Avaudun sinulle..->

M***a t joku..

Ensinnäkin olit kyllä nainen johon rakastuin, vaikka ensin tavattuamme ajattelin sinua "laastarina" edelliseen suhteeseen.

Ymmärsin heti, että meillä tulee olemaan vaikeuksia, kun huomasin sinun omapäisyyden kaikessa. Suutuit minulle heti alusta asti niin mitättömistä asioista joita en itse aina ymmärtänyt laisinkaan.., omasit ilmeisen huonon itsetunnon. Sinua olisi pitänyt puoltaa joka asiassa. Asioissa joissa olit väärässä minun olisi pitänyt myöntää, että olet oikeassa. Jos en niin tehnyt suutuit, pienen pienistä mitättömistä asioista suutuit niin että heittelit tavaroita ja löit. Löit minua.. vaikka olet nainen niin oi kyllä,se sattui. Kerran puolustauduin ja estin sinua lyömästä ottamalla käsistäsi niin itkit vessassa monta tuntia, että kuinka väkivaltainen minä olen.

Joka ikisestä riidasta tuli siksi niin suuri sota koska olit täysin kykenemätön riitelemään kehittävästi, itsehän kuitenkin yritin keskustella ja sopia asioita ja muuttua sen kehittävän kritiikin mukaan, mutta tätäkin harvoin sain, koska lukittauduit heti vessaan itkemään, niin mitättömistä asioista haistateltuasi minulle ensiksi pitkät!

Ja loppumme:
sain ikävä kyllä tietää asian josta selviäminen oli minulle kova paikka ja vaikutti minuun syvästi tietenkin valitettavasti se oli omaa ansiotani. En pystynyt toimimaan järkevästi eikä minusta ollut hetkeen jäljellä kuin "heikko pieni poika". Et ymmärtänyt sitä laisinkaan että tämä "heikko pieni poika" odotti sinulta tukea ja olisi asioistaan selviydyttyään muuttunut takaisin siihen mitä oli, kuten olen nyt. Sen sijaan menit ja petit minua heti kun meni hieman huonommin ja tilanne antoi siihen myöten. Perkele!

Rakastin sinua sen toisen puolen vuoksi mitä suhteessamme oli enemmän kuin mitään koskaan!

16

1761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen mut

      mitä sä tänne tuota kirjoitat? Kerro asia suoraan sille oikealle henkilölle. Tänne on aika turha tuon tyyppisiä asioita kirjoittaa. Ei välttämättä tavoita oikeaa kohdetta koska kaikki eivät näitä sivuja lue.

      • väärät henkilöt

        jotka luulee tietävänsä kirjoittajan. Eli Paljon pahaakin voi tehdä ohimennen. Ehkä tuollaiset enemmän anonyymisti, jos kerran oli tarkoitus helpottaa omaa olo. Eikä hämmentää samalla tuntemattomia.
        Tuli mieleen


      • alkuperäinen kirjoittaja siis:
        väärät henkilöt kirjoitti:

        jotka luulee tietävänsä kirjoittajan. Eli Paljon pahaakin voi tehdä ohimennen. Ehkä tuollaiset enemmän anonyymisti, jos kerran oli tarkoitus helpottaa omaa olo. Eikä hämmentää samalla tuntemattomia.
        Tuli mieleen

        no tuota on turha enää laukoa exälleni, eikä sitä ymmärtäisi. Enkä tiedä haluanko enää hänen sitä ymmärtävän kun se ei muuttaisi asioita enää minnekkään.

        Ajattelin vain purkaa tuntojani.. ,muutakaan keinoa en siihen keksinyt nyt. Hyvä kun on tälläinen palsta olemassa minne voi avautua ja saa siihen jopa kommenttia.


      • Mies.,.,l.

        Typerää vittuilua sinulta. Tuollanen purkautuminen auttaa ja toisaalta voi saada asiallisia kommentteja vastaavia kokeneilta.


    • omista..

      tunteista hyvin liikuttavalla tavalla ,ja ymmärrän sun pahan olosi ,aika kuitenkin parantaa haavat tai ainakin lieventää .
      Toivon että löydät viellä ihmisen joka osaa arvostaa sinua ja sinun tunteita ,
      Ei pidä jäädä koskaan sellaiseen suhteeseen jossa ilmenee väkivaltaa ja manipuloinita jatkuvasti!
      Tsemppiä sinulle ..ja anna itsellesi aikaa käydä tunteita läpi ennenkuin etsit uuttaa rakkauttasi.

    • nainen menneisyydestäsi

      Suhteestamme on kulunut niin paljon aikaa, etten enää muista kaikkia kuvaamiasi asioita. Olin silloin hyvin nuori ja tempperamenttini on ollut nykyistä kiivaampi. Mitään lyömisiä en muista, enkä muista viskoneeni tavaroitakaan. Tuo vessaan lukkiutuminenkin tunneiksi kuulostaa vieraalta. Mutta muutoin kirjoittaja olisit voinut olla sen aikainen kumppanini.

      Oletan itsekin olleeni hyvin pitkälle laastaria tai vaihtelua suhteeseesi ja niinhän siinä kävikin, että otit entisen rakkaasi takaisin meidän jälkeemme. Minua sinä autoit navigoimaan myrskyisien karikoiden ohi seesteisimmille ulapoille, missä täysinäinen naisen elämä saattoi kohdata minua.

      Tänään olen hyväitsetuntoinen aikuinen nainen ja hyvin otettu tavastasi avautua, joskin väärällä foorumilla. Kyllä tämä kuvaamasi nainen ansaitsisi ja arvostaisi avautumistasi ihan kahden kesken. Meille naisille(kin) on tärkeää saada tietää, miksi meidät ns. jätettiin tai suhde päättyi.

      Ymmärrän, että on tärkeää antaa sanojen tulla silloin, kun ne tulevat ja hyvä että kerroit ne täällä, sen sijaan että kätkisit ne sieluusi katkeroitumaan iäksi.

      Minäkin rakastin tuota miestä valtavan paljon, suhde oli täydellisen tyydyttävä fyysisesti ja aivan selittämättömän kemian vuoksi. Nuoruuden kohtaamisissa kohtaavat kahden ihmisen lisäksi myös niin monet muut keskeneräiset ja jäsentymättömät asiat, että suhteen kehittyminen jää helposti noiden ristiriitojen jalkoihin.

      Pyydän, etsi tuo nainen käsiisi ja kerro tarinasi naamatusten. Rakkautta on maailmassa aina vaan vähemmän, jos unohdumme tyystin 101010-maailmaan. Teet silloin itsellesikin kevyemmän tien jatkaa matkaasi maailmassa.

      • alkuperäinen siis:

        eli häntä on käytännössä katsoen mahdoton lähestyä.

        Iseasiassa haluaisinkin puhua kaiken läpi hänen kanssaan, mutta kun olemme vastatusten joskus sattuneet niin tervehtiessänikin tulee haista paskaa.. ;) joten mahdotonta..

        Kerroin hänelle alussa suoraan edellisestä suhteestani ja että miten vakava se oli minulle ja varmaankin sen tekemä mustasukkaisuus varjosti sitten taas meidän suhdetta loppuun asti. Monesti vetosi edelliseeni..

        Ehkäpä kuitenkin pidän oveni auki hänelle jos hänen puoleltaan tulee jonkinlaista pyrkimystä uuteen alkuun, mutta en odota sitä.

        Tunteita on kyllä vieläkin..

        Tuntuu vaan että välillä pitää saada purettua ajatuksia ja tämä tuntui nyt oivalta tavalta siihen.


      • vaikuttaisi sillä toisellakin
        alkuperäinen siis: kirjoitti:

        eli häntä on käytännössä katsoen mahdoton lähestyä.

        Iseasiassa haluaisinkin puhua kaiken läpi hänen kanssaan, mutta kun olemme vastatusten joskus sattuneet niin tervehtiessänikin tulee haista paskaa.. ;) joten mahdotonta..

        Kerroin hänelle alussa suoraan edellisestä suhteestani ja että miten vakava se oli minulle ja varmaankin sen tekemä mustasukkaisuus varjosti sitten taas meidän suhdetta loppuun asti. Monesti vetosi edelliseeni..

        Ehkäpä kuitenkin pidän oveni auki hänelle jos hänen puoleltaan tulee jonkinlaista pyrkimystä uuteen alkuun, mutta en odota sitä.

        Tunteita on kyllä vieläkin..

        Tuntuu vaan että välillä pitää saada purettua ajatuksia ja tämä tuntui nyt oivalta tavalta siihen.

        olevan tunteita jäljellä, jos jaksaa haistatella... Mene elämässäsi eteenpäin, löydät jonkun arvoisesi, tai sitten toinen kasvaa sinun rinnallesi paremmin sopimaan. Olet osannut hyvin pukea tunteitasi sanoiksi, jatka samaan malliin. Hyvää jatkoa Sinulle!


    • sikäli, että

      tässä pureuduttiin tähän parisuhteen problematiikkaan ja naisenkin käyttäytymiseen. Se on jännä juttu, mistä raivopäisyys johtuu. Kyllä varmaan uskon, että taustalla on ollut naisella ajatus "En kelpaa, olen vain laastari" ja hän on kokenut valtavaa mustasukkaisuutta sinusta ja sinun muistoistasi. Ehkä hänellä ei ollut niin hienoja muistoja kuin sinulla ja hän olisi halunnut sinut "kokonaan". Siihen en osaa sanoa, onko tuollainen mustasukkaisuus oikeutettua tai ei. On helppo sanoa naisesta, että se on hullu, mutta samalla tavalla miehetkin saavat hulluuskohtauksia, repivät vaatteita, heittelevät tavaroita ja hajottavat seiniä. Nuoret ihmiset eivät ajattele, mitä kannattaa kertoa ja mitä ei. Vaarallisilla vesillä liikutaan, jos leikitään tunteilla, koska niiden takana on valtava voima. Voit yrittää kertoa hänelle, mutta hän on kipeytensä käsitellyt. Onneksi mitään pahempaa ei ehtinyt tapahtumaan. Toivottavasti seuraavalla kerralla ollaan suhteessa viisaampia.

    • Suosittelen

      sinulle Harlekiiniromaanien lukemisen minimointia. Lopettamaanhan sinä et pysty.

      • alku::

        Kadoksissa olevat kirjahyllyni notkuvatkin niitä, mikä neuvoksi?


    • sillä sama nimi oli

      1980-luvulla kymmenellä, joten olen ollut hukassa, jos mun asioita on käsitelty ja joku kaipaa parannusta tilanteeseen, sillä minulla ei ole ollut kyseisiä juttuja.

      • mikä..

        Mitä nimeä ei ollut -80 luvulla kuin kymmenkunta.. ?
        Minulla ei raksuta, kyseessä on varmaankin mies muttei kyllä noilla kirjaimilla tule mieleen kuin naisten nimiä??


    • aeka sinnuu

      heikko pien poeka.
      Siäliks kääp, akka petti ja jätti.

      Ja vielä ilikii haestatellakkii.
      Löekii peräti!!
      Vuan eehä se mittee se kippee,
      vua se HÄPPEE

      ;(((((

      • -M-

        Antaa isän käestä oikein kunnolla..

        Kuule housut nilikkoihin ja eiku pajusta persuuksille niin aikuistuu, Siin tätä edellistä pikkupoekaa.. ;)


      • m (äijä) kirjoittaa
        -M- kirjoitti:

        Antaa isän käestä oikein kunnolla..

        Kuule housut nilikkoihin ja eiku pajusta persuuksille niin aikuistuu, Siin tätä edellistä pikkupoekaa.. ;)

        teini tarinaa pukkaa liian useaan ketjuun jokun hormooni sekasotkun toimesta.
        Tuskin nainen olet, koska olisit hakoteillä ,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe