Kalluppi aiheista

Katicat2

Kokeillaan nyt tällaistakin. Uskon että mieleisiä kirjoitteliuaiheita on, pitää saada ne vain esille. Jos niitä viitsittäisi laittaa tähän näkyville, niin ehkä joku sitten aloituksenkin tekee. Minä itse tykkään noista muistelemisista, vaikka elänkin tätä päivää. Niin ja vilosohviset pohtimiset myös ovat mielenkiintoisia. Entäs muut mitä aloituksia mieleenne muljahtaa.

16

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KT3

      reissuja reissaamatta, harrastuksia tutustumatta ja tekoja tekemättä?? Mitä mielessä kieppuu tämän ihmeellisen seikkailun keskellä, jota myös elämäksi kutsutaan?

      • juttuja seurannut

        Täällä oli kiva seurata naisten valmistautumista missikisoihin . Kuka ne voitti ja onko tänä kesänä kilpailut? Kenestä tuomari, vieläkö lokari on linjoilla?


    • Katicat2
      • Katicat2

        Unohdin kiittää kahta vastaajaa, kiitos!


      • nyt on toisin
        Katicat2 kirjoitti:

        Unohdin kiittää kahta vastaajaa, kiitos!

        Vielä viime kesänä oli palstalla menoa ja meininkiä, silloin olisit saanut vastauksia. Nyt ollaan hajannuttu kuka minnekin, mikä kunnekin ja kenenkin kanssa. ;)


      • nyt on toisin kirjoitti:

        Vielä viime kesänä oli palstalla menoa ja meininkiä, silloin olisit saanut vastauksia. Nyt ollaan hajannuttu kuka minnekin, mikä kunnekin ja kenenkin kanssa. ;)

        Minä tykkäisin ,jos kerrottaisiin,kiinnostavista kirjoista. Tein kerran aloitteenkin,mutta huomasin,että kun tulee ikää,niin ihmiset eivät
        enää jaksa lukea..Kai se on niin,että silmät väsyvät,ei tule luettua ja tietokonekin vie aikaa ym.,Luin viimeksi Antti Tuurin "Kylmien kyytimies"
        Aihe ei ollut mitenkään mukavaa luettavaa,mutta tyyli on kerrassan verratonta. Pidän hänen tavastaan kirjoittaa,suoraan asiaan menemistä,
        hyvin pohjalaista...On myös mukavaa lukea,kaikenlaisista sattumista,mitä ihmisille on tapahtunut.Ja meillehän sattuu aina kaikenlaista..
        Kirjoitellaan edelleenkin..Mukavaa päivää! t.Irkku


      • irkku-37 kirjoitti:

        Minä tykkäisin ,jos kerrottaisiin,kiinnostavista kirjoista. Tein kerran aloitteenkin,mutta huomasin,että kun tulee ikää,niin ihmiset eivät
        enää jaksa lukea..Kai se on niin,että silmät väsyvät,ei tule luettua ja tietokonekin vie aikaa ym.,Luin viimeksi Antti Tuurin "Kylmien kyytimies"
        Aihe ei ollut mitenkään mukavaa luettavaa,mutta tyyli on kerrassan verratonta. Pidän hänen tavastaan kirjoittaa,suoraan asiaan menemistä,
        hyvin pohjalaista...On myös mukavaa lukea,kaikenlaisista sattumista,mitä ihmisille on tapahtunut.Ja meillehän sattuu aina kaikenlaista..
        Kirjoitellaan edelleenkin..Mukavaa päivää! t.Irkku

        Pidin myös Antti Tuurin kirjasta aiheen ristiriitaisuuden hyvästä hallinasta, vaikka kirjailija ei aivan suosikkini olekaan.

        Nyt olen lukenut Arne Nevanlinnan "Sanos muuta"
        Pidän hänen iäkkäänä iäkkäitä ymmärtävää kirjoitteluaan aivan mukavana luettavana.

        Tulee aina joskus aikoja että lukeminen ei kiinnosta kunnes lukuhalut taasen palaavat.


      • jjoutava5 kirjoitti:

        Pidin myös Antti Tuurin kirjasta aiheen ristiriitaisuuden hyvästä hallinasta, vaikka kirjailija ei aivan suosikkini olekaan.

        Nyt olen lukenut Arne Nevanlinnan "Sanos muuta"
        Pidän hänen iäkkäänä iäkkäitä ymmärtävää kirjoitteluaan aivan mukavana luettavana.

        Tulee aina joskus aikoja että lukeminen ei kiinnosta kunnes lukuhalut taasen palaavat.

        keskustella kaikest mukavast aiheest, ko piristystä pitäis olla ku ilmakii on noi harmaa ja satteine. Mist haasteltais?


      • Katicat2
        monica kirjoitti:

        keskustella kaikest mukavast aiheest, ko piristystä pitäis olla ku ilmakii on noi harmaa ja satteine. Mist haasteltais?

        Paaha sie se pytinki pystyy....se MURREKETJU.


      • Katicat2 kirjoitti:

        Paaha sie se pytinki pystyy....se MURREKETJU.

        aivan justiisa, pistä murreketju pystöön.
        Lähen pohojanmaalle ensviikolla muutamaksi viikoksi, kuhan sieltä tuun olis mukavia luettavia täällä.


      • tulenlieskat
        jjoutava5 kirjoitti:

        aivan justiisa, pistä murreketju pystöön.
        Lähen pohojanmaalle ensviikolla muutamaksi viikoksi, kuhan sieltä tuun olis mukavia luettavia täällä.

        Kaipaus on suuri
        murreketjun jatkoon.
        Olis hauska kuuri
        pistä piste katkoon.
        Ketjun ystävät kaipailee
        elon menon makua.
        Moni täällä haikailee
        kuin kunnon hyvää lakua.
        Siispä toiveen tään
        täyttäisitkö nyt?
        Pistä ketju pyörimään,
        on ketju mieles säilynyt.
        Mukava on yhdes olla
        eikä oltais hunningolla.


      • tulenlieskat kirjoitti:

        Kaipaus on suuri
        murreketjun jatkoon.
        Olis hauska kuuri
        pistä piste katkoon.
        Ketjun ystävät kaipailee
        elon menon makua.
        Moni täällä haikailee
        kuin kunnon hyvää lakua.
        Siispä toiveen tään
        täyttäisitkö nyt?
        Pistä ketju pyörimään,
        on ketju mieles säilynyt.
        Mukava on yhdes olla
        eikä oltais hunningolla.

        Tulenlieska, jjoutava, ja Katicat
        murreketjun hyvät puuhaajat
        oisha se murreketju avattava
        mut tää kesäaika on hankala.

        Kaik lienee kesälaitumil
        eikä kerkee juttusil
        koha mie funtsin vähä aikaa
        voiha se murreketjukii alkaa.


      • irkku-37 kirjoitti:

        Minä tykkäisin ,jos kerrottaisiin,kiinnostavista kirjoista. Tein kerran aloitteenkin,mutta huomasin,että kun tulee ikää,niin ihmiset eivät
        enää jaksa lukea..Kai se on niin,että silmät väsyvät,ei tule luettua ja tietokonekin vie aikaa ym.,Luin viimeksi Antti Tuurin "Kylmien kyytimies"
        Aihe ei ollut mitenkään mukavaa luettavaa,mutta tyyli on kerrassan verratonta. Pidän hänen tavastaan kirjoittaa,suoraan asiaan menemistä,
        hyvin pohjalaista...On myös mukavaa lukea,kaikenlaisista sattumista,mitä ihmisille on tapahtunut.Ja meillehän sattuu aina kaikenlaista..
        Kirjoitellaan edelleenkin..Mukavaa päivää! t.Irkku

        on aivan omaa luokkaansa, viehättävä,
        huumoria sisällään pitävä.

        Olen kovasti tykästynyt siihen.

        Näin Mika Waltarin juhlavuotena on pitänyt uudelleen lukea Johannes Angelos ja Sinuhe.

        Uudet lahjakirjat ovat jääneet kesken, Toiset kengät ja Tuhat loistavaa aurinkoa odottavat jatkoansa.


      • Katicat2
        satu kirjoitti:

        on aivan omaa luokkaansa, viehättävä,
        huumoria sisällään pitävä.

        Olen kovasti tykästynyt siihen.

        Näin Mika Waltarin juhlavuotena on pitänyt uudelleen lukea Johannes Angelos ja Sinuhe.

        Uudet lahjakirjat ovat jääneet kesken, Toiset kengät ja Tuhat loistavaa aurinkoa odottavat jatkoansa.

        Sinä tykkäät jutella kirjoista. Usko pois, tääll' on muitakin samanmielisiä. Eiks' se kannattais sunkin laittaa kirjaketju. Saahan tämä olla vaikka kuinka monipuolinen tämä palsta. Jokkaiselle jottain.

        Satul sanon, ett Sinuhen kaksi osaa olen ajatellut lukea vuosikymmenten jälkeen uudelleen. Saa nähdä tuleeko siitä mitään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      161
      2327
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      126
      1791
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1687
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      99
      1505
    5. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      227
      1349
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1342
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      58
      1303
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1257
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1151
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      996
    Aihe