Miestä

Mysky.

morons!
jos sinusta ei ole kuvaa, niin ei kiinnosta!!
oon niin kyllästynyt rassukoihin miehiin, joilla ei ole mitää tietoa siitä mitä elämältään haluavat, ja haaskaavat sitten aikansa kuka mitenkin.
olen vahva luonne ja kaipaan sellaista myös toiselta. en todellakaan halua itselleni riesaksi mitää jokaviikonlopun juoppoa tai työtöntä elätettäväksi. en myöskään halua miestä, joka on kiinni eksässään. että jos sulla on vielä jotain tunteita entiseen helluus, niin kannattasko miettiä uudemman kerran miksi oot selailemassa deitti-ilmoituksia. ..?
enkä halua alkaa kanssasi seksisuhteeseen, koska seksi kuuluu ihan oikeaan parisuhteeseen minun kohdallani, eli jos jotain helppoa naista etsit, niin kokeile baarissa valomerkin jälkeen, saattaa irrota joltain ihan säälistä...
eli jos olet jotain näistä, niin ehkä jotain voin antaa anteeksi, jos muuten olet kunnollinen ja valmis sitoutumaan.
minusta saa toki tietää enemmän, kun kysyy...
ota hihasta kiinni 50 huoneessa

43

2220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluu treffipalstalle

vai kirjoititko vahingossa väärälle palstalle, ei tämä ole treffipalsta.

• haiskahtaa

itserakkaalle tuo sun kirjoitus.

• kihlattu

totta hän puhuu.jos on työtön.jää kiinni exästä eli muusta naiseta,eikä voi sitoutua yhteen ja samaan sitä kerrotaan kiertopalkintona.on helpotus tässä etsintä samallainen,rima on vaikka hipoen,ei välttämättä seuran haku.mutta jotain sellaista mitä suomalaisesta miehestä saa etsiä ja kauan.milloin viimeeksi oma mies on kukkia kantanut,ja kertonut vain on se yksi ja sa ma rakkaus,se siitä.onnea on

• mikään

seuranhakupalsta ole.

• Kähmis

vastaan.
      Kuvaani en ole uskaltanut laittaa esille. Julkisivulautakunta voisi puuttua asiaan.
      Tiedän kyllä mitä elämältäni haluan. Kohta on virkaura kuokittu ja eläkeaktiivitettit ovat vahvasti suunnitteilla.
      Ressukaksi en itseäni koe.
      Viikonloppuisin naatiskelen useinkin pientä napanderia, joskaan en ihan joka viikonloppu.
      Exsässä en ole enää kiinni. EX kakkoseen mulla on kyllä ihan hyvät välit vaikka ei olla muutamaan vuoteen tavattukaan.
      Seksi kuuluu toki parisuhteeseen, mutta jos sitä parisuhdetta ei ole, niin eiköhän se korvikkeen hakeminen ole sallittua niin miehille kuin naisillekin, kunhan molemmat ymmärtävät missä mennään? En kai näytä tarpeeksi säälittävältä saadakseni edes valomerkin jälkeen. (Tosin viime vuonna taisin käydä peräti kolme kertaa kapakissa. Yhen kerran olisin varmaan saanut, mutta en huolinut)
      Tuo "valmis sitoutumaan" on mulle liian jyrkkää tekstiä. Valmis sitoutumaan ihmiseen, joka ei kerro itsestään mitään, mutta kaataa vastapelurille hirmuisen vaatimusten taakan?
      Jaa, mää vai? No en.

Kuppia olen (minä syntinen saatana kurja)ottanut ja Spiritus Fortuksen vaikutus varmaan henkii kirjoituksessani.
      Sua on usutettu edellisissä vastauksissa deittipalstoille. Ainakaa mie en sinne lähe. Miksi ei tälläkin palstalla voisi olla ainakin varovaisesti "haku päällä?" Miksi perskeletossa pitäisi vetää tiukkoja rajoja?

• meillä-.-

puhuu joka pojan unelma.seksi ei kuulu parisuhteeseen.?

