Hesarin mukaan naiset toivovat puolisokseen lääkäriä tai eläinlääkäriä, ja elleivät tähän yllä, kelpaa jo opettaja tai arkkitehti.
Miesten toivelistalla ykkösenä on opettaja, hänen jälkeensä sairaanhoitaja, sitten lääkäri ja kokki.
Miten teitä on onnistanut, onko puolisollasi yksi näistä toivelistan kärkiaamteista, tai jos etsit uutta kumppania vielä, tähtäätkö samoihin apajiin kuin tutkimusotoksen enemmistö?
Minä nyt ainakaan en opettajaa havittele, koska opettajanainen säilyttää opettajan otteen myös kotioloissa, ja terveydenhuollon ammattilaiset ovat myös vähän epäilyttäviä, koska tarkkailevat jokaista yskähdystä ja liikkeiden epävarmuutta epäillen ties mitä sairauksia minussa piilevän.
Onnistiko,
6
406
Vastaukset
- ei vielä ole aika
En uskalla haaveilla, mutta jos haaveilisin, niin sellainen itselle rakas olisi ihan hyvä. Ja toisinpäin, että itse olisi toiselle jollain tapaa arvokas-ihmisenä, ei ammatinharjoittajana.
- mieltä
Miehen ammatista haaveileminen kuului teini-ikään, ei enää 50 ikään. Mieheni on ollut käsityöläinen ja hyvä isä.
Lehdet hakevat Amerikasta kaikki kummalliset tutkimuksensa. Ne ei oikein vastaa Suomen oloja.
Kun saisi tässä vielä kehitettyä itseään, että jaksaisi.
- nou tank juu
ei mitään noista.
Mieluummin andy kuin mikään noista. - Anskuliini
ex oli merkonomimuurari, seuraava vois olla vapaamuurari.
- Anskuliini
emw34 kirjoitti:
käviskö 'liippari'?;)
läheltä liippaa. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 35535085
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632653Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien952200- 2181883
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1731722- 581564
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1001298- 381167
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1151105- 1221088