Mitä teen yhden ihmisen kanssa??kiusaa mua,jos tulen palstalle,olen yrittänyt saada pois tätä henkilöä mutta onnistumatta,nytkin mietin että jos kirjaudun taas kiusaa mennään huoneeseen tai H....haukkuu sanokaa te miten,vaihdanko nimimerkkiä vai vaihdanko palstaa lopetanko kirjottamisen???koko ajan länkyttää,kiusaa en ole tarpeeksi vahva kestämään kaikkea paskaa
NETTIKIUSAAMINEN!!!!!!!!
13
968
Vastaukset
- Nauraako vai mitä -?
Onpas sulla kamalaa, kun on sisälukutaitokin on unehtunut kiusaamista ihmetellessä. Täällähän on selvät säännöt, ilmoita valvojalle. Poliisille lisäksi voi ilmoittaa, jopa netissä, mutta sen puolen saat itse selvittää. Valvojalle ilmoittaminen on äärimmäisen helppoa, jos on aikuisen oikeesti asiaa. Kirjoituksesi panee kyllä miettimään, kenen kiusaamisesta itse asiassa on kysymys - vai onko kenenkään.
- reippaasti mielipiteesi
jos joku ei pidä , niin se on puhtaasti hänen oma harminsa.
Minun mielestä täällä on kaikilla sanan vapaus.
Kaikkien mielipiteet on minusta mielenkiintoisia.
Juuri se, että on eriäviä mielipiteitä ,tekee palstan mielenkiintoiseksi.
" ei kun kirjoittelemaan"- mertsi
kuten huomaat olen ilman nikkiä,en jaksa kirjautua ,mutta pitää miettiä
- missä hätä
Harvoin käyn täällä 60 palstalla.
Enkä ymmärrä miten joku voi seurata jotakuta, eihän sitä kukaan voi tietää, jos nimettömänä kirjoittelee sitä sun tätä.
Itse näytät tietävän, että voit vaihella nimimerkkiä jos on tarvetta ja eihän täällä kukaan voi kenellekkään mitään pahaa tehdä jos ei tunne henkilökohtaisesti.
Ja muista sanonta, että se mikä ei tapa se vahvistaa.- mertsi
ei vahvista ja yksi sellainen nimimerkki pakko olla,täällä on aikuisia järkeviä ihmisiä,jotka ymmärtää mitä kirjoitan.Minä olen yhden ihmisen takia ylläpidon takia ollut tekemisessä ja tuntuu että mies on liukas ja häviää ja uusi rekattu nikki,kuka on hän sinäkö??tulit tänne??
- oma itsesi
mertsi kirjoitti:
ei vahvista ja yksi sellainen nimimerkki pakko olla,täällä on aikuisia järkeviä ihmisiä,jotka ymmärtää mitä kirjoitan.Minä olen yhden ihmisen takia ylläpidon takia ollut tekemisessä ja tuntuu että mies on liukas ja häviää ja uusi rekattu nikki,kuka on hän sinäkö??tulit tänne??
Sanot: kuka on hän sinäkö??tulit tänne??
Olen käynyt täällä viimeksi yli kuukausi sitten, eläissäni alle 5 kertaa.
Mutta tuosta sinun kommentistasi kuultaa vahvasti mielikuva, että sinua seuraa kaikki, jotka sattuvat samaan keskusteluun.
Minun kanssani voi keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä, yleensä perustelen asioita, joita tuon esiin.
Osaan kyllä antaa armottomasti takaisin, jos joku alkaa isottelemaan.
Sinulle asennetta ja tahtoa, ei yksi (paskiainen) lintu kesää tee. :-D
- itse poistua
palstalta. Parin päivän päästä kiusaaminen takuuvarmasti loppuu. Ja vaikka jatkuisikin, et enää ole ole sitä paskaa lukemassa.
Hyvän provon kuitenkin heitit. Ehkä voisit myös asiallisemman aloituksen tehdä. - nicciä si
Vaikkapa kortsuun,, sellaiseen maamies-seuran
yhteiseen niin sua ei tunnista . Enkä oikein
usko että kukaan olisi oikeasti kiinnostunutkaan. Tällä palstalla ei ainakaan sinun perässäsi kukaan roiku, chatista en tiedä mitä siellä on.
Koska esiinnyt nikittömänäkin, ei kukaan voi sinua täällä tunnistaa ja chattiin voit mennä vaikka joka kerta eri nikillä.
Yksi hyvä neuvo sinulle: Älä mene sinne chattiin!- tahtoa
Tyyt
Kirjoittanut: missä hätä 3.4.2009 klo 19.13
Tahtoa ole
Kirjoittanut: oma itsesi 3.4.2009 klo 19.40
Jatkan nuo oli minun:
Minusta täällä on ihania, iloisia ja tietäviä henkilöitä, useimmat heistä ovat naisia.
Minä miehenä olen hieman huolestunut, kun maailma on miesten takia mennyt täysin sekaisin, seuraavallakin kerralla äänestän taas naisia valtakunnan ja EU:n johtoon.
Anna hänen pitää ongelmansa, jos niin haluaa. Asia siirtyy historiaan heti kun lakkaat vastaamasta hänelle. Uskon, ettei kovinkaanmonta itsekseenpuhelukannanottoa tule.
- jos minä
olisin tämän aloituksen kirjoittanut, olisi tullut ainakin kymmenen vastausta = onko lääkkeesi ottamatta.
Kiusaaminen ei ole kivaa aikuisten keskuudessa, olen samaa mieltä. - ole kukaan
koskaan kiusannu, joten en osaa sanoa mitään lohduttavaa, on kyllä arvosteltu, mutta en ole pitänyt kiusaamisena, olen yrittänyt korjata vaan virheeni, huonommalla ja hieman paremmalla menestyksellä.
Siitä huolimatta en ole täydellinen, kirjoittelen silti niitä näitä, kuinka milloinkin asian näen, periaatteela, "jokaisella on sanan vapaus".
Tahallisesti en loukkaa ketään, esitän vain oman näkemykseni asiasta.
Mielipiteitähän on niin monta kuin on ihmistäkin, kaikki välttämättä ei voi olla samaa mieltä.
Osa meistä ihmisistä on ateisteja , osa uskovaisia , jo tämäkin aiheuttaa ristiriitoja ja eriäviä mielipiteitä, mutta nekään ei mielestäni ole kenenkään kiusaamista.
Joten mukaan vaan kirjoittelemaan niitä aiheita jotka katsot itsellesi mielen kiintoiseksi, ne voi kiinnostaa meitä muitakin , ja jota ei kiinnosta ei varmaan vaivaudu vastaamaankaan, sekin on luvallista olla vastaamatta.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313040
- 951626
- 1271474
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa381316- 901247
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261109- 541018
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil230958Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125950