NISSEN- ILO silmälle

Entinen Nissenin asiakas

Olen TODELLA pettynyt NISSEN-optikkoliikkeen palveluun. Merkkikehyksistä tippuu koriste 2kk ostamisen jälkeen (MIUMIU) ja uusi koriste tilataan ITALIASTA!Koristetta saa odotella kaksi viikkoa!!On se hienoa hävetä kalliita laseja, joista koristeet irtoilee. Lisäksi juoksin liikkeessä tilaamieni väripiilolinssien perässä useaan otteeseen, ensin minulle toimitettiin päiväysvanhat piilarit ja lopulta sain kuulla, että kyseisiä laseja ei ole enempää saatavilla. Palvelu oli asioidessani töykeää ja ylimielistä! Pieni vinkki:kannattaa tilata piilarit netistä ja ostaa lasit jostain muualta kuin Nisseniltä!ILOA SILMÄLLE!

12

5772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikissa liikkeissä

      Ihmiset näitä töitä kuitenkin tekee..Vai etkö muka ikinä itse ole tehnyt virhettä?
      Ja tilaukseen kin kun niin moni ihminen pistää sormensa on myyjää optikkoa paja väkeä tukkuria suomessa ja ulkomailla ja tehtaan väkeä jne..Ja ihan samahan se on onko merkkikehys vai ei massana ne tehdään ja ihan yhtälailla voi irrota joku osa niistä..Ja valitettavaa on juu juurikin se että kun jotakin käy virhe tms niin ne joudutaan tilaamaan uusiksi ja se kestää..Itse olen ollut optisena myyjänä muutamassakin optiikka liikkeessä.Ja ihan samalailla voi tapahtua missä vaan.Nissenillä en ole koskaan ollut mutta samalailla se menee joka paikassa.Ainakin ketjuissa.Ja asiakaspalvelua on juuri niin monenlaista kun on asiakaspalvelijaakin.Ei voi sanoe että juuri tietyssä ketjussa on huonoa palvelua.Se on myös aika paljon kemioista kiinni jos myyjä ei miellytä ihmisenä vaikka hän on kuinka ystävällinen ja tekee parhaansa ei se välttämättä miellytä.kaikkia ei vaan voi miellyttää eikä pidäkään.Tekee työnsä parhaansa mukaan ja jos jollekkin ei kelpaa niin sitten hänen pitää asioida muualla.Mukavaa talven alkua.T:Optinen myyjä toisesta liikkeestä

    • palveluun pettynyt

      Minulle kävi Nissenin liikkeessä myös ikävästi. Sain kutsun ilmaiseen näöntarkastukseen. Menin paikan päälle sovittuna aikana, mutta optikko olikin myöhässä melkoisesti. Lopulta päästyäni tarkastukseen kävi ilmi etten olekaan hankkinut viime aikoina laseja kyseisestä liikkeestä eli tarkastus muuttuikin maksulliseksi. Kohtelu muutenkin todella tökeröä. En taatusti mene Nissenin liikkeeseen enää ikinä. Mukavia pieniä optikkoliikkeitä on ONNEKSI vielä olemassa!

    • ...

      Silmälasien olisi pitänyt valmistua 2-3 viikossa, niin meni yli kuusi viikkoa, ennen kuin niistä kuului edes mitään. Nyt on toinen sanka lähtenyt irti, sanottiin, että pitää tilata varaosa Italiasta ja siinä kestää viikon, kulunut kaksi viikkoa ja mitään ei ole kuulunut. Seuraavat lasit hankin jostain muualta.

    • herra 60v.

      Nissen liikkeessä Tampereen Hämeenkatu 14, oli keskiviikona 20.04.2011, kello 14:40 todella örkeätä, ylimielistä ja ammattitaidotonta "asiakaspalvelua", asiakasta eli minua siellä "palveli" lyhyenläntä, lapsenoloinen, ylimielinen, töykeä ja tökerö "myyjättären" tekele, jonka olemus, ulosanti ja ammattitaito oli sitä luokkaa, että ei tarvinnut ostaa ko.Nissen myymälästä minkäänlaisia silmälaseja. En ikinä aikaisenmin ole tavannut yhtä törkeätä myyjätärtä, tuli mieleen, että olisikohan hänellä jonkinlainen ns.suojatyöpaikka ko.Nissenillä...... Eli jos ette halua tuhlata aikaanne ja pilata päiväänne, niin kiertäkää kaukaa Nissenin Tampereen Hämeenkatu 14 liike, tai ainakin ko.lyhyenläntä, poninhäntäinen, vaaleahko ja tyhmän ylimielinen ns."myyjätär".

      • hermanni52

        Joo, se pätkylä on jo legenda, pilasi munkin päiväni. En enään koskaan aukaise kyseessä olevan Nissen liikkeen ovea. Enkä varmaan osta enään mitään muistakaan Nissen liikkeistä. Minun mielestä olisi lopputilin paikka tuollaiselle myyjättären irvikuvalle.


    • kodekn

      Valitettavan paljon tuntuu merkitsevän silmälasiliikkeiden myyjien innostus työhönsä, kun on sopivia laseja ostamassa. Ostin juuri lasit eräästä Nissenistä ja olin kyllä pettynyt optikon ja ilmeisesti myyjän panokseen. En viitsi nimetä liikettä.

      En tarkoita, että optikko ja myyjä kyseisellä Nissenillä olisivat olleet ammattitaidottomia, mutta tuntui, ettei heitä olisi vähempää voinut napata se miten lasit sopivat minulle. Valitessani pokia sain sen kuvan, kuin he eivät tuntisi mallistoa kovin hyvin, ja heille tuotti vaikeuksia löytää pyytämiäni pokia, joiden sangat istuvat hyvin korvan taakse, etteivät lasit valu nenällä. Kuitenkin he auttoivat etsinnässä, eli ei siinä mitään, mutta ei tuntunut siltä kuin saisin asiantuntija-apua. Lisäksi kun kysyin onko merkkikehyksillä eroa halpakehyksiin sain vastaukseksi ettei mitään eroa ole (joo en uskonut, mutta en ruvennut väittelemään). Minulla oli myöskin koko ajan tunne, että minun pitäisi nopeaa valita haluamani pokat, sillä myyjää ei vain yksinkertaisesti kauheasti tuntunut nappaavan löydänkö minulle sopivat pokat.

      Hain lasit sitten muutama päivä sitten ja kaipa olen tottunut innostuneempaan palveluun, mutta minua häiritsi se miten vähän myyjä (ja optikko, joka istui apaattisena kassalla) kiinnitti huomio lasien istuvuuteen. Kun laitoin lasit päähän myyjä vilkaisi hetken ajan edestäpäin lasien istuvuutta, siis puhutaan muutamasta sekunnista. Huomasin itse, että nenätyynyt ovat ihan eri paikoissa (eli ei symmetrisesti, sillä toinen heittää melkein puoli senttiä toisen paikasta vastakkaisella puolella) ja sanoin siitä myyjälle, joka katsoi laseja kasvoillani jälleen muutaman sekunnin ajan ja sanoi vaan, että nenätyynyt eivät aina ole tasaisesti (hän ei katsonut nenätyynyjä lainkaan silloin eikä ollut ilmeisesti katsonut niitä aiemminkaan sillä nenätyynyjen vinouden kyllä olisi huomannut).

      No, on totta, että lasit ovat suoraan edestäpäin katsottuna suoraan kasvoillani, mutta aiemmissa laseissani nenätyynyt ovat aina olleet symmetrisesti. Nyt toinen nenätyyny osuu vain hieman nenään, ja kun lasit valuvat hiemankin alas nenältä ne menevät vinoon. Myyjää ja optikkoa ei vaan pirun vertaa kiinnostanut auttaa minua ja yrittää vaikka suoristaa kyseiset nenätyynyt. Olin ainoa asiakas tyhjässä liikkeessä keskellä arkipäivää, joten ainakaan kovin kiire ei heillä tuntunut olevan tehdä muutakaan. Aiemmin laseja ostaessa optikko ja/tai myyjä on aina käyttänyt ainakin minuutin pari nähdäkseen, että lasit oikeasti istuvat oikein, ja jos olen ilmaissut huolenaiheen on se otettu vakavasti, mutta ei nyt.

