Vaikka ruuasta löytyy aikuisen kynnen kokoinen lasisirpale, Evira sanoo, ettei ole vaarallista vaikka sen söisikin. Tähän asti olen luottanut Eviraan esimerkiksi koira-asioissa, mutta nyt kyllä luottamus meni! Syödäänpä me mummot ja papat sitten lasia, onpahan vaihtelua ruokavalioon!
Tosi ihmeellistä
16
541
Vastaukset
- tsaarinaikaista
kieltää kaikki kielteinen? Hyvä silti, että on tullut julki tuollaiset asiat. Osaa ainakin varoa.
- O - Orvokki
ruoka ihan varmuuden vuoksi laittaa myyntikieltoon tai mitä Evira sinun mielestäsi voisi tässä tilanteessa tehdä?
Itse olisin vielä enemmän huolissani pienten lasten kuin mummojen ja vaarien ruoan turvallisuudesta. - Mielestäni juuri nyt ei ole paljon muuta tehtävissä kuin kuluttajana yrittää tarkistaa kaupasta ostetut elintarvikkeet erityisellä huolella ennen ruoanvalmistusta. Maailmassa näyttävät kaiken aikaa lisääntyvän erilaiset uhat, eikä sairaiden ihmisten tai terroristien teoilta näytä kukaan enää olevan täysin turvassa - ei edes lintukoto-Suomessa. Lisäksi jotkut mieleltään häiriintyneet tai muuten huomion kipeät ihmiset saattavat keksiä omia temppujaan uutisten innoittamina ja nauttia niiden saamasta huomiosta viis veisaten toisten ihmisten huolesta ja hämmennyksestä tai sairaan "hyvän pilansa" aiheuttamista kustannuksista yhteiskunnalle.
Mitä tämän lasinsiru-ilmiön takaa löytyy ja mistä kaikki on saanut alkunsa? Mitä te veikkaisitte?- Pirre*
että ne uutiskuvat kanojen- ja muittenkin eläinten huonosta kohtelusta, mm. sikojen elävältä keittäminen, on saanut eläinaktivistit, sen ääriainekset, sabotoimaan nyt tätä elintarvike teollisuutta.
Mitäpä arveleisit? - Tase pappa
Olenkohan pahastikaan väärässä kun epäilen tämänkin homman olevan jonkun sairaan nettiyhteisön kansainvälistä touhua. Uskon että piankin jossain muualla taas tulee ilmi moisia ilkeyksiä. Jotkut,muka jonkin asian puolesta taistelevat,vaarantavat meidän kaikkien terveyden.
Kannattaa tarkastaa kaikkien pakkausten päällisten kunto,ennen kuin käyttää tavaran. Täytyyhän niissä pusseissa olla jokin reikä,josta lasit on työnnetty pakasteisiin. - O - O
Pirre* kirjoitti:
että ne uutiskuvat kanojen- ja muittenkin eläinten huonosta kohtelusta, mm. sikojen elävältä keittäminen, on saanut eläinaktivistit, sen ääriainekset, sabotoimaan nyt tätä elintarvike teollisuutta.
Mitäpä arveleisit?jälkeen käväisi mielessä, että pitäisikö laittaa nekin meteoriittien piikkiin.;))
Veikkauksesi jonkun asian puolesta toimivasta pienestä ihmisryhmästä kuulostaisi mielestäni todennäköisimmältä vaihtoehdolta. Lisättynä niillä, jotka ovat ehkä keksineet hyödyntää ideaa omista syistään.
