Överiksi menee

Yykaakoo

Tämä avaukseni ei koske eikä halua koskettaa seksuaalisuutta yhdenkään meidän henkilökohtaisella tasolla. Haluaisin peilata omaa näkökantaani muiden ikäisteni ajatusmaailmaan asiassa, joka minua jo pitkään on askarruttanut (= yleensä "keittänyt" ja ällöttänyt).

Tämä seksiä ylipursuava aika! Tuli joteskin mitta taas kerran täyteen eilen illalla, kun Big Brother -ohjelmasta poistuvalle naiselle annettiin viini(?)pullon lisäksi mukaan se alapään hieromasauva. Tosi, tosi mautonta mun mielestäni.

Tottakai tajuan, että tuolta meidän nuoruutemme ajoista, jolloin sukupuoliasiat olivat lähes tabuja, ollaan nyt heilahduttu toiseen äärimmäisyyteen. Mutta kovin kauan tämä nykymeno tuntuu kestävän ja yhä pahenevan.

28

1669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun en katso Big Brotheria.

Seksi on aina ajankohtainen kysymys.
      Se on elämää ylläpitävä voima.

Nuorempi polvi on avoimempaa.
      Saattaa olla niinkin, että salailun vähentyessä myös elämänlaatu sillä saralla on parempaa kun meidän nuoruudessamme.

• vm 46

Kyllä satuin katsomaan kyseisen ohjelman ja
      samalaisen käsityksen sain siitä.Kaikenlaista
      sitä tehdään että saadaan jollekkin ohjelmalle
      huomiota ja katsojia.

• siruna

en pidä siitä. Nuo monet ihonhoito mainokset risoon,kun nykyisin ihaillaan nuoruutta. EI saa vanheta vaikka se on luonnollista.

• Yykaakoo

Tuo BB-ohjelman tapaus oli vain yksi esimerkki aiheestani, en minäkään sitä ole katsonut kuin eilen sattumoisin. En siis siitä ohjelmasta osaa enempää sanoa eikä

tarkoitukseni siis ollut siitä sen enempää kysellä, se ohjelma ei mua kiinnosta. MUTTA SIIS:

Mitä mieltä olette tästä seksiä ylipursuavasta ajastamme, eikö teitä tympäise - vai kuinka te toiset asian koette?

• "mummeli"

Ennenvanhaan oli ennenvanhaa, nyt eletään tätä aikaa ja on ihan hyvä että seksi on "vapautunut" eli on tultu kaapeista ulos jne.

• sinulle ¤¤

nykyajan seksivalistusta ja vaikka käyntiä erotiikkaliikkeessä, koska tunnut tulevan jälkijunassa näissä seksiä koskevissa asioissa,,

• inflaatio.

Vaikkapa musiikkivideot, kun niitä on joskus katsottava. Mitä vähäpukeisten naisten vääntelyä, ja seksin korostamista. En tiedä, mistä kertoo, muttei kyllä ihan terveeltä minun silmiini vaikuta.

Ja olen sitten vaikka kuin kalkkis, niin kyllä lapset ja nuoret monesti nykyisin liian aikaisin aloittavat alkokokeilut. Ei siihen enää mitään opetustelevisioita tarvitsisi.

• 60-luvun prinsessa
        "mummeli" kirjoitti:

Ennenvanhaan oli ennenvanhaa, nyt eletään tätä aikaa ja on ihan hyvä että seksi on "vapautunut" eli on tultu kaapeista ulos jne.

Käykääpä "mummelit" tutustumassa Suomi24 seksipalstaan, niin ymmärrätte kuinka tietämättömiä nykynuoret ja jopa aikuiset voivat olla omasta seksuaalisuudestaan.

Tässä ketjussa yleistetään tyyliin "nykyajan ihmiset ovat seksuaalisesti valistuneita." ja meidän ikäiset kalkkiksia. Höpö höpö.

Kirjoitit seksi on "vapautunut". Seksin vapautuminen alkoi jo 60-luvuilla. Ainoastaan ehkäisykeinojen puute piti yllä vanhoillista ajattelutapaa. Mikä oli luonnollista ja esti jos esti ei toivotut raskaudet.

Suosittelen, että käyt vilkaisemassa 24-seksisivuja, jolloin ymmärrät kuinka tietämättömiä nuoret voivat olla omasta seksuaalisuudestaan ja kehon reaktioista. Yksinkertaisia avunpyyntöjä ja kirjallista neuvontaa asioihin, jotka äitini kertoi minulle jo 45-vuotta sitten.

Seksiä korostetaan kaikkialla liikaa. Ylikorostus luo tarpeita ja kehittää ongelmia. Olemme seksuaalisia jo luojan luomana yksilöinä eikä sitä tarvitse niin julmetusti korostaa.

Tyytymätön ihminen etsii tyydytystä elämän kyltymättömään janoonsa, sieltä ja täältä, etsien, kokeillen, välillä tyhjää haroen.

Lopuksi minulla ei ole TV:tä

• 1943
        "mummeli" kirjoitti:

henkilökohtaisuuksiin, ei kaikkien tarvitse olla niin vapautuneita. Minä olen vanhanaikaisuudellani ihan onnellinen tälläkin elämän osa-alueella, mutta Sinä saat olla vapautunut ihan rauhassa.

• Ulpuniina- Einimaria Ek
        "mummeli" kirjoitti:

Eläköön vapautunut seksi! Tähän on tultu:
        13-14 -vuotiaat tytöt, ehkä nuoremmatkin, ovat sukupuoliyhdynnässä.
        15-16 -vuotiaat tulevat raskaiksi.
        18-vuotiaat itkevät häpeäänsä, koska ovat vielä neitsyitä.

Kun nyt kerran kaikki seksiin liittyvä on niin vapaata, olisi mielestäni aiheellista näyttää televisiossa, mistä kondomeja ostetaan ja miten ne kierretään siittimen päälle.
        Nämä viisaat lapset ja nuorethan eivät näytä tietävän mitään ehkäisystä, puhumattakaan siitä, että ymmärtäisivät, mitä seurauksia suojaamattomasta yhdynnästä saattaa olla.

Meidän tyhmä ikäluokkamme sentään osasi mennä rohdoskauppaan tai asialle apteekkiin...

• kaupat
        sinulle ¤¤ kirjoitti:

nykyajan seksivalistusta ja vaikka käyntiä erotiikkaliikkeessä, koska tunnut tulevan jälkijunassa näissä seksiä koskevissa asioissa,,

tarkoitettu kyvyttömille ja uusavuttomille. Terve ihminen, joka on varustettu normaaleilla vieteillä ei seksikauppoja tarvitse. Heitä ei myöskään kiinnosta tirkistely toisten elämään jota mm. se BB edustaa. Sitähän esitetään tirkistelijöitä ja muita tyhjänpäiväistä elämää viettäviä ihmisiä varten, joita Suomessa on muutama satatuhatta.
        Seksivalistus, sitäkin tarvitsevat myös mainitsemani uusavuttomat, jotka eivät osaa mitään ilman valistusta. Ei edes sitä, minkä eläimetkin osaavat.

• Juniperus
        60-luvun prinsessa kirjoitti:

Käykääpä "mummelit" tutustumassa Suomi24 seksipalstaan, niin ymmärrätte kuinka tietämättömiä nykynuoret ja jopa aikuiset voivat olla omasta seksuaalisuudestaan.

Tässä ketjussa yleistetään tyyliin "nykyajan ihmiset ovat seksuaalisesti valistuneita." ja meidän ikäiset kalkkiksia. Höpö höpö.

Kirjoitit seksi on "vapautunut". Seksin vapautuminen alkoi jo 60-luvuilla. Ainoastaan ehkäisykeinojen puute piti yllä vanhoillista ajattelutapaa. Mikä oli luonnollista ja esti jos esti ei toivotut raskaudet.

Suosittelen, että käyt vilkaisemassa 24-seksisivuja, jolloin ymmärrät kuinka tietämättömiä nuoret voivat olla omasta seksuaalisuudestaan ja kehon reaktioista. Yksinkertaisia avunpyyntöjä ja kirjallista neuvontaa asioihin, jotka äitini kertoi minulle jo 45-vuotta sitten.

Seksiä korostetaan kaikkialla liikaa. Ylikorostus luo tarpeita ja kehittää ongelmia. Olemme seksuaalisia jo luojan luomana yksilöinä eikä sitä tarvitse niin julmetusti korostaa.

Tyytymätön ihminen etsii tyydytystä elämän kyltymättömään janoonsa, sieltä ja täältä, etsien, kokeillen, välillä tyhjää haroen.

Lopuksi minulla ei ole TV:tä

Tietämättömyys todellakin hämmästyttää. Jos tyydymmme siihen, mitä eläimetkin osaavat, paritteluun, ei valistusta todellakaan tarvita. Mutta tyydymmekö siihen? Sukupuolitautitilastot osaltaan kertovat, että valistus ei ole mennyt perille.

Minua seksi tai seksuaalisuuden kuvaaminen kirjallisuudessa tai elokuvassa ei ahdista. En vain pidä valheellisesta tavasta kuvata seksuaalisuutta, ja minulle esimerkiksi Kauniiden ja rohkeiden seksi on keinotekoisuutensa vuoksi luonnotonta ja perverssiä.

En liioin pidä homoseksuaalisuuden korostamisesta ja tunkemisesta joka toiseen tv-ohjelmaan, mutta rajoittuneisuuteni on tietysti minun ongelmani. Sanottakoon sitä sitten vaikka homofobiaksi, jos niin halutaan.

• 1943

en tiedä mitään, mutta överiksi on mennyt. Tässä iässä on jo kokemusta sen verran, että tuntee oman seksuaalisuutensa. Monet luulevat liian nuorena, että kuuluu tehdä sitä ja sitä. Tässä iässä toisella sukupuolella alkaa olla ongelmia pystymisessä. Monet eivät usko, että hellyys ja hyvänä pitäminen on hyvin tärkeää naiselle, riittää, jos suhde on muuten hyvä.

• täyttä paskaa

oma elämä angistineen riittää. taidat olla tyyppiä jota on seksuaalisuus aina ahdistanut. miksi sitä sitten vielä lisää katsomalla jotain jossa idiootit lahjoittelee hieromasauvoja suurena huvittavuutena. minä olen aivan tyytyväinen seksuaalisuuteeni, vaikka ympäristön ihmisten mielikuvitus on joskus yrittänyt muovata minusta jotain muuta kuin olen. itse tiedän mitä olen ja teen.

• Pelle1Peloton

...te, arvon mammukat, sitä itseänne loukkaavaa ohjelmaa sitten tillotatte illasta toiseen??

Itseni tarvitsi katsoa vain kerran. Ohjelmakategoria selvisi sillä.

• Uskoit sentään kerralla.

Olen tuntenut itseni kummajaiseksi ja yrittänyt katsoa ko. ohjelmaa useaan kertaan yrittäen löytää siitä laajoja joukkoja kiehtovia piirteitä.

Turhaan!

Pisin otanta lienee 10:n minuutin luokkaa.
        Ei ole auennut minulle.
        Olen luopunut toivosta.

• Yykaakoo

Kuten yllä jo kerroin, olin BB:n äärellä vain sattumoisin, kun TV:n äärellä flunssan kourissa surffailin. Siitä ohjelmasta en osaa asiaa vääntää, mutta kai siinäkin oma hohtonsa on - Aamu Tv:n Santavuorikin taannoin kertoi ohjelmaa tiiviisti seuraavansa.

Kyllä minun hömppää ja typerääkin kestää katsoa, en koe siitä yhtään kutistuvanitai saastuvani. Tämmöiselle monimutkaiselle tyypille tekee oikein hyvää katsella yksinkertaisen typerääkin elämää ympärillään.

Joo, seksuaalisuus tietenkin on elämämme suola, kaunis, herkkä ja kaikkein omin alueemme. Ei siitä tämmöistä mölyä tarttis pitää, tunkea "seksin vallankumousta" kaikkialle. Tulee mieleen sananpaukaukset: Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten...Siitä puhe, mistä puute.

Kaikkinainen liiallisuus ajan pitkää niiiiin rupeaa ällöttämään. Vai onkohan ihmisten testosteroni- ja estrogeenitasot joteskin nousseet?

• Tunnustan katsovani BB:tä iltalähetyksissä, vaikka saisin minkälaisen tyhjäpään leiman. :)

Eivät minua kiinnosta lapselliset seksijutut siellä enkä varsinkaan toivo seksiä siellä harjoitettavan, olen vanhanaikainen siinä suhteessa. Tänä vuonna osallistujat ovat liian nuoriakin tuohon formaattiin, vielä hyvin sopeutuvia, sillä ohjelman ideahan on sama kuin rottakokeissa, seurataan, miten suljettu ympäristö psyykkisesti vaikuttaa ihmisiin ja ihmissuhteisiin. Ohjelmassa on siis psykologinen ulottuvuutensa ja siinä sen koukku.

