Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Anonyymi-ap

Mutta olet sinä tehnyt.

104

2177

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kerro toki lisää 👂🏻

• Anonyymi00059

Rakkaus potkii ei hyvä.

• Anonyymi00062

Kyseletkö täällä omasta vai kamraatin tms puolesta? Sivusta T

• Anonyymi00002

No mitä?

• Anonyymi00003

No kerrohan, ettei tarvitse kaikkien arvailla!

• Anonyymi00063

Onko tämä tällainen mainitsemasi arvailu jotenkin normaali tapa toimia ja olla mielestäsi? Minusta se on indikaatio reistailevasta henkisestä tasapainosta. Sivusta naiselta

• Anonyymi00004

Tää sun kirjoittelu ei oo mitenkään hedelmällistä. Tunnisteettomasti. Vyörytät päivästä toiseen omaa pahaa oloasi muiden niskaan. Mieti nyt kuka tekee väärin.

• Anonyymi00025

Hei hiljenny toisten arvostelusta,
        Kertoo oman luonteesi kylmyydestä

• Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Hei hiljenny toisten arvostelusta,
        Kertoo oman luonteesi kylmyydestä

Enkä hiljene. Ihan sama mitä ajatelet.

• Anonyymi00064

Eikö kannattaisi mennä tohtorin juttusille mikäli muutaman sanan guben provogallup jää päähän pingaamaan? Naiselta Tämä

• Anonyymi00005

Mitä on tapahtunut?

• Anonyymi00006

Nyt kyllä höpötät. En ole tehnyt mitään väärää. Paitsi...

• Anonyymi00035

Paitsi?! Aloitus ei multa, mutta mielelläni kuulisin 🤔

• Anonyymi00007

En ole tehnyt.

• Anonyymi00008

Kertoisit sitten mitä oon tehnyt ja milloin 😪

• Anonyymi00009

Toki yiedän että oon tehnyt paljonkin väärää.

• Anonyymi00010

Trolli aloitus taas, koska ei vastauksia!

• Anonyymi00031

Niin kukahan näitä trolliviestejä täällä yleisimmin laittelee. 🤔

• Anonyymi00065

No eiköhän tämä trolliäijä, eli aapee ole muutaman vastauksen jodlannut kuten aina monologiinsa. Toki muutamalta irtohörhöltä liikenee hermostuneen oloisia tai filmaavia kysymyksiä mitä olen tehnyt, mitä ”se” on tehnyt jne🥱

• Anonyymi00096
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Niin kukahan näitä trolliviestejä täällä yleisimmin laittelee. 🤔

Maksetaanko näille ihan oikeesti noista mahdollisimman kärkkäistä ja ärsyttävistä provo aloituksista. Sit Ap katoo kuin tuhka tuuleen ja muut jatkaa viestittelyä. Onko mitään muuta järkee tossa kun ärsyttäminen provoaloituksella ja sit porukka hyökkää vastailemaan.

Näitä on täällä paljon. En näe mitään järkevää muuta syytä tuolle kuin sen että saadaan mahdollisimman moni viestimään siihen provoon. Mut mikä on se varsinainen hyöty tossa? En oo vielä keksiny mut en toki tiedä miten s24 toimii muutoinkaan. Mistä ne varsinaiset tulot tulee?

• Anonyymi00011

Anteeksi..t

• Anonyymi00038

Keneltä pyydät anteeksi?

• Anonyymi00056
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Keneltä pyydät anteeksi?

Keneltæ pitäisi?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Keneltæ pitäisi?

K..,,

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

K..,,

Ei osu sitten

• Anonyymi00012

Syntynyt?

• Anonyymi00013

Aivan sama kaikesta on jo aikaakin ihan liian kauan. Suuntani on eteenpäin kiitos!

• Anonyymi00046

Joo

• Anonyymi00014

En koe niin. Oon tehny paljonkin väärää, mut enimmäkseen holtittomuutta ja tarkoittamatta.

• Anonyymi00016

Enimmäkseen 😂

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Enimmäkseen 😂

Siis siitä vähästä väärästä mitä on joskus tehny.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Siis siitä vähästä väärästä mitä on joskus tehny.

Ja mitäs ne loput on olleet?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ja mitäs ne loput on olleet?

Jotain perusilkeyttä, turhautumista, itsekkyyttä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olit rehellinen, siitä ansaitsit 🥇
        Tiedoksesi, EI ole olemassa mitään perusilkeyttä. Ilkeys ei ole mikään ominaisuus, vaan se on AINA valinta.
        Turhautumiseen on keinoja, jos vaan viitsii nähdä hieman vaivaa. Itsekkyys on aikuisella hyvin ikävä ja hankalaksi piirre. Toki, siihenkin on keinoja, mutta se vaatii kykyä ja halua katsoa realistisesti itseään ja toista, sen jälkeen se vaikein eli kyky asettua toisen asemaan. Kommunikointi tietysti auttaa asiaa, mutta jos ei ole kykyä tai halua, niin sekin aika turhaa.
        Ojenna sinulle myös 🧢

• Anonyymi00066
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Voi juku, kuulostaa aloittajaäijä todella dramaattiselta. Tuolla perusteella valtaosa nostaisi käden ylös virheen merkiksi

• Anonyymi00077
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Voi juku, kuulostaa aloittajaäijä todella dramaattiselta. Tuolla perusteella valtaosa nostaisi käden ylös virheen merkiksi

Jok ikinen lautamies ja

• Anonyymi00015

Lopettakaa näiden syyttelevien, uhriutuvien anonyymien syytösten tehtailu. Ketään ei voi pakottaa rakastamaan toista.

• Anonyymi00018

Ja taas yksi sivusta tietäjä. Tässä sinulle 🧢

• Anonyymi00067

Oletko sinä se pontso, joka tyrkyttää tätä omaa tarinallisuutta palstaäijän aiheesta riippumatta jokaiseen aloitukseen? -TT

• Anonyymi00074
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ja taas yksi sivusta tietäjä. Tässä sinulle 🧢

No ei ollut.

• Anonyymi00082

Kuvittelee mielessään hänen olevan rakastunut aloittajaan ja siksi kokee, ettei pakota mitenkään.

• Anonyymi00023

Kyllä myönnän asian. Yritin pyytää anteeksi mutta et koskaan vastannut joten ikävä kyllä osat ovat vaihtuneet.

• Anonyymi00085

Mitä kautta?

• Anonyymi00022

Kyllä myönnän asian. Yritin pyytää anteeksi mutta et koskaan vastannut joten ikävä kyllä osat ovat vaihtuneet.

• Anonyymi00033

Kummallinen viesti. ”Yritin pyytää anteeksi…et vastannut…joten osat ovat vaihtuneet. 🙄???

Siis miten osat ovat vaihtuneet jatkat sitä samaa kiusaamista mitä aiemminkin. Eli eihän siinä ole muuta tapahtunut kuin ett kiusaaja (sinä) jatkaa vaan kiusaamista.

Hmmm.. ja tuo toinen tiesi sinut ja turhat anteeksipyytelysi koska tiesi mikä olet ihmisenä ja anteeksiantamiset täysin turhia koska et muutu.

Syy et tunne mitään syyllisyyttä aidosti ja nuo anteeksi pyytelysi on pelkkää teatteria.

Taidat olla oikea kiusaaja-narsisti. Pahimman luokan kuspää! Ja arvaan, olet mies ja kohteesi on nainen.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kummallinen viesti. ”Yritin pyytää anteeksi…et vastannut…joten osat ovat vaihtuneet. 🙄???

Siis miten osat ovat vaihtuneet jatkat sitä samaa kiusaamista mitä aiemminkin. Eli eihän siinä ole muuta tapahtunut kuin ett kiusaaja (sinä) jatkaa vaan kiusaamista.

Hmmm.. ja tuo toinen tiesi sinut ja turhat anteeksipyytelysi koska tiesi mikä olet ihmisenä ja anteeksiantamiset täysin turhia koska et muutu.

Syy et tunne mitään syyllisyyttä aidosti ja nuo anteeksi pyytelysi on pelkkää teatteria.

Taidat olla oikea kiusaaja-narsisti. Pahimman luokan kuspää! Ja arvaan, olet mies ja kohteesi on nainen.

Onkohan naisten rienaamisesta ja kiusaamisesta pakonomaisesti fantasioiva palstaäijä vähän mässäilevää tekstiä taas? Järkeä saa käyttää, hyvät ihmiset..

• Anonyymi00084
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tai ehkä viesti ei tullut ikinä anteeksipyydettävän tietoon.

• Anonyymi00026

sun kotileikkis ei kuulu mulle eikä kinosta mene menojasi

• Anonyymi00027

Naiselle tiedoksi: olen mielestäni virheitä tekevä ja erehtyväinen. Saat tukistaa jos koet että olen sen ansainnut.

• Anonyymi00028

kun en ole suostunut. enkao minä vapaehtoisesti pilaa elämääni ja menneistä hakkaan takaisi. uhratkaa välillä muita, tai no minä nyt minä uhraan ja hakkaan teitä.

• Anonyymi00029

älä ole enää ikinä elämässä esteenä ja yritä saada mukaan väkisin omiin jutyuhisi. hakkaan veitsin vaikka omaa äitiäni kuten hän minua ja elämääni.

• Anonyymi00030

• Anonyymi00034

Siis osat eivät ole mitenlään vaihtuneet olet sama kiusaaja-kusipää kuin ennenkin etkä edes halua muuttua tai kehittyä ihmisenä koska nautit siitä kiusaamisesta. Toisin sanoen olet hullu ja psyykkisesti sairas narsisti.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Siis osat eivät ole mitenlään vaihtuneet olet sama kiusaaja-kusipää kuin ennenkin etkä edes halua muuttua tai kehittyä ihmisenä koska nautit siitä kiusaamisesta. Toisin sanoen olet hullu ja psyykkisesti sairas narsisti.

Rauhoitu rakas mies💞

• Anonyymi00070
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Rauhoitu rakas mies💞

Tyynnyttääkö palstaäijä ja aloittajaäijä tämä emojitarrojen liimailu oikeasti?

• Anonyymi00036

Mitä muka sulta löytynee todisteetkin si kun kerta moista pystyt väittämään oletukseni mukaan bensiksellä sanoin yhdelle entiselle summantehtaan päivystäjälle kysymyksenä nääs että oletko jo käyttänyt pojan tytärtä hyväksesi jonka jälkeen kysyin häneltä et mitä mä olen muka tehny harkitsi ymmärtääkseni poliisille soittamista mikä olisi ollu mahdollinen syyte mä esitin kysymyksen ei vastannut mitään ei katsonut edes mua päin ja luulen että kyseinen päivystäjä on se sama joka taustalta huusi ei me olla raiskausta suunniteltu kun kaverini soitti mulle kun oli lastensa äidin siskon kanssa jollain kämpillä juomassa suunnitelmia ajatuksia joita olen ihmiset joskus saanu tunnustamaan mutta koska tekoa ei ole tapahtunut ymmärtääkseni ei ole tapahtunut rikosta murhan suunnittelu on mitä ilmeisemmin rikos jo nykyään mutta suosittelisin silti etenkin naisia välttelemään moisia miehiä jotka raiskausta pystyy suunnittelemaan luulen että tilaisuuden tarjouduttua siihen pystyvät moisen teon tekemään (varmistuvat vain ettei kukaan pysty todistamaan sana sanaa vastaan juttuja siis) vaikeaksi nämä tekee se tosiasia että niin moni nainen huutaa raiskausta etteivät jää miehilleen pettämisestä kiinni

• Anonyymi00073

Joko olet palstaäijä aikeissa mennä raiteille pötköttämään ja kirjoitella suomikakoselle että se on menoa jos kukaan ei tule? Voi kyllä kiitos, roippeet siivoavat kyllä sitä ennen sielun sielua ei näy

• Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Joko olet palstaäijä aikeissa mennä raiteille pötköttämään ja kirjoitella suomikakoselle että se on menoa jos kukaan ei tule? Voi kyllä kiitos, roippeet siivoavat kyllä sitä ennen sielun sielua ei näy

Oonx se paisaava kihis sittenki niinku meikä? Mitä mieltä on pitkä pitkän matkan hiihtäjä

• Anonyymi00099
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Mitä veetä sinä selität onko lääkitys kohdillaan

• Anonyymi00037

varmasti ainakin jatkossa. nyt teille on tilattu lisää samanlaisia hakkauksia kuin mitä minulle teitte. toivottavasti kuolette niihin.

• Anonyymi00040

ja päälle vielä hakkaan itse teitä minkä ikinä jaksan ja teen pahaa jatkossa kaikkeen.

• Anonyymi00041

joka aamu odotan ilon uutisia tänne, nyt ne paholaiset ovat kuolleet.

• Anonyymi00042

joka päivä niitä hakataan veitsi täältä takaisin ja, niiden kotoa, elämää, rahaa, rauhaa ja töitä. kaikkea niissä ja tulevaa ja yritetään tappaa.

• Anonyymi00043

Olen ñaimisissa ei voi tehdä mitään.

• Anonyymi00044

iske vesmistä ydämeen ja hakataan sysäriä nukkuessaan. ilo maailmalle!

• Anonyymi00045

hakataan kunnes jokainen niistä on nöyryytetty tapettu ja lynkattu

• Anonyymi00047

juuri lähti tekijöihin vastaan 59 kpl veitsen iskuja ja, lisää tulee joka päivä. kunnes ootte kuolleita.

• Anonyymi00048

No ollaan. Myönnän. Joka hetki teen väärää. Ajatukset,sanat ja ne teot.

• Anonyymi00049

koko porukkaa kohtaan veitset heiluu ja nyt tapetaan 😂

• Anonyymi00050

se ämmä ja ämmälauma oottaa,viikossa 100 iskua päähänsä ja elämäänsä. kunnes ovat hakattu. kuola valuu jo kun saadaan kunnolla tulosta 😂 ajan mittaa, kun vauhti pysyy sitä syntyy ja ottavat turpaansa teoistaan. osa potkii jo tyhjää 😂

• Anonyymi00051

saavat vähän teostaan tuskaa takaisin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00052

m naisia ja, miehiä vedetön yli 1000 iskua viikossa. ostin lisää hakkaajia, vedetään joukolla ja kunnolla turpaan. veitset heiluu naisia kohtaan myös ja joka juttu kostetaan ja hakataan kunnes pahimmat kuolee. karotaan mitä niistä jää kun päästään loppuun jos vielä elävät 😂

• Anonyymi00069

Naisiin kohdistuva antipatia näissä psykedeelisissä ylikarismaattisissa kouristeluissa eniten korostuu, palstasetä. Pääseekö tällä viisaudella ns kalifiksi kalifin paikalle ny sitten

• Anonyymi00071
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Naisiin kohdistuva antipatia näissä psykedeelisissä ylikarismaattisissa kouristeluissa eniten korostuu, palstasetä. Pääseekö tällä viisaudella ns kalifiksi kalifin paikalle ny sitten

Taas tämä yksi vakoilija tuhlasi minuutin

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Taas tämä yksi vakoilija tuhlasi minuutin

Kannattais uskoa jo let’s gou sinä myös👍

• Anonyymi00053

Susannan sydäntä hakattu on juuri kunnolla, Katotaan mites ämmä kestää 😂 papu päätä vedetään veitsin ja potkun satoja kertoja kuukaudessa. ostettu lisää hakkaajia idästä 😂

• Anonyymi00055

mirkan porukkaan veistä viilletään rahaan, maineeseen elämää ja businekseen ja koteihin.

• Anonyymi00060

Aloita siitä, että miten esiinnyit siinä tilanteessa, oliko siinä mitään sellaista, josta ei selvinnyt kaikki tai sellaista, mikä ei kuulunut asiaan.

• Anonyymi00078

Ymmärrän mitä tarkoitat, toimin siinä tilanteessa väärin.
        Voisinpa sen vielä saada korjattua.

• Anonyymi00061

Jos olen tehnyt niin se on monen muun syy alkujaan ja minulla ei ole osaa eikä arpaa koko asiassa vaan ne vatipäät ovat koko elämän ajan velkaa minulle mitä teki nuorena mulle

• Anonyymi00079

Kerro ajatuksesi avoimesti ja suoraan oikeassa elämässä. Ja kuule, mitä toinen vastaa. Älä haudo ja juorua tänne. Selvitä asiat.

• Anonyymi00080

Olen tehnyt. Kukapa meistä ei olisi. Lapsena varastin iskän jemmasta karkkeja ja samoin bussirahapurkista otin omiin karkiostoksiin luvatta. Kiusasin siskoa joskus pahasti. Alakoulun ylimmillä luokilla kiusasin muutaman vuoden nuorempaa lihavaa poikaa. En pahalla, mutta tajusin vasta myöhemmin kuinka pahalta se on hänestä tuntunut. Yläkouluikäisenä varastin kaupasta tupakkaa ja lintsasin usein koulusta. 18-vuotiaana erehdyin ajamaan autoa kännissä. 36-vuotiaana petin puolisoa, vaikka avioliitto toki olikin jo käytännössä ohi. Olen tehnyt paljon väärää ja kaikesta tästä oppinut, mutta ADHD on saanut toimimaan ajatusta nopeammin ja ymmärrys on tullut vasta perästä päin.

• Anonyymi00081

olen olen. syntisesti n.ssinut sua ja muuta

• Anonyymi00083

piti vaan selvitellä että innostunks mä enää naisista vai riittääkö viekin miehet kun energiat nappailee kohilleen. kyllä se niin on että miehet ei riitä vaan miehet on se jokin. mikä saa paremmalle tuulelle. :)

• Anonyymi00093

Oletko siis biseksuaali vai homo, ei saa mitään selvää?

• Anonyymi00086

Esitä asiasi selvästi asianomaiselle. Älä syyttele ja aiheuta syyllisyyttä, jota herkkä alkaa tuntemaan, eikä edes saa tietää mistä häntä syytetään. Kuin joku kohtelisi häntä kuin Kafkan Oikeusjutun päähenkilöä - purkaa oman ahdistuksensa piilotellen toiseen.

• Anonyymi00087

Etkö uskalla esittää kysymystä oikeassa elämässä? Se ymmärrettävästi voi pelottaa, en tunne sinua -siis sen vastauksen kuuleminen. Mutta toisaalta, jos et uskalla tehdä sitä selkeästi, niin, että saat vastauksiakin, olisi ehkä reilua olla vyöryttämättä toisen kontolle epämiellyttävää oloa.

• Anonyymi00088

Olet paha! 👉

• Anonyymi00090

Ei kannata tätäkään kenenkään omia. Joku tuntematon tai ai. Herkät älkööt siis syyllistykö, ei muutkaan. Oikea elämä on se missä asiat tapahtuu.

• Anonyymi00089

Ei mitään ole tapahtunut ,suoli 24 kanavalta pitää saada x summa rahaa aloituksista ei sen kummempaa

• Anonyymi00091

En ole olen toiminut ihan oikein sehän olet sä ollut joka on paskonut kaiken katso peiliin mikä ämmä sieltä kurkkaa

• Anonyymi00092

Älä omi itsellesi näitä negatiivisia viestejä. Tai niin on tehnyt aika moni tässäkin ketjussa, ja jokainen omia turhaan.

• Anonyymi00094

varmaan paljonkin. yksin huonoimpia päätöksiä oli muuttaa keski suomeen mutta tavallaan luultavasti tämä olikin yksin niistä parhaimmista.
      jos vielä joskus muuttaisin muuttaisin ehkä inariin tai jonnekin oikeasti pohjoiseen paikkaan

• Anonyymi00095

Tiedän tehneeni väärin, mutta nyt se on ohi. Ikinä enää en tee, ainakaan hänen kanssaan, mitään väärää.

• Anonyymi00097

Hänen eli sen toisen?

• Anonyymi00098

Mitä muka

• Anonyymi00100

Ohi. Me ei mun kullan kanssa kumpikaan olla tehty mitään pahaa eikä syytellä toisuamme.

• Anonyymi00101

Onneksi olkoon!

• Anonyymi00103

Olen ajatellut että hyvä määränpää.oikeuttaa hieman oikaisemaan suhteesi. Kunhan vaan onnistun sulkeutumaan suosioosi voin tehdä paljon hyväksesi. Sellaista mitä et muutoin ikimaailmassa tulisi saamaan osaksesi.

• Anonyymi00104

Ahdistava suomi24 ketju, uhkaatte veitsillä hakata ihmistä?!!? Oisko Ylläpidolle aika laittaa viestiä.

• Anonyymi00105

Voi hyvänen aika tuota vääryyden määrää, käräjillä sit tavataan!

• Anonyymi00106
    • Anonyymi00107

Näin ne sanoivat SDP kokouksessakin!

• Anonyymi00109

Tottakai...mutta itse olet täydellisyys, kuin auringon paiste ja päivän pelastaja ... terve mies...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      116
      8355
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      415
      7568
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      9
      5185
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      81
      4836
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4609
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      204
      2959
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      124
      2854
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      34
      2752
    9. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      23
      2374
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      2
      2247
    Aihe