Auttakaa äkkiä minua.
Tarviin aiheita 8-luokan kauhutarinan kirjotukseen. Ei tule päähän mitään.
Kiitos jotain muuta kun että "hirviö taisteli toista hirviöö vastaan" jne :D
Jotain semmosta henkistä kuten että joku on kironnu jonkun tai jotain.
kaipaan pikaista vastausta... kitoos
Kauhutarina, auttakaa
9
2480
Vastaukset
- sellainen
Kirjoita vaikka jonkun tavallisen ihmisen elämästä ja miten sille alkaa käydä kaikkea ikävää - kotona on tulipalo, koira karkaa, jalka murtuu, tukka alkaa lähteä päästä. Lopulta se vois kuolla ja naapurin seinän takana joku nauraa, koska sen voodoo on onnistunut ja sen saanut tapettua tän ihmisen. Miksi? Koska se on sen kaksonen ja ne on erotettu syntymässä ja tää voodoota harrastava on katkera, koska sen sisarus on saanut paljon paremman elämän. Kosto on suloinen.
- kakara
Toi kuullostaan aika kierolta ja hyvältä idealta... :D Voisin todellakin harkita.
- richardo
Once upon a time. Elikkä olipa kerran :D
Elämme 1700 lukua. Pihalla on säkkipimeää ja myrsky ulvoo pienessä britti kylässä. Asukkaat ovat kerääntyneet peloissaan kaupungintalolle olutta juomaan, näin yrittäen karkoittaa myrskyn mielestään. Vaan yksi asukas puuttuu. Smerlock. Paikalliset ovat häntä jo pitkään kummastelleet ja ehkä hiukan pelänneetkin, missä hän nytkin oli? Smerlock asusteli korkealla jyrkän kukkulan huipulla tämän pikku kylän laidalla, kuinka hän tälläisellä myrskyllä sielä uskalsi olla, yksinkin vielä? Ehkä tämä myrsky, ehkä, se olikin Smerlockin tekosia.
Ja tuosta sitten eteenpäin itse ideoimaan :D Tämä Smerlock on siis velho :P Kyllä tuosta aika "spiritualin" saa :D- Agi tyttö
Kiitos vastauksistanne, mutta olen jo valinnut että otan tuon voodoo jutun, tietenkin hieman muokkailen sitä omakseni. Enää ei siis tarvii lähettää ehdotuksia kun tänää pitää olla jo valmis :D
- ..............
kauhutarinoista, joissa se kauhu löytyy sieltä ihmisestä itsestään ja pään sisältä. Tosin vaatii sitten oman panostuksensa kerrontaan. Esimerkiksi asettaudutaan vanhuksen pään sisään, jolle todetaan sairaus kuten vaikka alzhaimer: Kaikki muuttuu, mikään ei tunnu entiseltään. Tai muuten ihmisen oma sekoaminen. Arkiset ja todelliset asiat, jotka loppupeleissä ovat todella surullisia ja pelottavia muodostavat joskus parhaimpia kauhutarinan aineksia.
Kun jatkuvasti koputetaan oveen ja seinään että se ajaa jo hulluuden partaalle, kertoo ystävästä, joka on jotenkin karmaiseva, kehottaa tekoihin, jotka tuhoisia jne. Ja vaikka lopuksi jotenkin tuo sen esille, että nämä kaikki johtuivat henkilöstä itsestään.
Tarinan ideointiin saa apua esimerkiksi lukemalla erilaisista henkisistä sairauksista. - nora05
Keksin itee XD ja jos ette usko niin voitte häipyy
ok alkaa...
Olin kävelemässä kotiin, vaikka tietysti en olisi halunut. Kotona aina "mekastellaan" ja ollaan "Hupaisia" Miranda-Täti aina sanoo. Paitsi se ei ole minun mielestä ainakaan niitä! Kotona äiti ja isä aina aina aina ovat humalassa. Joten ei tehnyt tänäänkään mieli mennä kotiin. Menin silti VAIN koska halusin viedä reppuni sinne siten suuntasin suoraan tädille. kun olin perillä koputin oveen ja odotin etä hän avaisi oven mutta kukaan ei avanut... Noh ei ollut muuta vaihtoehtoa joten.. menin suoraa päätä kotiin. Kotona huomasin järkyttävän asian joka oli VANHEMPANI." Äit...isä....?" sanoin mutta he vain makasivat lattialla päät maassa. Menin lähemmäs ja käänsin idin pään minua kohti jotta voisin nähdä tämän naaman..Hänen naamassaan oli paljon todella paljon C merkkejä jotka olivat luultavasti puukolla tehtyjä...koska niistä C:stä valui verta...Käänsin isänkin Pään ja näin saman...Juoksi ulos Niin nopeasti kun pystyin minua alkoi pelottaa.. "Rauhoitu Linda..RAuhoituuu!" hoin itselleni mutta ei se helpottanut. Juoksin Tädin ovelle ja se oli auki...."Tämä ei ole tädin kaltaista...eihän ikinä jätä ovea au.k..i..........................APUAAAAA!!" Näin sen mit en olisi halunut nähdä Tädin naama oli verinen ja täynnä C kirjaimia.. Tuli vessahätä shokista.. ja menin tädin vessaan "Tämä on vain unta!!!!" Mutta kun katsoin peiliin tiesin että se ei ole unta näin kuolleen kaksoseni tiesin ettei se ollut oma kuvani koska hänellä oli puukko.. hän tuli ulos peilistä ja tappoi minut.. ehdin vain sanoa "Ci...n..d..y...ä..l..ä.." sitten kuolin
hän tulee tappamaan sinut jos menet pimeeseen vessaan ja peilin eteen ja sanot: voi cindy sinua raukkaa..haluatko kehon? halutko toisen? HAluatko maksan? haluatko toisen? mitä vaan multa saat.. hän tulee jos hän haluaa sinulta jotain.........
Oliks pelottva XD mua ainaki pelotti kun ite kirjotin tätä..heh ajatelkaa jos tää on totta...... XCTykkäsin tuosta peilin edessä sanottavasta jutusta. Kivan lorumainen.
Oikeinkirjoitukseen voisi kyllä panostaa huomattavasti enemmän.
- nora05
kirjottaisiks lisää
- nora05
Haluisin kokeilla tota peili juttuu .. mut pelkään just tolasii peili jutui...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003597
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413163- 2212739
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382329- 351646
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241476Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411456- 141351
- 131289
- 221261