• Ilmi Ihmettelija

että joku kehtaa alustaa keskustelua aikuisten deittailusta tällä palstalla. Sehän on tabu.
      Naisella on kaiken lisäksi itseluottamusta ja hän tietää, mitä tahtoo. Kuvittelee vielä pääsevänsä valitsemaan. Kauheeta!

Pitää heti yrittää ottaa häneltä turhat luulot pois. Eihän kukaan voi noin oikeasti ajatella! Tai sitten ei ole ihan viisas. Kyllä 5kymppisen naisen on turha kranttuilla ja miehiä mollata.

Pitää heti ilmoittaa seriffille, että poistaa jutun.

• HTZA

Hihhiih hhih hih hik hihhi!!!
      Tästähän voi tulla tapa.
      Hih!..hih

• ihan sopiva palsta hakea se...

tehdäänpä tästä tapa, katsotaan kenellä "natsaa" ja ketkä jää rannalle.

• Kähmis

olette. Kaikki tyynni.
        Pilkata nyt ihmistä, jolla on rima miesten suhteen todella korkealla eikä kuitenkaan rohkeutta lähteä deittipalstoille.
        Hyi. Katso, vieläkin minä sanon teille:"Hyi"

• naista jollaista

ei ole olemassakaan, on meinaan rima senverran korkealla.

• Kähmis

-70 luvulla (mua vanhempi. Olin silloin itse vielä aika nöösäri) ilimoitti heti avioituvansa kun löytää seksikkään kuuromykän punapään, joka omistaa viinakaupan.

Sun rimasta en tiedä, mutta taisi entinen työkaverini jäädä poikamieheksi.

• Wenla-G
        Kähmis kirjoitti:

-70 luvulla (mua vanhempi. Olin silloin itse vielä aika nöösäri) ilimoitti heti avioituvansa kun löytää seksikkään kuuromykän punapään, joka omistaa viinakaupan.

nyt perustuu harhaluuloon, ettei "kuuromykkä", mikä kammo muinainen sanonta, pysty ulostuomaan ajatuksiaan.

• toivoisin
        Wenla-G kirjoitti:

nyt perustuu harhaluuloon, ettei "kuuromykkä", mikä kammo muinainen sanonta, pysty ulostuomaan ajatuksiaan.

kuuromykkää, orpoa, vanhaapoikaa itselleni, olisko vapaaehtoisia?

• Kähmis
        Wenla-G kirjoitti:

Ilmaisun suhteen.
        Kannattaako kuitenkaan vanhoja vitsejä kuitenkaan alistaa minkään sorttiseen älylliseen analyysiin. Terä katkeaa ja mitään ei jää käteen.
        Tuo juttuhan paljastaa enemmin kertojastaan, kuin jutun kuvitteellisesta kohteesta.
        Minulle se oli nuorena tuore "fiksu" heitto vanhemmalta ammattimieheltä, kun naiset kaffepöydässä kyselivät ko. henkilön vakiintumisaikomuksia.

Ei maar olis pitäny eres vastat, mut ku mää ain haluu sannoo sen viimese sana:)

• toivoisin kirjoitti:

Aivan kuuromykkä en ole, mutta usein niin minulle sanotaan:"juuri äsken sanoin","mikset vastaa vastaa; etkö taaskaan kuunnellut"!

Vanhapoika, melkoisen vanha ja poika olen aina, ikä 56v 11pv!
        Täysorpo olen!
        Jos et saa parempaa ehdokkasta, toivon tulla huomioon otetuksi; omistukseesi.

En vaadi paljoa palkakseni, kunhan edes kissan päivät minulle järjestät, se riittää.:)

• olla ihan
        toivoisin kirjoitti:

vanhapoika, eikö vanha poika riitä?

• jartsev
        Kähmis kirjoitti:

Mä tosiaan tunnen pariskunnan jossa vaimo oli kuuro ja periaatteessa mykkä sekä mies myöskin kuuro ja lähes mykkä. Lisäksi vaimolla oli liikunta vamma. Heillä oli kuuleva, puhelias ja täysin terve viehättävä tytär. He asuivat kaukana asutuskeskuksista, lähimpään naapuriin oli varmaan pari kolme kilometriä. Jokainen voi varmaan kuvitella minkälaisia vaikeuksia he kohtasivat jokapäiväisessä elämässään. Vaimo ei ollut punapää eikä heillä ollut viinakauppaa mutta minusta, sivullisesta, vaikutti että he olivat elämäänsä ja olotilaansa aivan tyytyväisiä sekä onnellisia. Tämä juttu on täyttä totta.

