Väsyttää koko hössötys.Uusin antennit jo silloin kun tästä koko touhusta alettiin puhua.
Pitäiskö ostaa taulua vai boksia?
Yksi,halvin boksi minulla on.Katson ensin kuinka näkyy,vai näkyykö lainkaan.Katvealueella luullakseni en ole.
Eikä niitä tonnien vehkeitä,edes pienillä eläkkeillä pysty ostamaan kaikki eläkeläiset.
Digi tulee,oletko valmis?
etsivivä-amadeus
2
449
Vastaukset
Olen ollut valmis jo kauan, mutta epäilen, ettei digi-tv vieläkään ole.
Tekstitys laahaa perässä, ja kuva menee välillä palapeliksi.
Olisivat ensin hoitaneet hommat kuntoon ja vasta sitten ruvenneet lopettelemaan analogisia lähetyksiä.
Vieläkin tulee silloin tällöin tiedotuksia: signaali puuttuu tai on heikko.- akkanen II
että muillakin kuvassa joskus esiintyy paikka pakoin palasia. Olin myös aikainen hankinnoissani.
Hui, mikä ukonilma! Juuri päällä. Täytynee sammuttaa masina...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.544689Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2313295Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2633231Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1123212Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie321745- 1011538
- 1661140
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA641004Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril122957Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."34789