      Koko tilanne oli jotenkin absurdi, enkä oikein tiennyt mitä tehdä. Lisäksi kun yritin ostaa kovaa koteloa uusille laseilleni kävi ilmi, ettei liikkeessä myydä riittävän isoa koteloa näille laseille (jotka siis eivät ole mitkään metrin korkuiset Dame Edna-lasit vaan hieman normaalia leveämmät kapeat metallisankaiset lasit. Lasit onneksi mahtuvat pariinkin aiempaan kotelooni, joten eivät nämä lasit nyt niin jättimäiset ole). Rupesin ottamaan jo ihan vitsinä koko liikkeen, ja asiaa ei kyllä auttanut, kun kysyttyäni voinko pestä lasit shampoolla käydessäni suihkussa (mikä minulla on ollut tapana jostain syystä) optikko heräsi koomastaan ja sanoi, että laseja ei saa pestä minkäänlaisilla shampoilla eikä edes saippuoilla, etteivät pinnoitteet tuhoutuisi. Kun kysyin epäuskoisena, että eikö millään saippualla hän painotti, että ei edes saippualla. Hassua kyllä mukaan annetussa Nissenin silmälasien hoito-ohjeissa sanotaan, että lasit voi pestä miedolla saippualla. Että silleen. Nämä olivat siis ensimmäiset muovilinssini lasilinssien jälkeen varmaan pariinkymmeneen vuoteen, joten sen takia kysyin.

      Mikäli kyseisen liikkeen myyjä ja optikko lukevat täällä näitä viestejä he kyllä varmaan tunnistavat minut, ja voin sanoa, että yrittäkää olla innostuneempia työtänne kohtaan. Teidän tehtävänne on tehdä muutakin kuin yrittää pakolla kaupata lisäjuttuja asiakkaan ostamiin laseihin. Asiakkaana on tosi vaikea ruveta vaatimaan parempaa palvelua paikan päällä, kun sillä hetkellä ei edes tajua missä kunnolla mennään.

      Optikon näöntarkastus ja linssien hionta ovat kai ihan onnistuneet, mutta lasit valuvat hieman koko ajan nenälläni, mikä oli asia, jota halusin välttää, ja jonka sanoin heti pokia valitessani. Minulla on vielä totuttautuminen käynnissä näihin laseihin, mutta on selvää, että joudun korjauttamaan nenätyynyt jossain vaiheessa. Tässä ostoliikkeessä en sitä tule tekemään, sillä menetin luottamukseni heidän ammattitaitoonsa lasien käsittelyssä. Jouduin rahatilanteeni vuoksi käyttämään Nisseniä, ja halusin ostaa lasit oikeasta liikkeestä asiantuntevan palvelun takia, enkä netistä suoraan (josta yksi kokemus Lenswayltä, jonka lasien sanka tuli vääntyneenä minulle ja jonka takia halusin nyt valita täysin sopivat sangat). Huomasin, että oli melkein yhdentekevää tilaisinko lasit netistä vai ostanko Nisseniltä, sillä asiantuntemusta lasien istuvuudesta ei kummastakaan tunnu saavan.

      • rouva59

        No olipa sinulla karmea kokemus! Optikon ja myyjän tehtävähän on nimenomaan varmistaa uusien lasien istuvuus asiakkaan kasvoilla ja korvien takana! Jos lasit valuvat, syy voi olla liian levällään olevissa nenätyynyissä ja/tai siinä, että aisoja ei ole taivutettu tarpeeksi korvien taakse. Nenätyynyt kyllä yleensä ovat ihan symmetrisesti, elleivät asiakkaan kasvot sitten ole kovin epäsymmetriset. Ei muuta kuin uudestaan asioimaan, vaikka sitten toiseen liikkeeseen!

        Itse olen asioinut Nissenillä viimeksi joskus 70-luvulla, silloin koko optinen ala oli ihan toisenlainen. Maksoivat ne lasit silloinkin paljon, niillä palkoilla, mutta mielestäni aina sai ammattitaitoisilta ihmisiltä hyvän palvelun. Kehyksetkin olivat mielestäni laadukkaampia kuin nykyään. Katselin juuri muutamia sen aikaisia jättikehyksiä, jotka olen säilyttänyt. Kahdet ovat Silhouetten ja yhdet Marwitzin kehykset, ja ne ovat vieläkin ihan hyvässä kunnossa! Tämä nykyinen tarjousten ja kampanjoiden kilpajuoksu, maksa 1 osta 2 jne., on mielestäni ollut vahingollinen koko optiselle alalle. Asiakaspalvelu ei kiinnosta, kun pitää vain tyrkyttää mahdollisimman paljon halpaa tavaraa ihmisille. Asiakaspalveluun varmaankin palkataan myös pienellä palkalla ihmisiä, jotka eivät siihen työhön sovi ja joilla ei todellakaan ole ammattitaitoa myydä ihmisille niin henkilökohtaista tavaraa kuin sopivia silmälaseja!


      • kodekn
        rouva59 kirjoitti:

        No olipa sinulla karmea kokemus! Optikon ja myyjän tehtävähän on nimenomaan varmistaa uusien lasien istuvuus asiakkaan kasvoilla ja korvien takana! Jos lasit valuvat, syy voi olla liian levällään olevissa nenätyynyissä ja/tai siinä, että aisoja ei ole taivutettu tarpeeksi korvien taakse. Nenätyynyt kyllä yleensä ovat ihan symmetrisesti, elleivät asiakkaan kasvot sitten ole kovin epäsymmetriset. Ei muuta kuin uudestaan asioimaan, vaikka sitten toiseen liikkeeseen!

        Itse olen asioinut Nissenillä viimeksi joskus 70-luvulla, silloin koko optinen ala oli ihan toisenlainen. Maksoivat ne lasit silloinkin paljon, niillä palkoilla, mutta mielestäni aina sai ammattitaitoisilta ihmisiltä hyvän palvelun. Kehyksetkin olivat mielestäni laadukkaampia kuin nykyään. Katselin juuri muutamia sen aikaisia jättikehyksiä, jotka olen säilyttänyt. Kahdet ovat Silhouetten ja yhdet Marwitzin kehykset, ja ne ovat vieläkin ihan hyvässä kunnossa! Tämä nykyinen tarjousten ja kampanjoiden kilpajuoksu, maksa 1 osta 2 jne., on mielestäni ollut vahingollinen koko optiselle alalle. Asiakaspalvelu ei kiinnosta, kun pitää vain tyrkyttää mahdollisimman paljon halpaa tavaraa ihmisille. Asiakaspalveluun varmaankin palkataan myös pienellä palkalla ihmisiä, jotka eivät siihen työhön sovi ja joilla ei todellakaan ole ammattitaitoa myydä ihmisille niin henkilökohtaista tavaraa kuin sopivia silmälaseja!

        Itsekin muistan Nissenin laatuketjuna, josta olen muistaakseni ostanut ainakin yhdet lasit joskus 15 v sitten. Silloinhan siellä myytiin laatukehyksiä, mikä tilanne ei ole nykyään kyllä. Tiesin kyllä nyt ennen lasien ostamista, että Nissen on tiputettu halpaketju-asemaan, mutta en voinut ymmärtää, että asenne ulottuisi myös asiakaspalveluun.

        On toki sääli, että ns. laatusilmälasiliikkeet ovat joutuneet ahtaalle täällä näiden halpisliikkeiden kanssa, mutta kun itsellä on rahat tiukalla nyt niin oli vähän pakko käyttää hyväksi halpoja hintoja.

        Täytyy toki sanoa, että on aika paljon yksilöistä ja työpaikan eli silmälasiliikkeen yleisestä ilmapiiristä kiinni miten optikot ja myyjät käyttäytyvät. Olen saanut mm. parissa eri Instrumentariumissa eri puolella Suomea aivan täydellistä ja osaavaa palvelua sekä sitten kylmää ja laiskahkoa palvelua. Täydellinen palvelu tuli yli 10 v sitten Helsingin Kämp-gallerian Instrussa, jossa pirteä ja innostuneesti työhön suhtautuva naismyyjä osasi aika nopeasti etsiä minulle ihan täydellisesti istuvat lasit. Kyseiset Dolce & Gabbanat kestivätkin sitten varmaan 5 vuotta, ja vaikka ne hieman käytetyn oloiset ovatkin nyt niin niiden rakenne on pysynyt melkein täydellisenä. Kertaakaan en ole joutunut tiukentamaan ruuveja niissä. Laiskahko palvelu tuli sitten toisella puolen Suomea, mutta eipä siitä enempää.

        Olen huomannut, että silmälasien myyjällä/optikolla, joka siis auttaa lasien valinnassa, täytyy olla näkemystä siitä mitkä lasit kyseiselle asiakkaalle käyvät. Ja ehdottomasti pitää tuntea lasit, joita myydään! Tuo Nissenin optikon ja myyjän (siis ensin optikko palveli minua, mutta kun hänelle tuli näöntarkastus astui myyjä tilalle) käytännössä täydellinen tietämättömyys oman liikkeen mallistosta aiheutti tilanteen, jossa me kaikki etsimme vain ihan sokkona laseja ja summamutikassa kokeilin niitä. Osaava myyjä olisi kuunnellut toiveeni ja sen perusteella tiennyt heti mitä tarjota minulle. Alan ammattilaisen pitäisi mielestäni myös tietää myymiensä tuotteiden heikkouksista ja vahvuuksista ja kertoa ainakin suunnilleen niistä asiakkaalle. Silmälasit ovat niin tärkeä osa mm. minun elämääni, koska joudun niitä jatkuvasti pitämään, että myyjien hälläväliä-asenne on minusta melkein vastuutonta. Tietty voin syyttää itseäni, kun en mennyt kunnon liikkeeseen alunperikään, mutta en silloin vielä tajunnut kyseisen Nissenin surkeutta.

        Se on ainakin varmaa, että mikäli Nisseniltä joskus ostan vielä jotain niin teen selväksi toiveeni ja vaadin kunnon palvelua. En vain tajunnut tässä kyseisessä liikkeessä, että ei riitäkään, että ilmoitan esim. nenätyynyjen olevan täysin vinossa, vaan minun olisi pitänyt vaatia niiden suoristamista heti. Ja on ihan selvää, että jos asiakkaana ryhdyn vaatimaan parempaa palvelua, niin palvelua tuskin sen jälkeen kovin hyvin kyseisiltä ihmisiltä saan.


    • NISSEN on paskaa!

      NIssen kusettaa!

      Ns. tarjouspokiin ei Nisseniltä löydy ollenkaan linssejä!
      Jos haluaisit varastovoimakkuuksin olevan peruslinssin, sitä ei ole mahdollista
      laittaa valitsemiisi kehyksiin. Suositellaan kehyksen vaihtoa!
      V..tu, jos haluan jonkun määrätyn kehyksen, niin sen myös sitten haluan.

      Itselläni on tästä kokemus Malmin(Helsinki) Nisseniltä. Vahvuuteni linsseissä eivät olisi vaatineet KALLIIMMAN ns. ohennetun linssin käyttämistä.
      Optikko kuitenkin kovasti voivotellen onnistui minulle markkinoimaan 120 euroa kalliimman linssivaihtoehdon. Kun oli kuulemma 1 millimetristä kiinni tämä linssin
      valmistus peruslinssilätkästä. Sitä ei Malmilla olevan liikkeen mukaan olisi ollut kuin 65 mm maksimikoossa olevaa pyöreää linssiä, josta ei minun tapauksessani olisi sitten ollut olemassa.

      Paljastui sitten muutaman päivän päästä Tikkurilan (Vantaa) Nissenillä, että
      peruslinssistä on olemassa 75 mm halkaisijaltaan olevaa pyöreää linssiä,
      josta siis olisi saanut tarvitsemani linssit ihan kepeästi.
      Malmilla väitettiin, ettei 65 milliä isompaa linssiä kertakaikkiaan ole!
      SAATANA mitä kusetusta!

      ÄLÄ MENE NISSENILLE, jollet halua joutua kauppamiehen kynimäksi.
      Valehtelua ja totuuden vastaista tekstiä tulee tuutin täydeltä.

    • Outolasi

      Itselläni on ollut ongelmia Nissenin kanssa. Ensimmäisellä kerralla siellä päivystävä lääkäri määräsi itselleni täysin väärät lasiarvot. Optikko joutui tekemään korjaustarkastuksen. Kuitenkin lasini istuivat hiukan heikosti, jolloin toinen linssi oli huomattavasti lähempänä toista poskeani kuin toinen. Hiukan tätäkin vaivaa saatiin korjattua.

      Tästä lääkärisyystä jouduin vaihtamaan toiseen silmälääkäriin, kun optikko ei saa näköäni tutkia kuin lääkärin luvalla. Tästä sain lääkärin reseptin ja lopulta pääsin silmälasihankintaan. Olin jo aikaisemmin käynyt katsomassa pokat, jotka olivat kuin unelmat. No, asioidessani uudestaan niitä ei ollut, eikä niitä haluttu tilata varastolta, vaan minulle pakkomyytiin hiukan samantyyppiset pokat.

      Sitten lasien toimittaminen viivästyi, sillä materiaalissa oli ollut virhe. Kesti 7 viikkoa, kunnes sain lasini. Ne eivät meinanneet pysyä päässä. Nenätyynyt olivat todella kireät ja ne painoivat nenääni uutta kohoumaa. Myöskään korvan takaa pito on heikompi. Palvelukin oli varsin toistaitoista.

    • emmummu

      Ostin Itiksen Nisseniltä kahdet lasit peruslinsseillä. Kotona sitten huomasin, että toisien silmälasien oikeanpuolimmaisessa linssissä oli kaksi isoa naarmua. Ihmettelin tätä suuresti, miten UUSISSA laseissa voi olla naarmuinen linssi? Seuraavana päivänä vein lasit takaisin kys. liikkeeseen ja oikeanpuolimmainen linssi luvattiin vaihtaa ja saisin lasit n. 2 viikon kuluttua. Asiaa ei pahoiteltu mitenkään ja koin asiakaspalvelun minua kohtaan tympeäksi.

      Kävin hakemassa lasit uudestaan, kun minulle ilmoitettiin niiden olevan valmiit. Kotona huomasin vaihdetun linssin olevan huonosti paikallaan, se ei pysynyt ollenkaan urallaan, vaan naksahteli koko ajan pois paikoiltaan. Menin taas seuraavana päivänä käymään liikkeessä ihmetellen tilannetta. Liikkeestä minulle ilmoitettiin, ettei linssissä ole mitään vikaa! Mitä ihmettä!? Kerroin, että en ole asiasta ollenkaan samaa mieltä, kyllähän linssin pitää pysyä sille tarkoitetulla uralla. Minulle vastattiin, että olen väärässä, kolme optikkoa oli tutkinut lasit ja minun piti kuulema luottaa heidän ammattitaitoonsa. Koin, että minua vastaan hyökättiin, minua väheksyttiin eikä kohdeltu asiallisesti. Ilmoitin selvästi, etten ole tyytyväinen laseihin, mutta optikko vain ilmoitti, ettei laseissa ole vikaa. Tässä vaiheessa ei enää sanallakaan mainostettu 100% tyytyväisyystakuuta, jota oli aikaisemmin niin kovasti minulle hehkutettu. Poistuin liikkeestä hetkeksi miettimään tilannetta, ja muistin, että minulle on tosiaan luvattu 100% tyytyväisyystakuu. Menin takaisin liikkeeseen ja ilmoitin, että vetoan tyytyväisyystakuuseen, haluan uudet linssit kehyksiin, koska en ole tyytyväinen laatuun. Tämä toimi ja linssit lähtivät uusittaviksi. Optikko tosin käyttäytyi minua kohtaan vähättelevästi ja ilmoitti minulle, että "tämä on sitten VIIMEINEN kerta kun linssejä uusitaan, ei meillä TURHAN takia näitä jatkuvasti uusita". Olin saamastani kohtelusta tuohtunut ja hyvin pettynyt.

