Aikaisemmin täällä oli kauppana Spar kauppias.
Joka antoi ns. bonuksia kuukausittai ostosten määrästä riippuen 4.6-5.2 euroa. Ostokset olivat noin 300-350 euroa kuukaudessa.
Tuli uudeksi isännäksi Hämeenmaa. Tarjous liittyjäksi ko. ketjuun. 2 pakettia Kulta Katriina kahvia ja ostoksista boonusta.
Edellä mainutusta summasta boonus osuus olisi 2 % tia.
"ei muuta kuin jäseneksi ?"
Spaariin ei tarvinnut liittyä jäseneksi ja maksaa ns. jäsen maksua.
Uuden kauppiaan Liittymis / jäsenmaksu on 100 euroa. Josta heti 20 euroa ja loput boonuksista.
Ihmetellen boomuksia ?
6
444
Vastaukset
Sparkaupan bonuskortti oli kauppakohtainen, sillä
ei saanut mistään muualta bonuksia.
Hämeenmaa on todennäköisesti SOK:n kauppaliikkeitä ja SOK:n bonuskorttihan kattaa koko Suomen osuuskaupat ja lisäksi vielä sillä saa monia muitakin etuja.
Itselläni ei ole kyseistä korttia, koska aikoinaan kylästämme laitettiin osuuskaupan ovet säppiin ja silloin sanoin jäsenyyden irti, enkä ole uudestaan alkanut sitä maksamaan, vaikka kuinka saisi bonuksia.- ullapulla**
ponustouhu.
Kaikki muistaa Voiman ja Elannon .
Saiko kukaan niistä niitä ponuksia .
Minä vaan "luulen " että ne oli pelkkää silmänlumetta ja aivo pesua koko ponus
systeemi. - ennen joulua Elannosta.
ullapulla** kirjoitti:
ponustouhu.
systeemi.ja nykyisin Prismasta.
S-tilikin on aina antanut korkoa 2%, ei voi edes verrata
Nordean käyttötilin korkoon, joka on 0.015 %, siis ei mitään. - ja niin on
ennen joulua Elannosta. kirjoitti:
ja nykyisin Prismasta.
S-tilikin on aina antanut korkoa 2%, ei voi edes verrata
Nordean käyttötilin korkoon, joka on 0.015 %, siis ei mitään.Prismakin!
- kai**
ja niin on kirjoitti:
Prismakin!
kyseissä kauppa liikkeen.
Kyseisen liikkeen myymälä auto kulki joskus hamassa menneisyydessä (-41) syksyllä. Viipurin ympäristössä. Kerran viikossa, oli ainut kauppa sillä alueella.
Tavallisen kuormaauton lavalle oli rakennettu koppi johoh kuljettaja ja myyjä menivät suorittamaan myynti työtä.
Muistinimukaan ainoastaan tulitikkuja sai ilman ostokorttia.
Kansa, ostajat olivat tyytyväisiä. - huijausta
ullapulla** kirjoitti:
ponustouhu.
systeemi.Kyllä ainakin S-bonus- ja Plussakortilla saa selvää rahaa sen mukaan mitä ostaa.
Tänään vein 35 euron pistesetelit sittariin ja niin vaan se summa vähennettiin laskusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1232477
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4322258Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981220Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?141043Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!20936- 45899
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109816Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34810Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.255802Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti33755