Etsiskelen sellaista jaksoa joka tuli kauan sitten..en muista oli tuotantokausi mikä mutta alkukausia se oli! siinä mulder ja scully tutkivat tapausta jossa koulussa opettaja oli kuollut kun sen selkä oli murskaantunu seinään ku eräs oppilas joka tuli myöhässä tunnille ja hän teki kokeen alle minuuttiin ja opettaja antoi sille hylätyn ja sitten oppilas juoksi pöydän kanssa niin lujaa seinää vasten että opettaja kuoli! oppilas sai lähes valonnopeuden juoksun kun hän kävi sellaisella lähteellä valon alla ja sen takia hänestä tuli niin nopea. Oppilas oli mies ja hän kuoli lopussa! oli eritäin hyvä jakso ja haluaisin katsoa sen uudestaan mutten löydä sitä mistään..
mikä jakso?
Quasimod0
2
809
Vastaukset
- Kevlar
Jakso on nimeltään Rush ja se on seitsemänneltä kaudelta. Tuli näköjään kaksi viikkoa sitten Subilta.
- Fox2008
Kyseessä on seitsemännen kauden viides jakso, nimeltään Rush
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882