, niinkuin sinun, till exempel.
Olen hyvin tasavaltalainen, en lainkaan kuninkaallinen.olla jo maistissa.
Ruune. kirjoitti:
sopiha se meill.kun katkeruus valtaa mielen;se on huumorintajun puute.
Nöihin onnettomiin ytimennäivertäjiin sopisi hyvin Leinon runonsäe:
Muualla tulta säihkyy harmaahapset,
vanhoissa hehkuu hengen aurinko.
Meil ukkoina jo syntyy sylilapset
ja nuori mies on hautaan valmis jo.
Ja Ruuneperille samoin värssy Leinon runosta:
Nyt tulkaa te murheet ja vastukset,
niin saatte te vasten suuta!
Nyt raudasta mulla on jänteret,
nyt luuni on yhtä luuta.
Kas,Apolloa,joka hymyilee,
sitä voita ei Olympo jumalineen,ei Tartarus,Pluto,ei Poseidon.
Hymyn voima on voittamaton.- lahjakas
Ruuneperi kirjoitti:
Olen hyvin tasavaltalainen, en lainkaan kuninkaallinen.lahja, jos sen taidolla hallitsee.
Sinä tuon taidon näytät hallitsevan. Every=joka,
thin=ohut, everything=kaikki.
Ruottiakin tuohon lykkäsit. Sillä lailla. lahjakas kirjoitti:
lahja, jos sen taidolla hallitsee.
Sinä tuon taidon näytät hallitsevan. Every=joka,
thin=ohut, everything=kaikki.
Ruottiakin tuohon lykkäsit. Sillä lailla.Ei yhden kirjaimen puuttumisesta liene syytä äläkkää nostaa kun vastaajat ovat täysin kirjoitustaidottomia. I decided to say EVERYTHING
- mutta muutit mieltä
Ruuneperi kirjoitti:
Ei yhden kirjaimen puuttumisesta liene syytä äläkkää nostaa kun vastaajat ovat täysin kirjoitustaidottomia. I decided to say EVERYTHING
ja jätitkin g-kirjaimen pois.
decide=päättää, sinä varmaankin aioit kirjoittaa everything.
Sinä itse nostat pienemmästäkin asiasta äläkän. Minäkin tätä kirjoitustaitoa vasta opettelen.
- kirjata
ensikseen jos ois seniori pitäs tietty olla ori. ei käy olla jos sitten onnii ruuna .
- tietoa on
avasin sen linkin ja laitan sen Suosikeihin .
Nythän meille oikein hieno sivu aukesikin ,klikkaa vaan sen Suomenkartalla omaan kohtaansa niin jopas tuli tietoa , ja kiva sitä on vertailla heti mitä muilla on eri kunnissa.
Kiitos minunkin puolesta vaikka en asukkaan Suomessa , mutta ainahan sinne pääsee takasin jos oikein mielirupeaa tekemää.
- Aleksanteri Viidestoista
Kyllä senioritkin pitäisi rekisteröidä, jos kerran Australian paimenkoiratkin on.
Minut on rekisteröity Euroopan aatelisiin ja olen jopa suurempaa sukua kuin Rantasalmen sulttaani, joten rekiströinti minun osaltani kylläkin riittää.
Erittäin salaisena ja luottamuksellisena tietona kerron, että meidät kaikki, niin aatelisto kuin yleinen rahvaskin on jo rekisteröity Utahissa olevaan mormoonien rekisteriin.
