mölisevät mainokset

ei innostunut

Mitenkä paljon mahdat huomata ja noudattaa noiden mainosten kehoituksia
itse en niitä juurikaan huomaa joskus säikähdän kun hiiri sattuu vahingossa mainoksen päälle

saulikin mennyt tänään naimisiin onnittelut
saulilla ei tainnut tyttölasta ollakkaan poikia vaan - saahan sen noinkin tyttären
käyttötarkoitus on kuitenkin vähän toinen

jääkiekkoilijat rullaluistelijat ja varmaan muutkin jalkatöitä tekevät pysyvät pitkään kiinteinä ja kunnossa tuolta alaosastaan ruumista että uskaltaa ottaa tuommosen nuoren parhaassa lapsenteko iässä olevan vaimon
alamme vaan odottelemaan pieniä ryppyotsaisia kikkarapäitä

mahtaa se vanhoja miehiä harmittaa kun joutuvat vanhaa muijaansa kuunteleemaan ja katselemaan

hiihtoja tuossa olen katsellut mistähän johtuu kun nekään ei enää tunnu niin jännittäviltä kun ennenvanhaan
liekö ennenvanhaan yhdyssana

maanantaina hankin uuden tulostimen kai se tulee olemaan monitoimi joka kopioi tulostaa ja mitä kaikkea ne tekeekään

olipas tympeetä luettavaa ei pisteitä eikä pilkkuja teksti on kuulemma luettavaa kun ensimmäinen ja viimeinen kirjain on paikallaan muut kirjaimet saa olla sikin sokin

ostan myös uuden näppäimistön kun tämä oli kolarissa
huvittavaa minua sanotaan tai mummon pienet sanoo pistepirkoksi

8

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viesteistä olen

tähän asti saanut selvää, oli sitten pilkkuja, tai pisteitäkään ollenkaan, puhumattakaan isoista alkukirjaimista.

Jopa murteella kirjoitetut ovat auenneet.

Ennen oli hiihdoissa-kin suuren urheilujuhlan tuntua.

• makeasta naurusta

Sama mieltä olen noista mölyävistä mainoksista. Eilenkin oli hypätä housuistani kun koneen äärellä etsin yhtä asia netistä. Ensin virustorjuntaohjelmani karjui, että tietokanta on päivitetty, hiiri siinä lipsahti ja seuraavaksi alkoi jonkin mainoksen pärinä ja huuto. En edes ehtinyt tajuta mistä mainoksessa oli kyse kun piti alkaa vähentää desibeleitä.

Koirakin loikkasi sängystä kesken unien. Onneksi ei sentään naapuri alkanut kolkuttaa kattoon, kello oli jo lähes puolenyön. Oma syy osittain, olin päivällä kuunnellut nettiradiota ruokaa laittaessani ja ääni oli jäänyt turhan kovalle. Mutta kuitenkin.

Hyvin selkeä tekstisi minusta on ilman pilkunviilaustakin

• On tultu

Innostun aina hiihtokisoista, kun kisapaikoilla on niin hulppeat maisematkin ja lunta, lunta paljon. Kateeksi ihan käy tuo lumipaljous, kun meillä täällä etelässä vähän kuuraa tuo maa.

• ei innostunut
        On tultu kirjoitti:

Innostun aina hiihtokisoista, kun kisapaikoilla on niin hulppeat maisematkin ja lunta, lunta paljon. Kateeksi ihan käy tuo lumipaljous, kun meillä täällä etelässä vähän kuuraa tuo maa.

sitä on näillä kulmilla aivan tapella asti
        maasto mäkistä ja lumista
        tykkypuita korkeimmilla paikoilla ne on sitten kokeita vaikka sellaisessa sinisessä hämärässä tai auringon paisteessa

ootellaan taas helmikuun loppuun niin katolta saa metrin verran sitä työnnellä alas
        vanha on vasta sitten kun ei lunta saa katoltaan alas omin nokkinensa

hiihtokilpailut siinä se vanhuus on tainnut tulla
        lähdöt tapahtuu laumassa ym uusia tapoja kai pitäis oikein paneutua asiaan niin voisi olla että innostuisi niitä töllöttämään

lumesta vielä- vaikka se on kaunista katsella niin on se myös melkoinen kuluerä asunmiskustannuksiin ja sitten tietenkin teiden auraamiset jne
        onkohan se niin että etelän asukas joutuu osallistumaan meidän lumisten teiden kunnossapitokustannuksiin vaikka ei lunta näkisikään kun telkkarissa

• Uusi ketju
        ei innostunut kirjoitti:

sitä on näillä kulmilla aivan tapella asti
        maasto mäkistä ja lumista
        tykkypuita korkeimmilla paikoilla ne on sitten kokeita vaikka sellaisessa sinisessä hämärässä tai auringon paisteessa

ootellaan taas helmikuun loppuun niin katolta saa metrin verran sitä työnnellä alas
        vanha on vasta sitten kun ei lunta saa katoltaan alas omin nokkinensa

hiihtokilpailut siinä se vanhuus on tainnut tulla
        lähdöt tapahtuu laumassa ym uusia tapoja kai pitäis oikein paneutua asiaan niin voisi olla että innostuisi niitä töllöttämään

lumesta vielä- vaikka se on kaunista katsella niin on se myös melkoinen kuluerä asunmiskustannuksiin ja sitten tietenkin teiden auraamiset jne
        onkohan se niin että etelän asukas joutuu osallistumaan meidän lumisten teiden kunnossapitokustannuksiin vaikka ei lunta näkisikään kun telkkarissa

Käytä pipoa ettei loputkin päästäsi palellu.

• kisapaikan
        On tultu kirjoitti:

näkymät ovat kuin satukirjasta, valtavasti lunta, upeita puita, vuoristoa.

• aina ääni

poissa lueskelen näitä sivuja.

• pidän yleensä koneeni äänettömällä,
        ellen sitten kuuntele musiikkia täällä surffaillessani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      173
      10188
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      73
      5139
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4862
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4142
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3872
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3743
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3598
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3273
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3199
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2814
    Aihe