kenen fani sinä olet??!------>

Lana

mä oon ihan kauhee britney fani no en kauhee mut aijon ostaa julisteita! onko teillä sen julisteita?? kirjoitelkaa!!=))))mä saan ihan kohta sen levyn!!....ihanaa..... christina aguilerakin on kiva! se "voice within" on just paras!ja pinkin se "trouble" on iha kiva mut se musa video......nii!kenen fani sä oot???tässä on pikku pätkä christina aguileran musast pätkä voice withinist se alku "young girl don´t cry, i´ll be right here when your world starts to fall,
young girl it´s all right, your tears will dry you'll soon be free to fly,

when your safe in side your room you tend to dream, of a place where nothings harder then it seems
no one ever wants or bothers to explain
of the heart ache life can bring or what it means, yeaa

kertosäe:
when theres no one else
look inside yourself
like your oldest friend, just trust the voice within
then you'll find the strength that will guide your way
you'll learn to begin to trust the vioce within

13

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paave

      minä olen Marie Claire D'ubaldon fani: http://members.aol.com/immediate1/NewImmediate/PicOriginals/gif

      Tämä artisti on oman vuonna 1994 julkaistun abumin lisäksi ollut tekemässä mm. Robert Miles feat. Maria Nayler biisin "One and One".

      Celine Dionin "Falling Into You" on alunperin Marie Clairen biisi.

      Marie Calire on erittäin lahjakas laulaja, lauluntekijä ja soittaja.

    • tyttö 84

      ...että itsensäpaljastajista ja pelkästään ulkonäöllään myyvistä on tullut teinien idoleita. Ei ihme, että pikkutytöt kävelevät melkein tissit paljaana ja persvako vilkkuen... Ja Britneyhän hankki silaritkin, onkos Christina tehnyt jo samoin?

      Mä arvostan ihmisiä (niin julkkiksia kuin taviksiakin,) jotka pitävät vaatteet päällään.

      • Miettijä

        Se on kauhiaa katsoa esim. Chirstina Aguileran musafilmejä kun joka paikassa vaan vilahtelee tissejä ja muita kamaluuksia! hävetkää! Ja sitten Britney kirjoittaa Mixin haastattelussa (12/2003):"En ota hahmoani roolimallina kovinkaan vakavasti." Joo uskotaan!


      • lana
        Miettijä kirjoitti:

        Se on kauhiaa katsoa esim. Chirstina Aguileran musafilmejä kun joka paikassa vaan vilahtelee tissejä ja muita kamaluuksia! hävetkää! Ja sitten Britney kirjoittaa Mixin haastattelussa (12/2003):"En ota hahmoani roolimallina kovinkaan vakavasti." Joo uskotaan!

        ei oo kauheeta!! ne on ihanii!!!


      • miettijä
        lana kirjoitti:

        ei oo kauheeta!! ne on ihanii!!!

        Kuúle lana, vaikutat joltain 6-vuotiaalta pennulta, joka ei tiiä maailmasta justinnsa niin kun mitään! Nyt just mun tekis mieli sanoo sulle että:"Haista iso Home!!" Mutta en sano sitä vielä, koska sun pitää saada pari ikävuotta lisää ja jos silloin et ole älynnyt tätä, niin sitten voin sanoa että haista home! Onx sun mielestä oikein että jotkut 7 vuotiaat kulkee niin pienissä kuteissa että ihan kauhistuttaa???!!! Kannattaisi ehkä vähän miettiä ennen kuin sanoo mitään tuon tapaista!


      • ltsiytfjfj
        Miettijä kirjoitti:

        Se on kauhiaa katsoa esim. Chirstina Aguileran musafilmejä kun joka paikassa vaan vilahtelee tissejä ja muita kamaluuksia! hävetkää! Ja sitten Britney kirjoittaa Mixin haastattelussa (12/2003):"En ota hahmoani roolimallina kovinkaan vakavasti." Joo uskotaan!

        Britney Spearsiin Christina Aguileralla on sentään kohtalainen lauluääni. Spears on tuossa mielessä lähes lahjaton.

        Mitä kamalaa on tisseissä? Nehän on esimerkiksi vauvan kehityksen kannalta lähes elintärkeät. Ne ovat myös noin puolella ihmisistä, että eivät mitenkään harvinaisia. Olet ilmeisesti naispuolinen, mahdollisesti sukupuolisesti estynyt, jopa 'vanhapiika' ainakin luonteeltasi.

        Joo, on vanha ketju, tiedän. Kirjoitin, minkä kirjoitin. Printer, whose printer.


    • Fani92

      Olen suuri Orlando Bloom fani

      • Adóra

        ...Kans!


      • Hensu....
        Adóra kirjoitti:

        ...Kans!

        ...Sylvester Stallone fani..


      • syltty<3
        Hensu.... kirjoitti:

        ...Sylvester Stallone fani..

        mä rakastan sitä enemmän ku mitään se on ollu niin sairaan hyvän-näkönenki


    • MissEmily

      Eniten Beyoncen!

    • Hanaxx

      MINUN !!!

      ;)

    • films4evör

      mut tällä hetkellä Jackie Earle Haley joka oli paras tyyppi Watchmenissa ja Tulilinjalla sarjassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe