Mitä ostit viimeksi?

yx.nainen.

No siinä se olikin kaikessa lyhykäisyydessään :)

32

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rusalkaa

Kabanossia, alennuskermaa 2prk, jäätelöä litra.

• vili

uimahousut city-marketista.

12-euroa maksoivat...

• EN MUUTA

• KoppavaHoro

...että on jotain nenään vedettävää! :D

Ostin myös neljä tölkkiä kevytlonkeroa ja pakastepitsaa, mutta hernepussi oli viimeisin ostos.

• 14e

ovh. 50e.

• Hossi

Terveisin,

Hossi, pappatunska ja shoplifting...

• keskeytys:::

.

mutta kuulutteko te pappatunska pendelöijät johonkin kerhoon?

• Olin pahis ja käväisin terassilla eilen. Ekaa kertaa tänä kesänä. :)

• persona-non-grata

Kävin jalkahoidossa näet ;).

• syöjiä::

.

kun papu jo tuolla toisaalla varoitteli että paha tule rajoilta ja kantapäästä

• Kukkonen.

*kamaa*

• *Out!!!*

.

huono kama tietää huonoa karmaa...

• - 3 kpl Karhu III 0,33
      - 1L Appelsiinimehua
      - Paahtoleipää
      - 3L Maitoa
      - 2 askia sinistä LM:ään
      - Karjanlanpiirakkaa
      - Suolapähkinöitä

• au-liskot

suklaata.

Sitten kun saadaan rahaa, ostetaan sellainen scart-jako... jakain... jakaamo...lat..

vittu.

• netistä.Tuolla se lepää tulostettuna:)

• Amigo on pizza

• mansikoita ja litran herneitä.

• ostin jo pidemmän aikaa pohditun ja ostopäätöstäni odottavan Marilyn Mansonin elämänkerran ja askin tupakkaa. Ehdin lukaista siitä parikyt sivua kotimatkallani bussissa ja olen todella, todella, siis todella tyytyväinen kirjaan jo nyt :D

• puoliselta:::

.

eikös marilyn ole naisen eikä miehen nimi

se häiskä on totaalisesti sekaisin

• puoliselta::: kirjoitti:

.

eikös marilyn ole naisen eikä miehen nimi

se häiskä on totaalisesti sekaisin

joka on oikealta nimeltään siis Brian Hugh Warner kiinnostaa koska se on niin persoonallinen, just sen sekopäisyys on asia mikä kiehtoo. Musiikkikaan ei todellakaan mitään huonoa ole, mä lukeudun MM faniksi häpeilemättä :)

Oikea artisti, se on luonut todella upean persoonan ympärilleen ja musta on nyt tosi kiva vihdoinkin päästä vähän "kulissien taakse" ja lukemaan tätä kirjaa. Mua kiehtoo sen perverssi ja antikristusta huutava olemus ihan älyttömästi, sano vaan muakin hulluksi jos haluut, meitsi diggaa Marilyn Mansonista :D

• rauhoittua:::
        alruna kirjoitti:

joka on oikealta nimeltään siis Brian Hugh Warner kiinnostaa koska se on niin persoonallinen, just sen sekopäisyys on asia mikä kiehtoo. Musiikkikaan ei todellakaan mitään huonoa ole, mä lukeudun MM faniksi häpeilemättä :)

Oikea artisti, se on luonut todella upean persoonan ympärilleen ja musta on nyt tosi kiva vihdoinkin päästä vähän "kulissien taakse" ja lukemaan tätä kirjaa. Mua kiehtoo sen perverssi ja antikristusta huutava olemus ihan älyttömästi, sano vaan muakin hulluksi jos haluut, meitsi diggaa Marilyn Mansonista :D

.

ja ryhtyä myös asuntosäästäjäksi

• rauhoittua::: kirjoitti:

.

ja ryhtyä myös asuntosäästäjäksi

munkin pitäisi varmaan tähdätä parisuhteeseen ja perheen perustamiseen ja siihen ihanaan omakotitaloon kultaisine noutajineen ja perunamaineen kuten yleinen ihanne suuntaa :DD

• istuva kello m

Tais olla 10€. Ai niin mut sitä ennen apteekissa kävin. Hydrocortisonia kulmakarvojen hoitoon. He hilseilevät kun naamaa kerran päivässä joutuu peseen, nääs.
      Se saipua ärsyttää ihoo. Kortisoni hoitaa sen kuntoon.

• vänksy

Ostin päivällä ässä-arvan ja siellä se on mun laukussani vieläkin sinne unohtuneena....

• palstan naiset

kupin kahvia torilta...

• kirpela

hameen ja *hymy* imurin.

• juu ostin joo

• jäätelöä ja suklaata ystävälleni krapulan korjaussarjaksi, kun se kieltäytyi korjaavista alkoholituotteista.

• vili

Neljä euroa maksoi >:(

• ------

18 euroa.

• hmh?

Henkilökohtaisuuksiin perustuvaa ns. "markkinatutkimusta" vai? Mitäs itse ostelet ja miks sua kiinnostaa muiden ostamiset?

Kuule elintarvikkeita olen ostanut. Sinun ostamisesi taas eivät mua kiinnosta( olet mulle täydellisen merkityksetön muutoin, kuin esittämiesi mielipiteiden perusteella), mutta tietysti voit tarkentaa, että miksi kyselet? Vai eikö kiinnosta sellainen, lopahtaako kiinnostuksesi herkästi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      147
      1111
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1102
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1065
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      73
      853
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      44
      817
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      798
    7. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      745
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      740
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      701
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      672
    Aihe