Kaikesta huolimatta olen valmis suosittelijaksi, jos rekisteriviranomaiset sellaista Teiltä vaativat.- katicat
Arvoisa Aleksanteri viidestoista. Kirjoituksestasi huokui arvokkuus ja sivistyneisyys. Aivan välittömästi tuli mieleeni eräs ihailemani jo edesmennyt taiteilijapersoonamme. Toivottavasti hän ei käänny viimeisessä leposijassaan, kun nimensä mainitsen ja sinua häneen vertaan. (kuiskaten: Tarmo Manni alias sotamies Honkajoki)
Harvoin on palstallemme aatelisia eksynyt, joten toivotan arvoisan aatelisen tänne tervetulleeksi. - Hintriika*
katicat kirjoitti:
Arvoisa Aleksanteri viidestoista. Kirjoituksestasi huokui arvokkuus ja sivistyneisyys. Aivan välittömästi tuli mieleeni eräs ihailemani jo edesmennyt taiteilijapersoonamme. Toivottavasti hän ei käänny viimeisessä leposijassaan, kun nimensä mainitsen ja sinua häneen vertaan. (kuiskaten: Tarmo Manni alias sotamies Honkajoki)
Harvoin on palstallemme aatelisia eksynyt, joten toivotan arvoisan aatelisen tänne tervetulleeksi.Katicat on ollut lomilla, joten hän ei ilmeisesti ole törmännyt ateeliseemme aikaisemmin. Sinänsä voisin allekirjoittaa tuon Katicatin viestin. Kenties Aleksanterissa on myös vähän Havukka-ahon ajattelijaa...
Yhden asian kuitenkin nyt paljastan: Arvoisa monarkki käy Kahvipirtissä juomassa Presidentti-kahvia!
Jos Ruuneperi suuttuu, että tässä poikkeillaan asiasta, niin johtopäätös on väärä. Minä ainakin tahdon ilmaista olevani yhtä mieltä Aleksanteri XV:n (en jaksa kirjoittaa kokonaan!) kanssa. Luulenpa, että olemme myös jossakin hormoonirekisterissä... Hintriika* kirjoitti:
Katicat on ollut lomilla, joten hän ei ilmeisesti ole törmännyt ateeliseemme aikaisemmin. Sinänsä voisin allekirjoittaa tuon Katicatin viestin. Kenties Aleksanterissa on myös vähän Havukka-ahon ajattelijaa...
Yhden asian kuitenkin nyt paljastan: Arvoisa monarkki käy Kahvipirtissä juomassa Presidentti-kahvia!
Jos Ruuneperi suuttuu, että tässä poikkeillaan asiasta, niin johtopäätös on väärä. Minä ainakin tahdon ilmaista olevani yhtä mieltä Aleksanteri XV:n (en jaksa kirjoittaa kokonaan!) kanssa. Luulenpa, että olemme myös jossakin hormoonirekisterissä...On se hienoa, että voi näyttää tuota aatelinen-korttia täälläkin, vaikkapa vain noin nimettömänä. :) Kyllä meitä nyt on onni kohdannut! Toivottavasti lievä siniverisyys tarttuu meihin maan mataliin. :)
- Pyykkäri*
tinat kirjoitti:
On se hienoa, että voi näyttää tuota aatelinen-korttia täälläkin, vaikkapa vain noin nimettömänä. :) Kyllä meitä nyt on onni kohdannut! Toivottavasti lievä siniverisyys tarttuu meihin maan mataliin. :)
Ei, ei! Pois se meistä! Etkö ole huomannut,
etä jos sininen sukka on unohtunut pyykkikoneeseen, niin koko pyykki muuttuu likaisen väriseksi?! Hintriika* kirjoitti:
Katicat on ollut lomilla, joten hän ei ilmeisesti ole törmännyt ateeliseemme aikaisemmin. Sinänsä voisin allekirjoittaa tuon Katicatin viestin. Kenties Aleksanterissa on myös vähän Havukka-ahon ajattelijaa...
Jos Ruuneperi suuttuu, että tässä poikkeillaan asiasta, niin johtopäätös on väärä. Minä ainakin tahdon ilmaista olevani yhtä mieltä Aleksanteri XV:n (en jaksa kirjoittaa kokonaan!) kanssa. Luulenpa, että olemme myös jossakin hormoonirekisterissä...Olenhan minä tunnettu suurimpana palstahäirikkönä y.m. kiukuttelijana.