• Kähmis
        emw34 kirjoitti:

Aivan kuuromykkä en ole, mutta usein niin minulle sanotaan:"juuri äsken sanoin","mikset vastaa vastaa; etkö taaskaan kuunnellut"!

Vanhapoika, melkoisen vanha ja poika olen aina, ikä 56v 11pv!
        Täysorpo olen!
        Jos et saa parempaa ehdokkasta, toivon tulla huomioon otetuksi; omistukseesi.

En vaadi paljoa palkakseni, kunhan edes kissan päivät minulle järjestät, se riittää.:)

:"juuri äsken sanoin","mikset vastaa vastaa; etkö taaskaan kuunnellut"!

Pitkään avioliitossa ollut mies kehittää itselleen selektiivisen kuulon. Kun frouva kertoo päivän tapahtumista, voi mies syventyä lehden urheilusivuihin ja vastailla sopivin välein notta:"joo" Jos siippa kuitenkin koittaa kepillä jäätä ja kysäisee samalla arkisella äänensävyllä vaikka: "Ostathan mulle sitten sen timanttisormuksen (tai mikä lieneekään), niin silloin kaikki miehen aistit valpastuvat ja hän on täysin mukana keskustelussa.
        Taito on melko vaikea oppia, mutta pitkässä liitossa välttämätön:)

• Kähmis kirjoitti:

:"juuri äsken sanoin","mikset vastaa vastaa; etkö taaskaan kuunnellut"!

Pitkään avioliitossa ollut mies kehittää itselleen selektiivisen kuulon. Kun frouva kertoo päivän tapahtumista, voi mies syventyä lehden urheilusivuihin ja vastailla sopivin välein notta:"joo" Jos siippa kuitenkin koittaa kepillä jäätä ja kysäisee samalla arkisella äänensävyllä vaikka: "Ostathan mulle sitten sen timanttisormuksen (tai mikä lieneekään), niin silloin kaikki miehen aistit valpastuvat ja hän on täysin mukana keskustelussa.
        Taito on melko vaikea oppia, mutta pitkässä liitossa välttämätön:)

ominaisuus meidän suvussa.
        Silläpä kai meistä jokainen veli on vielä avioliitossa.
        Minä olen peränpitäjä ja vasta 33- vuosi yhteistä huonetta jaettu. Viis ensimmäistä sus-parina.:)

Oma poika on oikein kouluesimerkki sellaisesta tyypistä. Jo parivuotiaasta asti hän on syventynyt tekemisiinsä niin totaalisesti, että aina piti olkapäästä nyhkäistä, että olis jotain muuta tarjolla, vaikka ruokaa.

• Pirre*
        jartsev kirjoitti:

Mä tosiaan tunnen pariskunnan jossa vaimo oli kuuro ja periaatteessa mykkä sekä mies myöskin kuuro ja lähes mykkä. Lisäksi vaimolla oli liikunta vamma. Heillä oli kuuleva, puhelias ja täysin terve viehättävä tytär. He asuivat kaukana asutuskeskuksista, lähimpään naapuriin oli varmaan pari kolme kilometriä. Jokainen voi varmaan kuvitella minkälaisia vaikeuksia he kohtasivat jokapäiväisessä elämässään. Vaimo ei ollut punapää eikä heillä ollut viinakauppaa mutta minusta, sivullisesta, vaikutti että he olivat elämäänsä ja olotilaansa aivan tyytyväisiä sekä onnellisia. Tämä juttu on täyttä totta.

ei kuule, -näe, eikä puhu.

• Wenla-G
        jartsev kirjoitti:

kuuluu pariskunta, joilla kummallakin on tietty vamma fysiikassaan. Heilläkin on aivan terve, hyvinvoiva lapsi.

