Tämä ketju on sitä varten.
Kysy jotain kaivatultasi
295
3187
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minuä väriset pikkuhousut sulla on?
Mieheltä - Kartturi J. Huussille- Anonyymi00013
Kerron jos kysyt muualla 😛
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Haluaisiko se sinun kanssasi iltalehteen? pussailemaan
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Punamustat jossa oli toyotan logo. Oli siis silloin kuin ajelin häntä japanialais merkin sukisukin kumeilla. J. Huussi huusi nuotteja ammattilaisen elkein. Oli siinä kiva ajella.
Yt J-M Latvastalaho - Anonyymi00018
Paskanruskeat jarrutusjäljillä!
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Paskanruskeat jarrutusjäljillä!
Kimi Räikkösen alkkari mallisto jarrutusraidolla. 😁
- Anonyymi00129
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kimi Räikkösen alkkari mallisto jarrutusraidolla. 😁
🤣😂
- Anonyymi00277
Anonyymi00129 kirjoitti:
🤣😂
Aika punk on vai mitä, punatulkku?
- Anonyymi00002
Ei ole kysyttävää. Tiedän jo sen, mitä tarvitsee.
- Anonyymi00003
Voisin kysyä, haluaisitko olla minun kanssani ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta.
- Anonyymi00010
Tietenkin haluaisin. Hänelle
- Anonyymi00004
Kauanko olet ollut vaimosi/avovaimosi kanssa yhdessä?
- Anonyymi00034
Eikö kannattaisi kysyä, että aiotko olla hänen kanssaan loppuelämäsi?
- Anonyymi00047
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei.
- Anonyymi00105
Anonyymi00034 kirjoitti:
Se kysy jo, eikö kelpaa?
- Anonyymi00117
Ai kamala! Olet siis toinen nainen. Inhottava lump.. No ei vais. Oon itsekin toinen nainen :) Eikö olekin kutkuttavan jännittävää, mutta myös raskasta elää epätietoisuudessa.
- Anonyymi00143
Anonyymi00117 kirjoitti:
Ai kamala! Olet siis toinen nainen. Inhottava lump.. No ei vais. Oon itsekin toinen nainen :) Eikö olekin kutkuttavan jännittävää, mutta myös raskasta elää epätietoisuudessa.
Eikä ole edes oikea sellanen!
- Anonyymi00153
Anonyymi00117 kirjoitti:
Lähtikö itselleen vastailemalla palstaäijällä ehkä hieman taas mopo käsistä tämän hurmoksellisen kilvoittelun kanssa? Mitä mieltä palstan nuorisolaiset on- onko liiankin jännää tekstiä? Kysyy keski-ikäinen nainen
- Anonyymi00154
Anonyymi00143 kirjoitti:
Eikä ole edes oikea sellanen!
Olet siis päättänyt populisoida tämän illuusiosi/harhasi keinolla millä hyvänsä? Ei se tämäkään palstaäijän kanssa piehtaroiminen nainen hyvältä näytä. Myötähäpeä
- Anonyymi00155
Anonyymi00153 kirjoitti:
Lähtikö itselleen vastailemalla palstaäijällä ehkä hieman taas mopo käsistä tämän hurmoksellisen kilvoittelun kanssa? Mitä mieltä palstan nuorisolaiset on- onko liiankin jännää tekstiä? Kysyy keski-ikäinen nainen
Majakka ja perävaunu voisi vastata ja tuoda ikäänkuin kahden polven näkemykset
- Anonyymi00214
Anonyymi00117 kirjoitti:
Miks tekeytydyt naiseksi?!
- Anonyymi00223
Anonyymi00153 kirjoitti:
Oletko jälkeenjäänyt?
- Anonyymi00225
Anonyymi00154 kirjoitti:
Olet siis päättänyt populisoida tämän illuusiosi/harhasi keinolla millä hyvänsä? Ei se tämäkään palstaäijän kanssa piehtaroiminen nainen hyvältä näytä. Myötähäpeä
Varmaan kivaa olla burgeri ja jäädä jumittamaan ja jankkaamaan. 90% teistä on sosiaalisesti taidottomia burgereita. Hiippailette pimeällä ihastustenne ikkunoiden takana stalkkaamassa kuin mitkäkin sirkusnumerot.
- Anonyymi00274
Anonyymi00225 kirjoitti:
Varmaan kivaa olla burgeri ja jäädä jumittamaan ja jankkaamaan. 90% teistä on sosiaalisesti taidottomia burgereita. Hiippailette pimeällä ihastustenne ikkunoiden takana stalkkaamassa kuin mitkäkin sirkusnumerot.
Nyt ei kyllä palstaäijä ollut kovin onnistunut verbal self defence tms. Ad hominemointia tuskin esim opistoissa opettavat, että näin debatoidaan arwokkaasti
- Anonyymi00275
Anonyymi00223 kirjoitti:
Oletko jälkeenjäänyt?
Kuis sää siellä alhaalla matalalla tykkäisit kelata tämän homman? T
- Anonyymi00005
Oletko jossain reissussa? Ulkomailla?
n>m - Anonyymi00006
Aiotko pysyä miehesi kansss yhdessä elämänne loppuun saakka?
T. liian suuri vuoronumeroko- Anonyymi00008
Aion. Vuoronumerosi on kyllä hyvin pieni.
- Anonyymi00026
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aion. Vuoronumerosi on kyllä hyvin pieni.
No minkä ihmeen takia luet tätä palstaa, jos noin on? Ikävä-palstaa, jossa kaivataan sitä kaivattua! Oletko ymmärtämätön, käsittänyt väärin vai mistä ihmeestä on kyse kohdallasi?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
No minkä ihmeen takia luet tätä palstaa, jos noin on? Ikävä-palstaa, jossa kaivataan sitä kaivattua! Oletko ymmärtämätön, käsittänyt väärin vai mistä ihmeestä on kyse kohdallasi?
Ikävä- palstalla kirjoitetaan ikävän vuoksi. Ei tämä ole seuranhakupalsta. Kaipaan kaivattua, siksi.
- Anonyymi00035
Anonyymi00026 kirjoitti:
Trolli se on.
- Anonyymi00040
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ikävä- palstalla kirjoitetaan ikävän vuoksi. Ei tämä ole seuranhakupalsta. Kaipaan kaivattua, siksi.
No kai ymmärrät, että jos sinulla on vakituinen ja elämän loppuun asti oleva ihmissuhde, sitä ei tarvitse Ikävä-palstalla kertoa. Ja senkin varmasti käsität, että jos on vakituinen ja elämän loppuun asti kestävä ihmissuhde, se ikävä kerrotaan suoraan kyseiselle ihmiselle eikä anonyymisti netissä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sitten varmaan voit suoraan jo kertoa, kenelle viestittelet, jotta hän tietää, että oma vaimo ikävöi juuri häntä Ikävä-palstalla! Hän tulee arvostamaan elettäsi mahdottomasti.
- Anonyymi00043
Anonyymi00028 kirjoitti:
Onko J-mies mielessä?
