Mutta olet sinä tehnyt.
Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää
28
1209
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerro toki lisää 👂🏻
- Anonyymi00002
No mitä?
- Anonyymi00003
No kerrohan, ettei tarvitse kaikkien arvailla!
- Anonyymi00004
Tää sun kirjoittelu ei oo mitenkään hedelmällistä. Tunnisteettomasti. Vyörytät päivästä toiseen omaa pahaa oloasi muiden niskaan. Mieti nyt kuka tekee väärin.
- Anonyymi00025UUSI
Hei hiljenny toisten arvostelusta,
Kertoo oman luonteesi kylmyydestä
- Anonyymi00005
Mitä on tapahtunut?
- Anonyymi00006
Nyt kyllä höpötät. En ole tehnyt mitään väärää. Paitsi...
- Anonyymi00007
En ole tehnyt.
- Anonyymi00008
Kertoisit sitten mitä oon tehnyt ja milloin 😪
- Anonyymi00009
Toki yiedän että oon tehnyt paljonkin väärää.
- Anonyymi00010
Trolli aloitus taas, koska ei vastauksia!
- Anonyymi00011
Anteeksi..t
- Anonyymi00012
Syntynyt?
- Anonyymi00013
Aivan sama kaikesta on jo aikaakin ihan liian kauan. Suuntani on eteenpäin kiitos!
- Anonyymi00014
En koe niin. Oon tehny paljonkin väärää, mut enimmäkseen holtittomuutta ja tarkoittamatta.
- Anonyymi00016
Enimmäkseen 😂
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Enimmäkseen 😂
Siis siitä vähästä väärästä mitä on joskus tehny.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siis siitä vähästä väärästä mitä on joskus tehny.
Ja mitäs ne loput on olleet?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja mitäs ne loput on olleet?
Jotain perusilkeyttä, turhautumista, itsekkyyttä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jotain perusilkeyttä, turhautumista, itsekkyyttä.
Olit rehellinen, siitä ansaitsit 🥇
Tiedoksesi, EI ole olemassa mitään perusilkeyttä. Ilkeys ei ole mikään ominaisuus, vaan se on AINA valinta.
Turhautumiseen on keinoja, jos vaan viitsii nähdä hieman vaivaa. Itsekkyys on aikuisella hyvin ikävä ja hankalaksi piirre. Toki, siihenkin on keinoja, mutta se vaatii kykyä ja halua katsoa realistisesti itseään ja toista, sen jälkeen se vaikein eli kyky asettua toisen asemaan. Kommunikointi tietysti auttaa asiaa, mutta jos ei ole kykyä tai halua, niin sekin aika turhaa.
Ojenna sinulle myös 🧢
- Anonyymi00015
Lopettakaa näiden syyttelevien, uhriutuvien anonyymien syytösten tehtailu. Ketään ei voi pakottaa rakastamaan toista.
- Anonyymi00018
Ja taas yksi sivusta tietäjä. Tässä sinulle 🧢
- Anonyymi00023
Kyllä myönnän asian. Yritin pyytää anteeksi mutta et koskaan vastannut joten ikävä kyllä osat ovat vaihtuneet.
- Anonyymi00022
Kyllä myönnän asian. Yritin pyytää anteeksi mutta et koskaan vastannut joten ikävä kyllä osat ovat vaihtuneet.
- Anonyymi00026UUSI
sun kotileikkis ei kuulu mulle eikä kinosta mene menojasi
- Anonyymi00027UUSI
Naiselle tiedoksi: olen mielestäni virheitä tekevä ja erehtyväinen. Saat tukistaa jos koet että olen sen ansainnut.
- Anonyymi00028UUSI
kun en ole suostunut. enkao minä vapaehtoisesti pilaa elämääni ja menneistä hakkaan takaisi. uhratkaa välillä muita, tai no minä nyt minä uhraan ja hakkaan teitä.
- Anonyymi00029UUSI
älä ole enää ikinä elämässä esteenä ja yritä saada mukaan väkisin omiin jutyuhisi. hakkaan veitsin vaikka omaa äitiäni kuten hän minua ja elämääni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25216108
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461994- 1901499
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1311411- 281209
- 122968
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81794Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82756- 75678