Ihmisiä on nähtävästi entistä helpompaa houkutella mukaan mellakoimaan ja tekemään ilkivaltaa. Osaa joukosta ei kiinnosta miksi jotain tehdään, ja järjestäjätkään eivät paljon ajattele toimintansa seuraamuksista tms. kunhan saavat "säpinää" aikaan. Laki sallii naamioituna kaduilla liikkumisen. Mellakkapoliiseja asetetaan syytteeseen kovista otteista ja mellakoijat saavat kivittää heitä sekä tehdä monenlaista ilkivaltaa tietäen vain äärimmäisen harvojen joutuvan teoistaan jonkinlaiseen vastuuseen. Varattomat nauravat seuraamuksille ja velkojen vanhenemista odotellessa sosiaalistuminen saattaa viivästyä, jotta varmistuu ettei kukaan pääse perimään saataviaan.
Olen monesti miettinyt, että miten saisi samat nuoret ihmiset tekemään jotain rakentavampaa. Miksi tuhoaminen ja riehuminen on rakentamista houkuttavampaa? O - O kirjoitti:
jälkeen käväisi mielessä, että pitäisikö laittaa nekin meteoriittien piikkiin.;))
Veikkauksesi jonkun asian puolesta toimivasta pienestä ihmisryhmästä kuulostaisi mielestäni todennäköisimmältä vaihtoehdolta. Lisättynä niillä, jotka ovat ehkä keksineet hyödyntää ideaa omista syistään.
Ihmisiä on nähtävästi entistä helpompaa houkutella mukaan mellakoimaan ja tekemään ilkivaltaa. Osaa joukosta ei kiinnosta miksi jotain tehdään, ja järjestäjätkään eivät paljon ajattele toimintansa seuraamuksista tms. kunhan saavat "säpinää" aikaan. Laki sallii naamioituna kaduilla liikkumisen. Mellakkapoliiseja asetetaan syytteeseen kovista otteista ja mellakoijat saavat kivittää heitä sekä tehdä monenlaista ilkivaltaa tietäen vain äärimmäisen harvojen joutuvan teoistaan jonkinlaiseen vastuuseen. Varattomat nauravat seuraamuksille ja velkojen vanhenemista odotellessa sosiaalistuminen saattaa viivästyä, jotta varmistuu ettei kukaan pääse perimään saataviaan.
Olen monesti miettinyt, että miten saisi samat nuoret ihmiset tekemään jotain rakentavampaa. Miksi tuhoaminen ja riehuminen on rakentamista houkuttavampaa?esim. ovat tiedostavia, viisaita nuoria - yleensä ns. herrojen pentuja, joilla on hyvin idealistinen elämänkatsomus, - ovat kaukana alkutuotannosta esim.
Mutta, uskoisin että he, nämä nuoret, tuntevat oikeasti "tuskaa" nähtyään teuraseläinten julman kohtelun, ja kukapa niistä uutisita jäi kylmäksi, en miekä pystynyt katsomaan kun telkussa näytettiin esim. kun teuraaksi vietäviä hevosia hakattiin julmasti, eläviä nautoja lastattiin roikottaen jalasta, kun siat pureksivat toistensa hännät tekemisen puutteessa ja liian ahtaissa karsinoissaan, ja kanoja kynitään elävältä..jne., jne..
Näitä uutisia on viimeaikoina ollut julkisuudessa paljon, ja ei vain uutisia vaan oikeita dokumentteja ed. mainituista tapahtumista, - eläinten julmista kohteluista.
Voin olla väärässäkin ajatuksineni..siis sabotaasin tekijöistä..
- 1943
on ihan liikaa valmiita mössöjä, joista ei näy, mitä on sisällä. Eiköhän pidä entistä tarkemmin ostella vain peruselintarvikkeita ja tehdä itse? Kyllä aina pitää tarkkailla ruokaansa, onhan löydetty tarkastuksista huolimatta vaikka mitä. Ei kai sentää tarvitse leipomaan ryhtyessä vielä sihdata jauhoja. Lapsuudessa sihdattiin mahdolliset toukat ja kännät pois ja sitten leivottiin.
- beessisloggi
Pirrejuupas kirjoitti:
perustais jo lihakasvatus navetan..:) - oisi kai hätävarjelun optimoimista.
menis ehkä liioittelun puolelle, nykyisillä määräyksillä vallankin.
Mutta entäs possu ja lammas pihannurkkaan? Ja kanihäkki, ja tietysti muutama kana ja yksi kukko. Maatiaisrotua, nehän on samalla pihan koristus. Lammas hoitaa nurtsin leikkaamisen. Kukko olisi samalla herätyskello.
Vitsi, mä haluan oman pihan!
Pitäis kai mennä haja-asutusalueelle....? beessisloggi kirjoitti:
Mutta entäs possu ja lammas pihannurkkaan? Ja kanihäkki, ja tietysti muutama kana ja yksi kukko. Maatiaisrotua, nehän on samalla pihan koristus. Lammas hoitaa nurtsin leikkaamisen. Kukko olisi samalla herätyskello.
Pitäis kai mennä haja-asutusalueelle....?onnistu luultavasti rakennuskaava alueella ja rivitalon nurtsilla :)
- Tase pappa
beessisloggi kirjoitti:
Pitäis kai mennä haja-asutusalueelle....?Niin minäkin. Oma piha mulle myös.
Alakerran mummo ei takuulla tykkää jos parvekkelle ilmestyy possu röhkimään ja Kukko kiekumaan. Joskus minä hieman laulaa kiekaisen parvekkella,kun siltä tuntuu. Aina seuraavana aamuna pakkaa olemaan "aamu sanan ääressä",ilman Bibliaa. - beessisloggi
Tase pappa kirjoitti:
Niin minäkin. Oma piha mulle myös.
Alakerran mummo ei takuulla tykkää jos parvekkelle ilmestyy possu röhkimään ja Kukko kiekumaan. Joskus minä hieman laulaa kiekaisen parvekkella,kun siltä tuntuu. Aina seuraavana aamuna pakkaa olemaan "aamu sanan ääressä",ilman Bibliaa.minipossu, eikö sellaisia pidetä kerrostaloissakin?
En nyt muista (josko olen konsanaan tiennytkään) millaista ainetta possun sorkat on, onko ne yhtä kovat kuin hevosen kaviot? Sitten pitäisi varmasti laittaa jonkinlaiset kumitossut sille, ettei alakerran mummo hermostu.
Mikset sinä voi kiekua perinteisesti kylpyhuoneessa?
Sanaa ehkä joutuu kyllä kuulemaan siinäkin tapauksessa...
Kyllä minä olen ihan vakavasti ajatellut, että ainakin jonkinmoinen peltopläntti olisi hyvä omistaa. Viimeksi olin ihan vakavissani ostoaikeissa joskus markka-aikaan, n. 20 tuhatta markkaa maksoi silloin hehtaari hyvää peltoa täällä etelässä.
Ihan noin pahan päivän varalle olen ajatellut, mikään multasormi viherpeukalo en todellakaan ole.
Olen sitä mieltä, että täällä Suomessa koko juttu on provo.
Voihan sitä kuka vaan sanoa löytäneensä mitä vaan lautaseltansa. D))- epäilen minä
Näyttävä uutisointi saa kaikki hörhöt liikkeelle. Näkihän sen mm. koulusurmien yhteydessä.
Uhkauksia sateli joka puolella maata. Jos elämä on jossain Facebookissa ja My Spacessa, todellisuuden taju on hämärtynyt ja julkisuuden kaipuu on suunnaton, niin voihan sitä löytää suustaan tai lautaseltaan vaikka mitä,
että edes hetken huomion saa irti.- paremmin
sanoa, asia on just noin!
- Pikku Myy
myönnä ruokapakkauksistaan löydettyjen lasinpalojen olevan vaarallisia.Ruokapakkausten sisältö tarkoittaa syötäväksi kelpaavaa tavaraa.Mutta luotto Eviraan meni eikä takaisin tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324181Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122057Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko241982Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su461433Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731426- 291285
- 661234
- 821221
Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää
Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h111917Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla26823