- Anonyymi00044
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tällä palstalla niin sanotusti kokeillaan kepillä jäätä...!
- Anonyymi00048
Anonyymi00040 kirjoitti:
No kai ymmärrät, että jos sinulla on vakituinen ja elämän loppuun asti oleva ihmissuhde, sitä ei tarvitse Ikävä-palstalla kertoa. Ja senkin varmasti käsität, että jos on vakituinen ja elämän loppuun asti kestävä ihmissuhde, se ikävä kerrotaan suoraan kyseiselle ihmiselle eikä anonyymisti netissä.
Olen vain rehellinen. Kai sellainen saa olla? Vastasin kysymykseen, omalta osaltani. Kuin hänelle, kaivatulleni. Joka ei siis ole se, kenen kanssa olen loppuelämäni yhdessä.
Miksi kertoisin ikäväni ei-anonyymisti jollekin, jota en koskaan tule saamaan? Se pahoittaisi vain monen ihmisen mielen. - Anonyymi00049
Aiotko pysyä vaimosi kanssa
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Aiotko pysyä vaimosi kanssa
Keneltä kysyt? Mieheni ei kirjoita tällä palstalla eikä kaivatulla ole vaimoa.
- Anonyymi00059
Minä en aio.
- Anonyymi00073
Anonyymi00040 kirjoitti:
Nää on vähä yksinkertasii täällä.
- Anonyymi00125
Anonyymi00043 kirjoitti:
Onko J-mies mielessä?
Onhan tuo❤️💫✨
- Anonyymi00144
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kiusaaja piru!
- Anonyymi00145
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sitten varmaan voit suoraan jo kertoa, kenelle viestittelet, jotta hän tietää, että oma vaimo ikävöi juuri häntä Ikävä-palstalla! Hän tulee arvostamaan elettäsi mahdottomasti.
Meillä kyllä puhutaan asiat kasvotusten,mutta gubbe on mustasukkainen toisen puolisosta!
- Anonyymi00156
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sinulla ei taida mennä kovin hyvin kun purat misogyynista aggressiotasi hätyyttämällä tätä naista larppaavaq trolliäijää ja ikäänkuin määrittelemällä muille mikä on validi syy kirjoitella tai olla keskustelupalstalla. Suosittelen vastaaville tapauksille esim mielentasaajia
- Anonyymi00157
Anonyymi00035 kirjoitti:
Trolli se on.
Niin, tämä on se naista esittävä trolli, eikä esim naistrolli. Nyt kun toin tämän esiin, niin miten koet sen vaikuttavan elämänkulkuusi tai sen sellaiseen? Kerro pois, kaikki kyllä järjestyy..
- Anonyymi00158
Anonyymi00040 kirjoitti:
” Ja senkin varmasti käsität, että jos on vakituinen ja elämän loppuun asti kestävä ihmissuhde, se ikävä kerrotaan suoraan kyseiselle ihmiselle eikä anonyymisti netissä.” Sulla ei ole esim tämän ristiriitaisen, sekavan ja latautuneen lauseen perusteella todellakaan kaikki ihan ok. Ehkä sinun maailmankuva on vähän vastaavanlainen mitä tällä trollaavalla äijällä, jolle iniset ja joka rakentelee näitä ihmissuhdeilluusioita tänne joka sapluunalla😬
- Anonyymi00160
Anonyymi00073 kirjoitti:
Nää on vähä yksinkertasii täällä.
Ja ette missään nimessä te, jotka näette psykedeelisesti jostain syystä vaivaa näistä palstasedän teollauksista kun se esiintyy naisena? Aika ilmiselvää millaisesta ”henkisen kasvamisen matkasta” on kyse teillä misogyyneilla
- Anonyymi00161
Ja hei- jos ja kun et halua ymmärtää selvin sanoin kirjoitettua kysymystä niin vasta-argumentaationa ”oletko aineissa” ei ole kovinkaan vakavasti otettava
- Anonyymi00244
Anonyymi00026 kirjoitti:
Yrittää muka kiusata!
- Anonyymi00247
Anonyymi00028 kirjoitti:
Se on varattu se sun ns.kaivattu!
- Anonyymi00248
Anonyymi00051 kirjoitti:
Keneltä kysyt? Mieheni ei kirjoita tällä palstalla eikä kaivatulla ole vaimoa.
Kyllä sillä on vihitty vaimo!
- Anonyymi00270
Anonyymi00248 kirjoitti:
Kyllä sillä on vihitty vaimo!
Mitä mieltä tämä pariskunta itse on siitä, että olet ikäänkuin käyttänyt heitä surutta keppihevosena näissä aikuisteinin leikeissäsi tälle trolliäijälle hervottomasti laukoen stoorisi ylläpitämiseksi? Taitaa muutama muukin tuntea tänä päivänä itsensä emotionaalisesti ”grapatuksi” de facto
- Anonyymi00271
Anonyymi00270 kirjoitti:
Mitä mieltä tämä pariskunta itse on siitä, että olet ikäänkuin käyttänyt heitä surutta keppihevosena näissä aikuisteinin leikeissäsi tälle trolliäijälle hervottomasti laukoen stoorisi ylläpitämiseksi? Taitaa muutama muukin tuntea tänä päivänä itsensä emotionaalisesti ”grapatuksi” de facto
Yes girlfriend i can feel it lingering around
- Anonyymi00273
Anonyymi00270 kirjoitti:
Vihjeenä vaikkapa nämä yksärin aakkoset- tässä ”hän” haukkuupi sitä ja tässä tätä
- Anonyymi00007
Tuukko nää kahville ens viikolla? 😘
- Anonyymi00014
Ookko nää ihan pöljä?
- Anonyymi00027
Onko sulla kahvinkeitintä?
- Anonyymi00083
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ookko nää ihan pöljä?
Tuoko oli sinun kysymys?
- Anonyymi00009
onko mitään suunnitelmia vklp?
- Anonyymi00011
Vanhempieni luo menossa kylään.
- Anonyymi00012
Hyvääkin nimipäivää rakas nainen, tuutko yllätyskylään?🤩😘🥰😍
- Anonyymi00017
Missä olet ja kenen kanssa?
- Anonyymi00019
Kuis panee?
- Anonyymi00126
No ei mitenkää koska mies ei oo tääl.
- Anonyymi00021
Mikä minussa oli vikana? Miksi sä toisaalta halusit olla mun kanssa, mutta et loppuviimein ollut?
- Anonyymi00064
Vastaan kuin hänelle, ei ollut vikaa, meidän rajat meni eri kohdissa ja arvotkaan ei loppuviimein olleet samat.
- Anonyymi00080
Anonyymi00064 kirjoitti:
Vastaan kuin hänelle, ei ollut vikaa, meidän rajat meni eri kohdissa ja arvotkaan ei loppuviimein olleet samat.
Tämä selvensi, vaikka et olisikaan hän, mutta voitko vielä kertoa, miksi vielä kaipaat häntä, vaikka rajojen kanssa tuli ns. ongelmia ja arvot eivät olleet samat?