Minulle heistä on tullut erittäin iloinen ja onnellinen kuva. He eivät purnaa pienistä, "turhista", vaan ovat kuvitelmani mukaan onnellisia siitä, mitä heillä on. Eivät jatkuvasti jaamaa sitä, mitä heiltä puuttuu. Kuin Kähmis kirjoitti, paheiden, ja vaivojen summa lienee vakio. Jos paljon puuttuu, jotain muuta on runsaasti, vaikkapa keskinäistä onnea.

• jartsev
        Wenla-G kirjoitti:

kuuluu pariskunta, joilla kummallakin on tietty vamma fysiikassaan. Heilläkin on aivan terve, hyvinvoiva lapsi.

Minulle heistä on tullut erittäin iloinen ja onnellinen kuva. He eivät purnaa pienistä, "turhista", vaan ovat kuvitelmani mukaan onnellisia siitä, mitä heillä on. Eivät jatkuvasti jaamaa sitä, mitä heiltä puuttuu. Kuin Kähmis kirjoitti, paheiden, ja vaivojen summa lienee vakio. Jos paljon puuttuu, jotain muuta on runsaasti, vaikkapa keskinäistä onnea.

Tunsin erityisesti tämän mieshenkilön. Hän puhui hyvin sekavasti vaikka kävi terapiassa puhekykynsä säilymisen takia jatkuvasti. Kun ei kuule omaa puhettaan ei voi kontrolloida puhe tapaansa ja selkeyttää. Mutta hän viittoili, piirsi ja teki vaikka mitä että sai toiset ymmärtämään. Lisäksi hän ymmärsi suunliikkeestä ihmeen hyvin toisen yksinkertaisenpuheen. Heillä oli kotonaan puhelin johon tuli viestit kirjoittimen kautta ja he voivat itse kirjoittaa puhelut. Tämä kaveri oli tosi iloinen aina tapaamisesta ja ystävällinen kaikille. Oikeastaan ihailin suuresti hänen elämän asennettaan.

• arvokas avokas
        Pirre* kirjoitti:

ei kuule, -näe, eikä puhu.

Just näin,kun et reagoi mihinkään koskaan mitenkään-olet vaan hiljaa ja sulatat kaiken miehen myrkyllisyyden ja omahyväisyyden,hänen omat tarpeet ja halut ym ym ym.

Silloin olet hyvä vaimo!!!

• on sellainen että

se on hirveen vaativainen miehen suhteen ja koettaa koko ajan miestä muokata mieleisekseen ja jos siinä sitten onnistuu,että mies tekee ja elää niin kuin tää nainen tahtoo niin silloin nainen tämän miehen jättää, ei enään olekkaan kiinnostava.

• Kähmis

urheilijanuorukainen olin, kertoi minua vanhempi elämää runsaasti nähnyt valmentajani seuraavaa:
        "Tytöt oppivat jo pienestä pitäen ohjailemaan miehiä mielensä mukaan ja vielä niin ovelasti, että mies luulee itse tekevänsä päätökset"
        Toinen juttu nuoruusvuosiltani.
        Läheinen kaveri kertoi papastaan, että kun pappa ja mamma astuivat auvoiseen avioliiton satamaan, päättivät he yhdessä tuumin, että vähäpätöiset asiat päättää mamma ja suuremmat pappa. Pappa oli kasikymppinen kertoessaan asiaa kaverilleni. Hän oli todennut, että vielä ei ole niin isoa asiaa vastaan tullut, että hänen olisi sitä pitänyt päättää.
        Sodant är livet sano ruottalainen.

• tuttava pariskunta,
        Kähmis kirjoitti:

urheilijanuorukainen olin, kertoi minua vanhempi elämää runsaasti nähnyt valmentajani seuraavaa:
        "Tytöt oppivat jo pienestä pitäen ohjailemaan miehiä mielensä mukaan ja vielä niin ovelasti, että mies luulee itse tekevänsä päätökset"
        Toinen juttu nuoruusvuosiltani.
        Läheinen kaveri kertoi papastaan, että kun pappa ja mamma astuivat auvoiseen avioliiton satamaan, päättivät he yhdessä tuumin, että vähäpätöiset asiat päättää mamma ja suuremmat pappa. Pappa oli kasikymppinen kertoessaan asiaa kaverilleni. Hän oli todennut, että vielä ei ole niin isoa asiaa vastaan tullut, että hänen olisi sitä pitänyt päättää.
        Sodant är livet sano ruottalainen.

siinä vaimo halusi melkein joka asiassa tahtonsa läpi ja jos ei saanut niin hän sanoi,että nyt ukko onkin sitten pariviikkoa selipaatissa.
        No tuo liitto kuitenkin lopulta johti avio eroon, ei mies kestäny moista pirttihirmua.
        Mies oli leppoisa ja rauhallinen hyväntahtoinen eikä mikään riitelevä tyyppi, eikä ollut viina eikä tupakkamies , oli ahkera työ mies.

• Kähmis
        tuttava pariskunta, kirjoitti:

siinä vaimo halusi melkein joka asiassa tahtonsa läpi ja jos ei saanut niin hän sanoi,että nyt ukko onkin sitten pariviikkoa selipaatissa.
        No tuo liitto kuitenkin lopulta johti avio eroon, ei mies kestäny moista pirttihirmua.
        Mies oli leppoisa ja rauhallinen hyväntahtoinen eikä mikään riitelevä tyyppi, eikä ollut viina eikä tupakkamies , oli ahkera työ mies.

on muutama tapaus (itseni ehkä mukaan lukien) joissa avioero on johtunut miehen liiasta tunnollisuudesta ja "kiltteydestä"
        Hyvää miestä peräänhuudellaan erilaisilla nettipalstoilla, mutta kun se hyvä mies on tylsä ja arkipäiväinen. Ei oo mitään jännää, ei tuu nyrkistä eikä sillä raukalla oo edes salarakasta, josta sitä voisi kyrmyyttää.
        Ei muuta kun erotaan ja haetaan sitä rinssiä, joka valkoislla heposella (tai Bemarilla)ratsastaa hakemaan väärinymmärrettyä prinsessaa uuteen hohdokkaaseen elämään.

• tanssiva_tamma
        Kähmis kirjoitti:

on muutama tapaus (itseni ehkä mukaan lukien) joissa avioero on johtunut miehen liiasta tunnollisuudesta ja "kiltteydestä"
        Hyvää miestä peräänhuudellaan erilaisilla nettipalstoilla, mutta kun se hyvä mies on tylsä ja arkipäiväinen. Ei oo mitään jännää, ei tuu nyrkistä eikä sillä raukalla oo edes salarakasta, josta sitä voisi kyrmyyttää.
        Ei muuta kun erotaan ja haetaan sitä rinssiä, joka valkoislla heposella (tai Bemarilla)ratsastaa hakemaan väärinymmärrettyä prinsessaa uuteen hohdokkaaseen elämään.

Tossukka, ressukka ja joomies ei ole miehinen mies. Aina kannattaa sanoa omia mielipiteitään ja toiveitaan, muuten liitosta ei tule tasapainoinen ja kumpikaan ei viihdy. Mä itse pidän rohkeista, ulospäinsuuntautuneista ja vahvoista miehistä. Ehkä siksi, et itse oon kaikin puolin päinvastainen :)

• Miespä hyvinkin

Ei kiinnosta kirjoitustaidottomat naiset!

• t.l.

Sen kirjoitustaidottomuuden? Ei se, että jättää isot kirjaimet pois, ole k.taidottomuutta, ainakaan mun mielestäni :/ ehkä jotakin muuta..

• Aarre

,,,

• KunnonNainen55

Tässä iässä ei enää jäädä vanhaksipiiaksi. Olen aloittajan kanssa ihan samaa mieltä. Mieluimmin yksin yksin kuin yksin kaksin. Nyt on jo varaa meillä naisillakin tehdä valinnat. Näyttää siltä, että upeita, hyvinhoidettuja "vanhojapiikoja" on maailma täynnä. Miksi sitä rimaa pitäisi laskea vain siksi, että on ns. mies.
        Miksiköhän ne nuoremmat miehet ovatkin niin kiinnostuneita vanhemmista naisista?

