Kysymys Ylläpidolle ja Sheriffille

Gamla gubbe

Uudet ajat ovat koittaneet palstalle. Ovatko toimintalinjat entiset vai uudet? onko sellaisia ollenkaan?

Mainokset, 0-viestit ja loukkaukset ovat kuin "Junttilan tuvan seinässä"

22

2962

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

"Eilen aamulla järven peitti jää.
      Kun aurinko alkoi paistaa, jää suli pois.
      Järven pinta alkoi lainehtia, kuin tanssia
      vapaasti, vaikka tuulta ei ollut juuri nimeksikään."

Anteeksi, Tellastiina, mutta pakko oli tähän kohtaan lainata kaunista tekstiäsi. :D

• Anteeksi, mutta mistä olet tuon kirjoituksen lainannut?
        Kaunista tekstiä kieltämättä, mutta omakseni en sitä tunnusta - enkä ylipäätään ole pitkään aikaan tänne kirjoitellut - lukemassa joskus käynyt.

• I am veri sorry,
        Tellastiina kirjoitti:

Anteeksi, mutta mistä olet tuon kirjoituksen lainannut?
        Kaunista tekstiä kieltämättä, mutta omakseni en sitä tunnusta - enkä ylipäätään ole pitkään aikaan tänne kirjoitellut - lukemassa joskus käynyt.

vahinko ei tule kello kaulassa.

Mutta ei kai mitään isompaa vahinkoa tullut,
        paitsi, että alkuperäinen teksti oli kauniimpi.

• odotellen

Onko koko seriffijuttu huhua. Missä ja milloin on ilmoitettu uudesta valvojasta????

• monoggeli

Seriffi esiintyy 60 palstalla, Seriffin tuleminen uudelleen palstalle on parhaiten huomattavissa viestien määrässä. Seriffin poissa ollessa oli tällä palstalla yli 200 uutta viestiä päivittäin, nyt enää muutama kymmenen.

Tuntuu typerältä itsensä esiin tuomiselta avata jo olemassa olevasta ketjusta uutta samaa asiaa käsittelevää ketjua. Osin siksikään ei tälle palstalle kannata uusia ketjuja avata. Koska ne sitten leviävät palstalla useammaksi samaa asiaa käsittäväksi ketjuksi, eikä sitten varsinaista keskustelua aiheesta synnykkään, joka olisi itse tarkoitus.

• ärrsyyntynyt
        monoggeli kirjoitti:

Seriffi esiintyy 60 palstalla, Seriffin tuleminen uudelleen palstalle on parhaiten huomattavissa viestien määrässä. Seriffin poissa ollessa oli tällä palstalla yli 200 uutta viestiä päivittäin, nyt enää muutama kymmenen.

Tuntuu typerältä itsensä esiin tuomiselta avata jo olemassa olevasta ketjusta uutta samaa asiaa käsittelevää ketjua. Osin siksikään ei tälle palstalle kannata uusia ketjuja avata. Koska ne sitten leviävät palstalla useammaksi samaa asiaa käsittäväksi ketjuksi, eikä sitten varsinaista keskustelua aiheesta synnykkään, joka olisi itse tarkoitus.

Monelle on niin tärkeää että vastataan HÄNELLE, ei asiaan. Myöskään henklökohtaisten asioiden puiminen yleisellä palstalla ei liene päätarkoitus.
        Täällä näkee selvästi, että tietyt nikit vastaavat vain tietyille nikeille.

• ärrsyyntynyt kirjoitti:

Monelle on niin tärkeää että vastataan HÄNELLE, ei asiaan. Myöskään henklökohtaisten asioiden puiminen yleisellä palstalla ei liene päätarkoitus.
        Täällä näkee selvästi, että tietyt nikit vastaavat vain tietyille nikeille.

ole, että vastaillaan ja kirjoitellaan.

• monoggeli kirjoitti:

Sheriffi on nyt ottanut palstan haltuunsa. Asiattomat viestit ja mainokset pois niin hyvä tulee.

• pöljäksi sanottu
        Ruuneperi kirjoitti:

Sheriffi on nyt ottanut palstan haltuunsa. Asiattomat viestit ja mainokset pois niin hyvä tulee.

se oli huumoria, vastaus samoin! Kyllä on tiukkapipoista!

• asioista sinulla!
        monoggeli kirjoitti:

Aivan omat säännötkö haluaisit?
        Jospa alkaisit sitten itse palveluntarjoajaksi.

• tarpeen
        asioista sinulla! kirjoitti:

Aivan omat säännötkö haluaisit?
        Jospa alkaisit sitten itse palveluntarjoajaksi.

sääntöjen muutoksiin. Valtaosa tänne kirjoittajista on löytänyt itselleen sopivimmat forumit. Tuossa vaan moni tunnistettu kirjoittaja poikkesi tuulettamassa palstaa. Paluu Seriffin aikaan on nyt tapahtunut. Jokaisella serifillä on oma käsityksensä siitä mikä on sopivaa mikä ei.Eikä kirjoittajien ole syytä hötkyillä edes takaisin, Tilannetta kannattaa seurata ja käydä silloin tällöin kurkkaamassa mihin suuntaa palsta menee.

• tarpeen kirjoitti:

sääntöjen muutoksiin. Valtaosa tänne kirjoittajista on löytänyt itselleen sopivimmat forumit. Tuossa vaan moni tunnistettu kirjoittaja poikkesi tuulettamassa palstaa. Paluu Seriffin aikaan on nyt tapahtunut. Jokaisella serifillä on oma käsityksensä siitä mikä on sopivaa mikä ei.Eikä kirjoittajien ole syytä hötkyillä edes takaisin, Tilannetta kannattaa seurata ja käydä silloin tällöin kurkkaamassa mihin suuntaa palsta menee.

että onko pöytä katettu jo valmiiksi, sitten onkin hyvä istua maistelemaa.
        Kyllä palsta tarvitsee kirjoittajia eikä vaan tuumailijoita. Ei palsta virkisty ellei tehdä töitä kaikki, ne odottajat jotka seisovat tumput suorina ja ajattelevat,,, "tässä olen viihdyttäkää minua",,, Ei silloin pitkälle mennä.

Kyllä Seriffi asiansa osaa.

• Hömö
        monica kirjoitti:

Kyllä palsta tarvitsee kirjoittajia eikä vaan tuumailijoita. Ei palsta virkisty ellei tehdä töitä kaikki, ne odottajat jotka seisovat tumput suorina ja ajattelevat,,, "tässä olen viihdyttäkää minua",,, Ei silloin pitkälle mennä.

Vakiona voisi ajatella jotain tämänlaatuista palstaa, johon kukin voisi mielessään olevaa kirjoitella. Luulen patoutuneen tunteen madaltuvan, jos sellaiseen olisikaan aihetta.
        Muuten yhdyb edelliseen.

• Katicat2
        Ruuneperi kirjoitti:

Minusta palsta on niinkuin sen pitääkin olla. Selkeää asiallista kirjoittelua. Uskon aika monen olevan tyytyväisiä tähän tilanteeseen. Kuten Ruuneperi sanoi, sheriffi on hoitanut hommansa eleettömästi.

• paikallaan
        monica kirjoitti:

Katsoa minkä moiseen seuraan hakeutuu. Seura kun monasti tekee kaltaisekseen. Niin että siinähän tuherrat.

• ekan kerran
        paikallaan kirjoitti:

Katsoa minkä moiseen seuraan hakeutuu. Seura kun monasti tekee kaltaisekseen. Niin että siinähän tuherrat.

k a u h i s t u i n niitä riitoja mitkä täällä velloivat, ihmiset rähisivät ja uhkasivat tappaa toisiaan.
        Sillon oli B-mies vahtina, mutta hän oli yksi pahimmista riitelijöistä myöskin.
        Tuli mieleen tarkastaja, joka saapui maalaiskoululle ja kuuli mahdottoman metelin ja riitelyn sekä tappelun luokasta, meni sisään ja heitti pahimman tappelijan ulos; sitten kysyi, missä on teidän opettaja,niin oppilaat huusivat että sinä heitit sen juuri ulos.
        Että ei mee hyvin keskustelupalstoilla, mutta onhan täällä nyt sentää jokin rauha ja mahollisuus puhua. Hyvä että on järjellinen valvoja.

• maassa,
        ekan kerran kirjoitti:

k a u h i s t u i n niitä riitoja mitkä täällä velloivat, ihmiset rähisivät ja uhkasivat tappaa toisiaan.
        Tuli mieleen tarkastaja, joka saapui maalaiskoululle ja kuuli mahdottoman metelin ja riitelyn sekä tappelun luokasta, meni sisään ja heitti pahimman tappelijan ulos; sitten kysyi, missä on teidän opettaja,niin oppilaat huusivat että sinä heitit sen juuri ulos.
        Että ei mee hyvin keskustelupalstoilla, mutta onhan täällä nyt sentää jokin rauha ja mahollisuus puhua. Hyvä että on järjellinen valvoja.

ja palstalaisilla hyvä tahto. Kertomasi osui naulan kantaan. Erinomainen juttu. Täällä kuitenkin vallitsee nykyisin kaikkinainen rauha hiljais elo, kuten olet varmaan jo pannut merkille. Hiukka kuitenkin täytyy potkia tätäkin palstaa käyntiin, ettei menisi kahvipirtiksi koko homma.

• ei poista
        ekan kerran kirjoitti:

ilman aihetta, kuten B-mies teki.

• oli selvästi
        ei poista kirjoitti:

ilman aihetta, kuten B-mies teki.

huumorimielessä kirjoitettujen viestien poistoon? Jotkut tunnetut nimit saavat kyllä olla hyvin kärkeviä eikä poisteta. Selvää suosimista!
        Ei tähänkään tietenkään vastausta tule vaan poistoon menee.

• riittänyt
        oli selvästi kirjoitti:

huumorimielessä kirjoitettujen viestien poistoon? Jotkut tunnetut nimit saavat kyllä olla hyvin kärkeviä eikä poisteta. Selvää suosimista!
        Ei tähänkään tietenkään vastausta tule vaan poistoon menee.

huumori tällä monikalla. Ryhtyikin nimittelemään palstalaisia "Tumpeloiksi ja Ummikoisi" On kyllä huomannut joka käänteessä lipoa uutta seriffiä. Siihen ei kaikki alennu. Siinäpä sen suosion salaisuus.

• seitenkymppisten
        riittänyt kirjoitti:

huumori tällä monikalla. Ryhtyikin nimittelemään palstalaisia "Tumpeloiksi ja Ummikoisi" On kyllä huomannut joka käänteessä lipoa uutta seriffiä. Siihen ei kaikki alennu. Siinäpä sen suosion salaisuus.

palsta tämä on eikä lapsukaisten leikkiin,
        toivon kirjoitusten rauhaa kimitystä ei kuulla jaksa.

• joten vasta nyt olen lukenut miten monica on teidän hampaissanne. Mitä täällä on tapahtunut kun jotkut väittää minun poistaneen kirjoituksia.

Täällä tuntuu olevan monia tumpeloita jotka ovat ummikkoja tiedoissaan ja silti kirjoittelevat omiaan, En ole poistanut ainuttakaan kirjoitusta.

Kaikki ne jotka väittävät minun sanoneeni ilkeästi toiselle, niin sannonkin onko nämä kirjoitukset jotka täällä on, sen kummempia.

Saattaa olla että kirjoituksen takana on yksi ja sama henkilö joka purkaa patoutumiaan.

Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      144
      6744
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5776
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      119
      4939
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4537
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3925
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3091
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2986
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2492
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2300
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2217
    Aihe