Maailman rumin koira 2009

on valittu...

16

1203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arkipiru

ei näytä olevan mitään rajaa ja nämä kuvat sen näyttää kyllä toteen kuten myös tuolla alempana kirjoitettu aloitus sakemannien liiallisesta jalostamisesta aina vain huonompaan suuntaan.

Järkyttävää!!!

• lue tun ym mär rys s s s

Kyllä minä ymmärsin, että tuo alempana oleva adressi-linkki on juuri nykyistä (sairasta luiskaperää) vastaan, eli suoraselkäisyyden ottamista rotumääritelmiin yms.

Eikös se ole vanha hyvä linja, suoraselkäisyys ? ? ?

Kumpikohan meistä ymmärsi väärin ? ? ?

• arkipiru
        lue tun ym mär rys s s s kirjoitti:

Kyllä minä ymmärsin, että tuo alempana oleva adressi-linkki on juuri nykyistä (sairasta luiskaperää) vastaan, eli suoraselkäisyyden ottamista rotumääritelmiin yms.

Eikös se ole vanha hyvä linja, suoraselkäisyys ? ? ?

Kumpikohan meistä ymmärsi väärin ? ? ?

saksanpaimenkoirasta on juuri tätä luiskaselkeistä vastaan ja vaikka sakemanneja olenkin omistanut, näitä peränlaahaijia en ole koskaan koirakseni huolinut.

Tänäkin päivänä onneksi saa sitä "suorempi selkäistäkin" kuten itsellänikin on, ja toivon totta vieköön, että se 50-60 luvan ryhdikäs olomus saataisiin takaisin saksanpaimenkoirien suhteen.

• luetun y......
        arkipiru kirjoitti:

saksanpaimenkoirasta on juuri tätä luiskaselkeistä vastaan ja vaikka sakemanneja olenkin omistanut, näitä peränlaahaijia en ole koskaan koirakseni huolinut.

Tänäkin päivänä onneksi saa sitä "suorempi selkäistäkin" kuten itsellänikin on, ja toivon totta vieköön, että se 50-60 luvan ryhdikäs olomus saataisiin takaisin saksanpaimenkoirien suhteen.

Näyttelyissä kun katselee sitä luiskaperäisten sakujen " juoksua " kehässä, niin itku meinaa tulla; niin sairaan näköisiä ne ihan oikeasti ovat.

Kyllä se vanha suoraselkäinen oli sentään sakun näköinen.

• Iäkäs koira jolta on lähtenyt hampaita, ja siksi kieli näkyy. Toisella on selkeesti liian pitkä alapurenta ja siksi hampaat näkyvillä. Tuntuu kuitenkin olevan kaikki vaadittavat alaetuhampaat.

• Tyypillistä jenkkien mautonta touhua koirakavereittemme kustannuksella.
      Raahata vielä vanhoja,ei niin elämänsä kunnossa olevia muitten naurettavaksi ja taivasteltavaksi.
      Pistäis pystyyn maailman rumin ihminen ja menis näyttelee enemmän ihteään.Ois kiva sitten hihitellä ja taivastella muitten.

• Törkeetä raahata vanhoja ja sairaitakin koiria tollaseen kisaan.....

• arkipiru

mutta et kai suinkaan voi sivuuttaa sitä tosi seikkaa, että rumiakin koiria tässä maailmassa löytyy???
        Eri asia on se, kuka näitä lepakkoja viljelee, kuka tuntee vastuunsa ja havittelee koirien täydellistä jalostettavuutta kaikkien arcumenttien muykaan???

Ja sano yksikin hyvä syy, minkä helvetin takia noita rumia koiria on pakko tällekin palstalle tuoda, jos noin julmetusti niiden kuvista pulttia otat???

• arkipiru kirjoitti:

mutta et kai suinkaan voi sivuuttaa sitä tosi seikkaa, että rumiakin koiria tässä maailmassa löytyy???
        Eri asia on se, kuka näitä lepakkoja viljelee, kuka tuntee vastuunsa ja havittelee koirien täydellistä jalostettavuutta kaikkien arcumenttien muykaan???

