Niin mitkäs ketjut ovatkaan liian pitkiä ?
Kysymys
20
145
Vastaukset
- sellaista
väittää?
- *Kukkahame*
Skillanin toinen kirjoitus omasa aloittamassaan ketjussa, miksi kysyt, varmasti tiedät, tämä on provo taholtasi.
- En näe ketään
*Kukkahame* kirjoitti:
Skillanin toinen kirjoitus omasa aloittamassaan ketjussa, miksi kysyt, varmasti tiedät, tämä on provo taholtasi.
Hiljaista on ei liiku kuin tuuli oksilla!
- kirjoittaa...
En näe ketään kirjoitti:
Hiljaista on ei liiku kuin tuuli oksilla!
paras olla hiljaa.
- SkillaN*
*Kukkahame* kirjoitti:
kysymys ei ole yksin minun kyselemä, on puhuttu jopa että viisikymmentä oli sopiva ketju.
Olen noudattanut nyt uudistuksen jälkeen sitä vanhaa kahdensadan viestiä, lyhempikin voisi olla sopiva. - En näe ketään
kirjoittaa... kirjoitti:
paras olla hiljaa.
Miten sinä tuohon tulokseen olet tullut.
Minusta on ihan kiva naputella jotain jos tänne tulen - jjoutava
SkillaN* kirjoitti:
kysymys ei ole yksin minun kyselemä, on puhuttu jopa että viisikymmentä oli sopiva ketju.
Olen noudattanut nyt uudistuksen jälkeen sitä vanhaa kahdensadan viestiä, lyhempikin voisi olla sopiva.ole niin tärkeä, ainahan täkkiä voi lyhentää jos toinenpää on liian pitkä.
Minä olen, en neuvo mutta olen sitä mieltä että jos asia on kiinnostava, eikä puheenvuorot liian pitkiä niin samantekevää. - *Kukkahame*
SkillaN* kirjoitti:
Olen noudattanut nyt uudistuksen jälkeen sitä vanhaa kahdensadan viestiä, lyhempikin voisi olla sopiva.Voi olla jos on vielä epätietoinen koneen toiminnoista, nythän uudistuksen myötä on tullut ainakin tuo ketju*puu* selvemmäksi ja home/end näppäimet.
En kyllä ihmettele, kaikkeen pitää saada oppia ja harjoitusta, ja näkökin voi olla yksi tekijä.
Omasta puolestani en pidä ongelmana pituutta. - xxx*
SkillaN* kirjoitti:
Olen noudattanut nyt uudistuksen jälkeen sitä vanhaa kahdensadan viestiä, lyhempikin voisi olla sopiva.Kukkaa ei uuvelle lue niit alkui.
- en oikein
ymmärrä, miten ketju voisi olla liian pitkä.
Melkein päivittäin kun täällä pistäytyy, lueskelen uudet viestit.
Ei kai ketjuja kukaan ulkoa opettele.
Taas yksittäisen kommentin pituudesta, joskus ihan itseäni hävettää, kun ei jaksa lukea pitkää ja perusteellista, kirjoittajan antaumuksella laatimaa viestiä, kuin vain nopeasti vilkaisemalla.
Liekö tämä kone saanut aikaan lyhytjänteisyyttä minussa.- *Kukkahame*
No höpsis!
Tuli jätettyä kesken tuossa lause, mutta on se ymmärrettävä kuitenkin, siis ed vastauksesta.
Sama minulla pitkien vastausten kanssa, 'harpon' sen läpin joten kuten, ja loppujen lopuksi olen onnistunut ymmärtämään oikein pitkänkin tarinan.
Täällä olemme omalla tavallamme oppineet kirjoittamaan ja lukemaan , viihdymme kuitenkin hyvin, joskus vastaillaan lyhyesti ja ytimekkäästi, mitä siitä, ei me pukeudutakaan samalla tavalla joka päivä. *Kukkahame* kirjoitti:
No höpsis!
Tuli jätettyä kesken tuossa lause, mutta on se ymmärrettävä kuitenkin, siis ed vastauksesta.
Sama minulla pitkien vastausten kanssa, 'harpon' sen läpin joten kuten, ja loppujen lopuksi olen onnistunut ymmärtämään oikein pitkänkin tarinan.
