Mi Gorda Bella & La niña de Mis Ojos dvd-kokoelmani

telenovelafani

Tässä on muuten kuva mun kirjahyllystä ;) Näkyykö mitään tuttua? Ehei :D Eli minulla on kirjahyllyssä Mi Gorda Bella-dvd:tä 25 kappaletta ja La niña de Mis Ojos dvd-boksi ;) Kaikki itse tehtyjä :D La niña de Mis Ojosin kaikkia jaksoja ole vielä polttanut dvd:lle, mutta :D Jos haluatte nähdä lähemmin Mi Gorda Bellan tai La niña de Mis Ojosin kansia niin vinkatkaa ;)

http://img.photobucket.com/albums/v191/Behrian/KirjahyllyKuvat/P1150823.jpg

10

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tintti1986

      onko sulla niissä tuhkimotarina dvd:ssä tekstitykset?

      • telenovelafani

        Ei ole tekstityksiä Mi Gorda Bella dvd:issäni :(


    • Oribel

      Hienosti tehty!! Tuhkiksia on vain 25 tai 26, lopetitko niiden teon kun tuli tiedot boxista?

      Hienoja ne tuhkis kannetkin varmasti, päädyt näytti tosi siistiltä :)

      • telenovelafani

      • julisteita...
        telenovelafani kirjoitti:

        Tuhkimotarinaa on 25 ja yksi on Adios Gordita jonka poltin netistä :D Lopetin juuri siitä syystä polttamisen kun tieto boksista tuli ;) Tässä vielä kuvaa huoneeni seinästä :D

        http://img.photobucket.com/albums/v191/Behrian/KirjahyllyKuvat/P1150843.jpg ;)

        Joo en ole fani en :DD

        Kerran minä, melkein voisi sanoa että tapetoin huoneeniseinät julisteilla, taisin tapetoida jopa ovenkarmit ja ikkunankarmit ja oven. Tosin ne julisteet liittyivät moniin juttuihin joita fanitin ainakin sillä hetkellä. Silloin ei vielä Tuhkimotarinaa näytetty.


      • telenovelafanimyös
        telenovelafani kirjoitti:

        Tuhkimotarinaa on 25 ja yksi on Adios Gordita jonka poltin netistä :D Lopetin juuri siitä syystä polttamisen kun tieto boksista tuli ;) Tässä vielä kuvaa huoneeni seinästä :D

        http://img.photobucket.com/albums/v191/Behrian/KirjahyllyKuvat/P1150843.jpg ;)

        Joo en ole fani en :DD

        mistä oot saanu noi hienot julisteet??
        ku missään lehes ei oo ollu mitään julisteita mihinkään telenovelaan liittyen.. kerro please, mistä niitä saa hankittua? netistä jostain?


    • valentina de la rosa

      mistä poltit noi kaikki mi gorda bella ja la niña mis ojosin jaksot? miltä MGB etu kannet näyttää? ois kiva nähä jos kehtaat laittaa jonkun kannen kuvan :)

      • telenovelafani

        "mistä poltit noi kaikki mi gorda bella ja la niña mis ojosin jaksot? miltä MGB etu kannet näyttää? ois kiva nähä jos kehtaat laittaa jonkun kannen kuvan :)"

        Poltin nuo Mi Gorda Bella jaksot Mi Gorda Bella-foorumilta ja La niña Mis Ojosin jaksot poltin Pablon ja tsekkiläiseltä telenovelta sivustolta, tosin kaikkia jaksoja vielä saanut :D Oon polttanutkin vasta aika vähän kun se on tylsää mutta kannet valmiina jo


      • valentinadelarosa
        telenovelafani kirjoitti:

        "mistä poltit noi kaikki mi gorda bella ja la niña mis ojosin jaksot? miltä MGB etu kannet näyttää? ois kiva nähä jos kehtaat laittaa jonkun kannen kuvan :)"

        Poltin nuo Mi Gorda Bella jaksot Mi Gorda Bella-foorumilta ja La niña Mis Ojosin jaksot poltin Pablon ja tsekkiläiseltä telenovelta sivustolta, tosin kaikkia jaksoja vielä saanut :D Oon polttanutkin vasta aika vähän kun se on tylsää mutta kannet valmiina jo

        noi on tosi siistejä :)kuka on sun lempipari :D mun valentina/bella ja orestes :)


      • telenovelafani
        valentinadelarosa kirjoitti:

        noi on tosi siistejä :)kuka on sun lempipari :D mun valentina/bella ja orestes :)

        valentinadelarosa: Minun lempi parini ovat myöskin Orestes&Bella :D Ja nimenomaan juuri Orestes&Bella koska Orestes&Valentina meni liian siirappiseksi sitten myöhemmin :D Tietysti alussa Orestes&Valentina


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe