Tämä ketju on sitä varten.
Kysy jotain kaivatultasi
147
1288
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minuä väriset pikkuhousut sulla on?
Mieheltä - Kartturi J. Huussille- Anonyymi00013UUSI
Kerron jos kysyt muualla 😛
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Haluaisiko se sinun kanssasi iltalehteen? pussailemaan
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Punamustat jossa oli toyotan logo. Oli siis silloin kuin ajelin häntä japanialais merkin sukisukin kumeilla. J. Huussi huusi nuotteja ammattilaisen elkein. Oli siinä kiva ajella.
Yt J-M Latvastalaho - Anonyymi00018UUSI
Paskanruskeat jarrutusjäljillä!
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Paskanruskeat jarrutusjäljillä!
Kimi Räikkösen alkkari mallisto jarrutusraidolla. 😁
- Anonyymi00129UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kimi Räikkösen alkkari mallisto jarrutusraidolla. 😁
🤣😂
- Anonyymi00002UUSI
Ei ole kysyttävää. Tiedän jo sen, mitä tarvitsee.
- Anonyymi00003UUSI
Voisin kysyä, haluaisitko olla minun kanssani ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta.
- Anonyymi00010UUSI
Tietenkin haluaisin. Hänelle
- Anonyymi00004UUSI
Kauanko olet ollut vaimosi/avovaimosi kanssa yhdessä?
- Anonyymi00034UUSI
Eikö kannattaisi kysyä, että aiotko olla hänen kanssaan loppuelämäsi?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei.
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Se kysy jo, eikö kelpaa?
- Anonyymi00117UUSI
Ai kamala! Olet siis toinen nainen. Inhottava lump.. No ei vais. Oon itsekin toinen nainen :) Eikö olekin kutkuttavan jännittävää, mutta myös raskasta elää epätietoisuudessa.
- Anonyymi00143UUSI
Anonyymi00117 kirjoitti:
Ai kamala! Olet siis toinen nainen. Inhottava lump.. No ei vais. Oon itsekin toinen nainen :) Eikö olekin kutkuttavan jännittävää, mutta myös raskasta elää epätietoisuudessa.
Eikä ole edes oikea sellanen!
- Anonyymi00005UUSI
Oletko jossain reissussa? Ulkomailla?
n>m - Anonyymi00006UUSI
Aiotko pysyä miehesi kansss yhdessä elämänne loppuun saakka?
T. liian suuri vuoronumeroko- Anonyymi00008UUSI
Aion. Vuoronumerosi on kyllä hyvin pieni.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aion. Vuoronumerosi on kyllä hyvin pieni.
No minkä ihmeen takia luet tätä palstaa, jos noin on? Ikävä-palstaa, jossa kaivataan sitä kaivattua! Oletko ymmärtämätön, käsittänyt väärin vai mistä ihmeestä on kyse kohdallasi?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
No minkä ihmeen takia luet tätä palstaa, jos noin on? Ikävä-palstaa, jossa kaivataan sitä kaivattua! Oletko ymmärtämätön, käsittänyt väärin vai mistä ihmeestä on kyse kohdallasi?
Ikävä- palstalla kirjoitetaan ikävän vuoksi. Ei tämä ole seuranhakupalsta. Kaipaan kaivattua, siksi.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Trolli se on.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ikävä- palstalla kirjoitetaan ikävän vuoksi. Ei tämä ole seuranhakupalsta. Kaipaan kaivattua, siksi.
No kai ymmärrät, että jos sinulla on vakituinen ja elämän loppuun asti oleva ihmissuhde, sitä ei tarvitse Ikävä-palstalla kertoa. Ja senkin varmasti käsität, että jos on vakituinen ja elämän loppuun asti kestävä ihmissuhde, se ikävä kerrotaan suoraan kyseiselle ihmiselle eikä anonyymisti netissä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sitten varmaan voit suoraan jo kertoa, kenelle viestittelet, jotta hän tietää, että oma vaimo ikävöi juuri häntä Ikävä-palstalla! Hän tulee arvostamaan elettäsi mahdottomasti.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Onko J-mies mielessä?