Täällä olemme omalla tavallamme oppineet kirjoittamaan ja lukemaan , viihdymme kuitenkin hyvin, joskus vastaillaan lyhyesti ja ytimekkäästi, mitä siitä, ei me pukeudutakaan samalla tavalla joka päivä.Painan tuota nappia "page down" ja luen ,mitä on viimeksi kirjoitettu..Ei siihen mene kauaa aikaa.
- *Kukkahame*
irkku-37 kirjoitti:
Painan tuota nappia "page down" ja luen ,mitä on viimeksi kirjoitettu..Ei siihen mene kauaa aikaa.
Kannattaa kokeilla koneen nappuloita, joskus lentää ulos ei haittaa takaisin pääsee.
Kaikilla nappuloilla on joku merkitys, ja harjoitus tekee mestarin.
Muistan kun työt muuttui koneelle ja koulutusta oli, tuntui joskus että ei tuota ikinä opi, vaan koulutuksessa oppi, ei se mene sekaisin käytöstä, mutta viirukset joita posteissa monesti saa.
Kouluttajien jatkuva kannustus kokeilkaa, kokeilkaa, pelasti monesti pattitilanteen. - Mixihmeessä
*Kukkahame* kirjoitti:
Kannattaa kokeilla koneen nappuloita, joskus lentää ulos ei haittaa takaisin pääsee.
Kaikilla nappuloilla on joku merkitys, ja harjoitus tekee mestarin.
Muistan kun työt muuttui koneelle ja koulutusta oli, tuntui joskus että ei tuota ikinä opi, vaan koulutuksessa oppi, ei se mene sekaisin käytöstä, mutta viirukset joita posteissa monesti saa.
Kouluttajien jatkuva kannustus kokeilkaa, kokeilkaa, pelasti monesti pattitilanteen.Miksi yleensä pitää puuttua opetusmielessä koko 70 keskustelun kulkuun, ei olla samasta puusta veistettyjä.
Yksi ihminen ei tee keskustelupalstaa yksin, ei täältä voi ajaa ketään pois, antaa vaan tulla lunta ja ruusuja vuoroin, sitä se elämäkin on. - *Kukkahame*
Mixihmeessä kirjoitti:
Miksi yleensä pitää puuttua opetusmielessä koko 70 keskustelun kulkuun, ei olla samasta puusta veistettyjä.
Yksi ihminen ei tee keskustelupalstaa yksin, ei täältä voi ajaa ketään pois, antaa vaan tulla lunta ja ruusuja vuoroin, sitä se elämäkin on.Kannattaa käydä tutustumassa keskustelupalstoihin, tämä kyllä poikkeaa rajusti niistä joissa myös käyn.
- ute-lias.
*Kukkahame* kirjoitti:
Kannattaa käydä tutustumassa keskustelupalstoihin, tämä kyllä poikkeaa rajusti niistä joissa myös käyn.
kertoisitko tarkemmin, miten tämä niistä poikkeaa?
- *Kukkahame*
ute-lias. kirjoitti:
kertoisitko tarkemmin, miten tämä niistä poikkeaa?
Niissä keskustellaan ilman että aletaan henkilöittämään kirjoituksia.
Täällä tämä on valtikan heiluttelua aika pitkälle, ja antaahan sekin tietysti aiheita.
Tänäänkin sadepäivä on taas aikaa istua sisällä. - Tosta noin
*Kukkahame* kirjoitti:
Täällä tämä on valtikan heiluttelua aika pitkälle, ja antaahan sekin tietysti aiheita.
Tänäänkin sadepäivä on taas aikaa istua sisällä.kirjoita googleen....keskustelupalstat..
- eri mieltä
*Kukkahame* kirjoitti:
Tänäänkin sadepäivä on taas aikaa istua sisällä.Ainakin parilla muulla saitilla vielä pahempaa tämä valtikan heiluttelu.
- Vastauksena
*Kukkahame* kirjoitti:
No höpsis!
Täällä olemme omalla tavallamme oppineet kirjoittamaan ja lukemaan , viihdymme kuitenkin hyvin, joskus vastaillaan lyhyesti ja ytimekkäästi, mitä siitä, ei me pukeudutakaan samalla tavalla joka päivä.*kukkahameen* viimeiseen lauseeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2121409Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651344- 801022
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol280886- 73843
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6821Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine68818Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment185797- 38740
Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31725