Mitä ajattelet hänestä

Anonyymi-ap

Millaisena pidät kaivattuasi?

73

735

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ehdottomana ja jyrkkänä — Rakkaudettoma.

n>m

• Anonyymi00002
        UUSI

-na

• Anonyymi00004
        UUSI

Kertakaikkisen typerää kaivata tuollaista.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kertakaikkisen typerää kaivata tuollaista.

Joo.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joo.

Jaa

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jaa

Juu

• Anonyymi00021
        UUSI

Erikoinen maku sulla. Onko rakkaudeton kuitenkin jotain toista kuin sinua kohtaan?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Erikoinen maku sulla. Onko rakkaudeton kuitenkin jotain toista kuin sinua kohtaan?

Nämä on näitä, you know. Kyllä hän minusta välitti, mutta asiat meni niin kuin meni. Ja täällä tämä on huuhaata.

• Anonyymi00071
        UUSI

Joissakin asioissa pitää olla ehdoton ja jyrkkä.

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Nämä on näitä, you know. Kyllä hän minusta välitti, mutta asiat meni niin kuin meni. Ja täällä tämä on huuhaata.

Välitti, mutta teet hänestä rakkaudettomat. Sitten ikävöit täällä. Aika siistiä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Oon kuullut ihan tarpeeksi juttuja. Mieheltä

• Anonyymi00019
        UUSI

Tosi hienoa että tuomitset naisen paskanpuhujien etkä henkilökohtaisen kokemuksen perusteelta.
        Kertoo sinusta itsestäsi jotain.

• Anonyymi00038
        UUSI

Esson baarissa sen naisen volyymeista kuulin. En koskisi.

• Anonyymi00006
      UUSI

Täällä on turha kysyä mitään tuollaista. Palsta täynnä katkeria pskiaisia.

• Anonyymi00007
      UUSI

Liian hyväluonteinen, kiltti, liikaa myötäilee ja antaa periksi muille, ei oikein välitä itsestään. Jäänyt yhen sosiopaatin loukkuun, mun on hankala toimia, mutta uskon et tää kääntyy vielä voitoksi tästä, kunhan en luovuta, ja oon ovela.

• Anonyymi00027
        UUSI

Kukaan ei ole liian hyväluonteinen. On viisaampaa pyrkiä itse hyväluonteisemmaksi, eikä yrittää muuttaa toista huonoluonteisemmaksi.

• Anonyymi00057
        UUSI

Joo, älä luovuta. Sivu.

• Anonyymi00008
      UUSI

Varmaan aika tasapainoinen ja järkevä mies. Kohtelias ja ystävällinen.

• Anonyymi00009
      UUSI

Ajattelen häntä hyvällä, ajattelen hänen luonnettaan hyväksi, sellaiseksi, joka saa minusta hyviä puolia esille. Ja tuntuu, että olen hyvä ja luotettava ihminen, jonka kanssa on helppoa olla ja tilanne tuntuu läsnä olevalta. m-n

Tunne, että olen parempi ihminen kuin olen olettanut yksin ollessa itsestäni. Riitän hänelle omana itsenäni ja tuntuu, että olemme yhtä. Hän omana itsenään tuntuu ihanteelliselta minulle. Sellainen on minun tuleva kaivattuni.

• Anonyymi00017
        UUSI

❤️

• Anonyymi00036
        UUSI

Tuleva kaivattu? Eli et vielä kaipaa häntä, mutta aiot joskus kaivata? Vai tarkoititko tuleva rakastettu?

• Anonyymi00014
      UUSI

Ajattelen läheisenä ja rakkaana. Ajattelen, millaista olisi saada hänet nauramaan ja rentoutumaan. Minulla on muistot, ei muuta.

• Anonyymi00075
        UUSI

Olisi upeaa jos joskus joku nainen ajattelisi noin. Enpä ole tavannut yhtään naista joka tahtoisi saada nauramaan ja rentoutumaan.

• Anonyymi00015
      UUSI

Hyvä ihminen, mutta vähän heikko. Ehkä hän on masentunut tai kärsii jotakin muusta mielenterveyden ongelmasta. Toivottavasti hän saa siihen apua.

• Anonyymi00032
        UUSI

Tunteensa näyttävä ja ilmaiseva ihminen ei ole koskaan heikko, koska hänellä on voimaa ilmaista tuntemuksensa ulos ja uskaltaa elää. Sellainen, joka pitää kaiken paineen sisällään, valmistelee itselleen joskus räjähtävää pommia.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tunteensa näyttävä ja ilmaiseva ihminen ei ole koskaan heikko, koska hänellä on voimaa ilmaista tuntemuksensa ulos ja uskaltaa elää. Sellainen, joka pitää kaiken paineen sisällään, valmistelee itselleen joskus räjähtävää pommia.

Hän ei näytä tai ilmaise juuri tunteitaan.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Hän ei näytä tai ilmaise juuri tunteitaan.

Mistä sitten tiedät niistä? Jos ei ilmaise?

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Mistä sitten tiedät niistä? Jos ei ilmaise?

Tuota juuri tarkoitin.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Tuota juuri tarkoitin.

Mutta mistä tiedät että hänellä on niitä tunteita, jos hän ei ole ilmaissut asiaa sinulle millään tavoin? Jos vain kuvittelet hänelle kyseisiä tunteita?

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Mutta mistä tiedät että hänellä on niitä tunteita, jos hän ei ole ilmaissut asiaa sinulle millään tavoin? Jos vain kuvittelet hänelle kyseisiä tunteita?

Siis kommentoin tuohon kommenttiin … mutta vähän heikko. Koska kommentoija kirjoittaa kuin ulkopuolisesta ihmisestä ja jos tämä ilmaisee itseään esim. olemalla masentuneen näköinen, hän ei ole heikko, koska uskaltaa elää sen tunteen. Sensijaan jos olisi esim. masentunut ja ei mitenkään sitä näyttäisi; sellainen olisi enemmän heikko, itseään paineistava.

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Siis kommentoin tuohon kommenttiin … mutta vähän heikko. Koska kommentoija kirjoittaa kuin ulkopuolisesta ihmisestä ja jos tämä ilmaisee itseään esim. olemalla masentuneen näköinen, hän ei ole heikko, koska uskaltaa elää sen tunteen. Sensijaan jos olisi esim. masentunut ja ei mitenkään sitä näyttäisi; sellainen olisi enemmän heikko, itseään paineistava.

Millä tavalla tämä ihminen on heikko?

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Millä tavalla tämä ihminen on heikko?

Älä multa kysy vaan 1. kommentin kirjoittajalta.

• Anonyymi00016
      UUSI

Luulen, että tietää mitä ja miten ajattelen.

• Anonyymi00018
      UUSI

Tuttu ja turvallinen, rakas. Haluaa että minulla olisi hyvä olla, ja tekee tekoja sen eteen. Hyvä mies kaikin puolin.

• Anonyymi00020
      UUSI

ystävällisenä ahkerana tunnollisena kokonaisvaltaisena hiljaisena

• Anonyymi00022
      UUSI

Hänelle ei yksi riitä.

• Anonyymi00035
        UUSI

Onko varmaa tietoa? Ehkä olet tulkinnut väärin.

• Anonyymi00067
        UUSI

Miehelle ei riittänyt yksi. Terveisiä kovalle oksalle.

• Anonyymi00024
      UUSI

Hieno mies.

• Anonyymi00025
      UUSI

Lämminsydämisenä ja tasaisena.

• Anonyymi00026
      UUSI

Hän onneksi tietää jo jotain. Hyvänyön toivotus, täytät sydämeni suurella ilolla ❤️

• Anonyymi00029
        UUSI

Jos olet minua paljon nuorempi henkilö, meistä ei koskaan tule edes ystäviä toisillemme. Menetin itselleni hyvin rakkaan työpaikan ja monien vuosien ajan jatkunut asumisrauhan häirintä on ollut elämäni kammottavin kokemus!! Nuo kaksi syytä ovat sellaiset syyt, joita en voi koskaan antaa anteeksi sinulle!

