Tulinpa vähän

Kurkistelemaan

60 palstalle. Huh syksyllä täyttyy se lukema mittariin.
Lohduttakaa edes.
terv. neitsyt 49 vm

8

447

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joukkoon kummaan!

Lohduttelemaan minä en paljon pysty, koska olin ihan paniikiissa täyttäessäni 60 vuotta.
      Ajattelin vain, että voi kauhistus, seitsemännellekymmenelle tässä siirrytään, se tuntui olevan kaiken loppu.
      Ennen mulla ei ole ollut minkäänlaista ikäkriisiä ja onhan se elämä jatkunut tälläkin vuosikymmenellä ilman suuria mullistuksia.

Kyllä se siitä menee, älä turhia stressaa sen asian vuoksi, ajan ratasta kun ei voi siirtää takaisin päin!

• lohdutusta

Kaipasinkin kiitos -49

• ja rohkeasti vain peremmälle.

Minäkin seilaan vielä kahenpalstan väliä, täytin vasta nämä maagiset ikälukemat, ja yritän totutella omieni joukkoon..:)

• tuttujakin

Heti väistyi "ekaluokkakammo" , Onnea vain Sinulle jälkikäteen. -49

• 1947

Joten tervetuloa vaan!
      Itselläni jonkinsortin kriisi oli jo 50 täyttäessäni. Kuvista huomaa, kun ei sitten yhtään hymyilyttänyt. Yleensä oli luultu 10v nuoremmaksi ja silloin tuli eteen fakta. Tunne meni aika pian ohi. Nyt en edes pyri näyttämään muulta, kuin luomuna itseltäni.
      Elämä jatkuu.

• ainakin löytyvän

Sitä kukkasta olen yrittänyt kastella, koko ikäni, ja siirrellä välillä pohjoisenpuolelta eteläikkunalle ettei vain kuihtuisi! -49

• 1943

muista, minkä ikäinen olen. Kyllä tässä iässä menoa ja puuhaa riittää. Itselleni tuo tälle vuosikymmenelle muutto ei niin paljon merkinnyt. Lapset järjestivät yllätysjuhlat, jotka ovat jääneet mieleeni. Tervetuloa vai nuorekkaiden ajatusten kera.

• Sittenpä haastan

Teidät jo näin etukäteen, vaikkapa Lattaritansseja harrastamaan.
        Suuri haaveni toteutui syksyllä, kun kans.opiston alkavaan ryhmään uskaltauduin mukaan. Hauskaa on ollut, ja rytmi on vienyt, hiki ei ole haitannut ja kunto on noussut! :)
        terv.-49

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4181
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      2057
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      24
      1982
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      46
      1433
    5. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1426
    6. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      29
      1285
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1234
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1221
    9. Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää

Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h
      Ikävä
      111
      917
    10. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      26
      823
    Aihe