Ja sano yksikin hyvä syy, minkä helvetin takia noita rumia koiria on pakko tällekin palstalle tuoda, jos noin julmetusti niiden kuvista pulttia otat???

No en sivuuttaa voi,ihankuin ihmisiäkin,on kauniimpia ja vähemmän kauniita.Mutta viimekädessähän kaikki on kiinni katsojasta,miten minkin näkee ;)
        Saati sitten,haluaako nähdä muutakin kuin sen ulkoisen kauneuden tai sisäisen :)

No tuo koiranjalostus on niin pitkä juttu,että mitäs siitä muuta sanomaan,kun että jotkut roduton tehty tietyillä syillä tietyin ulkonäöin,ehkä jonkun mielestä vähemmän kauniiksikin,makuasiakin välillä,toisilla roduilla on hommat mennyt överiksi joittenkin kohdalla.Ja ainahan löytyy niitä övereitten tekijöitten lisäksi,myös niiden ostajia...
        Että sitä vastuun kantamista voi miettiä monen pointin kautta.

En minä mitään syitä sano,enkä ees tiedä,miksi kukakin ja millaisia aloituksia tekee,laittaa linkkejä,saati vastaa.Eikä ne edes minulle kuulu.
        Enkä muuten mitään pultteja ota,mutta jonkinsortin maalannut niitä kyllä olen tänään,ja kohta pääsee jatkamaan :D

Mutta hupinsa kullakin,ja näemmä mitä ihmeellisten asioitten kustannuksella.

• arkipiru
        molossi kirjoitti:

No en sivuuttaa voi,ihankuin ihmisiäkin,on kauniimpia ja vähemmän kauniita.Mutta viimekädessähän kaikki on kiinni katsojasta,miten minkin näkee ;)
        Saati sitten,haluaako nähdä muutakin kuin sen ulkoisen kauneuden tai sisäisen :)

No tuo koiranjalostus on niin pitkä juttu,että mitäs siitä muuta sanomaan,kun että jotkut roduton tehty tietyillä syillä tietyin ulkonäöin,ehkä jonkun mielestä vähemmän kauniiksikin,makuasiakin välillä,toisilla roduilla on hommat mennyt överiksi joittenkin kohdalla.Ja ainahan löytyy niitä övereitten tekijöitten lisäksi,myös niiden ostajia...
        Että sitä vastuun kantamista voi miettiä monen pointin kautta.

En minä mitään syitä sano,enkä ees tiedä,miksi kukakin ja millaisia aloituksia tekee,laittaa linkkejä,saati vastaa.Eikä ne edes minulle kuulu.
        Enkä muuten mitään pultteja ota,mutta jonkinsortin maalannut niitä kyllä olen tänään,ja kohta pääsee jatkamaan :D

Mutta hupinsa kullakin,ja näemmä mitä ihmeellisten asioitten kustannuksella.

viestisi oli kuten kansanedustajien, aakee ja laakee, mutta mitään selvyyttä et kuitenkaan antanut, puhumattakaan siitä että johonkin olisit vastannut.

• arkipiru kirjoitti:

viestisi oli kuten kansanedustajien, aakee ja laakee, mutta mitään selvyyttä et kuitenkaan antanut, puhumattakaan siitä että johonkin olisit vastannut.

Tai oisko sittenkin kyse ymmärryksen puutteesta ;D

Mikä kohta nyt sitten jäi epäselväksi?
        Ja toisten puolestahan on aika vaikea vastata,vai osaatko kenties kertoa vaikka miksi kaikki kasvattajat tekevät mitä tekevät ja miksi ostajat ostavat mitä ostavat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      132
      2782
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2227
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      25
      1783
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1548
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1318
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      72
      1270
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1075
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      999
    10. 130
      954
    Aihe