- Anonyymi00087
Anonyymi00080 kirjoitti:
Tämä selvensi, vaikka et olisikaan hän, mutta voitko vielä kertoa, miksi vielä kaipaat häntä, vaikka rajojen kanssa tuli ns. ongelmia ja arvot eivät olleet samat?
Oon tyhmä, kuvittelen että hän haluaisi muuttua (vaikka ei halua). Että jollain tapaa asiat järjestyisi, vaikka ne ei järjesty.
- Anonyymi00100
Anonyymi00087 kirjoitti:
Oon tyhmä, kuvittelen että hän haluaisi muuttua (vaikka ei halua). Että jollain tapaa asiat järjestyisi, vaikka ne ei järjesty.
Hän ei ajattelisi olevansa tyhmä ja ei varmaankaan halua suuria muutoksia (koskien minua), mutta kiitos, kun jaoit ajatuksiasi ja toivon mukaan kaikki asiat järjestyvät. 🙏🍀
- Anonyymi00162
Anonyymi00100 kirjoitti:
Hän ei ajattelisi olevansa tyhmä ja ei varmaankaan halua suuria muutoksia (koskien minua), mutta kiitos, kun jaoit ajatuksiasi ja toivon mukaan kaikki asiat järjestyvät. 🙏🍀
Oliko tämä palstasetä yksinkeskustelusi huippukommentti? Ei ollut ehkä niin häävi kun itse kuvittelet. Mazel tov
- Anonyymi00188
Anonyymi00162 kirjoitti:
Oliko tämä palstasetä yksinkeskustelusi huippukommentti? Ei ollut ehkä niin häävi kun itse kuvittelet. Mazel tov
Pilaat jokaisen ketjun palstasetäharhoillasi.
- Anonyymi00268
Anonyymi00188 kirjoitti:
Pilaat jokaisen ketjun palstasetäharhoillasi.
Onpa harmi, että se pilaa sinunkin alentuvia ja halventavia suppeita sekä dunkkaavia profilointeja naissukupuolesta kokonaisuudesssaan tai yksilötasolla. Vrt minä olen mies sinun hologrammi minä kehun sinua maasta taivaisiin sönköttäen kummallista puutaheinää kolmannessa persoonassa sinut kaiken olevaisuuden keskipisteeksi sekä ratkaisuksi kaikkeen nostaen. Ikuisesti aamen. Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä tuo aika narsistinen illuusio on
- Anonyymi00272
Anonyymi00268 kirjoitti:
Onpa harmi, että se pilaa sinunkin alentuvia ja halventavia suppeita sekä dunkkaavia profilointeja naissukupuolesta kokonaisuudesssaan tai yksilötasolla. Vrt minä olen mies sinun hologrammi minä kehun sinua maasta taivaisiin sönköttäen kummallista puutaheinää kolmannessa persoonassa sinut kaiken olevaisuuden keskipisteeksi sekä ratkaisuksi kaikkeen nostaen. Ikuisesti aamen. Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä tuo aika narsistinen illuusio on
Ja tähänkö se lurkki nyt tuhlasi minuutin eikä ei voi olla- ajatuksella
- Anonyymi00022
Mitä pelkäät, mikset luota, mikset uskalla heittäytyä?
- Anonyymi00023
Miten kävikään viimeksi.... Eiap
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Itseään ennustava suunta. Jos ajattelet että käy huonosti, niin käy huonosti.
- Anonyymi00037
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei mitenkään. Sivusta.
- Anonyymi00163
Anonyymi00031 kirjoitti:
Itseään ennustava suunta. Jos ajattelet että käy huonosti, niin käy huonosti.
Täällä tämä kako kaveri taas manipuleeraa joka kommenttia ja rupattelee jollekin omahyväisesti kuin holhouksenalaiselle
- Anonyymi00024
Oletko mies pitänyt huolta itsestäsi?
Ajanut parran ym.- Anonyymi00029
En. Ylihuomenna ajan viimeistään aamulla.
- Anonyymi00074
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hyvä
- Anonyymi00181
Anonyymi00029 kirjoitti:
Semmonen sänki on hyvä viiksissä ja parrassa 😋
- nainen - Anonyymi00231
Anonyymi00181 kirjoitti:
Semmonen sänki on hyvä viiksissä ja parrassa 😋
- nainenVähän karhea herkkää ihoa vasten. 😏
- Anonyymi00025
Enhän kuvittele, enhän händleri 👋🏻
- Anonyymi00030
Kysyisin häneltä, että jos laittaisin viestiä ihan oikeassa elämässä, niin sopisiko se sinulle ja miten reagoisit?
Tää teksti on sinulle tarkoitettu J, ja varmaan sen jo arvasitkin😊🫶- Anonyymi00067
Olisin iloinen. Laita tulemaan!
- Anonyymi00164
Koetko palstaäijä tämä tahallisen ilmavasti kirjoitetun samaa aihetta toistavan provon olevan se bravuuri jolla saat todennäköisimmin huomiota ulkopuolelta? Joku kirous tuohon kirjaimeen liittyy mitä tätä vanamaista räknäysrö seurannut jopa kolmella eri tasolla. Taivaan isälläkö huumorintajua vai onko tämä farssi suoraan alakerrasta kotoisin🥱
- Anonyymi00201
Anonyymi00067 kirjoitti:
No hyvä😊 mie laitan
- Anonyymi00250
J ja j,uskomatonta ja sinä olet e-ladyboy ja kaivattusi on o ladyboy!
- Anonyymi00281
Anonyymi00250 kirjoitti:
J ja j,uskomatonta ja sinä olet e-ladyboy ja kaivattusi on o ladyboy!
Ja sinä voisit pitää huolen niistä omista asioistasi.
- Anonyymi00302
Anonyymi00067 kirjoitti:
Viestiä laitoin, mutta vastausta ei ole kuulunut. Toivottavasti edes tuli perille?🤔
- Anonyymi00032
Et kai sä oikeasti kuvitellut, et mä oon sellainen nainen, et mä lähden johonkin salasuhteeseen?
- Anonyymi00038
Miksi luulet jonkun haluavan salasuhteeseen?
- Anonyymi00075
Anonyymi00038 kirjoitti:
Moni mies haluaa enkä ymmärrä miksi.
Myös vapaat sinkut, ehkä pelkkä hupi mielessä.
Ei sovi monellekaan naiselle luulisin. - Anonyymi00089
Anonyymi00075 kirjoitti:
Moni mies haluaa enkä ymmärrä miksi.
Myös vapaat sinkut, ehkä pelkkä hupi mielessä.
Ei sovi monellekaan naiselle luulisin.Ei sovi ei, ei koskaan, enkä halua minkäänlaista suhteilua kenenkään kanssa. Päätin jo reilusti yli kymmenen vuotta sitten, että minulle riittää pelkkä ystävyys samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa. Mutta sekään ei ole sellainen asia, joka olisi välttämätöntä! Rankat vuodet ovat vieneet palon voimia ja pikku hiljaa sisimpään on hiipunyt se tunne, että ehkä yksin oleminen voisi olla kaikkein paras vaihtoehto!