      No, sitten minulle ilmoitettiin taas, että lasit ovat noudettavissa ja kävin hakemassa ne samana päivänä. Sain muuten asiallista kohtelua, mutta tapahtumia ei vieläkään pahoiteltu mitenkään. Seuraavana päivänä huomasin kuitenkin, että oikeanpuolimmaisessa linssissä oli TAAS naarmu. Tällä kertaa pienempi kuin ensimmäisellä kerralla, mutta silti ihan selvä paljaalla silmällä nähtävä naarmu. Lähdin samantien käymään liikkeessä avomieheni kanssa. Optikko tutki laseja ja sanoi ettei hän nää mitään naarmua. Tämä voi olla totta, koska liikkeessä oleva valaistus heijastui voimakkaasti linssien pintaan. Hän vei lasit takahuoneeseen ja palattuaan ilmoitti, että kolme optikkoa oli tutkinut linssin eikä naarmua ole. Minun ja mieheni sanoilla ei ollut minkäänlaista painoarvoa asiassa, vaikka eihän linssissä olevan naarmun näkemiseen tarvita optikon tutkintoa (ainakaan minun tietääkseni..?). Meitä vähäteltiin ja koin, että minut leimattiin suorastaan HULLUKSI ja itketettiin ja nolattiin täysin. Optikko nauroi minulle ja sanoi, että "olet liian pikkutarkka, kyllähän näissä aina on naarmuja.." ja "jos kerran olet noin pikkutarkka, olisit ottanut naarmuuntumattomat linssit" ja "olisit ottanut heijastamattomat linssit niin naarmu näkyisi paremmin" ja "tämä tilanne on aivan naurettava". Minulle myös sanottiin, että olen itse naarmuttanut linssin, vaikka en ollut laseja vielä käyttänyt, kerran vaan puhdistanut annettujen ohjeiden mukaan (huuhdellut haalealla vedellä, pessyt varovasti laimealla saippualla ja kuivannut silmälasien puhdistukseen tarkoitetulla mikrokuituliinalla).

      En ollut uskoa korviani. Mitä tällainen asiakaspalvelu on olevinaan? Lopulta kuitenkin tarjottiin, että linssi voidaan uusia. Sanoin, että mielestäni tämä ei tässä tilanteessa enää riitä, vikoja on ollut jo liian paljon ja asiasta on aiheutunut minulle niin paljon harmia. Minkäänlaista hyvitystä en kuitenkaan saisi, koska heidän mielestään laseissa ei ole ollut mitään vikaa ja niitä on korjattu koko ajan turhaan ilman syytä. No, ei auttanut muu, kuin antaa lasit TAAS korjattaviksi ja alkaa odottamaan TAAS seuraavat 2 viikkoa niiden valmistumista..

      Ei kukaan vie laseja korjattaviksi ihan vaan "huvin vuoksi" ilman syytä, kuka nyt haluaa luopua maksamistaan laseista turhaan noin pitkäksi aikaa? Olen hyvin loukkaantunut saamastani kohtelusta ja erittäin pettynyt lasien laatuun. Kokemus on ollut stressaava ja suorastaan traumaattinen. Toivon ettei kukaan joutuisi kokemaan samaa, joten välttäkää hyvät ihmiset Nisseniä jos suinkin vaan voitte!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe