X-Files 2

*H*

8

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevlar

      No niin, saatiinhan tännekin keskustelua tästä uutisesta.

      Miksi helvetissä Chris Carterin pitää tehdä kaikki itse? Minä en luota hänen käsikirjoitus- ja ohjauskykyihinsä. Jos minä saisin päättää, niin elokuvan kirjoittaisi Vince Gilligan tai Darin Morgan ja ohjaisi Rob Bowman tai Kim Manners. Todella pelkään, että tämä uusi elokuva on samanlaista paskaa kuin sarjan kaksi viimeistä kautta. Onneksi Doggettia ja Reyesia ei enää tarvitse kestää.

      Krycekiakaan ei uudessa elokuvassa nähdä. http://www.canada.com/theprovince/news/story.html?id=1fbe3f16-b22f-48e7-ba88-662142f37349&k=15060
      Krycek on ensinnäkin kuollut ja toisekseen kyseessä on Monster of the week -tyylinen tarina, joissa Krycek ei sarjassakaan ollut mukana.

      Sitä paitsi Mulder on paljon komeampi.

      • *H*

        En sano mitaan tohon C.Carter mielipiteeseen, mutta toivottavasti Duchovnylla olis sormensa pelissa! Ite tykkaan sarjan jaksoista joissa han on ollu mukana kirjottamassa.
        Ohjaajana vois (tai sit ei) toimia M.Night Shyamalan, jolla on mun mielesta torkeen hyvia elokuvia, mut ehka se olis vahan turhan hidastemponen...
        Juu, perskuleen Krycekki ku meni kuoleen :D
        Saapi naha mita tasta leffasta tulee. Jos taa projekti on pelkkaa rahastusta niin huhhuh, mutta toivotaan etta Duchovnylla ja Andersonilla olis viela edes jonkinlainen palo hommaan ja siita tulis hyva, monipuolinen elokuva...


      • pitäisi olla

        Dan Brown.

        Häneltä syntyisi oikeanlaista jälkeä, mikä oikeuttaisi jatkamaan X-Files saagaa.


    • duuh

      Randomina satuin tännekin saapumaan, mutta en onneksi turhaan: tuo uutinen on kerrassaan loistava, vaikka se kuulostaakin pelottavan tutulta! :D Mutta uskokaamme, että nyt se ihan-ihan-ihan-IHAN oikeasti on totta..
      Ja Krycekki todellakin vois olla kuvioissa mukana! :) *vinkvink*

      http://xfphotos.fredfarm.com/extras/promos/misc/krycek_07.jpg

      • *H*

        Heh heh, jooh :D Kuinka kauan tota leffaa onkaan suunniteltu/ollu esituotannossa? Mut nyt se kai on ihan tuotannossa asti :DDD Imdb:ssa ei ollu viela tietoo tosin leffasta.
        Krycekki VOIS tosiaan olla mukana, mut sit joku muistutti et sehan on kuollut. Mulderi ampu sen:( Nyyh. No, ei yks luoti paahan Krycekki kaada! Ei ainakaa pitais kaataa.

        Uu... Toi kuva oli hyva :D

        Krycekki on muuten mukana joissain vanhoissa CSI jaksoissa! Taalla jenkkilassa pyorii vanhoi jaksoja joita oon kattellu ja hups! Krycekkihan se siina. Naytteleee Willowsin uutta miesystavaa:b


      • duuh
        *H* kirjoitti:

        Heh heh, jooh :D Kuinka kauan tota leffaa onkaan suunniteltu/ollu esituotannossa? Mut nyt se kai on ihan tuotannossa asti :DDD Imdb:ssa ei ollu viela tietoo tosin leffasta.
        Krycekki VOIS tosiaan olla mukana, mut sit joku muistutti et sehan on kuollut. Mulderi ampu sen:( Nyyh. No, ei yks luoti paahan Krycekki kaada! Ei ainakaa pitais kaataa.

        Uu... Toi kuva oli hyva :D

        Krycekki on muuten mukana joissain vanhoissa CSI jaksoissa! Taalla jenkkilassa pyorii vanhoi jaksoja joita oon kattellu ja hups! Krycekkihan se siina. Naytteleee Willowsin uutta miesystavaa:b

        Jaa-a, monen monta vuotta sanoisinko! :D Ja nyt se sais todellakin tulla..
        Voi Krycekkia :( Mutta *H*, sehän oli rakas ystävämme Skinner, joka sen ampui! :o
        Ja olet oikeassa, mikä paha Krycekin tappais.. xDD

        Oijoijoi, olet matkustanut rapakon toiselle puolelle!? O.o Suhteellisen epäreilua sanoisinko :D
        Joo, muistelinkin jotain semmosta, että Lea näyttelee muutamassa jaksossa CSI:ssakin. Ja nyt vähän aikaa sitten alko täällä Suomessa pyöriä se Kyle XY ja Lea näyttelee myös siinä. Puolipahista, yllätys yllätys! :)


      • *H*
        duuh kirjoitti:

        Jaa-a, monen monta vuotta sanoisinko! :D Ja nyt se sais todellakin tulla..
        Voi Krycekkia :( Mutta *H*, sehän oli rakas ystävämme Skinner, joka sen ampui! :o
        Ja olet oikeassa, mikä paha Krycekin tappais.. xDD

        Oijoijoi, olet matkustanut rapakon toiselle puolelle!? O.o Suhteellisen epäreilua sanoisinko :D
        Joo, muistelinkin jotain semmosta, että Lea näyttelee muutamassa jaksossa CSI:ssakin. Ja nyt vähän aikaa sitten alko täällä Suomessa pyöriä se Kyle XY ja Lea näyttelee myös siinä. Puolipahista, yllätys yllätys! :)

        Voeh! Juu, Skinnerihan sen ampu :D Sorppa :D Yhyy, onkohan muuten Skinneri mukana leffassa?

        Maa oon tainnu taalla kattella jonku puoli jaksoo tosta Kyle XY:sta, ja oli kylla sellasta huttua etta kanava meni vaihtoon! Kryycekkia en patkassa nahny, tuskin muuten olis kanava vaihtunutkaan ;b

        Joskus oli puhetta Supernaturalista, ja taalla pyorii uudet jaksot! Se tulee vaan harmittavasti samaan aikaan kun CSI:n uudet, ja sitten pitaa aina kanavasurffailla.
        Mutta hyvaa Supernaturalia on luvassa! :D


      • duuh
        *H* kirjoitti:

        Voeh! Juu, Skinnerihan sen ampu :D Sorppa :D Yhyy, onkohan muuten Skinneri mukana leffassa?

        Maa oon tainnu taalla kattella jonku puoli jaksoo tosta Kyle XY:sta, ja oli kylla sellasta huttua etta kanava meni vaihtoon! Kryycekkia en patkassa nahny, tuskin muuten olis kanava vaihtunutkaan ;b

        Joskus oli puhetta Supernaturalista, ja taalla pyorii uudet jaksot! Se tulee vaan harmittavasti samaan aikaan kun CSI:n uudet, ja sitten pitaa aina kanavasurffailla.
        Mutta hyvaa Supernaturalia on luvassa! :D

        Eipä mitään.. :D
        Saattaa muuten olla, että Skinneri pyörähtää filkassa. Tainno, en mene vannomaan, mutta olishan se aika asiaankuuluvaa kuitenkin.

        Noooo, on se Kyle XY vähän.. outo, mutta just sopivaa aivot-narikkaan-kamaa! :)

        Juu, sitä Supernaturalia odotellessa :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe