Hyvä herätä makeasti nukutun yön jälkeen. Ei kolottanut eikä jomottanut. Tuuli ulisi vähän nurkissa, mutta mitä se sisällä haittaisi?
Vilkaisin nopeasti lehden otsikot ja uutinen Ruotsissa järkytti vähän. Joku raviohjastaja on antanut sähköiskuja hevoselleen jotta se juoksisi nopeammin. Ettäs kehtaa! Se on eläinrääkkäystä! Ja sitten kerrottiin vielä että Sofi Oksanen ei taaskaan pääse Pietariin. Sofilla taitaa olla vähän huonoa tuuria.
1943, missä päin Suomea susi on nähty? En oikein haluaisi niitä tänne nurkkiin pyörimään. En tiedä onko yhdestä sudesta vaaraa ihmiselle, mutta koirat ja kissat voivat olla helisemässä.
Tänään alkaa jo kuulemma menoliikenne joten olkaahan varovaisia jos autolla menette jonnekin koska liikennettä on paljon. Ja miksei jalankin kannattaisi olla erityisen varovainen.
Hyvää mieltä kaikille, pian Joulu on täällä!
Perjantaihuomenta!
6
254
Vastaukset
- a-woman1
Ensimmäiseksi kävin ulko-ovella vilkaisemassa onko lunta enää yhtään. Oli sitä hiukan. Mittari näyttää yli kahta plus-astetta.
Alkava päivä taitaa mennä melko tarkkaan jouluvalmisteluissa. Sunnuntaina lähden ajelemaan poikani perheen luo. Mukavaa, kun ennättivät parantua vatsataudistaan ennen joulua.
Mukavaa perjantaipäivää, Sipuliina ja muutkin, jotka myöhemmin kurkkaavat tänne!- Sipuliina
paranivat ajoissa! Toivottavasti ei pöpöjä ole jäänyt nurkkiin luuraamaan ja hyökkää kimppuusi.
Joulua valmistellessa aika menee täälläkin. Vaikka miten ajoissa aloittaa, niin aina on tulevinaan kiire. Kuuluukohan sellainen jouluun?
Ellet a-woman1 enää ehdi tänne ennen lähtöäsi, niin toivottelen sinulle oikein hyvää joulua ja ajelethan varovasti! - ...tavallinen
Sipuliina kirjoitti:
paranivat ajoissa! Toivottavasti ei pöpöjä ole jäänyt nurkkiin luuraamaan ja hyökkää kimppuusi.
Joulua valmistellessa aika menee täälläkin. Vaikka miten ajoissa aloittaa, niin aina on tulevinaan kiire. Kuuluukohan sellainen jouluun?
Ellet a-woman1 enää ehdi tänne ennen lähtöäsi, niin toivottelen sinulle oikein hyvää joulua ja ajelethan varovasti!Kyllä on synkkää ulkona,ja maa jäisenä.
Tänään muistelen poikani syntymäpäivää.Olisin tosi ilonen jos saisin jollain konstilla yhteyden häneen.
Olen kyllä kortin laittanut taas kerran.Viime joulunpaketistakaan ei tietoo mihin meni, onko saanut.Miul on pahat epäilyt,miksi ei pidä yteyttä.
Taitaa olla niin huonoilla jälillä.Mut on ikävä,ja haluaisin kuulla jotain.Onhan hän kuiteskin miun poika.HYVÄÄ JOULUN ODOTUSTA.
Kiva, että olet saanut nukuttua yösi hyvin.
Tässä kun itsellä on kaikenlaisia kolotuksia, harvoin yötään saa kokonaan nukuttua.
En tiedä, kuinka lähellä "susirajaa" olet, täällä Satakunnan ja Varsinais-Suomen rajamailla sudet alkavat olla jokapäiväinen ilmiö.
Omissa nurkissa onneksi eivät vielä ole pyörineet, aika lähellä kuiteskin.
Olen kyllä sitä mieltä, että turhaan niitä suojellaan, eivät ne ihmisasumusten lähelle kuulu. Peto on aina peto!
Jatketaan päivän askareita.
Hyvää päivän jatkoa sinulle Sipuliina.- 1943
noista petoasioista. Suomessa riittää metsiä, joissa voisivat vaellella. Etelä-Suomessa en kaipaa. Onneksi meillä ei kulkukoiria suojella kuten Bukarestissa, niin luin päivän lehdestä. Kyllä ihmisen pitää suojella myös omia lajitovereitaan. Hyvää perjantaita kaikille, älkää hössöttäkö liikaa. Itse laadin juuri yhden mielipidekirjoituksen ja lähetin menemään.
- Lounais-Suomessa
Missähän päin mahdat asua. Lounais-Suomen susihavainnot löydät osoitteesta www.petonetti.net. Muun maan havainnoista en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396599
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495699- 1234861
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434460Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523872- 623041
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522936Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242332- 352228
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187