- Anonyymi00093
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ei sovi ei, ei koskaan, enkä halua minkäänlaista suhteilua kenenkään kanssa. Päätin jo reilusti yli kymmenen vuotta sitten, että minulle riittää pelkkä ystävyys samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa. Mutta sekään ei ole sellainen asia, joka olisi välttämätöntä! Rankat vuodet ovat vieneet palon voimia ja pikku hiljaa sisimpään on hiipunyt se tunne, että ehkä yksin oleminen voisi olla kaikkein paras vaihtoehto!
Olen yhä hvyin surullinen siitä, että menetin itselle hyvin rakkaan vakituisen työpaikan! Ja harmittaa valtavasti, ettei minulta kysytty niitä äärimmäisen tärkeitä kysymyksiä siihen liittyen, mitä pidän kaikkein tärkeimpänä asiana tulevaisuuteeni liittyen! Olen täysin varma, ettei kukaan olisi niin halunnut toimittavan juuri hänen omaan elämäänsä liittyen! En tule varmasti koskaan ymmärtämään sitä, kuka keksi että projekti olisi muka hyvä asia minulle! Mielestäni se oli halpamainen teko minua kohtaan! Luulivatko ihmiset todellakin tietävänsä paremmin kuin minä itse, mitä tulevaisuudeltani halusin!
- Anonyymi00146
Anonyymi00093 kirjoitti:
Olen yhä hvyin surullinen siitä, että menetin itselle hyvin rakkaan vakituisen työpaikan! Ja harmittaa valtavasti, ettei minulta kysytty niitä äärimmäisen tärkeitä kysymyksiä siihen liittyen, mitä pidän kaikkein tärkeimpänä asiana tulevaisuuteeni liittyen! Olen täysin varma, ettei kukaan olisi niin halunnut toimittavan juuri hänen omaan elämäänsä liittyen! En tule varmasti koskaan ymmärtämään sitä, kuka keksi että projekti olisi muka hyvä asia minulle! Mielestäni se oli halpamainen teko minua kohtaan! Luulivatko ihmiset todellakin tietävänsä paremmin kuin minä itse, mitä tulevaisuudeltani halusin!
Häbbe kuuraa noita asioita,mitä on itse tuhonnut toizelta 15 vuotta!,miten lienee tänne paikkakunnalle eksynyt,tollanen hirviö??
- Anonyymi00165
Anonyymi00038 kirjoitti:
Eikö sinulle millään mene perille, että et voi peilata itseäsi mistään kulmasta katsoen yhteenkään palstaäijän jorisemasn provokaatioon kyselemällä kuin vain tekonäppärä piip voi
- Anonyymi00166
Anonyymi00146 kirjoitti:
Häbbe kuuraa noita asioita,mitä on itse tuhonnut toizelta 15 vuotta!,miten lienee tänne paikkakunnalle eksynyt,tollanen hirviö??
Et ole palstasetä tainnut pysyä yhdelläkään huudilla ”jostain syystä” noin kauaa, vaan vähintään epäsuorasti on tullut ilmi että nyt kannattaisi kerätä luunsa mitä olen pulppuavaa puhetta tulkinnut siinä mielessä mikä voisi perustua todellisuuteen. Ja ehkä pari muiden kirjoittamaa vihjausta ko aiheesta korvan taakse laittanut. Haha
- Anonyymi00168
Anonyymi00093 kirjoitti:
No joo on on, mutta eihän siinä hyvä mies tantrumit auta jos tulee tylyt luvut työpaikalta tms. Poimin tästä ns muunnellusta mutinasta sen mikä voisi olla totta ja koska olen näköjään enemmän järjissäni kuin moni muu otan ylimääräiset pois tästä skeidasta. Hallinnollisissa hommissa kutsuvat sitä leanaamiseksi, mikä ilmeiseti meinaa sitä, ettei tehdä mitään ylimääräistä, ekstraa niin sanotusti. Siitäkin käsitteestä voi joku teoreetikko tehdä elämäntyönsä. Liittyykö mihinkään mitenkään? No ei välttämättä, mutta maalaisjärkeä ehkä peräänkuulutan tässä tapauksessa
- Anonyymi00169
Anonyymi00168 kirjoitti:
No joo on on, mutta eihän siinä hyvä mies tantrumit auta jos tulee tylyt luvut työpaikalta tms. Poimin tästä ns muunnellusta mutinasta sen mikä voisi olla totta ja koska olen näköjään enemmän järjissäni kuin moni muu otan ylimääräiset pois tästä skeidasta. Hallinnollisissa hommissa kutsuvat sitä leanaamiseksi, mikä ilmeiseti meinaa sitä, ettei tehdä mitään ylimääräistä, ekstraa niin sanotusti. Siitäkin käsitteestä voi joku teoreetikko tehdä elämäntyönsä. Liittyykö mihinkään mitenkään? No ei välttämättä, mutta maalaisjärkeä ehkä peräänkuulutan tässä tapauksessa
Ja tähän liitteeksi sekä duck face, että ni in your face pose
- Anonyymi00033
Ootko miettinyt mua?
- Anonyymi00054
Oot koko ajan mielessä 🙂❤️🤗
- Anonyymi00036
Mitä sulle kuuluu mennään pois
- Anonyymi00127
Mieluusti pois yhessä, ja sit kuuluu hyvää.
- Anonyymi00039
Mitä se sulle kuuluu? Toivottavasti hyvää.
- Anonyymi00041
Miksi ihmeessä aloit mulle jollain panoillasi retostelemaan? Mitä ihmettä aatelit et teen sillä tiedolla.
- Anonyymi00170
Tästä palstaäijän omintakeisesta tavasta rakentaa todellisuutta ns sosiaalisesti muttei sinne päinkään voimme todeta mm että naisen kosketuksen puute itsessään tuskin selittää henkistä romahtamista, mutta se voi myötävaikuttaa siihen
- Anonyymi00045
Mitä aiot tehdä valmistumisen jälkeen?
- Anonyymi00050
Teen ulkomaan matkan ja sen jälkeen haen työpaikan.
- Anonyymi00112
Juhlin :)
- Anonyymi00147
Vankilaan menee varmaan väärennetyillä papereilla,onneks ne saadaan nykyään selville!
- Anonyymi00171
Anonyymi00147 kirjoitti:
Vankilaan menee varmaan väärennetyillä papereilla,onneks ne saadaan nykyään selville!
Mitä opimme tästä palstaäijän provokaatiosta- älä lainaa passiasi kenellekään?
- Anonyymi00046
Miten on Minna jos kesällä tuotaisiin hienotunteisesti ystäviä ja sukulaisia säästäen, kaikki yhden päivän aikana päivänvaloon palstan hämäristä. 😅
https://www.lapinkansa.fi/oletko-menossa-naimisiin-lapin-kansa-etsii-haapari/12481361- Anonyymi00128
Jos ensin tapahtuisi jotain irl. Niiku nyt heti eikä joskus kesällä.
- Anonyymi00052
Koska kohdataan?
- Anonyymi00060
Kun sovitaan niin.
- Anonyymi00053
Keneltä pitäis kysyä ja mitä ja miksi mitä se hyödyttäisi
- Anonyymi00055
Onko tää sunkin mielestä hyvä näin?
- Anonyymi00056
Ei, ei ole! Kaukana hyvästä. naiselle
- Anonyymi00058
No. Tää on parempi kuin pahin skenaarioni, joka oli se, että hän alkaa vihata minua. Nyt ollaan asiallisissa väleissä, niin olen tyytyväinen.
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
No. Tää on parempi kuin pahin skenaarioni, joka oli se, että hän alkaa vihata minua. Nyt ollaan asiallisissa väleissä, niin olen tyytyväinen.
Ohi kai tavallaan.
- Anonyymi00062
Anonyymi00058 kirjoitti:
Se siis riittää?
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Se siis riittää?
Sen on ehkä pakko riittää.
Ps. Oon nainen - Anonyymi00065
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei, ei ole! Kaukana hyvästä. naiselle
Minkä pitäisi muuttua? - sivusta, miehelle
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Minkä pitäisi muuttua? - sivusta, miehelle
No vaikkapa niinkin pikku juttu, kun että tunteideni kohde puuttuu tästä vierestäni. Semmonen. naiselle
- Anonyymi00069
Anonyymi00063 kirjoitti:
Sen on ehkä pakko riittää.
Ps. Oon nainenOn se tiedossa.
- Anonyymi00070
Anonyymi00066 kirjoitti:
No vaikkapa niinkin pikku juttu, kun että tunteideni kohde puuttuu tästä vierestäni. Semmonen. naiselle
No mitä aiot tehdä että nainen omis sun vieressö, eikä jossain muualla?
- Anonyymi00108
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ei ole asiallistakaan noup! Tiedät kyllä
- Anonyymi00251
Anonyymi00070 kirjoitti:
No mitä aiot tehdä että nainen omis sun vieressö, eikä jossain muualla?
Never!
- Anonyymi00057
Minä vuonna on nähty ensimmäisen kerran?
- Anonyymi00068
2007 nähnyt ihunuuden ekan kerran, edelleen aivan ihana nainen
- Anonyymi00072
Anonyymi00068 kirjoitti:
Me ei. 16:50:54.
- Anonyymi00076
Miksi kysyisit tuota kaivatulta? Kai te molemmat jo tiedätte vastauksen tuohon?
- Anonyymi00118
Anonyymi00068 kirjoitti:
Mä näin miehen tuolloin❤️
- Anonyymi00119
1912
- Anonyymi00120
1966 alkoi ja 1998 siimahännät potki tyhjää, kun ei annettu tilaa ... care!
- Anonyymi00121
Anonyymi00119 kirjoitti:
1912
Edellinen elämä ja kaikki meni pieleen...täs elämäs onnistutaan...
- Anonyymi00129
Viime vuostuhannella ekan kerran........
- Anonyymi00135
Anonyymi00129 kirjoitti:
Viime vuostuhannella ekan kerran........
.....Yritettiin, mut ei onnistuttu.....
- Anonyymi00137
2005
- Anonyymi00233
Anonyymi00118 kirjoitti:
Mä näin miehen tuolloin❤️
Sä oot ihana nainen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00071
Miksi mies pelkäät/ pelkäsit?
- Anonyymi00122
En pelkää vaan odotan siirtoasi!
- Anonyymi00151
Anonyymi00122 kirjoitti:
En pelkää vaan odotan siirtoasi!
Mitä ihmeen siirtoa? Ei tämä mikään peli ole. Luulen että jos odottelet jotain siirtelyitä, minä luulen etten ole sinusta kiinnostava ja menen menojani.
- Anonyymi00077
Osallistuisitko Stand up-keikan pitämiseen vai Ilmapanon sm-kisoihin?
- Anonyymi00078
Heittämällä ilmapano 🤭
- Anonyymi00276
Anonyymi00078 kirjoitti:
Heittämällä ilmapano 🤭
Ai kauhee 😂
- Anonyymi00079
Vuorolaiset vaihtuu ja teatteri jatkuu.
Täytyy olla mitäänaikaansaamaton elämä. - Anonyymi00081
En koskaan päässyt selvyyteen susta, mutta sun tekoihin lähestymisemme loppui. Mitä ajattelet nyt meistä, kun aikaa on kulunut?
- Anonyymi00082
Joku nainen on valehdellut sulle nimensä.
- Anonyymi00084
Mitä tarkoitat teoilla? Mitä tein?
Nainen
- Anonyymi00085
Mikä minussa on parasta? Miehelle 30
- Anonyymi00086
Miksi halusit satuttaa? En vieläkään ymmärrä sitä.
- Anonyymi00088
haluatkohan lapsia? mä en enää haluis. :c pelkään että kaatuu tohon
- Anonyymi00090
Onko tää nykytilanne sun mielestä nyt hyvä? Vai olisko ollut parempi sinunkin joustaa enemmän?
- Anonyymi00095
Joustaa missä asioissa?
- Anonyymi00097
Anonyymi00095 kirjoitti:
Joustaa missä asioissa?
Rajasi niin tarkoin sen, mitä suhteelta haluaa. Eikä se ollut kovin paljon.
- Anonyymi00172
Anonyymi00095 kirjoitti:
Joustaa missä asioissa?
Kuka luuseri sellaiseen lähtisi missään koskaan ikinä, ei minun juttu ainakaan
- Anonyymi00267
Anonyymi00172 kirjoitti:
Kuka luuseri sellaiseen lähtisi missään koskaan ikinä, ei minun juttu ainakaan
Looking so much to co-operate guys
- Anonyymi00091
Mitä haluat kysyä minulta?
- Anonyymi00092
Minulla on ollut kesästä lähtien ikävä sinua.
Onko sinulla minua? 🥺
n>m- Anonyymi00123
On häntä. Mutta itse tunsin jo ensi kerran loppupuolella etten halua lähteä hänen luota. Harmi kun sitä ei voinut sanoa ääneen. Siispä vain katsoin häntä hetken ja lähdin pois tietämättä näenkö häntä enää.
- Anonyymi00202
Anonyymi00123 kirjoitti:
On häntä. Mutta itse tunsin jo ensi kerran loppupuolella etten halua lähteä hänen luota. Harmi kun sitä ei voinut sanoa ääneen. Siispä vain katsoin häntä hetken ja lähdin pois tietämättä näenkö häntä enää.
Milloin viimeksi näit häntä? Ja missä?
sivusta - Anonyymi00227
Anonyymi00202 kirjoitti:
Milloin viimeksi näit häntä? Ja missä?
sivustaOliko se kesän lopulla vai jo alkusyksyä
- Anonyymi00232
Anonyymi00227 kirjoitti:
Oliko se kesän lopulla vai jo alkusyksyä
Missä näitte?
- Anonyymi00283
Anonyymi00232 kirjoitti:
Missä näitte?
Ulkona tunsin katseen selässäni
- Anonyymi00094
Miksi et ehdota suoraan mitään yhteistä, vaan puhut vain passiivissa siitä, mitä olis kiva tehdä? Kenen kanssa? Milloin?
- Anonyymi00096
Oletko luotu kaksoiselämään?
- Anonyymi00098
Ei kiitos.
- Anonyymi00266
Not really, but i am the ”goat” ,now they see
- Anonyymi00099
Mä kysyn alkavalla viikolla ihan kasvokkain, kun nähdään.
- Anonyymi00101
Leivoit sä mulle?
- Anonyymi00102
Aiemmin, vuosia sitten oli paljon kysymyksiä. Tai vain yksi: "miksi"?
Nyt on ihan sama - Anonyymi00103
Kadutko mitään?
- Anonyymi00104
Kadun jotain
- Anonyymi00106
Anonyymi00104 kirjoitti:
Kadun jotain
No mitä?
- Anonyymi00110
Anonyymi00104 kirjoitti:
Kadun jotain
En usko
- Anonyymi00113
Valehtelua, piilottelua ja teeskentelyä.
- Anonyymi00129
En.
- Anonyymi00174
Bit^h i said what i said, paint the town in red. Sivusta
- Anonyymi00107
Makkaravoileipä, vai tuore pulla
- Anonyymi00132
Makkaravoileipä mieluummin.
-naiselta - Anonyymi00185
Tuore pulla. En syö makkaraa. -toiselta naiselta
- Anonyymi00109
Valitettavasti se äijä ei osaa vastata kysymyksiin. Muuta kuin luikkimalla pakoon.
- Anonyymi00175
Ne on ajettava tokasta erilleen, yksin ovat heikkoja. Hyvää kovistelua kaikille. Montakohan skeemaa olen pilannut gubbe jo?
- Anonyymi00176
Anonyymi00175 kirjoitti:
Ne on ajettava tokasta erilleen, yksin ovat heikkoja. Hyvää kovistelua kaikille. Montakohan skeemaa olen pilannut gubbe jo?
Tääki läppä kuuluu suurusharhoista kärsivä kersa sulle ja/tai
- Anonyymi00177
Anonyymi00176 kirjoitti:
Tääki läppä kuuluu suurusharhoista kärsivä kersa sulle ja/tai
Se on tuo ääripiip idealismi varmaan. Toisaalta mitään ei saa itse muka sanoa, mutta muut ei saisi sanoa bipolaarista osapäivätotalitarismia. Ilmaisunvapauden tarkasteluyksikkö ei oikein istu demokraattiseen yhteiskuntaan😉
- Anonyymi00114
Milloin kosit minua?
- Anonyymi00124
Heti, kun astut eteeni ja suutelet minua
- Anonyymi00133
2028 viimestään
- Anonyymi00150
Anonyymi00124 kirjoitti:
Heti, kun astut eteeni ja suutelet minua
Helppo homma 🙂
- Anonyymi00237
Anonyymi00133 kirjoitti:
2028 viimestään
🧐
- Anonyymi00115
Miksi sä olet välillä etäinen ja välillä annat niitä katseita? Oletko sä musta kiinnostumut vai et?
N-N- Anonyymi00178
Joko olette useinkin fistailleet ym? Kerro, gubbe. T sosiaalisesti rajoittunut tungettelevia kysymyksiä esittävä
- Anonyymi00116
Milloin maksat velkasi? Onko sinulla joku diagnoosi kaksisuuntaisesta m. a.häiriöstä? Voit myöntää, koska se näkyy, mutta me selviämme yhdessä, mutta haluaisin nyt ne rahani, jotka lupasit maksaa jo 2024 kesällä ja 2025 kesällä.
- Anonyymi00134
Mä en tiiä mitkä rahat. Tai muista.
Ja jooh, kyl on diagnoosi, mut se ehkä perutaan koska ei olekaan se vaan muuta.
- Anonyymi00136
Mkä meni pieleen, tunnetko niinkuin pitäisi. Mihin et löydä vastausta, siinä on mahdollisuuksien rajat.
- Anonyymi00138
Kysymyksiä riittää . mutta entä jos voisin kysyä sinulta vain yhden asian.
Vain tämän kerran, mitä sanoisit minulle. Ehkä voisit antaa minulle ehdotuksen mitä kysyä, jotta voisin tuntea. Kertoa mitä sinulta tulee kysyä. Jotta tuntisin, tietäisin mitä tarkoitat. Ole hyvä ja kerro onko aikaa saada tämä toimimaan kaikissa tarkoituksissaan. Mitkä ovat aikomuksesi, yritätkö edes. Vaikutelmat, olet antanut vaikutelmia. Ne eivät ole menossa minnekään. Haluan tuntea sinut. Ja jos ne aikovat vainota minua. Ole hyvä ja kerää niitä pois. Pyydän sinua kysymään minulta vain yhden kysymyksen. Yhden yksinkertaisen kysymyksen.Koska silloin tuntisit minut. Kerron sinulle, että on aika saada tämä toimimaan kaikissa tarkoituksissa. Ainakin omissani. Mitä on sydämen arvo, jos se vain jätetään rauhaan. Anna sen olla tarpeeksi kauan ja katso, kuinka se muuttuu kiveksi. Miksi meidän täytyy aina olla epätodellisia.- Anonyymi00264
Mitähän tästä bubusta pitäisi nyt niinkö poimia talteen, palstaäijä? No se on varmaan itse kunkin kokemusasia ns
- Anonyymi00139
Nukuitko hyvin 🙃
- Anonyymi00140
Kohtalaisesti.
Joku nainen vastaa - Anonyymi00149
En, kuu valvotti
- Anonyymi00141
Miksi et halua, että tuntisin rakkautesi? Voiko omia tunteita noin säädellä?
n>m - Anonyymi00142
Kyllä on kiusaajat aktivoituneet! Kannattaa soittaa ja kysyä siltä kaivatulta,vaikkei hän teitä tuntiskaan!pöljää huutaa jatkuvasti siit kaivatusta,onko se putin vai medvedev?????
- Anonyymi00148
Kumpi on sun?
- Anonyymi00152
Mitä oikein odotat?
- Anonyymi00167
Lupaa ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00173
Anonyymi00167 kirjoitti:
Lupaa ottaa yhteyttä.
Miten meinasit saada luvan, jos et ota yhteyttä...?
- Anonyymi00180
Anonyymi00173 kirjoitti:
Miten meinasit saada luvan, jos et ota yhteyttä...?
Yhteydet toimii kahteen suuntaan jos halua on. Elämäni surkeimpia tunteita en halua tämän takia kokea enää ikinä.
- Anonyymi00194
Anonyymi00180 kirjoitti:
Yhteydet toimii kahteen suuntaan jos halua on. Elämäni surkeimpia tunteita en halua tämän takia kokea enää ikinä.
Nainen odottaa miehen antavan luvan ottaa yhteyttä.
You can't make this shit up. Naurua - Anonyymi00210
Anonyymi00167 kirjoitti:
Lupaa ottaa yhteyttä.
Siinähän odotat surkimus😂😂
- Anonyymi00211
Anonyymi00194 kirjoitti:
You can't make this shit up. NauruaMies odottaa..! Huom! Mies odottaa lupaa naiselta👈selkärangaton reppana
- Anonyymi00235
Anonyymi00211 kirjoitti:
Mies odottaa..! Huom! Mies odottaa lupaa naiselta👈selkärangaton reppana
Olen ennemmin selkärangaton reppana, kuin ahdistelija. Se on toisen kunnioittamista.
- Anonyymi00263
Anonyymi00194 kirjoitti:
You can't make this shit up. NauruaJoo oli kyllä aivan hulvaton yksinkeskustelu tämäkin, palstaäijä. Muista vielä lisätä tähän tsipeditsapediin se puuduttava mäskyliini- feminiiniakseli, niin on koko värisuora taas paketissa
- Anonyymi00179
Samaistutko esim Varg Vigernekseen jos niin miksi et? Oli vaa pakko
- Anonyymi00182
Riippuu mitä aikakautta hänen elämässään tarjoitat.
- Anonyymi00184
Anonyymi00182 kirjoitti:
Missä vaiheessa siinä tyypissä on ollut yhtään mitään positiivista?
- Anonyymi00186
Anonyymi00184 kirjoitti:
Missä vaiheessa siinä tyypissä on ollut yhtään mitään positiivista?
Eli et tunne koko tapausta. Löysit nimen netistä ja heitit tänne, jos joku tietäisi. Ei kannata esittää tietävää, kun ei sellainen ole.
- Anonyymi00193
Anonyymi00186 kirjoitti:
Eli et tunne koko tapausta. Löysit nimen netistä ja heitit tänne, jos joku tietäisi. Ei kannata esittää tietävää, kun ei sellainen ole.
Luin kirjoituksiaan 20 vuotta sitten jo ja totesin tuon. Pseudointellektuelli, joka ei oikeasti ymmärrä mistään mitään.
- Anonyymi00199
Anonyymi00193 kirjoitti:
Luin kirjoituksiaan 20 vuotta sitten jo ja totesin tuon. Pseudointellektuelli, joka ei oikeasti ymmärrä mistään mitään.
Hyvä, että vastailet palstasetä omiin kysymyksiisi. 👍🏼
Pahoittelut tästä lainatusta kirjoitusmuodosta henkilölle, joka yleensä palstasedälle kirjoittaa. - Anonyymi00262
Anonyymi00182 kirjoitti:
Vaikka haastattelua, jossa kyseinen tyyppi pönöttää haarukset auki mikroaggressioita osoittaen ja esittää olevansa niin viisas ja aivan todella mystinen. ”You are not asking the right questions” on tutun tyylinen vastaus (nais)toimittajan hankalaan kysymykseen myös eräällä toisella vielä ajankohtaisemmalla suurmiehellä tupee päässä
- Anonyymi00183
Mikä vaikutus tällä nöyryyttäjä palstasedällä on kaivattunsa kohteeseen??
- Anonyymi00261
Nyt ei palstaäijä ollut kovin ymmärrettävä tämä ilmeisesti kilvoittelumielessä kirjoitettu lause. Huutonaurut tällekin fantasmalle, ymmärrätte kyllä ku yritätte ees lukijat
- Anonyymi00187
Eihän sinua ihana haittaa, että olen ihastunut sinuun totaalisesti ja isken joskus sinulle silmää? Tietäisinpä sinun tunteesi?
- Anonyymi00189
Enpä ole huomannut silmäniskuja, joten ohi. Ei mulle.
- Anonyymi00190
Ei mulle. Mutta jos hän iskisi mulle silmää, sanoisin varmaan: "mitä mä just näin? Iskitkö mulle äsken silmää?" 😁 Yleensä tottunut, että niin tekee jotkut reippaasti itseäni vanhemmat imelät setämiehet.
M- nainen - Anonyymi00192
Anonyymi00189 kirjoitti:
Enpä ole huomannut silmäniskuja, joten ohi. Ei mulle.
No sepä se kun ei edes varmuutta, että onko hän huomannut ja isken koska yritän sillä kertoa että olen todellakin sinusta kiinnostunut. M naiselle kyllä menee.
- Anonyymi00195
Anonyymi00192 kirjoitti:
No sepä se kun ei edes varmuutta, että onko hän huomannut ja isken koska yritän sillä kertoa että olen todellakin sinusta kiinnostunut. M naiselle kyllä menee.
Jos nainen on alle 70 v. niin silmäniskuja en välttämättä suosittele🤔Ihan normi silmiin katsominen ja hymyily parempi.
- Anonyymi00203
Anonyymi00195 kirjoitti:
Jos nainen on alle 70 v. niin silmäniskuja en välttämättä suosittele🤔Ihan normi silmiin katsominen ja hymyily parempi.
Sen vain ehkä huomaa vielä huonommin jos ei nyt sitten ihan tuijottelemaan ala?
- Anonyymi00220
Anonyymi00192 kirjoitti:
No tee se sitten seuraavan kerran 😉
- Anonyymi00191
Just niin, Mari 😉 https://youtu.be/1cMKPSy-H-0?si=i3rHMyh4_Y7iouRv
- Anonyymi00196
Arvaa kuinka paljon Marit on elämänsä aikana saaneet kuulla eri tilanteissa ja eri ihmisiltä juuri tuota Mari- biisiä.😁
- Anonyymi00198
Hei, hei !👋🤠
T. Mari - Anonyymi00216
Anonyymi00198 kirjoitti:
Hei, hei !👋🤠
T. MariHei Timo! Ime munaa🤮
- Anonyymi00221
Ensinnäkin. Tuo ei ole edes kysymys, vaja kki.
Ja toisekseen: not soon enough. 👋 - Anonyymi00291
Anonyymi00221 kirjoitti:
Ensinnäkin. Tuo ei ole edes kysymys, vaja kki.
Ja toisekseen: not soon enough. 👋Suck it!😂
- Anonyymi00197
Onko sulla yhtä vaikeeta välillä, kun mulla?
- Anonyymi00200
En tiedä kuinka vaikeeta sulla on, mutta ehkä se vaikein on jo ohi.
- Anonyymi00204
Voitaisko huomenna halata irl ihana?
- Anonyymi00205
Voidaan tietenkin! Olenkin jo odottanut sitä.
- Anonyymi00209
Jos sä teet aloitteen niin halaan takas 🫂❤️
- Anonyymi00230
Anonyymi00205 kirjoitti:
Voidaan tietenkin! Olenkin jo odottanut sitä.
Pakkanen pilasi suunnitelman ja en pääse ihanuus paikalle, huomenna uusi yritys?
Lentohalit ja suudelmat kuitenkin sinulle ihana!
- Anonyymi00206
Ei oo enää mitään kysyttävää ja velä vähemmän täällä.
- Anonyymi00207
Voit kysyä irl
- Anonyymi00208
Anonyymi00207 kirjoitti:
Voit kysyä irl
En lähesty häntä toistamiseen. En ole saanut koskaan häneltä mitään kaikua, en mitään positiivista. Tunteeni eivät ole enää sellaiset niin kuin ne olivat ennen. On varmasti jossain joku ihminen tulevaisuudessa, joka ottaa tunteeni vastaan ja haluaa olla kanssani.