Tämänvuotinen on tylsempi kuin aikaisemmat, koska osallistujat ovat liian nuoria. Kun televisiossa näytettiin englantilaista vastaavaa sarjaa aikoinaan, ihmettelin, miten joku sitä jaksoi katsoa, yhtä mielenkiintoista kuin katsella maalin kuivumista, nyt en ihmettele. Se koukuttaa omalla tavallaan.

Hyvin monet katsovat BB:tä, mutta eivät tunnusta katsovansa, se kun on jotenkin häpeällistä olevinaan. Minusta ei sen häpeällisempää kuin joidenkin mieltymys Kauniisiin ja rohkeisiin, jota itse en kestä katsella ollenkaan.

Jos BB on hömppää, niin olkoon sitten. :)

• Yykaakoo
        tinat kirjoitti:

Tunnustan katsovani BB:tä iltalähetyksissä, vaikka saisin minkälaisen tyhjäpään leiman. :)

Eivät minua kiinnosta lapselliset seksijutut siellä enkä varsinkaan toivo seksiä siellä harjoitettavan, olen vanhanaikainen siinä suhteessa. Tänä vuonna osallistujat ovat liian nuoriakin tuohon formaattiin, vielä hyvin sopeutuvia, sillä ohjelman ideahan on sama kuin rottakokeissa, seurataan, miten suljettu ympäristö psyykkisesti vaikuttaa ihmisiin ja ihmissuhteisiin. Ohjelmassa on siis psykologinen ulottuvuutensa ja siinä sen koukku.

Tämänvuotinen on tylsempi kuin aikaisemmat, koska osallistujat ovat liian nuoria. Kun televisiossa näytettiin englantilaista vastaavaa sarjaa aikoinaan, ihmettelin, miten joku sitä jaksoi katsoa, yhtä mielenkiintoista kuin katsella maalin kuivumista, nyt en ihmettele. Se koukuttaa omalla tavallaan.

Hyvin monet katsovat BB:tä, mutta eivät tunnusta katsovansa, se kun on jotenkin häpeällistä olevinaan. Minusta ei sen häpeällisempää kuin joidenkin mieltymys Kauniisiin ja rohkeisiin, jota itse en kestä katsella ollenkaan.

Kauniita ja rohkeita katson minä, siksi kun 1)se on niin älyttömän helppoa seurattavaa - ei tartte joka kerta olla paikalla 2) Se on täyttä soopaa 3) Prooke on niin kaunis ja Sally riehuilee 4)Eerikki on niin surkea näyttelijä 5)Naisilla on kivoja vaatteita...Ja nyt sinne tuli Prooken isää näyttelemään se Dynastiassa näytellyt JR:n pikkuveli, Bob.

Siinäkin sarjassa ne melkein alasti keikistelevät ja pussailevat...menisivät heinälatoon niinku ennen wanhaan ruukattiin. Jättäisivät jotain mielikuvituksenkin varaan. Ootempora,oomoorees.

• ibiza*
        Yykaakoo kirjoitti:

Kauniita ja rohkeita katson minä, siksi kun 1)se on niin älyttömän helppoa seurattavaa - ei tartte joka kerta olla paikalla 2) Se on täyttä soopaa 3) Prooke on niin kaunis ja Sally riehuilee 4)Eerikki on niin surkea näyttelijä 5)Naisilla on kivoja vaatteita...Ja nyt sinne tuli Prooken isää näyttelemään se Dynastiassa näytellyt JR:n pikkuveli, Bob.

Siinäkin sarjassa ne melkein alasti keikistelevät ja pussailevat...menisivät heinälatoon niinku ennen wanhaan ruukattiin. Jättäisivät jotain mielikuvituksenkin varaan. Ootempora,oomoorees.

enää ole romantiikkaa... Pyöröpaaleja vain...

• tinat kirjoitti:

Tunnustan katsovani BB:tä iltalähetyksissä, vaikka saisin minkälaisen tyhjäpään leiman. :)

vaatii tunnustaa katsovansa BB:tä, mutta kyllä vaan minäkin sitä katson. Tänä vuonna asukkaat tosin ei ole erikoisen mielenkiintoisia, mutta katsonpahan vaan.
        Nyt muuten tuntuu olevan muotia julistaa kuuluvansa niihin, jotka eivät tarvitse tv:tä.
        Täällä syrjäkulmilla se kuitenkin on melkein ainoa ajanviete.