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tällä palstalla niin sanotusti kokeillaan kepillä jäätä...!
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
No kai ymmärrät, että jos sinulla on vakituinen ja elämän loppuun asti oleva ihmissuhde, sitä ei tarvitse Ikävä-palstalla kertoa. Ja senkin varmasti käsität, että jos on vakituinen ja elämän loppuun asti kestävä ihmissuhde, se ikävä kerrotaan suoraan kyseiselle ihmiselle eikä anonyymisti netissä.
Olen vain rehellinen. Kai sellainen saa olla? Vastasin kysymykseen, omalta osaltani. Kuin hänelle, kaivatulleni. Joka ei siis ole se, kenen kanssa olen loppuelämäni yhdessä.
Miksi kertoisin ikäväni ei-anonyymisti jollekin, jota en koskaan tule saamaan? Se pahoittaisi vain monen ihmisen mielen. - Anonyymi00049UUSI
Aiotko pysyä vaimosi kanssa
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Aiotko pysyä vaimosi kanssa
Keneltä kysyt? Mieheni ei kirjoita tällä palstalla eikä kaivatulla ole vaimoa.
- Anonyymi00059UUSI
Minä en aio.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Nää on vähä yksinkertasii täällä.
- Anonyymi00125UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Onko J-mies mielessä?
Onhan tuo❤️💫✨
- Anonyymi00144UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kiusaaja piru!
- Anonyymi00145UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sitten varmaan voit suoraan jo kertoa, kenelle viestittelet, jotta hän tietää, että oma vaimo ikävöi juuri häntä Ikävä-palstalla! Hän tulee arvostamaan elettäsi mahdottomasti.
Meillä kyllä puhutaan asiat kasvotusten,mutta gubbe on mustasukkainen toisen puolisosta!
- Anonyymi00007UUSI
Tuukko nää kahville ens viikolla? 😘
- Anonyymi00014UUSI
Ookko nää ihan pöljä?
- Anonyymi00027UUSI
Onko sulla kahvinkeitintä?
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ookko nää ihan pöljä?
Tuoko oli sinun kysymys?
- Anonyymi00009UUSI
onko mitään suunnitelmia vklp?
- Anonyymi00011UUSI
Vanhempieni luo menossa kylään.
- Anonyymi00012UUSI
Hyvääkin nimipäivää rakas nainen, tuutko yllätyskylään?🤩😘🥰😍
- Anonyymi00017UUSI
Missä olet ja kenen kanssa?
- Anonyymi00019UUSI
Kuis panee?
- Anonyymi00126UUSI
No ei mitenkää koska mies ei oo tääl.
- Anonyymi00021UUSI
Mikä minussa oli vikana? Miksi sä toisaalta halusit olla mun kanssa, mutta et loppuviimein ollut?
- Anonyymi00064UUSI
Vastaan kuin hänelle, ei ollut vikaa, meidän rajat meni eri kohdissa ja arvotkaan ei loppuviimein olleet samat.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Vastaan kuin hänelle, ei ollut vikaa, meidän rajat meni eri kohdissa ja arvotkaan ei loppuviimein olleet samat.
Tämä selvensi, vaikka et olisikaan hän, mutta voitko vielä kertoa, miksi vielä kaipaat häntä, vaikka rajojen kanssa tuli ns. ongelmia ja arvot eivät olleet samat?
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Tämä selvensi, vaikka et olisikaan hän, mutta voitko vielä kertoa, miksi vielä kaipaat häntä, vaikka rajojen kanssa tuli ns. ongelmia ja arvot eivät olleet samat?
Oon tyhmä, kuvittelen että hän haluaisi muuttua (vaikka ei halua). Että jollain tapaa asiat järjestyisi, vaikka ne ei järjesty.
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Oon tyhmä, kuvittelen että hän haluaisi muuttua (vaikka ei halua). Että jollain tapaa asiat järjestyisi, vaikka ne ei järjesty.
Hän ei ajattelisi olevansa tyhmä ja ei varmaankaan halua suuria muutoksia (koskien minua), mutta kiitos, kun jaoit ajatuksiasi ja toivon mukaan kaikki asiat järjestyvät. 🙏🍀
- Anonyymi00022UUSI
Mitä pelkäät, mikset luota, mikset uskalla heittäytyä?
- Anonyymi00023UUSI
Miten kävikään viimeksi.... Eiap
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Itseään ennustava suunta. Jos ajattelet että käy huonosti, niin käy huonosti.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei mitenkään. Sivusta.
- Anonyymi00024UUSI
Oletko mies pitänyt huolta itsestäsi?
Ajanut parran ym.- Anonyymi00029UUSI
En. Ylihuomenna ajan viimeistään aamulla.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
En. Ylihuomenna ajan viimeistään aamulla.
Hyvä
- Anonyymi00025UUSI
Enhän kuvittele, enhän händleri 👋🏻
- Anonyymi00030UUSI
Kysyisin häneltä, että jos laittaisin viestiä ihan oikeassa elämässä, niin sopisiko se sinulle ja miten reagoisit?
Tää teksti on sinulle tarkoitettu J, ja varmaan sen jo arvasitkin😊🫶- Anonyymi00067UUSI
Olisin iloinen. Laita tulemaan!
- Anonyymi00032UUSI
Et kai sä oikeasti kuvitellut, et mä oon sellainen nainen, et mä lähden johonkin salasuhteeseen?
- Anonyymi00038UUSI
Miksi luulet jonkun haluavan salasuhteeseen?
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Miksi luulet jonkun haluavan salasuhteeseen?
Moni mies haluaa enkä ymmärrä miksi.
Myös vapaat sinkut, ehkä pelkkä hupi mielessä.
Ei sovi monellekaan naiselle luulisin. - Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Moni mies haluaa enkä ymmärrä miksi.
Myös vapaat sinkut, ehkä pelkkä hupi mielessä.
Ei sovi monellekaan naiselle luulisin.Ei sovi ei, ei koskaan, enkä halua minkäänlaista suhteilua kenenkään kanssa. Päätin jo reilusti yli kymmenen vuotta sitten, että minulle riittää pelkkä ystävyys samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa. Mutta sekään ei ole sellainen asia, joka olisi välttämätöntä! Rankat vuodet ovat vieneet palon voimia ja pikku hiljaa sisimpään on hiipunyt se tunne, että ehkä yksin oleminen voisi olla kaikkein paras vaihtoehto!
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ei sovi ei, ei koskaan, enkä halua minkäänlaista suhteilua kenenkään kanssa. Päätin jo reilusti yli kymmenen vuotta sitten, että minulle riittää pelkkä ystävyys samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa. Mutta sekään ei ole sellainen asia, joka olisi välttämätöntä! Rankat vuodet ovat vieneet palon voimia ja pikku hiljaa sisimpään on hiipunyt se tunne, että ehkä yksin oleminen voisi olla kaikkein paras vaihtoehto!
Olen yhä hvyin surullinen siitä, että menetin itselle hyvin rakkaan vakituisen työpaikan! Ja harmittaa valtavasti, ettei minulta kysytty niitä äärimmäisen tärkeitä kysymyksiä siihen liittyen, mitä pidän kaikkein tärkeimpänä asiana tulevaisuuteeni liittyen! Olen täysin varma, ettei kukaan olisi niin halunnut toimittavan juuri hänen omaan elämäänsä liittyen! En tule varmasti koskaan ymmärtämään sitä, kuka keksi että projekti olisi muka hyvä asia minulle! Mielestäni se oli halpamainen teko minua kohtaan! Luulivatko ihmiset todellakin tietävänsä paremmin kuin minä itse, mitä tulevaisuudeltani halusin!
- Anonyymi00146UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Olen yhä hvyin surullinen siitä, että menetin itselle hyvin rakkaan vakituisen työpaikan! Ja harmittaa valtavasti, ettei minulta kysytty niitä äärimmäisen tärkeitä kysymyksiä siihen liittyen, mitä pidän kaikkein tärkeimpänä asiana tulevaisuuteeni liittyen! Olen täysin varma, ettei kukaan olisi niin halunnut toimittavan juuri hänen omaan elämäänsä liittyen! En tule varmasti koskaan ymmärtämään sitä, kuka keksi että projekti olisi muka hyvä asia minulle! Mielestäni se oli halpamainen teko minua kohtaan! Luulivatko ihmiset todellakin tietävänsä paremmin kuin minä itse, mitä tulevaisuudeltani halusin!
Häbbe kuuraa noita asioita,mitä on itse tuhonnut toizelta 15 vuotta!,miten lienee tänne paikkakunnalle eksynyt,tollanen hirviö??
- Anonyymi00033UUSI
Ootko miettinyt mua?
- Anonyymi00054UUSI
Oot koko ajan mielessä 🙂❤️🤗
- Anonyymi00036UUSI
Mitä sulle kuuluu mennään pois
- Anonyymi00127UUSI
Mieluusti pois yhessä, ja sit kuuluu hyvää.
- Anonyymi00039UUSI
Mitä se sulle kuuluu? Toivottavasti hyvää.
- Anonyymi00041UUSI
Miksi ihmeessä aloit mulle jollain panoillasi retostelemaan? Mitä ihmettä aatelit et teen sillä tiedolla.
- Anonyymi00045UUSI
Mitä aiot tehdä valmistumisen jälkeen?
- Anonyymi00050UUSI
Teen ulkomaan matkan ja sen jälkeen haen työpaikan.
- Anonyymi00112UUSI
Juhlin :)
- Anonyymi00147UUSI
Vankilaan menee varmaan väärennetyillä papereilla,onneks ne saadaan nykyään selville!
- Anonyymi00046UUSI
Miten on Minna jos kesällä tuotaisiin hienotunteisesti ystäviä ja sukulaisia säästäen, kaikki yhden päivän aikana päivänvaloon palstan hämäristä. 😅
https://www.lapinkansa.fi/oletko-menossa-naimisiin-lapin-kansa-etsii-haapari/12481361- Anonyymi00128UUSI
Jos ensin tapahtuisi jotain irl. Niiku nyt heti eikä joskus kesällä.
- Anonyymi00052UUSI
Koska kohdataan?
- Anonyymi00060UUSI
Kun sovitaan niin.
- Anonyymi00053UUSI
Keneltä pitäis kysyä ja mitä ja miksi mitä se hyödyttäisi
- Anonyymi00055UUSI
Onko tää sunkin mielestä hyvä näin?
- Anonyymi00056UUSI
Ei, ei ole! Kaukana hyvästä. naiselle
- Anonyymi00058UUSI
No. Tää on parempi kuin pahin skenaarioni, joka oli se, että hän alkaa vihata minua. Nyt ollaan asiallisissa väleissä, niin olen tyytyväinen.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
No. Tää on parempi kuin pahin skenaarioni, joka oli se, että hän alkaa vihata minua. Nyt ollaan asiallisissa väleissä, niin olen tyytyväinen.
Ohi kai tavallaan.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Se siis riittää?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Se siis riittää?
Sen on ehkä pakko riittää.
Ps. Oon nainen - Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei, ei ole! Kaukana hyvästä. naiselle
Minkä pitäisi muuttua? - sivusta, miehelle
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Minkä pitäisi muuttua? - sivusta, miehelle
No vaikkapa niinkin pikku juttu, kun että tunteideni kohde puuttuu tästä vierestäni. Semmonen. naiselle
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Sen on ehkä pakko riittää.
Ps. Oon nainenOn se tiedossa.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
No vaikkapa niinkin pikku juttu, kun että tunteideni kohde puuttuu tästä vierestäni. Semmonen. naiselle
No mitä aiot tehdä että nainen omis sun vieressö, eikä jossain muualla?
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ei ole asiallistakaan noup! Tiedät kyllä
- Anonyymi00057UUSI
Minä vuonna on nähty ensimmäisen kerran?
- Anonyymi00068UUSI
2007 nähnyt ihunuuden ekan kerran, edelleen aivan ihana nainen
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Me ei. 16:50:54.
- Anonyymi00076UUSI
Miksi kysyisit tuota kaivatulta? Kai te molemmat jo tiedätte vastauksen tuohon?
- Anonyymi00118UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Mä näin miehen tuolloin❤️
- Anonyymi00119UUSI
1912
- Anonyymi00120UUSI
1966 alkoi ja 1998 siimahännät potki tyhjää, kun ei annettu tilaa ... care!
- Anonyymi00121UUSI
Anonyymi00119 kirjoitti:
1912
Edellinen elämä ja kaikki meni pieleen...täs elämäs onnistutaan...
- Anonyymi00129UUSI
Viime vuostuhannella ekan kerran........
- Anonyymi00135UUSI
Anonyymi00129 kirjoitti:
Viime vuostuhannella ekan kerran........
.....Yritettiin, mut ei onnistuttu.....
- Anonyymi00137UUSI
2005
- Anonyymi00071UUSI
Miksi mies pelkäät/ pelkäsit?
- Anonyymi00122UUSI
En pelkää vaan odotan siirtoasi!
- Anonyymi00077UUSI
Osallistuisitko Stand up-keikan pitämiseen vai Ilmapanon sm-kisoihin?
- Anonyymi00078UUSI
Heittämällä ilmapano 🤭
- Anonyymi00079UUSI
Vuorolaiset vaihtuu ja teatteri jatkuu.
Täytyy olla mitäänaikaansaamaton elämä. - Anonyymi00081UUSI
En koskaan päässyt selvyyteen susta, mutta sun tekoihin lähestymisemme loppui. Mitä ajattelet nyt meistä, kun aikaa on kulunut?
- Anonyymi00082UUSI
Joku nainen on valehdellut sulle nimensä.
- Anonyymi00084UUSI
Mitä tarkoitat teoilla? Mitä tein?
Nainen
- Anonyymi00085UUSI
Mikä minussa on parasta? Miehelle 30
- Anonyymi00086UUSI
Miksi halusit satuttaa? En vieläkään ymmärrä sitä.
- Anonyymi00088UUSI
haluatkohan lapsia? mä en enää haluis. :c pelkään että kaatuu tohon
- Anonyymi00090UUSI
Onko tää nykytilanne sun mielestä nyt hyvä? Vai olisko ollut parempi sinunkin joustaa enemmän?
- Anonyymi00095UUSI
Joustaa missä asioissa?
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
Joustaa missä asioissa?
Rajasi niin tarkoin sen, mitä suhteelta haluaa. Eikä se ollut kovin paljon.
- Anonyymi00091UUSI
Mitä haluat kysyä minulta?
- Anonyymi00092UUSI
Minulla on ollut kesästä lähtien ikävä sinua.
Onko sinulla minua? 🥺
n>m- Anonyymi00123UUSI
On häntä. Mutta itse tunsin jo ensi kerran loppupuolella etten halua lähteä hänen luota. Harmi kun sitä ei voinut sanoa ääneen. Siispä vain katsoin häntä hetken ja lähdin pois tietämättä näenkö häntä enää.
- Anonyymi00094UUSI
Miksi et ehdota suoraan mitään yhteistä, vaan puhut vain passiivissa siitä, mitä olis kiva tehdä? Kenen kanssa? Milloin?
- Anonyymi00096UUSI
Oletko luotu kaksoiselämään?
- Anonyymi00098UUSI
Ei kiitos.
- Anonyymi00099UUSI
Mä kysyn alkavalla viikolla ihan kasvokkain, kun nähdään.
- Anonyymi00101UUSI
Leivoit sä mulle?
- Anonyymi00102UUSI
Aiemmin, vuosia sitten oli paljon kysymyksiä. Tai vain yksi: "miksi"?
Nyt on ihan sama - Anonyymi00103UUSI
Kadutko mitään?
- Anonyymi00104UUSI
Kadun jotain
- Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Kadun jotain
No mitä?
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Kadun jotain
En usko
- Anonyymi00113UUSI
Valehtelua, piilottelua ja teeskentelyä.
- Anonyymi00129UUSI
En.
- Anonyymi00107UUSI
Makkaravoileipä, vai tuore pulla
- Anonyymi00132UUSI
Makkaravoileipä mieluummin.
-naiselta
- Anonyymi00109UUSI
Valitettavasti se äijä ei osaa vastata kysymyksiin. Muuta kuin luikkimalla pakoon.
- Anonyymi00114UUSI
Milloin kosit minua?
- Anonyymi00124UUSI
Heti, kun astut eteeni ja suutelet minua
- Anonyymi00133UUSI
2028 viimestään
- Anonyymi00115UUSI
Miksi sä olet välillä etäinen ja välillä annat niitä katseita? Oletko sä musta kiinnostumut vai et?
N-N - Anonyymi00116UUSI
Milloin maksat velkasi? Onko sinulla joku diagnoosi kaksisuuntaisesta m. a.häiriöstä? Voit myöntää, koska se näkyy, mutta me selviämme yhdessä, mutta haluaisin nyt ne rahani, jotka lupasit maksaa jo 2024 kesällä ja 2025 kesällä.
- Anonyymi00134UUSI
Mä en tiiä mitkä rahat. Tai muista.
Ja jooh, kyl on diagnoosi, mut se ehkä perutaan koska ei olekaan se vaan muuta.
- Anonyymi00136UUSI
Mkä meni pieleen, tunnetko niinkuin pitäisi. Mihin et löydä vastausta, siinä on mahdollisuuksien rajat.
- Anonyymi00138UUSI
Kysymyksiä riittää . mutta entä jos voisin kysyä sinulta vain yhden asian.
Vain tämän kerran, mitä sanoisit minulle. Ehkä voisit antaa minulle ehdotuksen mitä kysyä, jotta voisin tuntea. Kertoa mitä sinulta tulee kysyä. Jotta tuntisin, tietäisin mitä tarkoitat. Ole hyvä ja kerro onko aikaa saada tämä toimimaan kaikissa tarkoituksissaan. Mitkä ovat aikomuksesi, yritätkö edes. Vaikutelmat, olet antanut vaikutelmia. Ne eivät ole menossa minnekään. Haluan tuntea sinut. Ja jos ne aikovat vainota minua. Ole hyvä ja kerää niitä pois. Pyydän sinua kysymään minulta vain yhden kysymyksen. Yhden yksinkertaisen kysymyksen.Koska silloin tuntisit minut. Kerron sinulle, että on aika saada tämä toimimaan kaikissa tarkoituksissa. Ainakin omissani. Mitä on sydämen arvo, jos se vain jätetään rauhaan. Anna sen olla tarpeeksi kauan ja katso, kuinka se muuttuu kiveksi. Miksi meidän täytyy aina olla epätodellisia. - Anonyymi00139UUSI
Nukuitko hyvin 🙃
- Anonyymi00140UUSI
Kohtalaisesti.
Joku nainen vastaa
- Anonyymi00141UUSI
Miksi et halua, että tuntisin rakkautesi? Voiko omia tunteita noin säädellä?
n>m - Anonyymi00142UUSI
Kyllä on kiusaajat aktivoituneet! Kannattaa soittaa ja kysyä siltä kaivatulta,vaikkei hän teitä tuntiskaan!pöljää huutaa jatkuvasti siit kaivatusta,onko se putin vai medvedev?????
- Anonyymi00148UUSI
Kumpi on sun?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 22514852
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m202216Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381873- 1461280
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes951250- 251138
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30902- 81841
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80735Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80708