- Anonyymi00292
not soon enough. 👋
- Anonyymi00212
tee jotain?
- Anonyymi00213
Vieläkö virukset kiertää? Moneenko exään sait tarttumaan? Annoitko tyttärilleskin?
- Anonyymi00259
Ihan itsekö palstaäijä peukutit tätä hiukan surrealistisesti rakennettua slurria?
- Anonyymi00260
Anonyymi00259 kirjoitti:
Ihan itsekö palstaäijä peukutit tätä hiukan surrealistisesti rakennettua slurria?
Mutta joku yhtä desperado, joka fanittaa idean vuoksi ei yllättäisi
- Anonyymi00293
Anonyymi00260 kirjoitti:
Mutta joku yhtä desperado, joka fanittaa idean vuoksi ei yllättäisi
not soon enough. 👋
- Anonyymi00217
Miksi piti olla niin törkeä mua kohtaan?
- Anonyymi00218
Oletko vielä siellä pitseriassa töissä?
- Anonyymi00219
Miksi sä lähdit taas? Kalako mielessä...Sinä olit/ olet aina vaan se oikea..mä en sille mitään voi..
- Anonyymi00224
En ole mihinkään mennyt, sun oon vieläkin. Mutta tartteis nähdä 😘
- Anonyymi00240
Anonyymi00224 kirjoitti:
En ole mihinkään mennyt, sun oon vieläkin. Mutta tartteis nähdä 😘
Tuletko takaisin taas,jos kauniisti pyydän.Etkä enää lähde.t.Evie
- Anonyymi00226
Hv! Stalkkereille!
- Anonyymi00228
Mee hoitoon horo
- Anonyymi00229
Mikä saa ihmisen kirjoittamaan tuommoista? Sairasta.
- Anonyymi00258
Anonyymi00229 kirjoitti:
Mikä saa ihmisen kirjoittamaan tuommoista? Sairasta.
Hänellä on ollut varmaan jo pidempään näitä suhteettomia tuntemuksia, mitkä mikä tahansa palstaäijän gallup tai aloitus voi laukaista. Sivusta
- Anonyymi00234
Tahtoisitko minulta halauksen ja suudelman M nainen?
- Anonyymi00238
En haluaisi. Psrempi kun unohdat monut, Sä et millään lailla mua houkuta niin jäfä mut rauhaan. Mun sydän kuuluu toiselle
M nainen - Anonyymi00239
TAHTOISIN, jos olet M-mies. Tuo altavastaaja on joku Muu.
- Anonyymi00249
Anonyymi00239 kirjoitti:
M+M❤️🔥🍌
- Anonyymi00256
Anonyymi00239 kirjoitti:
Mikä järki palstaäijä tässä on että solkkaat tätä kerrontaa sukupuolittain päikseen jopa saman monologilangan alla? Ehkä se on mielestäsi jännittävää tms
- Anonyymi00257
Anonyymi00249 kirjoitti:
M M❤️🔥🍌
Banaania poskeen ja tienaamaan @onlyfans. Aina jokunen (oraali)fiksoitunut tollo maksais, luulen. Sivusta abusive humourii
- Anonyymi00294
Anonyymi00257 kirjoitti:
Banaania poskeen ja tienaamaan @onlyfans. Aina jokunen (oraali)fiksoitunut tollo maksais, luulen. Sivusta abusive humourii
not soon enough. 👋
- Anonyymi00236
Kysy jotain kaivatulla?
Mitä kysymys tarkoittaa?
Ivö Jaana Autio vero rikos kiinteistöt ym.
Interpol hälytys
Tärkein hälytä Interpolin oikeaan paikan ei sukuun iho rasvoilla- Anonyymi00255
Niinpä mikseivät nekään huamioi tms gubbe
- Anonyymi00241
Oletko vielä alkoholisti
- Anonyymi00242
Mitä porukkaa olette? Tullut mieleen vangit tai laitosihmiset ja autismin kirjon ihmiset. Näyttää silä, että olette fyysisesti estyneitä tapaamaan niitä hanipuppeleitanne eli vankilan tai Niuvan takia ja sitten autismi, joka estää sosiaaliset suhteet monillakin. Olisi vaan kiva tietää.
- Anonyymi00252
Luin että "Niuvan takana".
Kiitos nauruista, vahingossa, mutta silti. - Anonyymi00254
Olipas tämä palstasetä melkoinen kimara. Meniköhän jollakin tunteisiin?
- Anonyymi00280
Anonyymi00252 kirjoitti:
Luin että "Niuvan takana".
Kiitos nauruista, vahingossa, mutta silti.Sama lukihäiriö 🤣
- Anonyymi00243
Mites olis huomenillalla yhdyntä?
- Anonyymi00245
:3
- Anonyymi00246
onko sulla isokin pipp eli
- Anonyymi00253
Ei sulla palstaäijä taida olla tästä tökeröstä itsekorostuksesta päätellen
- Anonyymi00265
Putsasitko kameran?
- Anonyymi00269
Hävettääkö edes?
- Anonyymi00279
Mikä pitäisi hävettää?
- Anonyymi00284
Anonyymi00279 kirjoitti:
Mikä pitäisi hävettää?
No sua varmaan ei sitten mikään.
- Anonyymi00285
Ei mua hävetä. Eiköhän aikuinen mies osaa hävetä ihan itse omasta puolestaan.
- Anonyymi00286
Anonyymi00284 kirjoitti:
No sua varmaan ei sitten mikään.
Ei kerrassaan mikään.
- Anonyymi00288
Anonyymi00285 kirjoitti:
Ei mua hävetä. Eiköhän aikuinen mies osaa hävetä ihan itse omasta puolestaan.
Yllättääkö, jos kommenttini oli miehelle?
- Anonyymi00289
Anonyymi00286 kirjoitti:
Ei kerrassaan mikään.
Hyvä!
- Anonyymi00295
Anonyymi00279 kirjoitti:
Mikä pitäisi hävettää?
not soon enough. 👋
- Anonyymi00282
Milloin saan sinut hyväiltäväksi? Tai edes se, haluathan edelleen? Yhtä paljon kuin minä sinua! Tunteeni tiedät hyvin. Naiselle tutulle, ihanalle, eroottiselle🔥
- Anonyymi00287
Heti, kun on mahdollista. Sitä ootan nyt eniten....
- Anonyymi00296
not soon enough. 👋
- Anonyymi00297
Joko kortti lähti? Entä lapset?
- Anonyymi00298
Oliko se kirjan lukeminen jäänyt kesken vai luinko rivien välistä ns?
- Anonyymi00299
Milloin putler maksat teboil velkasi, ja kutsut kotiin kaikki ryssykät täältä?
Sitä kovasti toivoisimme, maailma ei tarvitse venäläisiä, venakot tarvitsevat maailmaa. - Anonyymi00303
Meetkö nyt kädelle vai kaivatko kuvettasi?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2155556SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784509Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.803258SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2412700Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1362480Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1151797Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441397Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49985Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall28908- 62906