• Tellastiina kirjoitti:

vaatii tunnustaa katsovansa BB:tä, mutta kyllä vaan minäkin sitä katson. Tänä vuonna asukkaat tosin ei ole erikoisen mielenkiintoisia, mutta katsonpahan vaan.
        Nyt muuten tuntuu olevan muotia julistaa kuuluvansa niihin, jotka eivät tarvitse tv:tä.
        Täällä syrjäkulmilla se kuitenkin on melkein ainoa ajanviete.

Kauniita ja rohkeita en ole katsonut yhtään jaksoa.

• Yykaakoo kirjoitti:

Katson subilta Tuhkimotarinaa, jota aloin katsoa espanjan kielen harjoituksen kannalta - ja olenkin oppinut todella paljon erilaisia sanontoja. Sitten jäin koukkuun, kuten noihin naurettaviin telenoveloihin aina Kanarialla ystäväni luona käydessä minulle jo parissa viikossa käy. :)

Tuhkimotarina on siis aivan todella kaikkea naurettavan liikaa, ylinäytelty, ylidramaattinen (hyvä on liian hyvää ja paha on äärimmäisen pahaa) ja täysin epäuskottava tarinaltaan. Se on siis niin kammottava, että se on lajissaan jo aivan briljantti! Mutta kylläpä sekin koukutti minut ihan kunnolla. :))

Yritä tässä nyt sitten jotenkin antaa itsestäsi viksua vaikutelmaa, kun ohjelmavalinnatkin ovat ilmeisesti jotenkin vinksallaan. :)) Mutta mitä sitä salaamaankaan, kun sentään itse vielä itseään sietää. Emmerdale on yksi heikkouksistani, muuten katson mielelläni dokumentteja.

• Yykaakoo kirjoitti:

Katson Kauniit ja rohkeat ja Emmerdalen.

Lempparini on House, seuraavaksi paras on Kettu.

Sitten katson Prisman ja Neloselta "dokumenttiohjelman??" Neljä D.

Lisäksi Teemalta vanhoja elokuvia tai dokumentteja.

Mutta en katso näistä mitään jos on tärkeämpää tekemistä.

• Yykaakoo
        tinat kirjoitti:

Katson subilta Tuhkimotarinaa, jota aloin katsoa espanjan kielen harjoituksen kannalta - ja olenkin oppinut todella paljon erilaisia sanontoja. Sitten jäin koukkuun, kuten noihin naurettaviin telenoveloihin aina Kanarialla ystäväni luona käydessä minulle jo parissa viikossa käy. :)

Tuhkimotarina on siis aivan todella kaikkea naurettavan liikaa, ylinäytelty, ylidramaattinen (hyvä on liian hyvää ja paha on äärimmäisen pahaa) ja täysin epäuskottava tarinaltaan. Se on siis niin kammottava, että se on lajissaan jo aivan briljantti! Mutta kylläpä sekin koukutti minut ihan kunnolla. :))

Yritä tässä nyt sitten jotenkin antaa itsestäsi viksua vaikutelmaa, kun ohjelmavalinnatkin ovat ilmeisesti jotenkin vinksallaan. :)) Mutta mitä sitä salaamaankaan, kun sentään itse vielä itseään sietää. Emmerdale on yksi heikkouksistani, muuten katson mielelläni dokumentteja.

Jestas, on ihan sama mitä espanjan kielistä ohjelmaa katsoo - riittää, että siinä puhutaan espanjaa. Kaunis, kaunis kieli!
        Kun eka kerran olin Espanjassa, tunsin tulleeni ikäänkuin kotiin. Se ihmisten temperamentti on just minua, ja oletankin että tuolla jossain etäsukulaisissani on joku Juan tai Juanita, jolta olen saanut pläjäyksen heidän geenejään...

Siispä häätyy tutustua tähän Tuhkimoonkin, mikä seikka tunnustettakoon nyt jo etukäteen.

Emmertaali on suosikkini. Siellä ei rietastella eikä seksillä mässäillä.

• Yykaakoo kirjoitti:

Jestas, on ihan sama mitä espanjan kielistä ohjelmaa katsoo - riittää, että siinä puhutaan espanjaa. Kaunis, kaunis kieli!
        Kun eka kerran olin Espanjassa, tunsin tulleeni ikäänkuin kotiin. Se ihmisten temperamentti on just minua, ja oletankin että tuolla jossain etäsukulaisissani on joku Juan tai Juanita, jolta olen saanut pläjäyksen heidän geenejään...

Siispä häätyy tutustua tähän Tuhkimoonkin, mikä seikka tunnustettakoon nyt jo etukäteen.

Emmertaali on suosikkini. Siellä ei rietastella eikä seksillä mässäillä.

Subtveen nettisivulta voit lukea Tuhkimotarinan hengästyttävän dramaattiset aikaisemmat juonenkäänteet, sillä sarja on alkanut jo vuoden alusta ja alkanee olla loppupuolellaan. Siten pääsisit mukaan tähän järkyttävän kammottavaan huvinäytelmään. Viimeisimmät jaksotkin ovat siellä katsottavissa, jos kiinnostaa. Voit sitten varustautua siihen, että kauniilla naisilla ulottuu siellä kaula-aukko vähintään napaan asti ellei ole kysymysessä oikein hyveellinen hieno nainen, eli paljon pelataan silikoneilla yms. tyhjänpäiväisyyksillä. Siinä murhataan ja kieroillaan ja tehdään kaikkea mahdollista pahaa, eli käsikirjoitus on jokseenkin potaskaa. - Jotenka, olet nyt ainakin oikein hyvin varoitettu, ja jos sinäkin jäät tuon kammottavan höperön telenovelan koukkuun, niin ihan oma on vikasi!! :)

Juu, kieli on ihana ja aika paljon jo köökkiespanjaa ymmärränkin, mútta kun käyn sekä espanjan että ranskan tunneilla ja idioottimaisesti vielä samana päivänäkin, niin menevät iloisesti limittäin ja päällekkäin, joten tulee suusta helposti "francaisespañolia". Sitä toisaalta kyllä tässä syksyllä Gardalla Italiassa käydessäni hotellin Gemma-rouva ymmärsi hyvin. Huitaisi kädellään vain, että helppo homma, kaikki ne on latinasta!

• Yykaakoo
        tinat kirjoitti:

Subtveen nettisivulta voit lukea Tuhkimotarinan hengästyttävän dramaattiset aikaisemmat juonenkäänteet, sillä sarja on alkanut jo vuoden alusta ja alkanee olla loppupuolellaan. Siten pääsisit mukaan tähän järkyttävän kammottavaan huvinäytelmään. Viimeisimmät jaksotkin ovat siellä katsottavissa, jos kiinnostaa. Voit sitten varustautua siihen, että kauniilla naisilla ulottuu siellä kaula-aukko vähintään napaan asti ellei ole kysymysessä oikein hyveellinen hieno nainen, eli paljon pelataan silikoneilla yms. tyhjänpäiväisyyksillä. Siinä murhataan ja kieroillaan ja tehdään kaikkea mahdollista pahaa, eli käsikirjoitus on jokseenkin potaskaa. - Jotenka, olet nyt ainakin oikein hyvin varoitettu, ja jos sinäkin jäät tuon kammottavan höperön telenovelan koukkuun, niin ihan oma on vikasi!! :)

Juu, kieli on ihana ja aika paljon jo köökkiespanjaa ymmärränkin, mútta kun käyn sekä espanjan että ranskan tunneilla ja idioottimaisesti vielä samana päivänäkin, niin menevät iloisesti limittäin ja päällekkäin, joten tulee suusta helposti "francaisespañolia". Sitä toisaalta kyllä tässä syksyllä Gardalla Italiassa käydessäni hotellin Gemma-rouva ymmärsi hyvin. Huitaisi kädellään vain, että helppo homma, kaikki ne on latinasta!

Valmiina antamaan "pahalle" pikkusormen ja viekööt koko käden! Kiitos!

• edellyttää toiseen äärilaitaan menemistä ennen tilanteen tasaantumista. Aikaisemmin melkein kaikki asiat koettiin yksityisyyteen kuuluviksi ja yritettiin pitää huolta, etteivät lapsetkaan puhuisi perheen asioista naapureille.

Näiden julkisuushakuisten ihmisten kohdalla ei mikään enää näytä olevan yksityistä, vaan kaikki tuodaan auliisti julkisuuteen. Joistain asioista on mielestäni ihan hyväkin puhua myös julkisesti, vaikka hyvän maun rajoja voisi ehkä venyttää hieman maltillisemmin. - Itse iloitsen siitä, ettei tarvitse omakohtaisesti pohtia lastenkasvatukseen liittyviä asioita ja selvittää väkisin silmille paiskautuvia ilmiöitä pienille ihmisille. Koen päässeeni helpommalla kuin tämän päivän vanhemmat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      123
      2507
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      433
      2274
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1230
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      1043
    5. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      20
      946
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      909
    7. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      820
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      816
    9. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      802
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      33
      765
    Aihe