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Jos olet minua paljon nuorempi henkilö, meistä ei koskaan tule edes ystäviä toisillemme. Menetin itselleni hyvin rakkaan työpaikan ja monien vuosien ajan jatkunut asumisrauhan häirintä on ollut elämäni kammottavin kokemus!! Nuo kaksi syytä ovat sellaiset syyt, joita en voi koskaan antaa anteeksi sinulle!

kukaan ei kirjoita täällä sulle. voit lopettaa tuon saman toistamisen joka aloitukseen.

• Anonyymi00068
        UUSI

Öitä ❤️

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Oizko guben käänteistä psykologiaa?

• Anonyymi00033
      UUSI

Ei minulla ole kaivattua. Kevään aikana haluan tutustua 70v miehiin ystävyyden merkeissä!

• Anonyymi00039
      UUSI

nyt on muuten vedetty kunnon iskuin takaisin ja lyödään lisää. toivottavasti koituvat ja katuvat tekojaan ja hakkauksiaan. oikein saatana koko tuskasta ja kisasta ja hakkaulsusta ja niin paljon kui ikinä lähtee pahaa niihin, on vedetty.

• Anonyymi00041
        UUSI

ja pian lisää ei ollakaan kaikkea vielä kosterru eikä yhtä monta kertaa. jaktklä tekee hyvää oskea takaisin ja oikein perkeleen kovaa ja joka jutusta.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

ja pian lisää ei ollakaan kaikkea vielä kosterru eikä yhtä monta kertaa. jaktklä tekee hyvää oskea takaisin ja oikein perkeleen kovaa ja joka jutusta.

ei pääse pakoon yksikään mies tai nainen tai lapsi perhettään

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

ei pääse pakoon yksikään mies tai nainen tai lapsi perhettään

mestataan ja hakataan koko porukka. veitset heiluu ja, laillisesti nyt kostetaan ja vedetään oikein verellä turpaan ja loppuun asti.

• Anonyymi00040
      UUSI

Muistan hänet jokaikisessä tilanteessa tarkasti, eleet, kaikki, kun olemme nähneet.

• Anonyymi00047
        UUSI

Jos noin on, teillä on oltava henkinen yhteys. Mitä selkeämmin toisen näkee, sen syvempi on yhteys ja ymmärrys. Jos ei juuri tunnista tai muista yhden tai useammin kerran tapaamansa ihmistä, sellainen ei juuri jää mieleen ja yhteyskin on heikko.

• Anonyymi00069
        UUSI

Minulla sama hänen kanssa.

Viisas, älykäs, huumorintajuinen.. ✨

• Anonyymi00078
        UUSI

Täälläkin sama💫

• Anonyymi00046
      UUSI

En pysty vastaamaan tähän, koska en kaipaa ketään!

• Anonyymi00050
      UUSI

Yllättävä 😂

• Anonyymi00051
        UUSI

Millä tavalla?

• Anonyymi00054
        UUSI

Luonnevikainen eiku tarkoitin luovavikainen, ei valitse aina sitä ilmeisintä polkua, siksi väärän polun varrella olevat odottavat seuraavan kesän mustikkasatoa turhan aikaisin 🤔

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Luonnevikainen eiku tarkoitin luovavikainen, ei valitse aina sitä ilmeisintä polkua, siksi väärän polun varrella olevat odottavat seuraavan kesän mustikkasatoa turhan aikaisin 🤔

Kiitos, kun vastaat puolestani. Oma tarkennukseni näyttäisi erilaiselta, mutta se saa jäädä kertomatta.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Kiitos, kun vastaat puolestani. Oma tarkennukseni näyttäisi erilaiselta, mutta se saa jäädä kertomatta.

Anteeksi, halusin vaan kommentoida, en halunnut kirjoittaa - sivusta kun oma kommentti on vain - edestä mun.

• Anonyymi00058
      UUSI

Hän on ihana. Kun ajattelen häntä minua hymyilyttää. Hänen ollessa läsnä minun on hyvä olla. Joskus minun tulee tosi kuuma kun ajattelen tai katson häntä 🥵

• Anonyymi00059
      UUSI

Liian älykäs. Liian sivistynyt. Liian osaava. Liian urheilullinen. Liian energinen. Liian dominoiva. Liian söpö. Liian puoleensavetävä. Liian hämmentävä. Liian kaukana. Liian varattu.

• Anonyymi00060
        UUSI

Liisa?

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Liisa?

Hyvä ehdotus, mutta ei, tuossa ei ollut mitään nimivihjettä.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Hyvä ehdotus, mutta ei, tuossa ei ollut mitään nimivihjettä.

Anteeksi huonon huumorin.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Anteeksi huonon huumorin.

Ei se haittaa, ja sitäpaitsi, botti kohta siivoaa tämänkin pois.

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Ei se haittaa, ja sitäpaitsi, botti kohta siivoaa tämänkin pois.

Botti on aika hidas ollakseen kahvihetkeä tarvitsematon botti.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Botti on aika hidas ollakseen kahvihetkeä tarvitsematon botti.

Kaikki yhden sanan vastaukset yms. poistuu täältä jossain kohtaa itsestään ja koko seurannut ketju siinä mukana.

• Anonyymi00064
      UUSI

Kuka ketä miks mun pitäs ketään pitää millaisenakaan mä tiedän millainen kukin on se riittää mulle jos joku haluaa elämänsä pilata ihan vapaasti sen kun yrittää muistaa vaan että ensin pitää lupa kysyä muutoin saattaa sattua ja ymmärtääkseni niillä naisilla ketkä mut tuntee ainakin tai edes jokseenkin hyvin tietää lienee minimi vaatimuksena että pitäs osata heidän ajatuksiaan lukea siihen en pysty mäkään jos ei kirjoita ensin paperille tai johonkin josta se on luettavissa muutoin se mihin mä pystyn ei siihen pitäs pystyä kukaan muu näiltä osin ainakaan miksi näin teen mun tapoihin kuuluu tehdä vaikeimman kautta niin ei ole merkitystä onnistunko vaiko enkö ei voi ainakaan vahingossakaan mennä huonommin kuin kenelläkään muulla miksi koska se tapa millä mä teen kaikki muut jo luovuttaisi kuinka moni uskaltaa toimitusjohtajalle sanoa vastaan eletään kuitee maailmassa jossa jos työntekijä ei tule toimeen toimarin kanssa keksivät varmasti syyn tavan irtisanoa firmasta kuin firmasta (toimitusjohtajalle ei suositella sanottavaksi edes rehellistä mielipidettä) miksi yleensä se tulkitaan kritiikkinä/arvosteluna mä olen järkänny itseni silmätikuksi jo koeajalla työnantajalla kuin työnantajalla veemäisin paikka tehdä töitä missään firmassa hyvin epätodennäköistä ettäkö työsuhde jatkuisi koeajan jälkeen eikä sovi yhdenkään työnantajan pirtaan että mä en ole työnantajan hallittavissa enään sen jälkeen kun olen työtehtävän saanu ja suunnilleen ohjeet miten työnantaja kuvitteli että töitä tehdään siitäkin olennantanu pomolle palautetta jos ny tehtäis yks homma valmiiksi eikä sieltä täältä vähän jotain se ei aina passaa siihen on olemassa ihan järkeen käypä syy mu pitää muistaa huomioida siirtymäajat työkalujen roudaamiseen menevä aika

• Anonyymi00070
      UUSI

En ole siivooja enää (en vuosiin) enkä aio olla siivooja enää koskaan.

• Anonyymi00073
      UUSI

Hän on kuin Jumala🙏 rakastan häntä yli kaiken❤️hän on kunkku 🫅💫

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      210
      14753
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      18
      2160
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      38
      1853
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      94
      1196
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      123
      1166
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1090
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      872
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      73
      725
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      693
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      688
    Aihe