• ja pysyy
        KunnonNainen55 kirjoitti:

Tässä iässä ei enää jäädä vanhaksipiiaksi. Olen aloittajan kanssa ihan samaa mieltä. Mieluimmin yksin yksin kuin yksin kaksin. Nyt on jo varaa meillä naisillakin tehdä valinnat. Näyttää siltä, että upeita, hyvinhoidettuja "vanhojapiikoja" on maailma täynnä. Miksi sitä rimaa pitäisi laskea vain siksi, että on ns. mies.
        Miksiköhän ne nuoremmat miehet ovatkin niin kiinnostuneita vanhemmista naisista?

totta puhut, minä en ainakaan edes etsi miestä koska se rima on nyt kiivennyt niin ylös ettei sellaista miestä ja nimenomaan miestä ole olemassakaan.

• pikkuveitikka

siksi että ne vanhat naiset eläkkeellä heillä aikaa telmiä päivät sängyssä eikä rahastakaan ole pula munasta kylläkin ;=)

• miina,

Tuossa tilanteessa olevilta naisilta kuulee usein yhden väitteen:

Miehet haluavat vain yhtä asiaa.

Tosin niin väittävät juuri ne, joilta miehet eivät näe aiheelliseksi sitä haluta.

• KunnonNainen55

Ai että puute on munasta ja sängyssä telmimisestä. Voi siu kanssais! Jos vain siitä on puute, niin tämän päivän härvelit ja laitteet tuottavat paremman tuloksen kuin se monasti pöhöttynyt ja väsähtänyt munankantoteline.
        Laatua, elämänlaatua täällä rimaa pidellessä kaivataan. Reippautta, eloisuutta, hauskuutta, aloitekykyä, positiivista asennetta, itsestään huolehtimista... kyllä se telmiminen sitten maittaa.

• oikea sisko

Ei sellaista naista olekaan, joka ei miehelle ainakin puutteessa kelpaisi. Turhaan ilkeilet.
        Jotkut ovat mummojakin raiskanneet, niin ovat lehdet kertoneet.

• Leena 59

Ai että puute on munasta ja sängyssä telmimisestä. Voi siu kanssais! Jos vain siitä on puute, niin tämän päivän härvelit ja laitteet tuottavat paremman tuloksen kuin se monasti pöhöttynyt ja väsähtänyt munankantoteline.
        Laatua, elämänlaatua täällä rimaa pidellessä kaivataan. Reippautta, eloisuutta, hauskuutta, aloitekykyä, positiivista asennetta, itsestään huolehtimista... kyllä se telmiminen sitten maittaa.

Kyllä kunnon kyr.pä aina yhden kylmän sauvan aina voittaa tzemmpia sinulle ja hyvä pattereita ;=)

• Ilmi Ihmettelija

Voi Myrsky,
      voi myrkky, vaatimuksesi ovat ihan kohtuuttomia!
      Haluaisit näemmä hyvän parisuhteen, jossa molemmat ovat sinut oman elämänsä kanssa ja olisivat valmiita sitoutumaan uuteen tasa-arvoiseen kumppanuuteen, jossa molemmat kunnioittavat toisiaan ja jakavat monenlaisia yhteisiä iloja, myös vuoteessa.

Mikä oikein kuvittelet olevasi?
      Eihän sellaista voi olla olemassa! Ei täällä ainakaan (melkein) kukaan ole sellaisesta kuullut, kokemuksesta puhumattakaan.
      Kun vielä sanot olevasi vahva nainen, eihän kukaan mies voi sinua haluta. Et taatusti ole (enää) ulkoisestikaan ihan täydellinen ja kehtaat vielä esittää vaatimuksia.

Sinut pitää laulaa suohon. Äläkä sitten edes yritä tulla meille kertomaan onnestasi, jos kuitenkin onnistuisit!

• voisi tuokaan

vähempää kiinnostaa.

• akaton Mies

Minäkin etsin naista jolla on tissit oikeella kohdalla eikä roiku navan tasolla. Eikä ole varustettu roikkuvalla selluliittikerroksella.
      Sekä alapää olisi vielä suhtkohta oikeessa kereydessä.

• Ensiluokkainen

Jos olet kaunis, voit valita, muuten et.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1228
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      154
      1192
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1105
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      94
      1038
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      49
      960
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      828
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      810
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      752
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      731
    Aihe