Tuntuu, etten tunne itseäni.
Nythän me nimen palstallemme saamme: PALSTA-AATELISET. Ainakin Katicat on näitä nen-päätteisiä Suomen aatelisia. Hyväksytäänkö meidät muut ollenkaan?- Hintriika*
Ruuneperi kirjoitti:
Olenhan minä tunnettu suurimpana palstahäirikkönä y.m. kiukuttelijana.
Nythän me nimen palstallemme saamme: PALSTA-AATELISET. Ainakin Katicat on näitä nen-päätteisiä Suomen aatelisia. Hyväksytäänkö meidät muut ollenkaan?Putosin kelkasta! En minä ainakaan ole mihinkään siniverisiin pyrkimässä. Riittää, että tuo monarkki on rekisteröity sinne! Korkeintaan vereni voisi olla vihreää kateudesta, mutta jääköön sekin. Tasavaltalaisuus on sentään valttia.
Käsittääkseni A. XV ei edes vihjaissut, että meidän maatiaisten (kiva lintu!) pitäisi sinne pyrkiä. Ja Utahin rekisterissähän me jo olemme, kuten ao. persoona kertoi. (Sinnekään en ole pyrkinyt.) - katicat
Ruuneperi kirjoitti:
Olenhan minä tunnettu suurimpana palstahäirikkönä y.m. kiukuttelijana.
Nythän me nimen palstallemme saamme: PALSTA-AATELISET. Ainakin Katicat on näitä nen-päätteisiä Suomen aatelisia. Hyväksytäänkö meidät muut ollenkaan?Ollaan nyt mitä ollaan. Juu olen määkin sen kuullut että Suomen aateliset ovat -nen loppuisia. Siellä Rantasalmellakin on vaikuttanut Lipposen aatelissuku. Pekka oli sen kantaisä. Mutta mitäs siihen sanot, kun määkin olen vaan naitu -nen sukuun. Ei ollu tyttönimessä aatelispäätettä. Mutta ei oo sullakaan aatelispäätettä nimessäsi. Pysy sää vaan arkkiatrina eiku metusalemina.
olevani jo niinkuin etuoikeutetussa asemassa (olipa vaikee sana). Kun olen jo rekannu tänne itseni . Se on kuin Vip- kortti. Etuja on enemmän kuin ilman sitä.
Hämäläistä -nen-aatelia oleva äitini hylkäsi säätynsä rakkauden tähden, ja saman virheen teki anoppinikin, jonka suku oli savolaista maa-aatelia.
Nämä seikat huomioon ottaen kysyn, voidaanko minua pitää ainakin lievästi aatelisena?
Ilman omaa tai mieheni syytähän en ole -nen.- yön vartija
Kaikkein etuoikeutetuin on tietysti Nenonen.
Alusta loppuun aatelismies. Tai nainen mutta jokainen nainen on jo syntymästään aatelinen jos se päätteen mukaan määritellään.
Muistakaa naiset että aateluus velvoittaa. - Hintriika*
yön vartija kirjoitti:
Alusta loppuun aatelismies. Tai nainen mutta jokainen nainen on jo syntymästään aatelinen jos se päätteen mukaan määritellään.
Muistakaa naiset että aateluus velvoittaa.Siis nai-nen tarkoittaa, että ota akaksi aatelinen. Enpäs ole ennen tuotakaan huomannut.
- Aleksanteri Viidestoista
yön vartija kirjoitti:
Muistakaa naiset että aateluus velvoittaa.Kyllä naisten lisäksi aateluus velvoittaa kaksinkertaisesti niitä miehiäkin joitten sukunimi on NENoNEN.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.544689Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2313295Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2633231Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1123212Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie321745- 1011538
- 1661140
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA641004Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril122957Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."34789